بهترین افزونه امنیتی برای وردپرس کدام است

افزونه وردپرس یک وب سایت سریعتر به شما کمک میکند تا از جستجوی ارگانیک، ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. به همراه بودن تصاویر با متن باعث جذابیت خاصی می شود که بازدید گنندگان علاقه بیشتری برای خواندن مطالب شما پیدا می کنند. اگر پلاگین شما بزرگ یا پیچیده است، ممکن است متوجه شوید که باید از پوشه های بیشتری استفاده کنید. اگر نه، باید کد خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز را به درستی وارد کرده اید.

پلاگین وردپرس

یکی از بهترین افزونه ها برای تامین امنیت سایت شما در وردپرس افزونه Wordfence Security است که شما می توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید. این افزونه به صورت گسترده برای کش سایت و مرورگر استفاده می شود. یکی از بهترین افزونه هایی که برای پاک سازی پایگاه داده و بهینه کردن در وردپرس می توان از آن استفاده کنید افزونه WP Optimize است. بهترین افزونه وردپرس است که هرگز نباید آن را فراموش کنید . اما هر چقدر هم که سایت شما ایمن باشد هرگز ۱۰۰٪ در امان نخواهید بود. بسیاری از آنها با افزودن ویژگی های جدید باعث بهبود کیفیت کد و ایمن نگه داشتن افزونه های خود شده و این تغییرات بعداً به روزرسانی می شوند. استفاده از یک افزونه برای بهبود کارایی سایت به شما کمک بزرگی می کند.

این افزونه جزو مهم ترین و اصلی ترین افزونه هایی است که باید حتما از آن استفاده کنید. اگرچه عمدتاً نوع وب سایت شما مشخص کننده افزونه هایی است که باید در سایت خود داشته باشید مانند افزونه های ضروری برای وب سایت های کسب و کار اما افزونه هایی وجود دارند که هر وب سایت وردپرسی لازم است آنها را داشته باشد مانند افزونه های امنیتی، سرعت، سئو و بسیاری موارد دیگر. سپس از شما خواسته می شود که فایل را باز کنید که می توانید این کار را در هر ویرایشگر متنی مانند TextEdit یا Notepad انجام دهید. افزونه های وردپرس مانند برنامه هایی هستند که برای سایت وردپرس شما می باشند. تصاویری که در سایت خود بارگذاری می کنید به بهینه سازی نیاز دارد یکی از بهترین افزونه هایی که کار بهینه سازی تصاویر را انجام می دهد افزونه WP Smush است.

بهترین راه برای شروع این است که افزونه های خود را بسازید. چرا که نال شدن این موارد گاهی باعث بروز مشکل در عملکرد سایت میشود. بهترین افزونه ای که می توانید برای افزایش سرعت عملکرد وب سایت ها از آن استفاده کنید افزونه W3 Total Cache است. Vaultpress افزونه ای است که به کمک آن می تونید برای وبسایت خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و امنیت سایت خود را افزیش دهید. به روز رسانی نسخه وردپرس یکی از ساده ترین راه ها برای بهبود امنیت وردپرس است. همچنین بسته نصبی آسان قالب جهت راه اندازی سریع سایت مشابه نسخه پیش نمایش فارسی تهیه شده است. تمامی محصولات وردپرس موجود در ملت وب دارای بسته نصبی آسان هستند که در عرض چند دقیقه دقیقا مشابه دموی ما نصب و راه اندازی میشوند. ما امروز در این مقال از سری مقاله های آموزش وردپرس همیار به شما بهترین افزونه های افزایش سرعت سایت وردپرسی را به طور کامل معرفی خواهیم کرد تا به کمک آنها بتوانید سرعت سایتتان را بهبود ببخشید و درآمدتان را افزایش دهید.

Divi یک قالب چند منظوره برای سایت های مختلف است که در آن مجموعه ای بزرگ از الگو ها و المان های از پیش ساخته شده وجود دارد که می تواند روند ایجاد وب سایت شما را سرعت بخشد. یکی بهترین افزونه ای که برای تحلیل یک سایت است می توانید آن استفاده کنید. بههرحال ما امروز تصمیم گرفتیم این نگرانی شما را از بین ببریم و یک روش راحت و ایمن بهتون آموزش بدیم که بتوانید با استفاده از آن، خیلی راحت پوسته خود را غیرفعال یا حذف کنید بدون اینکه کوچکترین تأثیری روی سایت داشته باشد. اگر مایل هستید با این روش ها آشنا شوید، با ما همراه باشید. پس از اینکه اقدام به طراحی سایت با وردپرس کردید، اولین کاری که لازم است در سایت وردپرس خود انجام دهید، نصب افزونه های ضروری است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فولدر very-first-plugin را در یک فایل ZIP فشرده کنید.

از آنجایی که در روش ارسال پیامک از طریق پترن، الگوی متن مورد نظر توسط کاربران در پنل کاربری درج خواهد شد و پس از بررسی این الگو توسط واحد اداری سامانه ملی پیامک، وضعیت تأیید یا عدم تأیید آن مشخص خواهد شد، متونی که تأیید شده باشند دیگر برای ارسال محتوای تبلیغاتی توسط اپراتور مورد بررسی قرار نگرفته و بدین ترتیب سرعت ارسال پیامک نیز در این روش افزایش مییابد. برای این کار باید به صورت پیدرپی سرعت و عملکرد سایت خود را از طریق روشهای گفتهشده بسنجید و هر زمان متوجه شدید که سرعت سایت در حال کاهش است، به دنبال پیدا کردن دلیل و مرتفعسازی آن باشید. در این افزونه , علاوه بر امکان بکاپ گیری , بی تم شما این امکان را دارید که بکاپ تهیه شده را به سادگی و از طریق پنل مدیریت وردپرس خود بازیابی کنید. از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند.با خرید قالب اکسترا از راست چین از پشتیبانی پشتیبانی واقعی کمتر از 24 ساعت و آپدیت رایگان بهره مند خواهید شد.

افزونه وردپرس

در این راهنمای گام به گام، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به طور صحیح افزونه های وردپرس را به روز کنید. این متنی است که می خواهیم تغییر دهیم. شما همیشه باید افزونه های وردپرس خود را به روز نگه دارید تا اطمینان حاصل کنید که آن تغییرات بلافاصله در سایت شما اعمال می شود. این افزونه به صورت رایگان است و تا کنون بیش از 40.000 نصب فعال داشته است. افزونه هایی که برای وردپرس طراحی می شوند هم به صورت رایگان و هم به صورت پرمیوم عرضه می گردند اما بسیاری از افزونه ها به هر دو صورت وجود دارند که اصطلاحاً به آنها freemium گفته می شود. قالب پابلیشر یک قالب پرمیوم است که با امکانات بسیار گستردهای عرضه میشود. تصور کنید که یک فضای تصویر در اندازه 600×400 پیکسل را در سایت خود دارید با این حال تصویری که روی آن بارگذاری می کنید اندازه ای در حدود 1920×1080 پیکسل باشد، اگر چنین اشتباهی را دو بار تکرار کنید سرعت سایت به شدت افت خواهد کرد.

افراد تازه کار. عدم انجام این کار ممکن است ایمنی سایت شما را در خطر قرار دهد. اطلاعات پویا همان اطلاعاتی هستند که در پایگاه داده وردپرس قرار دارند. Google Analytics by MonsterInsights یکی از بهترین افزونههای وردپرس است که در پیشخوان سایت آمار گوگل آنالیتیکس را نمایش میدهد. میهن وردپرس، پشتیبانی بسیار عالیای دارد و علاوه بر قالب، افزونههای بسیاری را هم در سایت خود قرار داده است که کاربری شما را راحت تر میکند. یکی از ساده ترین روش های نفوذ هکرها به سایت وردپرسی شما اینه که یه ربات میخرن (یا رایگان دانلود میکنن) و میندازن به جون فرم نام کاربری و رمز ورود به وردپرس…

می توانید آنها را نصب کنید تا ویژگی ها و قابلیت های جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید مانند اضافه کردن فرم های تماس، گالری عکس و غیره. بعضی اوقات ممکن است یک به روزرسانی افزونه نتایج غیر منتظره ای ایجاد کند مانند برخی از ویژگی های افزونه ممکن است به درستی کار نکند. این افزونه دارای تنظیمات بسیار ساده ای است که به راحتی تنها با عملیات کشیدن و رها کردن می توانید فرم دلخواه خود را پیاده سازی کنید. در تعامل می باشد اگرچه این مورد وابسته به پوسته است، اما این هوک یکی از ضروری ترین هوک های تم ها می باشد که از آن به طور گسترده ای پشتیبانی می شود. قطعاً هر قالبی نیاز به پنل تنظیمات دارد و شما نیز در قدم چهارم دوره آموزش طراحی قالب وردپرس یاد خواهید گرفت برای قالب اختصاصی که طراحی می کنید یک پنل تنظیمات بسیار حرفه ای طراحی کنید تا کاربران قادر باشند تمام بخش های موردنیاز سایت را طبق سلیقه خودشان سفارش سازی کنند.

وقتی این کار انجام شد، در واقع می توانید افزونه را در داشبورد مدیریت سایت خود ببینید. وگر در این بخش کم کاری کنید دیر یا زود سایت خود را از دست می دهید. تمام کاری که این تابع انجام می دهد این است که پیوند پست فعلی را دریافت می کند و سپس متن لنگر (انکر تکست) “Click to Read! البته، این افزونه هنوز هیچ کاری انجام نمی دهد. نصب این افزونه ها علی رغم اینکه سایت شما با چه هدفی ساخته شده است و چه کاری انجام می دهد، لازم است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در مدیریت هر چه بهتر مدیریت آنها آورده شده است. موتورهای جستجو منبع اصلی جذب ترافیک بر هر وب سایتی هستند. امکان دارد قالبهای منسوخ با نسخههای جدید وردپرس سازگای نداشته باشند و دسترسی آسانی به فایلهای منبع فراهم کنند. به دلیل ماهیت منبع باز آن، هر کسی میتواند قابلیت های جدیدی را به پلتفرم اضافه کند.

این قالب جذاب و پرمخاطب رابط کاربری بسیار سادهای دارد. درصورتیکه بخواهید برنامهنویسی سایت و طراحی وب را آموزش ببینید نیاز به صرف هزینه و زمان بسیار زیادی هستید. با این کار لیست پلاگین هایی که به روزرسانی نیاز دارند را به شما نشان می دهد. قابلیت جالبی که این افزونه دارد این است که شما می توانید فرم درخواست عضویت خودتان را بسازید و با درگ و دراپ کردن هر آنچه برای اطلاعات عضویت می خواهید ایجاد کنید. علاوه بر این برای یک ویژگی یکسان افزونه های زیادی در مخزن وردپرس پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، بررسی کنید که آیا افزونه فعال است و نام همه توابع صحیح است یا خیر. افزونه CMP علاوه بر پشتیبانی گوگل آنالیتیتکس، به شما اجازه می دهد تنظیمات سئوی خود را برای صفحه فرود تعریف کنید.

شاید هم قصد دارید محصولات خود را روی سایت بفروشید.

این باعث افزایش امنیت وردپرس و عملکرد وب سایت شما می شود. رعایت سطوح دسترسی در وردپرس، افزایش امنیت وب سایت را به همراه خواهد آورد. شاید هم قصد دارید محصولات خود را روی سایت بفروشید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، این افزونه قصد دارد متنی را که هنگام درج برچسب Read More ظاهر می شود، تغییر دهد. اگر قصد دارید که با استفاده از دادههای Gravity Forms، WooCommerce، Drip، ConvertKit یا HubSpot وبسایت شخصی شده بسازید، این ابزار باز هم کار را آسان میکند.

نسخه ها ی جدید php به دلیل کیفیت و بهبود عملکرد آپدیت می شوند که اغلب دارای ویژگی های جدید و سرعت سایت را تا 2 برابر افزایش می دهند البته ممکن است آخرین نسخه، افزونه های فعلی شما را پشتیبانی نکند که می توانید از نسخه 7.0 استفاده کنید. به این معنی که هسته افزونه رایگان است اما برای ارتقا دادن آن و دریافت ویژگی های پیشرفته باید نسخه پرمیوم آنها را خریداری کنید. این افزونه به صورت نیمه رایگان و پولی موجود بوده و شما می توانید از مارکت های ایرانی با قیمت حدود 80 هزارتومان آن را خریداری کنید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه Dashboard » Updates، به روزرسانی ها را به صورت دستی انجام دهید. اگر سایت ترافیکی سنگین دارید که منجر به ایجاد تعداد زیادی سیل می شود ، بنابراین توصیه می کنیم همین کار را انجام دهید. این یکی از راه حل هایی است که مشکل عدم نمایش دکمهها را در ویرایشگر متنی وردپرس حل می کند.

افزایش سرعت وردپرس

در این مقاله به معرفی افزونه های ضروری وردپرس که هر وب سایت وردپرسی لازم است آنها را داشته باشد، می پردازیم. مهمترین قسمت این افزونه، نشان دادن میزان امنیت کلی وبسایت وردپرسی شماست. افزونه wordfence وردپرس یکی از پرطرفدارترین افزونههای امنیتی در وردپرس هست که به شما امکان افزایش امنیت وردپرس و جلوگیری از هک سایت را خواهد داد.میتوانید این افزونه را نصب و تنظیمات لازم را انجام دهید . برای انجام این کار، شما باید به صفحه افزونه ها مراجعه کرده و روی پیوند “Update Available” کلیک کنید. با کلیک بر روی آن به شما امکان می دهید افزونه را به هر نسخه قبلی برگردانید. فیلتر به وردپرس دستور می دهد تا تابع جدید ما را فراخوانی کند، بنابراین پیوند استاندارد با نسخه جدید ما جایگزین می شود. افزونهها و ماژولهای نصب شده روی سایت را نیز به همین ترتیب به آخرین نسخه های موجود ارتقاء دهید. چراکه وردپرس به دلیل انعطافپذیری بالا، امنیت بالا، پایین بودن هزینه برای خرید قالب و افزونه و وجود منابع عظیم آموزشی که داره و با استفاده از افزونهها و قالبهای گوناگون که در اختیارتون قرار میده امکان ساخت هر نوع وبسایت فروشگاهی، خبری، تکنولوژی، شرکتی، نمونه کار و…

اعلانی را در زیر هر افزونه مشاهده خواهید کرد که دارای به روزرسانی های لازم برای نصب است. در بیشتر مواقع ما به انجام کارهای بزرگ جهت افزایش سرعت وردپرس می پردازیم و انجام کارهای کوچک را نادیده می گیریم.در صورتی که ممکن انجام یک کار کوچک تاثیر زیادی بر روی افزایش سرعت وردپرس داشته باشد. تجربه ما از استفاده از این نوع هاست ها این بوده که سرعت لود روان تری را در سایت خود تجربه کرده و همچنین کار با پنل مدیریت وردپرس نیز روان تر و جذاب تر شد.