با امنیت وردپرس آشنا شویم – امنیت وردپرس (قسمت 1)

در حالی که افزونه های امنیتی دیگری مانند WordFence، WP Activity Log و غیره وجود دارد، هیچ یک از آنها نمی توانند محافظت کاملی را که Sucuri انجام می دهد ارائه دهند. شما هم امکان دارد که دوست داشته باشید از عکس های با کیفیت در سایت خود استفاده کنید. در سربرگ Advanced و در قسمت miscellaneous بهتر است تمامی این تیک ها در عکس زیر زده شود. و سایر روشهای بالا بردن سرعت سایت که در طول دوره و با مشاهده ی فیلم ها یاد می گیرید. امکان ورود دو مرحلهای در این افزونه، درصد امنیت را به طور کلی بالا میبرد.

با این حال، ملاحظات ذکر شده در بالا به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید و تصمیم گیری بهتری داشته باشید. این افزونه به ارتقا و تقویت وب سایت وردپرس کمک می کند. قابلیت “Register” به صورت پیشفرض در نصب وردپرس موجود است و میتوانید با طی کردن مراحل زیر در داشبورد WP آن را فعال کنید. می توانید آخرین قسمت را نمایش دهید، دسته ای را انتخاب کنید یا به صورت دستی شناسه اپیزودی را که می خواهید نمایش داده شود وارد کنید. شروع به ساخت آموزشگاه آنلاین کنید و هر تخصص و مهارت و تجربهای که از این دنیای شگفت انگیز به دست آوردهاید را در قبال مبلغی به دیگران بیآموزید. در بدترین شرایط برخی افراد بعد از نفوذ بدون اینکه چیزی متوجه بشید با قرار دادن کدهای مخرب در بخشهای مختلف سایت کاری میکنند که اطلاعات سایت شما را به صورت دائمی استخراج کنند.

اکنون برای شما توضیح میدهیم که نحوه انجام کار در این افزونه به چه صورت میباشد. API قلب وردپرس (Heartbeat API)، این ویژگی وردپرس که از نسخه 3.6 به آن اضافه شده است، کارهای کاربردی زیادی انجام می دهد و باعث می شود وردپرس زنده اجرا شود، مثلا اگر در حال ویرایش یک پست در وردپرس هستید، به وسیله heartbeat به شما اطلاع داده می شود که کاربر دیگری هم اکنون کنترل نوشته را به دست گرفته است. دریایی از انواع افزونه های رنگارنگ در سایت رسمی وردپرس در اختیار شما قرار گرفته اند. هنگامی که افزونه را نصب و فعال می کنید می توانید مطابق با تصویر زیر و از منوی “نمایش” بر روی گزینه “Disable Widgets” (شماره 1) کلیک نمایید، سپس از بخش “Sidebar Widgets” (شماره 2) ابزارک های غیر ضروری را انتخاب و در انتها بر روی “ذخیره تغییرات” (شماره 3) کلیک کنید.

را دنبال کنم که در اینجا wp همان پوشه سایت من است. در اینجا ما هاست cPanel داریم؛ اما روند در هاست Direct Admin هم دقیقا به همین شکل هست… حالا اگر تعداد پارامتر های yes زیاد باشه و بیشتر 800 کیلوبایت باشه سرعت سایت به شدت میاد پایین و همش به خاطر افزونه و قالب های نا استاندارد هست حتی بعضی از افزونه های پرفروش هم این را رعایت نکردن. و به همین دلیل، هر بار که شخصی از آن صفحه وب بازدید می کند، تصاویر از سرور شما بارگذاری می شود, و این به عنوان Image Hotlinking شناخته می شود.

این پلاگین به کاربران اجازه می دهد تا با یک کلیک سایت وردپرسی خود را کَش کنند. WP Super Cache با بیش از 2 میلیون نصب فعال یکی دیگر از پلاگین های محبوب در فروشگاه وردپرس است. شما می توانید با افزونه ی w3 total cache سرعت لود سایت خود را تا حد ممکن افزایش دهید. از ویجت های کاملا واکنش گرا و موبایل پسند برای جلب مخاطبان وب سایت خود استفاده کنید. کسانی که از هاست رایگان یا هاست بی کیفیت استفاده می کنند. مطمئناً میدانید که افزونههای وردپرس ممکن است روی سرعت سایت و میزان استفاده از منابع هاست تاثیرگذار باشند. پس از آن، پوشه افزونه­ ای که نصب نمودید در پوشه plugins ایجاد شده و افزونه نصب گردیده است.

شما یک تصویر را در اینترنت پیدا میکنید و از URL تصویر مستقیما در سایت خود استفاده می کنید. پس از راه اندازی سایت و سپری شدن مدت زمانی ممکن است پایگاه داده وب سایتتان با اطلاعاتی که به آنها نیاز ندارید سنگین شده باشد. اگر علاقه ای به نصب افزونه WP Rocket ندارید می توانید از افزونه بسیار کاربردی WP-Optimize نیز استفاده کنید. اما اگر از اسکریپت اختصاصی استفاده کنید، دیگر به این سادگی امکان به کارگیری افزونه های استاندارد را ندارید.

افزونه وردپرس اگر بعد از فعال کردن این گزینه خطایی در سایت خود مشاهده کردید کافی است مجدداً آن را غیرفعال کنید و سایت شما به حالت قبل برمی گردد. پشتیبان وردپرس با دارا بودن مهندسان نرم افزار حرفه ای در زمینه افزونه نویسی وردپرس و طراحی پلاگین سایت وردپرسی و همچنین دانش کافی از ساختار وردپرس و افزونه های معروف آن مانند ووکامرس، قادر است افزونه هایی با بالاترین کیفیت و هماهنگ با ساختار وردپرس طراحی و تولید کرده و بر روی وب سایت شما نصب، راه اندازی و آموزش دهد.

در قسمت افزونههای وردپرس میتوانید بالغ بر ۵۵ هزار پلاگین مختلف را پیدا کنید که هر یک از آنها برای کار خاصی مورد استفاده قرار میگیرند؛ بهینهسازی صفحات وردپرس، ساخت فرمهای مختلف betheme.ir و … افزونه WP Fastest Cache با بیش از یک میلیون نصب فعال از جمله پلاگین های کَش معروف فروشگاه وردپرس است، این افزونه با رابط کاربری ساده و امکانات بسیار از جمله پلاگین هایی می باشد که شدیدا به منظور افزایش سرعت سایت وردپرسی توصیه می شود. هر کدام از این قالبها با توجه به استفادهای که دارند، امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار میدهند. اگرچه داشتن یک وب سایت به شما این امکان را میدهد مهم است که از ابتدا به یاد داشته باشید که داشتن یک وب سایت به تنهایی موفقیت شما و جذب مشتری از اینترنت را تضمین نمیکند. پنجشنبه 01/5/13، (اخبار رسمی): دلایلی که نیاز به داشتن وب سایت را به شرکتها یادآوری می کند، بسیار کاربردی است و در ابتدای مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.شاید نکاتی که در این مقاله کوتاه بیان شد برای بسیاری از خوانندگان مفید باشد.

پلاگین وردپرس

کش کردن مرورگر: افزونه WP Rocket فایل های جاوااسکریپت، CSS و تصاویر سایت را در مرورگر بازدیدکننده ذخیره می کند. پیش فرض درخواست DNS: درخواست های DNS پیش فچ اجازه می دهند تا رزولوشن نام دامنه به صورت موازی (به جای سری) با فچ کردن محتوای حقیقی صفحه رخ دهد. در این صورت یک کش برای صفحه اصلی و تمام لینک های داخلی در صفحه اصلی قبل از بازدید کاربر تولید می شود. میتوان تبلیغات را داخل محدرات پست، قبل و بعد از محتوای پست و همچنین بین پستها اضافه کنید. پیش بارگذاری کش: افزونه WP Rocket به جای اینکه منتظر باشد تا یک کاربر از سایت شما بازدید کرده سپس آن صفحه خاص را کش کند، تمام نوشته ها و برگه های سایت شما را قبل از اینکه کسی از آنها بازدید کند، کش می نماید. فعال سازی با یک کلیک: شما برای استفاده از این افزونه نیاز به داشتن هیچ گونه اطلاعات کدنویسی ندارید و لازم نیست هیچ تنظیمات خاصی برای آن پیکربندی کنید.

پلاگین WP Super Cache تمامی ویژگی های مورد نیاز جهت کش سایت را در خود گنجانده است. از جمله این ویژگی ها می توان به فشرده سازی gzip،page cache ،cache pre-loading، پشتیبانی از CDN، advanced cache preload اشاره کرد. عملیات کَش، به سایت وردپرسی شما امکان عبور از تعداد زیادی مراحل پردازش را داده و به جای اینکه تمام صفحات را پردازش کند، پلاگینی که وظیفه Cache را برعهده دارد پس از اولین اجرا یک نسخه کپی از نتیجه صفحه سایت شما تهیه می کند و سپس نسخه ذخیره شده را به کاربران بعدی نمایش می دهد. اکنون که با تمام مقدماتی که باید در هنگام ایجاد وب سایت رعایت شود آشنا شدید، مراحل توسعه وب سایت شرکتی را مرحله به مرحله کپی می کنیم. یاد میگیرید چطور یک ایده خوب پیدا کنید و یک کسبو کار موفق و پردرآمد ایجاد کنید و از درآمد آن لذت ببرید.

ما مطمئنیم که قالب Hamza Lite میتواند یک تجربه کاربری خوب را به مخاطبان شما ارائه دهد. ریسپانسیو بودن به این معناست که این قالب برای یک تجربه کاربری مناسب در دستگاهها و رزولوشنهای مختلف (موبایل، لپتاپ، تبلت و غیره) بهینهسازی شده باشد. این افزونه در کنار فایروال قدرتمند، دارای گزینه هایی به منظور کَش وب سایت و فشرده سازی gzip می باشد. در این صفحه لینک هایی برای دسترسی به پشتیبانی و سوالات متدول در مورد WP Rocket هم در اختیار شما قرار داده شده است.

1. امنیت سایت خود را تأمین کنید. شما می توانید با یک کلیک، گالری های مورد نظر خود را بسازید؛گالری هایی که توسط این افزونه ساخته می شوند زیبایی چشم گیری را به سایت می بخشند که در جلب نظر کاربر نیز موثر است.از دیگر قابلیت های کاربردی این افزونه می توان به موسیقی پشت زمینه، پشتیبانی کامل از مرورگرهای آیفون و اندروید، قابلیت افزودن ابزارک ها اشاره کرد. ما در این مقاله تلاش کردیم آموزش استفاده از افزونه در وردپرس را به صورت کاملا تصویری قرار دهیم تا بتوانید هرگونه سوالی که در این زمینه دارید را پاسخ دهیم. طول عمر کش: طول عمر کش به صورت خودکار روی 10 ساعت تنظیم شده و به این معنی است که فایل های کش پس از 10 ساعت قبل از تولید مجدد پاک می شوند. در هر سایت وردپرسی امکان دارد شما افزونه های زیادی نصب کرده و بعدا آن را پاک کرده باشید پس مطمئا داده های اضافی در پایگاه داده خود دارید باید آن ها را پاک کنید.

افزایش سرعت وردپرس

حتما می دانید که یکی از مهم ترین راه های کسب ترافیک هدفمند گوگل است و اگر سایتتان سرعت مناسبی نداشته باشد شانس کسب رتبه های اول گوگل را از دست خواهید داد. حتما میدانید که طراحی سایت شرکتی تنها اولین قدم برای ورود به رقابت برای جذب مشتری از راه حل های بازاریابی دیجیتال است. غیر فعال کردن گراواتار در وردپرس یکی از اقدامات مهم برای بهینه سازی سرعت سایت است، اگر به سرویس گرواتار نیاز ندارید حتما طبق این آموزش آن را غیر فعال کنید. به تلگرام دسترسی ندارید؟ این بدان معنی است که هر بار یک کاربر به وب سایت شما می آید، وردپرس اطلاعات را از پایگاه داده استخراج می کند و سپس چند پردازش دیگر را انجام می دهد تا صفحه وب به مرورگر کاربر ارسال و نمایش داده شود. غیرفعال کردن ایموجی: این گزینه به حالت پیش فرض فعال است زیرا به جای بارگذاری ایموجی ها از WordPress.org، از ایموجی های پیش فرض مرورگر بازدیدکنندگان استفاده می شود.

بنابراین شما باید حتماً یک نسخه ریسپانسیو (واکنش گرا) از سایت خود برای موبایل ها داشته باشید و تا جایی که ممکن است نسخه مخصوص موبایل سایت خود را سبک و سریع کنید. راه کارهای مطرح شده کاملا عملی بوده و قطعا بعد از انجام آنها تاثیر مثبت آن را بر بالا بردن سرعت مدیریت سایت وردپرسی خود مشاهده خواهید کرد. در اینجا لازم به ذکر است که بر اساس تجربه آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو، نیاز اکثر مشتریان با کمک سیستم های مدیریت محتوا (CMS) قابل رفع است که پیشنهاد ما استفاده از سیستم مدیریت محتوا در این مورد است.

به این معنی که صفحه شما بدون استایل های CSS بارگذاری می شود و این چیزی است که ابزار Google PageSpeed Insights هنگام رتبه دادن به سرعت بارگذاری صفحه در نظر می گیرد. ترکیب فایل های Google Fonts: فعال کردن این گزینه باعث کاهش تعداد درخواست های HTTP می شود مخصوصاً اگر از چندین فونت در سایت خود استفاده می کنید. یکی از ویدئوهای این دوره در مورد بهبود وضعیت نسخه موبایلی بر اساس استانداردهای google page speed insight است. با این حال اتصال فایل ها و ایجاد یک فایل خیلی بزرگ توصیه نمی شود زیرا مرورگرها 6 فایل کوچکتر را سریع تر از 1 یا 2 فایل خیلی بزرگ پردازش می کنند.