برای سایت خود طراحی کنید

سرور پارس از منابع سختافزاری نسبتا خوبی استفاده میکند. با وجود تعداد سایتهای زیادی که روی هر سرور میزبانی میشوند (و این مورد کمی دل زننده است) منابع خوبی از جمله ۲۵۶ مگابایت رم برای هر پروسه در اختیار کاربر قرار میدهد. طبیعتا هاستینگهای خارجی بسیار زیادی داریم اما به دلیل تحریمها نمیتوانیم خدمات این شرکتها را دریافت کنیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی راههای تامین امنیت وردپرس بپردازیم که با استفاده کردن از این روشها میتوانید امنیت سایت خودتان را افزایش داده و از هر گونه نفوذ و هک در سایت تا حد بسیار بالایی جلوگیری کنید. بهتر است پنل موردنظرتان خط خدماتی داشته باشد تا افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیرفعال کردهاند، پیامک اطلاعرسانی بگیرند. سی پنل و دایرکت ادمین: کنترلپنلهایی هستند که به شما اجازه مدیریت سایتتان را میدهدند. این قالب، ریسپانسیو و دارای فایل ترجمه به زبانهای مختلف است؛ همچنین از WordPress Customizer استفاده میکند که به شما اجازه میدهد تا عناصر مختلف سایت را مطابق با سلیقهی خود تغییر دهید.

و به همین دلیل است که این کدهای تبلیغاتی سرعت لود سایت را تا حد زیادی کاهش میدهد. بهینه سازی مقوله ای بسیار مهم برای یک سایت است و از عنوان گرفته تا کلمات کلیدی و متا دیسکریپشنها را شامل میشود. ویژگی Heartbeat در این افزونه بهینه سازی سایت ، علاوه بر سایر مزایا، میتواند باعث افزایش استفاده از پردازنده و کند شدن سایت شود. بهینه سازی تحویل CSS: فعال کردن این گزینه render-blocking CSS را در وب سایت شما حذف می کند و باعث سریعتر شدن زمان بارگذاری می شود. بعد از کلیک روی این گزینه با صفحه سفارشی سازی سایت خود مواجه میشوید. از طرفی کاربران وردپرسی ما با پشتیبانی خوبی از سمت این هاستینگ مواجه شدند. پس از اتمام نصب افزونه در وردپرس، با پیغام موفقیتآمیز بودن فرآیند مواجه خواهید شد.

اما خیلی جالب هست که چت آنلاین سرور پارس همیشه پاسخگوی شماست. این مورد بهصورت مستقیم باعث افزایش سرعت سایت نمیشود اما استفاده از منابع سرور ، سرعت شما را کاهش میدهد مخصوصاً اگر سایت پربازدیدی داشته باشید . از آنجایی که محل میزبانی سرویسهای هاست وردپرس ایران سرور بصورت پیشفرض روی ایران قرار دارد، پس سرعت بالایی را در میزبانی سایت مشاهده خواهیم کرد. هرچند ایران سرور از QEMU برای مجازیسازی سرورها استفاده میکند و روی هر سرور معمولا ۶۴ گیگ رم و ۸ استه سیپییو در نظر میگیرد.

پلاگین وردپرس

البته برای طراحی سایت فروشگاهی یک راه دیگر هم دارید و آن استفاده از فروشگاه ساز است. برای آشنایی به نحوه ویرایش فایل های CSS با استفاده از سفارشی ساز وردپرس و همچنین آشنایی با نحوه استفاده از افزونه های معرفی شده در این آموزش، مقاله ویرایش CSS در وردپرس با افزونه و به صورت دستی را مطالعه کنید. در این بخش شما می توانید فایل های خود را حذف و ویرایش کنید و یا در قسمت رسانه بخش افزودن، امکان اضافه کردن انواع فایل ها را به سایت خود داشته باشید. همه نوشته ها در وردپرس این بخش را در انتهای صفحه خود دارند، اما شما می توانید در پیشخوان وردپرس در قسمت منو بخش دیدگاه ها را انتخاب کرده و در این قسمت تمامی دیدگاه ها را ویرایش و یا حذف کنید . پس از فعال سازی، برای تنظیم افزونه به تنظیمات »ورود به صفحه LockDown مراجعه کنید.

میانگین زمان پاسخگویی تیکتها در حال حاضر در سون هاست بسیار کم است. اما بعد از نصب قالب سایت و انجام یکسری تغییرات بعد از نصب وردپرس، متوجه خواهید شد که سیستم بسیار پیشرفتهتر از چیزی است که فکر میکردید. برای نصب بسته آسان و ساخت سایت در لوکال هاست باید در ابتدا نرم افزار زمپ را دانلود کنید. مدیریت آن بیخطر، ایمن و آسان است. البته نمیتوان شاخصی از سرعت هیچکدام از هاستینگها ارائه داد چون میزان استفاده هر سایت از منابع سرور بسیار مهم است. از نظر پشتیبانی، سون هاست سرعت و کیفیت بسیار بالایی دارد.

4. تاریخ و موقعیت جغرافیایی رو تنظیم کنید. اکنون که اطلاعاتی در زمینه اهمیت سرعت سایت و عوامل موثر بر آن به دست آوردید، باید برای افزایش سرعت وردپرس اقدام کنید. علاوه بر این تمام قالب های وردپرس مدنظرتان را در اختیارتان قراردهد. در این پلتفرمها، رفتار کاربران شبیهسازی شده و بنچمارک ها بدون در نظر گرفتن حافظه پنهان (کش) سایت اندازهگیری میشود. این پلاگین در ریدایرکت کردن آدرس های مختلف و تغییر url صفحات سایت میتواند مفید واقع شود. آنها برای ذخیره موقت دیتا مثل پاسخ های ارسالی از یک remote API یا کوئری های بزرگ مفید هستند. در آینده نیز نام و آدرس دامنه سایت شما در ذهن آنها باقی خواهد ماند تا اگر احیانا از جایی به لینک سایت شما برخوردند، بخاطر تجربه بدی که در خصوص کند بودن سایت شما داشتند، از آن بازدید نکنند. به کار گیری جدیدترین و بهترین تجهیزات سخت افزاری، در کنار پشتیبانی ۲۴ ساعته، جمعی از مدیران و پرسنل با تجربه بالای ۱۰ سال در زمینه هاستینگ و سرور، موجب شده تا سرورپارس حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

کلیه درگاه های بانکی کشور (شاپرک)، وزارت نیرو، وزارت تامین اجتماعی، وزارت امور خارجه، ایرانسل، رایتل، بانک ها و صدها وبسایت معتبر کشور در حال حاضر از خدمات سرورپارس استفاده می کنند. قسمت هایی مانند فعال کردن درگاه بانکی ، مشخص کردن نوع ارز که ریال یا تومان نمایش داده شود و… خوشبختانه این را می توان به راحتی با استفاده از افزونه هایی مانند UpdraftPlus انجام داد . به همین راحتی! متن بالای هدر سایت شما تغییر کرد. مثال اول : banana – این گذرواژه به راحتی کرک میشود، به این دلیل که مطمئنا در دیکشنری یافت میشود. اما مسئله این است که فقط به این دلیل که کسی یک قالب وردپرس ایجاد کرده است به این معنی نیست که قالب او بدون عیب بوده و عاری از کد بد، ویروس یا حتی لینک های اسپم است.

افزونه وردپرس

پیشنهاد ما تغییر دادن این متن است چرا که حذف آن ممکن است در برخی موارد باعث کاهش سئو سایت شما شود. برای اینکه بتوانید آپلود فایل های مختلف را در سایت خود محدود کنید میتوانید از افزونه Restrict Media Library Access استفاده نمایید که با انجام دادن تنظیمات بسیار ساده ای میتوانید محدودیت های مورد نظر خود را ایجاد نمایید. اگر میخواهید نسخه هاست خود را ارتقا دهید لازم است از سرور و پشتیبانی آن از نسخه HTTP/2 اطلاع کسب کنید.

The Practice یک قالب زیبای وردپرس با طراحی اختصاصی جهت استفاده شرکتهای حقوقی و وکلا؛ با پشتیبانی کامل از زبانهای راستچین (RTL) شامل شیوهنامه و انتخابگر فونت راستچین است. برای مثال در بخش پاسخگویی به تماسهای مشتریان شاخص (FCR) یا First Call Resolution که مربوط به تعداد تماسهای موفق پشتیبانی واحدها به مشتریانی است که در اولین تعامل با آنها مشکلاتشان حل میشود، 83 درصد است. بارها و بارها پیش آمده مشتریان ما تیکتهای پشتیبانی را برای نت افراز ارسال کردهاند و در عرض چند دقیقه پاسخ تیکت بصورت دقیق برای آنها ارسال شده.

ایمیل مارکتینگ ابزاری بسیار قدرتمند است.

حذف این متن از بالای سایت بسیار آسان است. سرعت بالای لود و ریسپانس در لیموهاست را نمی توان فقط به سخت افزارها، هارد های NVMe و وب سرور لایت اسپید مرتبط دانست. یکی از روش های افزایش سرعت سایت فشرده سازی کد های قالب وبسایت میباشد. در نهایت این گستردگی تعداد و نوع در افزونه هاست که باعث میشود بسیاری از وبمستران سایت خود را از آنها اشباع کنند. هر زمان فرصت پیدا کردید، کدهای هسته وردپرس و همچنین قالبها و افزونههای موجود را بخوانید و سعی کنید از آنها سر در بیاورید. همچنین از آنجایی که سون هاست از سرورهای پرقدرت و با منابع بالا روی سایتها استفاده میکند، محدودیت خاصی از نظر منابع ندارد.

عرض دیگری درباره قیمتگذاری ایران سرور نیست. از نظر سرعت میتوان گفت ایران سرور سرعت بالایی دارد. از طرفی دیگر در این شرکت یک واحد به طور خاص به نام کنترل کیفیت با 15 نیروی متخصص به طور ویژه بر رضایتسنجی از مشتریان وکیفیت سرویسها نظارت دارد. از جمله این استراتژی ها می توان به درج شمارشگر معکوس برای فروش ویژه ، راه اندازی کمپین های مبتنی بر ایمیل مارکتینگ ، پوش نوتیفیکیشن ، پیشنهادات هوشمندانه و قیمت گذاری های پویا اشاره کرد. ایمیل مارکتینگ ابزاری بسیار قدرتمند است. با رعایت مسائل ساده امنیتی میتوان یک سایت ایمن و قدرتمند را در اختیار داشت. با یک حساب سرانگشتی و با در نظر گرفتن نسبت منابع به قیمت، میتوان گفت که هاست اختصاصی لیمو خریدی مقرون بصرفه و مطمئن است. سپس تصمیم با شماست که از کدام شرکت استفاده کنید و ببینید بهترین هاست ایرانی کدام است. سپس از بخش دوم یعنی معرفی کوتاه، میتوانید این متن را به دلخواه خود تغییر دهید.

به نام خدا سلام به همه دوستان عزیز امروز می خواهیم در سایت کیت وردپرس به معرفی افزونه های ضروری وردپرس بپردازیم. در این آموزش، تمام اصول اولیه ساخت افزونه وردپرسی را بررسی خواهیم کرد و نحوه کار افزونه ها را توضیح خواهیم داد. قبلا رضا راد در پادکست جنگ روانی وبمسترها بصورت مختصر درباره متدهای میزبانی سایت در ایران و خارج از ایران توضیح داد اما حالا میخواهیم ببینیم بهترین هاست برای وردپرس کدام است و شرکتهای هاستینگ ایرانی را با هم مقایسه کنیم.

وقتی کاربر موس خود را روی آگهی قرار می دهد، آگهی باز شده و به صورت کامل نمایش داده می شود. 🙂 ۶۰ پشتیبان کارآزموده در ایرانسرور در ۵ واحد تخصصی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند. 🙂 یعنی سیپنل را دور زدهاند! چون سیپنل ایران را تحریم کرده. سرور پارس یکی از قدیمیترین شرکتهای هاستینگ در ایران هست. میانگین زمان پاسخگویی ایران سرور به تیکتها، ۳۰ دقیقه میباشد و این زمان بسیار خوبی برای پاسخگویی است. این شرکت هاستینگ ایرانی، یکی از قدیمیترین شرکتهای هاستینگ در ایران هست که در طول سالها سرویس ها و خدمات خود را گسترش داده و در حال حاضر به صدها هزار مشتری حقیقی، حقوقی و نهادهای بزرگ کشوری، سازمانها و ارگانها خدمات ارائه میدهد.

به همین راحتی! متن بالای هدر سایت شما تغییر کرد.

همچنین در لیمو هاست با پیاده سازی شبکه های همپوشان (Overlay network)، اطلاعات حیاتی شما بر روی شبکه پایین دستی اینترنت ذخیره میشود که از طریق اینترنت تقریباً غیر قابل دسترس است. تاکنون کاربران ما گزارشی مبنی بر کم بودن سرعت سایتهای میزبانی شده روی سون هاست گزارش نکردهاند. در صفحه ای که برای شما باز میشود در بخش URL آدرس سایت خود را وارد کنید و سپس روی دکمه START TEST کلیک کنید تا سایت شما شروع به آنالیز سرعت شود. هر صفحه HTML را در سایت شما با PHP میسازد، سپس این صفحات HTML کامل را ذخیره میکند که در صورت درخواست برای بازدیدکنندگان بعدی ارسال میشود.

افزایش سرعت وردپرس

امنیت هاست سون هاست توسط فایروالهای نرمافزاری و سختافزاری تضمین شده و این هاستینگ از بک آپ گیری روزانه و هفتگی اطلاعات استفاده میکند که میتواند خیال شما را از بابت امنیت دادهها مطمئن کند. لیموهاست در سرویس های هاست اختصاصی وردپرس و هاست ووکامرس به طور روزانه از تمام فایلها و دیتابیس سایت شما بک اپ تهیه میکند و در فضای offsite (فضایی غیر از دیتاسنتر اصلی) نگهداری می کند. نقطه ضعف: درهاستهای اقتصادی، با وجود بکاپ گیری های روزانه از دیتابیس، از فایلها به صورت هر دوروز یکبار betheme.ir بکاپ تهیه میشود. نقطه ضعف: طبق بررسیهای ما، مقالات و ویدئوهای آموزشی روی بلاگ لیمو هاست، به اندازه کافی نبود و در مورد بعضی از مشکلات تکراری محتوایی تولید نشده بود.