بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس در سال 2022

با استفاده ازآموزش فعالسازی کد امنیتی Captcha در وردپرس کد امنیتی را در سایت خود نصب و فعال کنید و در تمام فرم های سایت خود نظیر ثبت نام و تماس با ما و نظرات و فرم لاگین به مدیریت وردپرس حتما کد کپچا را فعال نمایید تا امنیتی بالاتری داشته باشید و از ارسال اسپم جلوگیری نمایید . پس این فرصت را از دست ندید و حتما جهت ثبت نام در این دوره اقدام کنید. سعی کنید از شرکتی که اطمینان به دانش فنی آنها دارید سرویس هاست خود را تهیه کنید ، شاید بیشتر از 30% از تمام نفوذ ها به دلیل ضعف امنیتی شرکت های میزبانی وب باشد ، این یعنی شاید صاحبان وب سایت مشتریان آنها هیچ اشتباهی در بالا بردن امنیت سایت خود نداشته باشند ، اما سایت آنها هک شود ، پس حتما از یک میزبان مناسب برای وب سایت خود استفاده نمایید.

پلاگین وردپرس

شما باید روی جعبه ای که میخواهید پلاگین را غیر فعال کنید کلیک کنید. باید خطایی که تولید میشه رو بگید. اما به قول شما جای یه دوره پروژه محور همه جانبه به همراه چالش ها کاملا احساس میشه. برخی قالب ها یک سری افزونه دارند، اما به طور کل قالب وردپرسی که انتخاب می کنید بایستی قابلیت سازگاری با افزونه های مختلف را داشته باشد. شما باید سایت خود را بعد از فعالسازی پوسته جدید به طور کلی و جزءبهجزء بررسی کنید تا ببینید قالب جدید کارکرد بخشهای مختلف سایت شما را با مشکل مواجه نکرده باشد. پس از بارگذاری، برای شروع استفاده از افزونه باید بر روی دکمه فعالسازی کلیک کنید. در این مقاله به بررسی اهمیت کد امنیتی Captcha و استفاده از آن در سایت خواهیم پرداخت که اگر در سایت خود از آن استفاده نمیکنید، در اولین فرصت اقدام به فعالسازی آن در سایت کنید. اگر بخواهید برای سایت خود توسعه دهنده و برنامه نویس وردپرس استخدام کنید باید هزینه بالایی برای این کار بپردازید.

گاهی اوقات حملات از طریق SQL Injection به اطلاعات وب سایت شما برای تغییر دادن یا به سرقت بردن از طرف هکر ها انجام میشود که یکی از روش های جلوگیری این موضوع ، تغییر دادن پیشوند جداول دیتابیس میباشد. این کار به شما امکان میدهد رباتها را شناسایی کرده و از ایجاد حساب کاربری برای آنها جلوگیری کنید. عکس ها به دو صورت میتوانند از بهینه سازی سرعت سایت شما جلوگیری کنند. این پلاگین ها به سادگی میتوانند تصاویر موجود در وب سایت شما را بدون افت کیفیت فشرده سازی کنند. با استفاده از این پلاگین به سادگی میتوانید Post Slider، Image Carousel یا حتی Slideshow به سایت خود اضافه کنید. بهعلاوه این پلاگین نقشههای سایت را بهوجود میآورد تا موتورهای جستجو به سادگی بتوانند وبسایت شما را شاخصبندی کنند. در صورتی که هکرها پایگاه دادهی سایت شما را آلود کنند میتوانید آن را به کمک این بکآپها بازنشانی کنید.

ولی به ایمیلی که من هنگام نصب وردپرس وارد کرده بودم، هیچ ایمیلی ارسال نمیشه. من وقتی توی cmd دستور گفته شده رو واردم کنم بهم اخطار میده “sudo is not recognized as an internal or external command, file or batch” باید چیکار کنم؟ اما اگر بهطورکلی بخواهیم بگوییم، قالبهای وردپرسی باید از ویژگیهای اولیه خاصی برای افزایش کیفیت برخوردار باشند. اما این تمامکار نیست. اما دو شرط برای شرکت در این دوره وجود دارد. تو این دوره امنیت بررسی نشده و از اونجایی که دوره امنیت مباحث خودش رو داره تو این دروه راجع بهش بحث نکردم. یکی از بهترین افزونهها، All in one wp security & Firewall است که بسیار قدرتمند بوده و تمامی موارد لازم برای تأمین امنیت وردپرس را دارد.

راستش به نظرم اومد مدت زمان دوره با همین موضوعات خیلی طولانی شد و فقط مباحث خود وردپرس بی تم رو مطرح کردم. METHOD’, ‘direct’ ); در فایل کانفیگ حلش کردم و دیگه این ارور رو نمیده ولی خب از طریق پنل هیچ تغییری نمیشه ایجاد کرد. این مقاله را در قالب سه بخش اصلی به شما تقدیم می کنیم. من از سیستم مک استفاده می کنم و یه مشکلی دارم. همه دوره های آموزشی که تا به امروز ثبت نام کردی، در قسمت ” دوره های من ” در پنل کاربری لیست شده و در مقابل هر آموزش کلید ” دانلود یکجا ” برای دریافت فایل Text حاوی همه لینک های دانلود دوره قرار گرفته.

افزونه وردپرس

این مقاله در 25 بند توضیح کاملی از بایدها و نباید ها در اختیار شما قرار میدهد. در دوره راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی با وردپرس شما بدون کد نویسی وب سایت خود را راه اندازی خواهید کرد ولی این دوره به شما کد نویسی را یاد میدهد تا بتوانید قالب کاملا اختصاصی برای وب سایت خود را طراحی و آنرا تبدیل به وردپرس کنید. افزونه WPtouch Pro : این افزونه در واقع وبسایت را در قالب موبایل ارایه میدهد و قالبهایی نیز برای این منظور دارد. امکان ویرایش جداگانۀ آن ها برای برجسته کردن نظرات نیز وجود دارد. افزونه W3TC تمامی شاخص های افزایش سرعت را در نظر می گیرد وتک بعدی عمل نمی کند و همچنین از قابلیت CDN که قبل تر در موردش توضیح مختصری دادیم؛ نیز در بهینه سازی و ارتقا کیفیت سایت استفاده می کند.

و یه فصل کوچک هم به صورت پروژه محور کار شد. سلام کد های html css پروژه در دسترس هست؟ LearnDash بهترین افزونه LMS وردپرس برای ایجاد و فروش دوره های آموزشی آنلاین از وب سایت وردپرسی شما است. با قالب فروشگاهی Author Pro فروشگاه کتاب آنلاین خود را تاسیس کنید. کتاب شبیه سازی شده اقدامات مشابه با نمونه اولیه واقعی خود را دارد:زمانی که جلد کتاب در حال باز شدن . می تونید بعد از دانلود فایل text اون رو به دانلود منیجر ها مثل Internet Download Manager، ایمپورت Import کنی و به آسانی با یک کلیک دانلود رو انجام بدی. من برای نصب وردپرس روی لوکال هاست همهی مراحلی که گفتید رو کامل انجام دادم ولی بعد از وارد کردن اسم دیتابیس و یوزرنیم و… سلام استاد من در مرحله نصب تمام کارهایی که گفتید رو انجام دادم ولی در نصب وردپرس ارور میده : یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است.

اگر در سایت خود صفحات بی ارزش یا کم بازدید و به اصطلاح زامبی پیج دارید، باید آنها را ریدایرکت کنید؛ اما چطور ؟ من یه سوال داشتم ایا آپاچی حتما باید روی لینوکس نصب بشه؟ از نظر من سایتی که بیشتر از ۶ تا افزونه داشته باشه رو باید قید سرعتش رو زد. کاملاً منطقی است که برای سایتی که زحمت طراحی و سئو و … فایل مورد نیاز دیگر فایل index.php است که حاوی حلقه ای برای نمایش محتوای منتشر شده در وردپرس است.

در قسمت Installation می توانید نوع سرور خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید هر المان را با استفاده از تنظیمات پیشرفته این افزونه، سفارشی سازی کنید. دوره آموزش وردپرس با وردپرس پیشرفته چه فرقی میکند؟ اهمیت این آموزش از نظر من مطالب تخصصی، تکنیک ها و ترفندهایی هست که مدرس قبل از پرداختن به محیط وردپرس بیان میکنن اعم از تنظیمات دایرکت ادمین و ترفندهای php و… من نمیدونم دارید با من شوخی میکنید یا جدی جدی متوجه عرایض بنده نیستید! سلام لطف می کنید پشتیبانی پیام بزارید همکارم راهنماییتون کنند یا با شماره شرکت تماس بگیرید . دسته اول کسانی که برای راه اندازی وب سایتشان نمیخواهند از قالب های آماده استفاده کنند و نمیخواهند کارشان را برون سپاری کنند چون انجام این کار هزینه بالایی دارد و شاید به نتیجه مورد نظرشان هم نرسند حال تصمیم دارند خودشان طراحی وب سایت را بصورت حرفه ای یاد بگیرند و یک قالب کاملا اختصاصی برای وب سایتشان طراحی کنند.

در صورتی که یک وبسایت هک شده در لیست سیاه گوگل قرار بگیرد، بازگردانی آن و اعتماد از دست رفتهی مشتریان مشکل و میتوان گفت تا حدی غیر ممکن است. میتوان با مشارکت در ترجمه این افزونهها به زبان فارسی به نویسندگان آن افزونه کمک کرد. با اموزش این فیلم میشه یه سایتی طراحی کرد که امکان خرید و فروش باشه و از نظر امنیت تا چه حد میتوان اطمینان کرد؟ واین که چطوری میتونم بعد یادگیری این فیلم یه سایتی که با جوملا نوشته شده و هاست هم داره به وردپرس تبدیل کرد روی ان کار کرد؟ گوتنبرگ چون تازه وارد عرصه شده زمان میبره که افزونه های مختلف به عنوان قالب ساز براش نوشته بشه و المنتور و ویژوال کامپوزر سال هاست این کاره ن و به شدت تنوع ویجت و صفحات آماده دارن و خیلی از قالب ها مبتنی بر این افزونه ها نوشته شده و نیاز به زمان داره تا اولا افزونه های صفحه ساز مبتنی بر گوتنبرگ به تکامل صفحه ساز های فعلی برسه ثانیا زمان میخواد تا قالب ها و ابراک های مختلف با نسخه های جدید صفحه سازهای گوتنبرگ سازگار بشن.

به نظر شما باید چطور این مشکل رو رفع کنم ؟ نظر من: اگه امکانات پیچیده مالی و حسابداری و در کل امکاناتی فرای یک فروشگاه فایل یا پخش دوره و اگر تخصص، وقت و منابع لازم رو دارین میتونین کاملا طبع دل خودتون سایتتون رو راه اندازی کنین. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا با زبان برنامه نویسی پی اچ پی می باشد که این روزها طرفدار های زیادی پیدا کرده و شاید شما هم از آن دسته از علاقه مندان به طراحی سایت با وردپرس هستید که نیاز دارید تا طراحی قالب وردپرس را خودتان انجام دهید و یا ظاهر و امکانات قالب آماده وب سایتتان را منحصربه فرد و حرفه ای کنید. اما اینکه همچین پروژه ای انجام داده باشیم خیر.

از نظر سرعت، سرور پارس در رده هاستینگهای خوب است. اما نباید تبدیل به تنها معیار ما برای انتخاب یک قالب وردپرس مناسب شود و آنقدر درگیر آن شویم که معیارهای مهم دیگر برای یک قالب خوب را به کل فراموش کنیم. برای اجرای این موارد در قالب های دیگر شما مجبور به نصب بیش از 10 افزونه خواهید بود که این برای پرفورمنس و امنیت وب سایت شما خوب نیست. با تهیه این قالب میتوانید از امکانات و قابلیتهای فوقالعادهای برخوردار شوید. پس در اینجا بهتر است با انتخاب مواردی که بهترین امکانات را ارائه می دهد، افزونه وردپرس را نصب کنید. طراحان حرفهای با طراحی و پیادهسازی ساختار و نقشه سایت مناسب، سایت را برای کاربران بهینهسازی میکنند. برای اینکار کافی است در این دوره آموزشی شرکت کنید و در کمترین زمان ممکن وب سایت کاملاً اختصاصی و حرفهای را برای خود و مشتریان خود راهاندازی کنید. بتونم این نقص رو جبران کنم.

با این حال، با وجود بیش از 56.000 پلاگینی که در دایرکتوری رسمی وردپرس وجود دارد، پیدا کردن پلاگین مناسبی که نیاز کاربران را رفع کند کار دشواری به نظر میرسد. Optimocha یک شرکت متخصص در خدمات شتاب دهنده و افزایش سرعت است که خدماتی را هم به صورت رایگان و هم با هزینه در دسترس قرار می دهد که نسخه رایگان سرویس بهبود سرعت سایت، افزونه Speed Booster Pack است.این افزونه اگرچه رایگان است اما دلیل بر این نیست که برایتان کافی نباشد؛ تنها تفاوت آن با نسخه پولی در مدیریت و بررسی تخصصی سایت و برطرف کردن مشکلات آن است. اما به طور کلی تو یه فصل یه پروژه ساده با فروشگاه ساز ووکامرس پیاده کردیم که امکان فروش فایل رو هم داره مثل دانشجویار. به طوری که محتواهایی با موضوعات مختلف می توانند در دسته بندی های متفاوتی جای بگیرند. آخرین نسخه هایی که برای دانلود اضافه شده را می توانید دانلود و بر روی هر سیستمی استفاده کنید.

دوره آموزش وردپرس با وردپرس پیشرفته چه فرقی میکند؟

به کمک وردپرس بدون نیاز به دانش برنامه نویسی میتوانید سایت طراحی کنید. متن باز یعنی تمام کدهای وردپرس به صورت همگانی در دسترس است و همه میتوانند در توسعه آن کمک کنند. پس هر دو طرف خود به خود ارتقا پیدا می کنند و این وردپرس است که در آخر برنده این رقابت است. دسته سوم کسانی که میخواهند قالب ها را خودشان طراحی کنند یا حتی از فروش قالب های اختصاصی درآمد داشته باشند. مطابق گزارش شرکت BuiltWith در بررسی سایتها، وردپرس یک CMS پیشرو است و مدیریت پیش از یک سوم وب سایتها و وبلاگهای وب را در اختیار دارد. Porto شش نسخه مختلف از جزئیات محصول شما را نشان میدهد و اطلاعات دقیقی از کالاها را در اختیار کاربران قرار میدهد.

افزایش سرعت وردپرس

بنابراین، پیش از اینکه دستورالعمل زیر را مبنی بر چگونگی نصب کش سرور ساید دنبال کنید، باید اطمینان حاصل کنید که سرور، خود این کار را برای شما انجام نمی دهد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پویا (CMS) است، به این معنا که هر بازدید از وبسایت وردپرسی، نیاز به گرفتن داده از پایگاه داده و انجام چندین عمل قبل از ورود و نمایش سایت به مرورگر شما دارد. مثلا نمی تونم از پنل مدیریت یه افزونه رو حذف یا اضافه کنم و باید حتما برم تو فایل ها از طریق پوشه ها اینکارو دستی انجام بدم. یه سوال داشتم، وقتی که من مثلا دارم یه بروزرسانی انجام میدم داخل وردپرس، حالا به هر دلیلی اگر با خطا مواجه بشه، پیغام میده که اطلاعات خطا به ایمیل شما ارسال شده هست و از صندوق ایمیل خود ببینید. اما اگه میخواین این وقت رو بذارین روی کار اصلی تون پیشنهاد من وردپرسه.