بازگشت به رویدادهای WP حضوری – اخبار وردپرس

و در نهایت، اگر شما یک شرکت کننده نهایی هستید، اگر به جلسات وردپرس می روید یا به هر نوع رویداد آنلاین وردپرس یا WordCamp می روید، هر چیزی شبیه به آن، از سازمان دهنده محلی خود تشکر کنید. آنها احتمالاً برای مدتی این کار را انجام می دهند، و من مطمئن هستم که آنها مشتاقانه منتظر هستند تا خودشان به رویدادهای حضوری برگردند، اما حتی، بنابراین آنها ساعات زیادی را به صورت داوطلبانه صرف کرده اند تا مطمئن شویم که ما همه می دانند چگونه از وردپرس استفاده کنند.

و بنابراین آنها را پیدا کنید، از آنها تشکر کنید، و من مطمئن هستم که آنها از آن قدردانی خواهند کرد.

برای هر رویداد وردپرس که بیش از 50 نفر را جمع آوری می کند، دستورالعمل های اجباری جدید عبارتند از:

و بنابراین این لحظه عالی از سردرگمی جمعی در میان ایالت ها وجود داشت که در آن افراد در WordCamp Fayetteville شروع به توییت کردن در مورد اینکه چگونه من این مشارکت کننده را متقاعد کردم که به آن رویداد برود و سپس ظاهر نشد، وجود داشت. و سپس مردم در WordCamp بوستون، ما در حال بررسی همه آن توییت‌ها هستیم، زیرا اگر شما یک سازمان‌دهنده WordCamp هستید، همیشه به توییت‌های همه WordCamp‌های دیگر که در آخر هفته‌تان اتفاق می‌افتند نگاه می‌کنید.

اگر انجام این کار ایمن شود و جامعه شما علاقه مند باشد، مطمئناً خوشحال خواهند شد که با شما در مورد WordCamp چت کنند. برنامه ای وجود دارد که من لینک آن را در یادداشت های نمایش زیر نیز به اشتراک خواهم گذاشت. در صورتی که این چیزی است که جامعه شما مایل به بررسی آن است.

شماره یک، قوانین و دستورالعمل های محلی را دنبال کنید. اگر منطقه شما دستورالعمل هایی را در کنار دستورالعمل های اجباری پیشنهاد کرده است، آنها را دنبال کنید.

بنابراین، اولین سوال، چیز خاصی در مورد WordCamp اروپا بدانید؟ WordCamp Europe نیز از این دستورالعمل ها پیروی خواهد کرد. انتظار می‌رود همه شرکت‌کنندگان و شرکت‌کنندگان در حین حضور در مراسم از ماسک استفاده کنند و پذیرایی در خارج از خانه ارائه می‌شود تا مردم بتوانند ماسک‌های خود را برای صرف غذا بردارند.

و بنابراین من باعث سردرگمی توده ای در چندین ایالت شدم. این احتمالاً شرم آورترین داستان WordCamp من است. خواهش میکنم. خدا حافظ!


منبع: https://wordpress.org/news/2022/04/episode-28-coming-to-a-wordcamp-near-you-a-return-to-in-person-wp-events/

تیم انجمن در حال حاضر به حمایت از رویدادهای آنلاین ادامه خواهد داد. بنابراین اگر جامعه شما آمادگی برگزاری یک رویداد حضوری را ندارد، اما همچنان می‌خواهد همه را دور هم جمع کند که هنوز مجاز است، و همچنان تشویق می‌شود. و در نهایت تیم جامعه به نظارت دقیق بر شرایط در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

و سپس سومین سوال متداول این است که قرار است چه اتفاقی برای همه این رویدادهای آنلاین بیفتد؟

سوالی دارید که دوست دارید پاسخ داده شود؟ می توانید آنها را به آدرس wpbriefing@wordpress.org ارسال کنید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت ضبط صدا.

وام

منابع

رونوشت

جوزفا هدن چامفوسی [00:04:25]

و چند هفته دیگر دوباره شما را می بینم.

و مردم در مورد اینکه چرا من در بوستون بودم در حالی که فکر می کردند من در فایت ویل هستم بسیار گیج شدند، حتی اگر توییت ها در مورد اینکه چگونه من در فایت ویل نبودم صحبت می کردند. آنها احتمالاً نگفته‌اند که احتمالاً بیشتر از این جمله است: «هی، بیایید یک عکس با جوزفا به اشتراک بگذاریم» تا این واقعیت را مسخره کنند که من آنجا نبودم.

جوزفا هدن چامفوسی [00:05:54]

دومین سوال رایج این است که چگونه این دستورالعمل ها با شروع کاهش تنش ها و اقدامات ایمنی کشورها و دولت های محلی تغییر خواهد کرد؟ ما باید این دستورالعمل‌ها را بر اساس آنچه که تیم از جامعه می‌شنود و می‌بیند، تابع تکامل بدانیم. اما در حال حاضر قصد داریم این دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌تر را حفظ کنیم تا زمانی که ببینیم قوانین کاهش‌یافته در جاهای دیگر چگونه عمل می‌کنند.

جوزفا هدن چامفوسی [00:00:00]

اما مطمئناً امیدوارم که شما از این موضوع دور شوید و به این فکر کنید که چه کاری انجام می‌شود تا همه در بهترین حالت ممکن ایمن نگه داشته شوند.

سلام به همه! و به جلسه توجیهی وردپرس خوش آمدید: پادکستی که در آن می‌توانید توضیحات سریعی درباره ایده‌های پروژه منبع باز وردپرس دریافت کنید، کمی بینش در مورد جامعه‌ای که از آن پشتیبانی می‌کند و لیست کوچکی از چیزهای بزرگی که در دو هفته آینده ارائه می‌شوند را دریافت کنید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. در اینجا ما می رویم.

جوزفا هدن چامفوسی [00:08:54]

من اخیراً به عنوان بخشی از کار معمولی خود لیست رویدادهای آینده را بررسی می کردم و دیدم که فراخوان سازمان دهندگان برای WordCamp Asia باز است. از یک طرف باعث شد قلبم از شدت هیجان به تپش بیفتد. این رویداد شش سال یا بیشتر در دست ساخت است. و از سوی دیگر، من را به یاد 10 فوریه 2020 انداخت، روزی که مت به من گفت که باید به طور فعال WordCamp Asia را لغو کنیم. آن هفته برای من و همچنین فکر می کنم کل تیم برگزار کننده واقعاً دلخراش بود.

بنابراین شرم آورترین داستان WordCamp من در واقع مربوط به جایی است که قرار بود باشم در مقابل جایی که مردم فکر می کردند من باید باشم. این در اوایل زمان من با وردپرس، با Automattic بود. و من یک نفر را متقاعد کرده بودم، یک همکار و دوستم را متقاعد کرده بودم که به خانه من WordCamp، WordCamp Fayetteville در آرکانزاس برود.

اما خوشبختانه، پیش بینی نیز بود. همانطور که به گذشته دو سال از آن زمان به بعد فکر می کنم، از نزاع کنندگان و نمایندگانی که در جامعه ما به طور مداوم میزبان بحث های مهم در مورد چگونگی بازگشت ایمن به رویدادهای حضوری بوده اند سپاسگزارم. و با توجه به بازگشت دو رویداد مهم ما در سال جاری، من اینجا هستم تا قوانین و دستورالعمل‌ها را خلاصه کنم.

جوزفا هدن چامفوسی [00:03:33]

اوه، و من یک پس‌نوشته کوچک نیز دارم. من می دانم که من در نهایت بودم، و اکنون در نهایت، بالاخره دارم انجام می دهم. این چیزی است که پس‌اسکریپت‌ها درباره آن هستند. PS. اگر عضو تیم جامعه هستید، می‌خواهم از شما تشکر فراوان کنم. از شما بسیار سپاسگزاریم که به ما کمک کردید آگاه باشیم و بتوانیم به جلو حرکت کنیم.

جوزفا هدن چامفوسی [00:01:44]

برگزارکنندگان در این مناطق باید آمادگی داشته باشند که به صورت آنلاین حرکت کنند یا در صورت عدم موفقیت منطقه در چک لیست ایمنی، که مجدداً در یادداشت های نمایشی زیر پیوند داده می شود، اقدام کنند. بنابراین این سه چیز هستند و بسیار متراکم هستند، اما همچنین فکر می‌کنم انعطاف‌پذیری نسبتاً مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین یک نمودار جریان مرتب در نوار کناری make.wordpress.org/community پیوند داده شده است که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که منطقه شما در حال حاضر از چه نوع رویدادی پشتیبانی می کند.

و سومین مورد این است که اگر منطقه یا محل برگزاری شما از نظر قانونی نمی تواند وضعیت واکسیناسیون را بررسی کند، منطقه شما باید چک لیست حضوری را بگذراند که در یادداشت های نمایش زیر لینک آن را قرار می دهم. اما این چک لیست حضوری باید در زمان درخواست و سپس دوباره در زمان رویداد ارسال شود. و علاوه بر آن، محل برگزاری باید مایل به ارائه کارکنانی باشد که به شرکت کنندگان یادآوری کنند که در طول رویداد ماسک بزنند و دما را بررسی کنند.

و اینکه دوستان من لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. با تشکر از شما برای تنظیم امروز برای جلسه وردپرس. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم.

جوزفا هدن چامفوسی [00:07:20]

جوزفا هدن چامفوسی [00:00:40]

در بیست و هشتمین قسمت از جلسه توجیهی وردپرس، مدیر اجرایی، جوزفا هادن چامفوسی درباره بازگشت به رویدادهای وردپرس حضوری صحبت می کند.

جوزفا هدن چامفوسی [00:02:28]

بنابراین این دستورالعمل‌های اجباری برای رویدادهای وردپرس به طور کلی در حال حاضر هستند، اما احتمالاً چند سؤال خاص نیز دارید. بنابراین من سه سوال متداول را با پاسخ آنجلا جین آماده کرده ام که به من کمک کرد تا اطلاعات مربوط به این پادکست خاص را برای آنجلا جمع آوری کنم. متشکرم.

دوم، این که اگر در مکانی هستید که قوانین یا دستورالعمل‌ها مستلزم یا اجازه می‌دهند که مکان‌ها پذیرش را بر اساس وضعیت واکسیناسیون و پوشش فرد محدود کنند، رویدادها فقط در مکان‌هایی اتفاق می‌افتند که مایلند کارکنانی را برای بررسی وضعیت واکسیناسیون درب منزل ارائه کنند. . و سپس به شرکت کنندگان یادآوری شود که در طول رویداد ماسک بزنند.

اگر یک سازمان دهنده هستید، دستی به پشت خود بزنید. می‌خواهم از شما تشکر کنم که با ما همراه بودید، در رویدادهای آنلاین حرکت می‌کردید، حتی اگر آنها اصلاً شبیه رویدادهای حضوری نیستند و مطمئناً دلایلی که ما گاهی اوقات افراد را دور هم جمع می‌کنیم مشترک نیستند.

اولاً، قبل از اینکه به جزئیات بپردازیم، می‌خواهم از قبل روشن کنم که دستورالعمل‌های رویدادهای آگاه از COVID اجباری هستند، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. برای افرادی که در رویدادهای وردپرس شرکت می کنند یا برای مدت طولانی در انجمن شرکت می کنند، این یک تغییر است. به عنوان یک برنامه، ما همیشه تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا با دستورالعمل ها انعطاف پذیر باشیم تا بتوانیم دانش محلی را در اولویت قرار دهیم. اما مسئولیت ما در قبال موفقیت بلندمدت این جامعه و این برنامه است. بنابراین حرکت رو به جلو با رویدادهای حضوری که سلامت اعضای جامعه ما را به خطر می اندازد، خطراتی را برای خود برنامه ایجاد می کند. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید یاد بگیریم که در رویدادهای باقیمانده چه چیزی را خواهیم دید.

و با آن، زمان فهرست کوچک ما از چیزهای بزرگ است. شماره یک، WordCamp Asia یک فراخوان برای برگزارکنندگان باز است! این رویداد در سال 2023 خواهد بود. و من فکر می کنم که همه ما نمی توانیم صبر کنیم. بنابراین من فراخوان برگزارکنندگان را در یادداشت های نمایش پیوند خواهم داد. و مطمئناً می توانید کل سایت را دنبال کنید تا از آنچه در آنجا اتفاق می افتد به روز بمانید.

نکته دوم این است که در حالی که ما در مورد رویدادها هستیم، بحث آزاد نیز در مورد اینکه چگونه می توانیم به بهترین شکل از برگزارکنندگانی که به رویدادهای حضوری بازمی گردند حمایت کنیم. ما از سازمان دهندگان و شرکت کنندگان نظر می خواهیم. پس با خیال راحت سر بزنید و در قسمت نظرات یادداشت کنید. و در حالی که شما آنجا هستید، سومین چیز در لیست کوچک من از چیزهای بزرگ، بحث آزاد در مورد رویدادهای منطقه ای نیز وجود دارد. بنابراین به آنجا بروید، تمام افکار خود را در مورد رویدادهای وردپرس با هم جمع کنید. همه آنها را در یک حرکت مرتب کنید. فقط نظرات خود را بنویسید، بوم، بوم، بوم، بوم، بوم. همه جا.

و بعد من نرفتم اما می دانستم که نمی روم، می دانستم که به وردکمپ بوستون می روم، اما او نمی دانست که من قرار نیست بروم. و بنابراین او به WordCamp Fayetteville، WordCamp شمال غربی آرکانزاس رسید. اون موقع اسمش چی بود یادم نمیاد و بلافاصله گیج شدم که کجا بودم و چرا آنجا نبودم.