برترین سایت های ایرانی و خارجی ساخته شده با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا و یک سایت ساز است که با استفاده از آن می توانید هر مدل طراحی سایت با هر نوع امکانات را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. خوشبختانه، وردپرس از آن زمان تاکنون این مورد را تغییر داده است و اکنون شما را ملزم به انتخاب نام کاربری سفارشی در زمان نصب وردپرس می کند .با این حال، برخی از نصب کنندگان وردپرس با یک کلیک، هنوز نام کاربری مدیر پیش فرض را روی “admin” تنظیم می کنند. خود پایگاه اصلی وردپرس بخشی به نام Plugins یا افزونه دارد که به راحتی می توانید افزونه مورد نظرتون رو پیدا کنید و یا در پیشخوان سایتتون و در بخش افزونه ها به قسمت افزونه های نصب شده برید و در فیلد جستجو نام افزونه رو بزنید تا اون رو براتون بیاره که به راحتی می تونید نصبش کنید .

بدون نیاز به دانش برنامهنویسی، یک وبسایت برای خود بسازید! همچنین به دلیل توسعهپذیر بودن وردپرس بدون نیاز به دانش برنامهنویسی خاص، باعث کاهش ارتباطات بین مارکرتر و برنامهنویس شده و همین عوامل باعث چابکتر شدن کسبوکار میشود. مدیر فروشگاه با چند کلیک ساده میتواند پیکربندی آن را انجام دهد و محصول خود را بدون هیچ دردسر و پیچیدگی خاصی به وبسایت اضافه کند. بسیاری از وبسایتهای مطرح ایرانی نظیر مدیر سبز، دیجیاتو، میهن وردپرس، دانلودها، دیجیکالا مگ و همیار وردپرس از وردپرس برای وبسایت خود استفاده کردهاند.

وجود قالبهای رایگان و پریمیوم و همچنین انواع افزونههای کاربردی مختلف باعث محبوبیت یک CMS میشود. برخلاف ماهیت رایگان جوملا، برای داشتن پلاگینهای خوب و کاربردی نیازمند پرداخت هزینه است. برای لینکهای داخلی استراتژی مناسب اتخاذ کنید. شما از این روش میتوانید هر صفحهای که تمایل داشتید را طراحی کنید. بنابراین همین حالا بررسی کنید که آیا می توانید افزونه ای را غیرفعال و یا حذف کنید. با توجه به اینکه سرعت لود مناسب سایت یکی از پارامترهای مهم از دید کاربران و گوگل است، بررسی عوامل تاثیرگذاری که سبب کند شدن سایت وردپرسی شما شده اند باید یکی از اقداماتی باشد که به طور مستمر و مداوم انجام شود.

افزایش سرعت وردپرس سایتسازها یا بهاصطلاح فنیتر «سیستم مدیریت محتوا یا CMS»ها آمدهاند تا کاربران بدون نیاز به دانش برنامهنویسی پیچیده و در کمترین زمان، وبسایت خود را آماده و به بهرهبرداری برسانند. آموزشها کاملا کاربردی بوده و در پایان دوره میتوانید یک وب سایت کاملا جامع را بدون مشکل راهاندازی کنید. انواع تم وردپرس آماده نیز وجود دارد که با هر نوع سلیقه و کاربردی در اختیار مدیران سایت قرار میگیرد. درواقع برای تمامی این افزونهها شما میتوانید از دورههای آموزشی یا مقالههای رایگانی که در سایت وجود دارد استفاده کنید و سایت خود را بهاینترتیب حرفهای تر کنید. WP Rocket طوری طراحی شده که هم برای افراد حرفهای کاربری مناسبی داشته باشد و هم مبتدیان با آن احساس راحتی داشته باشند.

افزونه وردپرس

معمولاً از این روش برای اهداف آموزشی یا راهاندازی اولیه سایت استفاده میشود. شما میتوانید با استفاده از ابزار ها و افزونه های مختلفی به سرعت سایت خود افزایش دهید. استفاده از وردپرس نیاز به دانش خاصی نداشته و با صرف مدتزمان کوتاهی، میتوانید انواع وبسایتها را برای خود دستوپا کنید. اما پس از یادگیری نحوه کار با وردپرس ، باید بسته به نیاز خود از قالب ها و افزونه های مختلف استفاده کنید یا اطلاعاتی در مورد امنیت سایت و سئو دریافت کنید. اگر هم تمایل دارید که کاربری را از سایت خود حذف کنید در همین صفحه روی “پاک کردن” و “حذف شود” کلیک کنید تا برای همیشه این کاربر از سایت حذف شود. یعنی اگر شما مدیر یک وب سایت باشید نیازی نیست نگران اتفاقات فنی نا خواسته باشید چون متخصصان زیادی آماده خدمت به شما هستند و یا حتی مقالات آموزشی در میهن وردپرس موجود است که شما میتوانید خود به تنهایی مشکلات خود را رفع کنید.

5. در مرحله نهایی و در صفحهای که برای شما به نمایش در خواهد آمد، میتوانید بر روی گزینه فعال کردن (Activate) کلیک کنید تا پلاگین آپلود شده فعال شود. اقدامات امنیتی بالا روشی عالی برای امنیت سایت وردپرس شما است. یادگیری و استفاده از وردپرس بسیار ساده و آسان است. شاید یکی از مهمترین نکتهها هنگام استفاده از جوملا این باشد که برای بهرهمندی از تمامی امکانات این سیستم مدیریت محتوا، باید با زبان برنامهنویسی PHP آشنایی داشته باشید.

یکی از مهم ترین معیارهای کاربران برای انتخاب قالب، قالبی است که سئو آن خوب باشد و استانداردهای سئو داخل قالب رعایت شده باشد من از آنجایی که یکی از تخصص ها و علایقم سئو است قالب های زیادی رو بررسی کردم و یکی از ریزه کاری هایی که کدنویس های قالب رعایت نمی کنند، رعایت نکات سئو داخل طراحی قالب است اما در این دوره شما این مشکل رو نخواهید داشت چرا که ما استانداردهای سئویی که در دوره آموزش جامع سئو گفتیم رو در این دوره برای طراحی قالب وردپرس رعایت کردیم و شما بدون هیچ نگرانی می تونید یک قالب سئو شده برای خودتان یا مشتریان طراحی کنید. اگرچه ویرایشگر گوتنبرگ برای ساخت صفحات مانند بعضی از صفحه سازهای معرفی شده در این مقاله عمل می کند اما به هیچ عنوان نمی تواند جایگزینی برای آنها باشد.

از صفحه Add Your Plugin دیدن کنید و اگر قبلاً وارد نشدهاید، روی دکمه ورود در گوشه سمت راستبالای صفحه کلیک کنید. با کلیک روی دکمه “ورود” میتوانید وارد پنل مدیریت وردپرس شوید. در پایان دوره مدرک کاملا معتبر از موسسه دریافت میکنید و به راحتی میتوانید وارد بازار کار شوید. در این قسمت می توانید حساب کاربری افرادی که عضو شده را مشاهده کرده و متوجه شوید که چه افرادی از دید افزونه به حفظ امنیت وردپرس آسیب وارد میکند. این کار باعث افزایش عملکرد باورنکردنی وب سایت شما می شود. در این مقاله از جت سئو به معرفی بهترین پلاگین افزایش سرعت سایت خواهیم پرداخت تا توسط آن بتوانید جایگاه سایت خود را ارتقا داده و فروش محصولات/خدمات خود را افزایش دهید. WordPress Style Editor یکی از افزونههای مفید کروم میباشد که شما را قادر میکند که به سرعت تغییرات CSS را که در ابزار inspect در مرورگر خود ساخته اید را ذخیره کنید.

ما پیشنهاد میدهیم اگر هدف شما فقط راهاندازی یک سایت ساده مثل سایت شخصی، شرکتی یا وبلاگ است با وردپرس میتوانید با کمترین هزینه به بهترین شکل ممکن به هدفتان برسید. نگران نباشید هر کدام از موارد را به صورت جداگانه توضیح میدهیم. افراد زیادی در این زمینه فعالیت میکنند و در صورت بروز مشکل یا نیاز به راحتی میتوانید از آنها کمک بگیرید. البته باتوجه به اینکه کاربران ایرانی مشکل پرداخت دارند به همین خاطر این امکان برای آنها فراهم نیست. افرادی که به کسب درآمد در حوزههای وب سایت علاقه دارند.

اگر با نحوه طراحی سایت به کمک وردپرس آشنایی داشته باشید میتوانید فرصتهای شغلی بسیار زیادی به دست آورید. این دوره از ابتدا تدریس می شد و فرض بر این بود که شخصی هیچ آشنایی با وردپرس و نحوه عملکرد وب سایت ندارد. این نحوه آموزش باعث آمادگی بسیار بالای شما در طراحی سایت با وردپرس میشود. افشا اطلاعات یک سایت نه تنها باعث ضرر مالی میشود بلکه اعتبار یک بیزینس را در بین مشتریانش خدشهدار خواهد کرد. به علاوه یک بلوک بردکرامب برای راهنمایی کاربران شما نمایش داده میشود.

هر دو با زبان PHP توسعه داده شدهاند و با MySQL به دیتابیس متصل میشوند. هر دو کاملاً رایگان بوده و متن-باز نیز هستند. در همان نگاه اول همهچیز کاملاً منظم و ساده به نظر میآید و واقعاً نیز همینطور است. به شما امکان می دهد صفحات حالت تعمیر و نگهداری کاملاً رسپانسیو و سازگار با موبایل بسازید. این افزونه تا به حال در بیش از 400000 سایت وردپرسی نصب شده و امتیاز 4.9 از 5 را کسب کرده است و از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری در وردپرس است. با این که وردپرس در ابتدا کار خود را به عنوان یک ابزار بلاگینگ آغاز کرد، اما در طی این سالها به یک ابزار سایتساز قدرتمند و سیستم مدیریت محتوای پایدار تبدیل شده است. برای کاهش حجم سؤالات از بخش پشتیبانی سایت، میتوان یک «مرکز دانش» (Knowledge Base) به عنوان یکی از موارد کاربرد وردپرس برای سایت طراحی کرد.

طراحی ریسپانسیو یکی از مهمترین ویژگیهایی است که هنگام انتخاب قالب برای وب سایت خود باید betheme.ir در نظر بگیرید. به دلیل روشهای بهینهسازی مطلوب، وردپرس از نظر سئو نسبت به جوملا در رتبه بالاتری قرار میگیرد؛ چراکه یکی از فاکتورهای مهم در مبحث سئو، سرعت بارگذاری وبسایت است که وردپرس نسبت به جوملا سریعتر بوده و بهمرور زمان و با افزایش مقیاس سایت، نیاز به منابع معقولی نسبت به جوملا پیدا میکند. روشهای مختلفی مثل استفاده از قالبهای حرفهای وردپرس در سایت تم فارست و دیگر سایتهای وردپرسی جزء بهترین و اصولیترین روشهای پیدا کردن قالب وردپرس مناسب کسبوکار شما است. وردپرس: آماری که از تعداد سایتهای فعال بر پایه وردپرس ارائه میشود، حاکی از آن است که حدود 40 درصد از وبسایتهای سطح اینترنت از وردپرس قدرت گرفتهاند. پس از نصب آن را فعال نمایید. پس از مطالعه این آموزشها میتوانید بهصورت کامل و حرفهای وبسایت خود را بسازید.

یکی از جنبه های سایت وردپرس که اهمیت زیادی در جذب مخاطب و ایجاد تجربه کاربری خوب دارد، ظاهر وب سایت و آسانی کار کردن با آن است. با یادگیری وردپرس، به راحتی می توانید یک وب سایت بدون کدنویسی ایجاد کنید ، آن را به دلخواه گسترش دهید و از آن درآمد کسب کنید. در ابتدای این مقاله ذکر کردیم که وجود سیستمهای مدیریت محتوا کمک میکند تا بدون نیاز به دانش برنامهنویسی خاص، وبسایت مطلوبی را پیادهسازی کنیم؛ بنابراین وجود رابط کاربری راحت و ساده یکی از مهمترین ویژگیها در انتخاب CMS است.

برای لینکهای داخلی استراتژی مناسب اتخاذ کنید.

اگر همیشه دوست داشتید که یک وب سایت داشته باشید و مطالب مورد نظر خود را در آن قرار دهید یا به دنبال راهی برای آنلاین کردن کسب و کارتان و معرفی آن از طریق اینترنت بودید اما دانش و مهارت فنی لازم برای انجام این کار را ندارید، خبر خوب برای شما این است که وردپرس طراحی سایت را از انحصار توسعه دهندگان و برنامه نویسان خارج کرده و آن را برای همه افراد ممکن کرده است. بدون داشتن تجربه و تخصص هم میتوانم با وردپرس یک سایت حرفهای درست کنم؟

پلاگین وردپرس

یکی از راههایی که شما میتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید این سیستم میباشد. همینطور وقتی آسیب پذیری های روز صفر منتشر می شوند، می توانید با شرکت سازنده محصول در ارتباط باشید و از تاریخ دقیق انتشار وصله اصلاحیه آگاه گردید. این پلاگین ها مخصوص پادکست نیستند، اما برای هر پادکستری که از وردپرس استفاده می کند بسیار مفید است. با کلیک بر روی فعالسازی هر کدام از قالب ها فعال و تغییرات در ظاهر سایت نمایان می گردد. اگر به دنبال قالب وردپرس هستید که براحتی بتوانید آن را سفارشی سازی کنید می توانید از قالب های فروشگاه دارکوب دیدن نمایید.