بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس

هربار که کاربر وارد سایت شما میشود، اطلاعات را از دیتابیس فراخوانی میکند و در اکثر مواقع حضور کاربر در سایت شما تغییری در دیتابیس شما ایجاد نمیکند، اما اگر قصد ثبت سفارش داشته باشد، درخواستی پویا به سمت سرور هاست وردپرس شما ارسال میشود. بنابراین استفاده از این شبکه های تحویل محتوا علاوه بر سرعت، به افزایش و بهبود امنیت سایت وردپرسی نیز کمک میکند. ما در طراحی قالب وردپرس به امنیت، اصول سئو، سرعت، زیبایی و راحتی کاربران توجه زیادی داریم تا شما با خیال راحت به توسعهی کسب و کار اینترنتی خود بپردازید. بعد از اینکه شما قالبتون رو با وردپرس سازگار کردید باید با افزونه های مهم وردپرس نیز سازگار کنید مثلاً مهم ترین افزونه در اینجا ووکامرس است که کاملترین افزونه فروشگاه ساز وردپرس است و اگر قصد دارید یک قالب فروشگاهی طراحی کنید باید قالب رو با افزونه ووکامرس سازگار کنید در مرحله 3 آموزش طراحی قالب وردپرس شما این موضوع رو به صورت کامل یاد خواهید گرفت.

افزایش سرعت وردپرس

این افزونه را میتوان محبوب ترین افزونه آمار بازدید سایت وردپرسی معرفی کرد. کجا می توان افزونه های وردپرس را پیدا کرد؟ برای غیرفعال کردن و حذف افزونه باید وارد منوی وردپرس شوید و در قسمت پلاگینها، افزونه­های نصب شده را پیدا کنید و بر روی گزینه غیرفعال کردن پلاگین مورد نظر کلیک کنید. زمانی که بین انتخاب چند گزینه برای قالب مردد هستیم، توجه کردن به آمار و ارقام استفاده از پوسته میتواند راهنمای خوبی برای ما باشد. اما آیا قالب یا افزونه نال شده مشکل دارد و نباید آن ها را نصب کرد؟ برای رفع این مشکل از روش بارگزاری تنبل استفاده می نماییم.

با استفاده از این روش، هکر تلاش میکند تا با حدس زدنهای متوالی و تست عبارات منطقی مختلف، رمز عبور مدیر وبسایت را کشف کند. از همه مهمتر اینکه با حفاظت از سایت شما، از حملات Brute Force جلوگیری میکند. دوم اینکه نیازی به رفتن به قسمت دانلود جهت آپلود فایل ها در یک محیط مجزا نبوده به طوری که پس از نصب این افزونه داخل ادیتور یک گزینه به نام quick add اضافه خواهد شد و شما می توانید به راحتی با کلیک بر روی این گزینه فایل های مد نظر خود را در محتوای فعلی که می خواهید منتشر کنید آپلود کنید.

افزونه وردپرس

باید کد مربوط به قسمت header را از فایل index.html (موجود در پوشه قالب اچ تی ام الی که دانلود کرده بودید) را درون فایل header.php که در قدم ۳ ساختهاید، کپی کنید. در این جلسه قصد داریم به آموزش شخصی سازی یا سفارشی سازی قالب وردپرس wordpress یا شخصی سازی قالب وردپرس بپردازیم. در جلسه بعد به آموزش سفارشی سازی قالب یا پوسته در وردپرس خواهیم پرداخت. اگر دقت کرده باشین در پایین آن صفحه بخشی به عنوان ابزارک های غیر فعال وجود دارد.ابزارک هایی که در یان قسمت قرار میدهیم تنظیمات و محتویات آن ها نگه داشته می شوند اما فقط از نمایش در قالب وردپرس محروم هستند. اگر از یک قالب رایگان که بهصورت تصادفی در مخزن وردپرس پیدا کردهاید استفاده میکنید، احتمالاً بهتر است که قالب وردپرس خود را عوض کنید! این پلتفرم توسط گوگل و تویتر طراحی شده است وخیلی سبک است که سبب سرعت سایت برای صفحات موبایل می شود وسرعت افزایش پیدا کند.

Reading بروید و در کادر، نمایش حداکثر صفحات وبلاگ، تعداد پست مورد نظر خود را تایپ کنید. این افزونه به افزایش سرعت سایت وردپرس شما به طرز شگفت انگیزی کمک می کند و با آن می توانید صفحات سایت خود را مانند موشک بارگذاری کنید. اگرچه افزونه هایی زیادی برای گرفتن بک آپ از وردپرس مانند UpdraftPlus Backup وجود دارد.پیشنهاد میکنم یک فول بک آپ از طریق پنل هاست خود تهیه کنید و آن را نگه دارید. اگر هم بهاندازه کافی مسلط به Css نیستید بهتر است بدانید که یک طراح سایت حرفهای وردپرس، برای خلق بهترین طراحیها و اعمال شخصیسازیها (حتی با داشتن بهترین قالبهای وردپرس) باید مهارت کافی در استفاده از css برای رفع نیازهای خود را داشته باشد. بدین ترتیب، هنگام پخش ویدئو، گرچه از داخل سایت شما خواهد بود، باری روی سرورهای شما قرار نخواهد گرفت و از سرورهای میزبان ویدئو، که برای پخش ویدئو بهینهسازی شدهاند، استفاده خواهد شد.

پلاگین وردپرس

همچنین به یاد داشته باشید که هیچ قالب وردپرسی کامل نیست توانایی پیادهسازی آن چه در ذهن شماست را به طور کامل ندارد؛ بنابراین شما ناچار به دستکاری آن و استفاده از کدهای سیاساس برای شخصیسازی هر چهبهتر خواهید شد. 3. قالب های اختصاصی در یک موضوع خاص مثل قالب وردپرس املاک یکسری جداول در بانک اطلاعاتی ایجاد می کنند که دیگر نیازی به آن ها نیست. کسانی که می خواهند با آموزش طراحی قالب نقطه قوت را در رزومه خود جای دهند. برای اینکه قالب امکان ثبت فهرست را داشته باشد از تابع برای ایجاد فهرست در قالب استفاده میشود.

به دلیل ذات عمومی بودنش طبیعیه که همه استفاده حرفه سایت بی تم ای ازش نکنن. همان طور که می دانید هر دیدگاه برای یک پست ایجاد می شود پس پست ها و دیدگاه ها با هم در ارتباط می باشند. پس برای اینکه بتوانیم تبدیل به طراح سایت حرفهای شویم، لازم داریم که خوب و اصولی با قالب یا پوستهی وردپرسی آشنا شویم. کسانی که میخواهند یکبار قالب را طراحی کنند و تا آخر عمر از آن کسب و درآمد کنند. امروزه استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس بسیار گسترش یافته است و از این رو پتانسیل های بسیاری برای کسب و کار در این زمینه فراهم گشته است، به دلیل نیاز بازار به قالب های متنوع و اختصاصی، امروزه نیاز بسیاری به طراح قالب وردپرس به وجود آمده است، شما می توانید با شرکت در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس، توانایی ساخت و طراحی قالب وردپرس را کسب کنید و در این راه درآمد های بسیاری کسب کنید.

از برترین مزایا علم برنامه نویسی و طراحی قالب وردپرس، می توان به آزادکار کردن و یا به اختصار، فریلنسری اشاره کرد، کار در یک شرکت مستلزم رعایت قوانین، ساعت کاری، آزمون استخدامی و… ما در دوره آموزش وردپرس ایران فاندر به این موضوع اشاره داریم که با نصب وردپرس می توان شاهد چند تم یا قالب پیش فرض بود که در خود وردپرس وجود دارد و می توان از بین آنها یکی را انتخاب و فعال کرد. در جلسه گذشته به آموزش مدیریت قالب در وردپرس wordpress پرداختیم. که بخش های سنگین سایت شما به همان سرعتی که ممکن است برای کاربران خود را تضمین می کند. گاهی در هنگام نصب افزونه از طریق داشبورد وردپرس، ممکن است با خطاهایی روبرو شویم. همچنین توجه داشته باشید که زمانی که صرف تغییر قالب میکنید، ممکن است همچنان شما را به نتیجهای که میخواستید نرساند چراکه عوضکردن قالب وردپرس هیچوقت کافی نیست و لازم است که شما فوتوفن کارکردن با آن قالب را بلد باشید.

افزونه Theme Editor یکی از بهترین افزونه های ویرایش قالب و افزونه های وردپرس است که به شما امکان ویرایش فایل های قالب، ساخت فولدر، آپلود فایل ها و حذف فایل ها یا فولدرها در قالب و افزونه ها را می دهد. حلقه وردپرس یک مکانیسم پیشفرض در وردپرس میباشد که میتوان توسط ان با قرار دادن ان در فایل های قاب وردپرس از نوشته ها یا پست ها خروجی گرفت. اگر به هر دلیلی نمیخواهید از افزونه های کش استفاده کنید بهترین گزینه افزونه Autoptimize میباشد. موردی که در انتخاب قالب وردپرس مناسب بسیار مهم است (مخصوصاً برای طراحان سایت تازهکار) برخوردار بودن قالب از مستندات کافی میباشد. اگر می خواهید آموزش گام به گام نصب قالب وردپرس را فرا بگیرید، آموزش زیر را مشاهده کنید.

قضیه این سایتها چیست؟

اگر در دنیای طراحی سایت یک غریبه یا تازه وارد باشید احتمالا این سوال برایتان پیش می آید که اصلا منظور از سیستم مدیریت محتوا چیست و وردپرس چه کاربردها و قابلیت هایی دارد؟ خیلی از وبمستران وردپرس از این مسئله گلایه دارند که چرا بعد از تغییر قالب وردپرس ، دیگر سایت بالا نمی آید و یا خطاهای PHP در صفحه رخ می دهد. آیا بهتر نیست از این سایتها کمک بگیرم و قالب سایتم را رایگان دانلود کنم؟ قضیه این سایتها چیست؟ معیار انتخاب یک قالب وردپرس خوب چیست؟

این پارامتر ورژن یا نسخه اسکریپت را مشخص میکند.

به عبارتی دیگر قالب های وردپرس ظاهر سایت شما که شامل طرح، تایپوگرافی،رنگ و سایر عناصر طراحی هستند را سفارشی می کنند. جایی است که می خواهید در آن جا متاباکس نمایش داده شود. بخش از سئو وب سایت وردپرس مرتبط به محتوا و یا به اصطلاح OFF Page SEO می باشد.از آن جا که نحوه ی کدنویسی هر قالب با یکدیگر متفاوت هست.همیشه می بایست قبل از تغییر یک قالب از یک توسعه دهنده وردپرس مشاوره کاملی دریافت کنید ، تا متوجه شوید آیا قالبی که میخواهم نصب کنم از نظر سئو مشکلی دارد ، استاندارد مثل سرعت وب سایت ، Structured Data را رعایت کرده است یا خیر. اگر قالب سایتم رو عوض کنم اوضاع خیلی فرق میکند؟ این پارامتر ورژن یا نسخه اسکریپت را مشخص میکند. در این مطلب با ساختار فایل های اصلی وردپرس و ساختار فایل های قالب وردپرس اشنا می شوید. آیا با عوضکردن قالب وردپرس طراحی سایت من خیلی بهتر میشود؟

به عنوان تگ ID HTML کد باکس قرار خواهد گرفت این کار در صورتی که شما در حال بارگذاری CSS سفارشی یا JAVASCRIPT در صفحه ویرایشگر برای رسیدگی به گزینه ها می باشید، خیلی خوب است. سپس با توجه به نوع قالب اگر پوسته وردپرس رایگان است (که احتمال خیلی کمی وجود دارد که از این قالبها استفاده کنید! انتخاب یک قالب وردپرس خوب از میان تمامی پوستههای مختلف موجود برای وردپرس، انتخاب بسیار مهمی است؛ بنابراین اینکه چه معیارهایی را برای انتخاب مناسبترین پوسته در نظر میگیریم حائز اهمیت است. امروزه سرعت سایت مسئله بسیار مهمی در دنیای اینترنت است و همین سرعت باعث جذب کاربران و سئو بالا میشود. قسمت مهمی از زیبایی سایت شما به قالبی که استفاده میکنید وابسته است.

در پایان دوره به چه مهارت هایی دست پیدا خواهم کرد؟

ازآنجاکه زبانی که ما در سایتهای خود استفاده میکنیم جزو زبانهای راستچین است، قالب باید این قابلیت را که پشتیبانی از زبانهای RTL است، داشته باشد. همچنین به ریز سوالات دیگری پاسخ میدهیم تا دید شما وسعت پیدا کند و دقیقا متوجه چیستی قالب WordPress و فلسفه وجودیاش شوید… بنابراین این سؤال که آیا میتوان قالبهای پولی را ارزان یا رایگان پیدا کرد؟ در پایان دوره به چه مهارت هایی دست پیدا خواهم کرد؟ یکی دیگه از مواردی که پس از تغییر قالب وردپرس باید به آن توجه کرد بررسی سایت در مرورگرها است.

انتخاب قالب وردپرس مناسب مهمترین قدم پس از نصب خود وردپرس است. کسانی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. اما خالیازلطف نیست که قبل از تغییر پوسته مطمئن شویم که قالب وردپرس با افزونههایی که در حال حاضر نصب هستند هماهنگ باشد تا مشکلی به وجود نیاید. گزینش قالب وردپرس مناسب، یکی از مهمترین بخشهای استفاده از این سیستم مدیریت محتوا است. این دوره آموزشی از صفر تا صد طراحی قالب وردپرس را برای شما بازگو خواهد کرد، اما آشنایی به کامپیوتر از الزامات این دوره است، برای ورود به این دوره نیاز به توانایی های سطح بالا برای استفاده از کامپیوتر ندارید و تنها کافی است اصول اولیه کار با کامپیوتر را بلد باشید. اگر بودجهی کمی دارید یا یک کسب و کار کوچک هستید، یک قالب رایگان برای شروع کار بسیار مناسب است.

اگر در سایت لاگین کرده بودیم کلاس logged-in و … در ادامه به توضیح برخی از بخش های مهم ناحیه سفارشی سازی می پردازیم. در این مقاله به شرح یکسری از نکات برای نحوه تغییر قالب وردپرس می پردازیم. قالب ها و افزونه های وردپرسی طرح ها و قابلیت های بیشتری به سایت شما اضافه می کند. تغییر قالب وردپرس یکی از کارهای متداولی است که هر وب سایت وردپرسی انجام می شود.با توجه به تنظیماتی که هر قالب روی پایگاه داده وردپرس ایجاد میکند، همیشه می بایست در زمان تغییر قالب وردپرس به یکسری از نکات توجه کرد. قالب نال شده چیست؟ در ایستگاه اول، به این سوال اصلی و اساسی پاسخ میدهیم که قالب وردپرس دقیقا چیست؟ حلقه وردپرس چیست ؟ در حلقه های وردپرس تمام موارد مختلف نوشته را بازیابی میکند و سپس طبق دستور العمل شما ان را فرمت میکند و خروجی میدهد.کار در حلقه وردپرس به این صورت است که تمام اطلاعات یک نوشته را از پایگاه داده وردپرس استخراج میکند و سپس بر اساس کدنویسی شما بر پایه php و html ان را پردازش میکند.