بالا بردن سرعت وردپرس

در عین اینکه می توانید اطمینان داشته باشید که رتبه و امتیاز بالایی نیز در سیستم هسته حیاتی وب گوگل کسب خواهید نمود. تاثیر سرعت هاست بر سرعت سایت غیرقابل انکار است حتی مواقعی که سایت وردپرسی شما افزونه های بسیار زیادی داشته باشد اگر سرعت هاست بالا باشد می تواند سرعت خوبی به سایت شما بدهد. اگر می خواهید از یک شبکه تحویل محتوا سنتی استفاده کنید پیشنهاد ما به شما KeyCDN می باشد. شبکه توزیع محتوا (CDN) برای غلبه بر چنین معضلی شکل گرفته است.

اگر از قالب آماده ای استفاده کرده اید که مشکلات زیادی دارد، بهتر است تا بیخیال ادامه کار با آن شوید و به کلی قالب سایت را تعویض کنید (در سایت های وردپرسی) و در غیر اینصورت قالب سایت خود را بهینه کنید. اگر در نظر دارید از افزونههای کش استفاده کنید بهتر از افزونههای HyperCache ، WP Super Cache ، Comet Cache و یا KeyCDN’s Cache Enabler استفاده کنید و از افزونه W3 Total Cache استفاده ننمایید. یعنی نه تنها تصاویر و عکس ها و ویدیوهای وب سایت و فایل های CSS و فایل های جاوا اسکریپت بلکه فایل های HTML سایت نیز در سرور edge کش می شود. از طریق این شبکه هنگامی که یک کاربر وارد وب سایت شما می شود، محتوای وب سایت نه به وسیله سرور اصلی سایت بلکه به وسیله نزدیک ترین سرور edge به مرورگر آن کاربر تحویل داده می شود. در نتیجه می توان گفت استفاده از شبکه تحویل محتوا Cloudflare به جهت برخورداری این شبکه از قابلیت APO تاثیر بسزایی در افزایش سرعت وردپرس خواهد داشت.

افزایش سرعت وردپرس

پوسته ساسلند شامل دمو های جذاب و امکانات فوق العاده ای میباشد که شما میتوانید با استفاده از صفحه ساز المنتور و پنل تنظیمات حرفه ای قالب، تمامی بخش های پوسته را مطابق سلیقه تان شخصی سازی کرده و به وبسایت رویایی خود دست یابید. فرآیند نصب قالب وردپرس Writee بسیار ساده است و با استفاده از سفارشی ساز آنلاین هم میتوان همه گزینهها را به راحتی پبکربندی کرد. ساز و کار پروکسی معکوس به این شکل است که یک سرور میانجی بین وب سایت شما و اینترنت عمومی قرار می گیرد و سپس تمامی ترافیک وب سایت شما از طریق آن سرور میانجی مسیریابی می گردد. تنها تفاوت آن با مورد قبلی این است که می بایست ابتدا در هر کدام از سرورها اطلاعات سایت به طور کامل Preload گردد.

پس از انتخاب وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا برای سایت خود، دومین گام در طراحی سایت با وردپرس انتخاب هاست و یک نام برای وب سایت تان است. حقیقت این است که با ورود خیل عظیم افزونه هایی که امروزه در دسترس قرار دارند می توان کیفیت طراحی و کیفیت عملکرد سایت را به طور همزمان تضمین نمود. این دوره دارای ویژگی هایی است که باعث میشود در کمترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت بتوانید وب سایت وردپرسی خودتان را راه اندازی کنید. در حال حاضر و به راحتی و با استفاده از افزونه هایی نظیر GenerateBlocks بدون هیچ گونه کد نویسی می توانید به طراحی سایت های وردپرسی بپردازید.

برای این کار باید سایز مناسب برای بارگذاری عکس ها در وبلاگ و فروشگاه سایت خود را بدانید. در سال 2003 وردپرس یک ابزار بسیار ساده برای شروع ساخت وبلاگ معرفی کرد اما امروزه به لطف پلاگین ها پس از گذشت سال ها این ابزار ساده تبدیل به یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند گردیده .این هم یک مثال دیگر برای اینکه بدانیم کاربرد سازنده پلاگین وردپرس چیست. زیرا هم از امکانات گسترده تری برخوردار است و هم کدبیس های بهینه سازی شده بیشتری را دارا می باشد.

در حالت پیشفرض زمانی که کسی از آن صفحه وب سایت بازدید می کند مرورگر او اقدام به دانلود تمام آن پنجاه عکس می کند. مورد دیگری که به حفاظت از سایت وردپرس ما کمک می کند تغییر آدرس صفحه ورود وردپرس می باشد که تا حد زیادی باعث کاهش نفوذ هکرها به سایت خواهد شد برای اینکه بتوانید اقدام به این کار نمایید کافیست از آموزش تغییر آدرس صفحه ورود وردپرس دیدن نمایید. خب شما می توانید بر اساس مراحل زیر قدم به قدم اقدام به افزایش سرعت سایت خود نمایید.

تا به اینجای دو کار دو پلاگین پرکاربرد در بین افزونههای پیامکی وردپرس و ووکامرس بصورت مختصر معرفی شد. تکنیک فشرده سازی عکس ها روشی است که در طی آن اطلاعات غیر ضروری یک فایل عکس حذف می گردد تا حجم آن فایل تا حد ممکن کاهش یابد. باید بگوییم که در حال حاضر چنین دوگانه ای دیگر محلی از اعراب ندارد. باید بگوییم که با تبدیل فرمت PNG به webp می توانید فایل های شصت کیلو بایتی را تا پانزده کیلو بایت کوچک کنید. الان که فهمیدیم وردپرس چیست باید به موارد زیر بپردازیم. با اینحال اگر به دنبال نتایج بهتری هستید، لازم است بهترین اقداماتی که در ادامه می اید را نیز انجام دهید. تمام فعالیت هایی که پیش از این توسط صفحه سازها انجام می شد امروزه با کیفیت و کارآمدی بسیار بیشتری می تواند توسط افزونه های مختلف انجام گیرد. استفاده از این افزونه باعث خواهد شد که تمامی عکس هایی که در وب سایت خود بارگذاری می کنید به طور خودکار فشرده سازی گردند.

در حالی که امروزه و به کمک سرویس APO تمامی اطلاعات مربوط به سایت از جمله فایل های HTML از طریق نزدیک ترین سرور edge Cloudflare در اختیار کاربر قرار می گیرد. پس خودتان می توانید تصور کنید که از چه پوسته ای با چه میزان کیفیتی صحبت می کنیم. در این جا بخش هایی را توضیح میی دهیم که کمتر در موردش صحبت کرده ایم ، وقتی که سایت شما چه به وسیله خودتون یا یک شرکت معتبری کد نویسی می شود نیاز هست که به چند مورد توجه خیلی خاصی نشان دهید تا سایت شما از سرعت و کیفیت بالایی برخودار باشد . در این مقاله نحوه طراحی سایت با وردپرس را گام به گام و بسیار ساده توضیح می دهیم. از قابلیت های این افزونه اگر بخواهیم بگوییم، این افزونه در بین امکاناتش قابلیت مهم بارگذاری تنبل تصاویر که قبلا به آن اشاره کردیم را دارد و همچنین بصورت کاملا حرفه ای این امکان را به شما میدهد که یک وردپرس CDN راه اندازی کنید و علاوه بر اینها از قابلیت کش و دیتابیس هم نهایت استفاده را ببرید.

همانطور که حتما می دانید حجم کدبیس بالا می تواند تاثیر بسیار مخربی بر امتیاز وب سایت شما در سیستم هسته حیاتی وب گوگل داشته باشد. پس توصیه می کنیم حتما از این تکنیک در وب سایت خود استفاده کنید. یک نکته مهم دیگر این است که حتما می بایست در افزونه ShortPixel تنظیمات مربوط به عدم استفاده از عکس های بی کیفیت را نیز فعال نمایید. کاری که این سرویس انجام می دهد کش کردن تمامی اطلاعات مربوط به یک وب سایت در سرور edge می باشد. البته این را هم باید ذکر کنیم که استفاده از شبکه تحویل محتوا هرگز ضرورت به کار گیری یک کشینگ قدرتمند و انجام تنظیمات مربوط به لایه کش در هاست وردپرس را از میان نمی برد. به عبارت دیگر نصب افزونه Cloudflare در وردپرس برای شما هزینه ای نخواهد داشت اما استفاده از سرویس APO این شبکه ماهانه پنج دلار هزینه در بر خواهد داشت.

این افزونه در عین اینکه حجم کلی صفحه را کاهش می دهد و از این طریق موجب افزایش سرعت وردپرس می گردد، کیفیت عکس ها را نیز تقریبا ثابت betheme.ir نگه می دارد. هر تب در این بخش گزینههایی دارد که میتوانید آنها را خارج از تب “Custom Rules” پیکربندی کنید. گرچه این مورد یکی از مواردی است که می بایست به طور کامل به دست هوش انسانی سپرده شود. اما توصیه ما به شما استفاده از lazy load از طریق افزونه Perfmatters است. اما اگر از تکنیک lazy load در وب سایت خود استفاده کنید وقتی کاربر وارد آن صفحه می شود تنها عکس هایی که در قسمت بالایی سایت وجود دارند توسط مرورگر او دانلود می شوند و تا زمانی که به سمت پایین صفحه اسکرول نکند نیز سایر عکس ها در مرورگر مورد استفاده توسط او دانلود نخواهند شد. هر کاربری که آدرس سایت شما را به همراه WP/Admin/ را وارد کند میتواند صفحه ورود سایت شما را ببیند.

پلاگین وردپرس

تا چند سال قبل این افزونه به خاطر مشکلاتی مانند کدنویسی و پشتیبانی ضعیف قابل رقابت با ووکامرس نبود اما توسعه دهندگان تمام سعی خود را کرده اند تا مشکلات این افزونه را حل کرده و آن را بهبود دهند. برای شروع نیازی به کدنویسی ندارید و بسیاری از تنظیمات و ویژگی های پیشرفته برای ساخت یک سایت کاربردی اختیاری هستند. برای تغییر تمپلیت سایت لازم است کدنویسی و برنامهنویسی برای تغییرات انجام گیرد ولی در وردپرس نیازی به برنامه نویسی نیست. بنابر این به شما توصیه می کنم حتما در انتخاب و خرید یک هاست خوب دقت کافی داشته باشید.

افزونه وردپرس

این افزونه نیز امکان کش کردن کامل اطلاعات وب سایت شما در سرورهای edge را فراهم می کند. بنابراین در اینجا کافی است دیتابیس سایت خود را نیز از اطلاعات این افزونه خالی کنید. از آنجا که گوگل نیز استفاده از این روش را پیشنهاد می دهد در این خصوص نیز در صورت استفاده از این تکنیک دیگر با هشدار مربوطه از طرف گوگل مواجه نخواهید شد. علاوه بر این، از آنجا که فرمت پیشنهادی گوگل نیز فرمت webp می باشد در نتیجه با استفاده از این فرمت از شر هشدار استفاده از فرمت های مناسب توسط گوگل نیز راحت می شوید. پاسخ به این که کاربرد وردپرس چیست؟

در اینجا لازم است این را هم ذکر کنیم که در هنگام خرید پوسته های وردپرس حتما مراقب خرید محصولات و پوسته های موجود در ThemeForest باشید. به عنوان یک کاربر WordPress، شما در حال استفاده از یکی از امن ترین سیستم های مدیریت منابع موجود هستید. می باشد که در سال 2003 فردی با نام مت چارلز مولنوگ (بنیان گذار وردپرس) نام وردپرس را انتخاب کرد و در مدت کوتاهی آن را به معروف ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت تبدیل کرد! مطالب وبلاگ سون هاست را خوب بخوانید.

برای آن که بتوانید یک سایت وردپرسی را مدیریت کنید باید وارد پنل مدیریت سایت شوید. می توانم بگویم وب سایت هایی که حقیقتا و بسیار کند بودند همگی یک ویژگی مشترک داشتند: صفحه سازها. همانطور که در مقاله قالب وردپرس چیست اشاره کردیم، هیچ قالبی برای همه مناسب نیست. از دیگر مزایای افزایش سرعت سایت وردپرسی، می توان به افزایش امنیت وردپرس نیز اشاره کرد. پای صفحه سازها زمانی به طراحی سایت باز می شود که با طراحانی طرف باشیم که توانایی ساخت یک وب سایت بدون استفاده از کد را نداشته باشند. فرض کنید یک مطلب طولانی در وبلاگ خود قرار داده اید که بیش از پنجاه عکس در آن وجود دارد.

این افزونه ها به سیستم های مدیریت محتوای وردپرس اضافه شده اند و شما می توانید از آنها برای بهبود سرعت سایت تان استفاده کنید. همچنین دارای طرحهای پیشساخته زیادی است که با استفاده از آنها در وقت شما صرفهجویی میشود و درمدت زمان کوتاهی فروشگاه اینترنتی خود را تنها با چند کلیک طراحی خواهید کرد. در پوشه wp-content هم یک سری پوشه وجود دارد که با استفاده از آنها میتوانید به قالبها و افزونههای سایت دسترسی داشته باشید آنها را حذف و یا ویرایش کنید، برای دسترسی به همه افزونههای نصب شده باید به پوشه Plugins مراجعه کنید تا تمامی افزونهها به شما نمایش داده شده و بتوانید آنها را مدیریت کنید. از کد های CSS و JS که به منظور زیباسازی سایت استفاده می شوند، به شکل بهینه استفاده کنید. از افزونه هایی که در زمینه ی امنیت فعال هستند می توانیم به افزونه آیتمز سکیوریتی و افزونه مخفی سازی وردپرس و موارد مربوط به آن اشاره کنیم.