بهترین افزونه های فروشگاه ساز وردپرس برای ساخت فروشگاه آنلاین

نکته: می توانید درباره رفع مشکل Render-Blocking در وبلاگ ژاکت بیشتر بخوانید. جهت افزایش سرعت لود سایت وردپرسی افزونهای را به شما معرفی خواهیم کرد که سرعت لود وبسایتتان را به طور اعجاب انگیزی افزایش خواهد داد و همچنین مواردی که هنگام لود وب سایت شما باعث کندی خواهد میشود را رفع میکند. همان طور که پیشتر اشاره کردیم، این کار در منوی Page Attributes → Templates در ادیتور وردپرس انجام مییابد. هنگامی که شما سایتی را ایجاد میکنید و از همان شروع کار تنوع محصولاتتان زیاد است، باید دسته بندی متنوعی داشته باشید، قیمت گذاری برای محصولات زیادی انجام دهید، جست و جوی پیشرفته برای محصولات داشته باشید و غیره. از آن جایی که ما مسئول امنیت اطلاعات کاربران و سرمایه های خود هستیم باید به دنبال راه های قطعی تضمینی جهت افزایش امنیت وردپرس و پیشگیری از خطرات باشیم. در این آموزش سئو وردپرس ما به بررسی و آموزش بیش از ۵۰ نکته مهم در سئو وردپرس خواهیم پرداخت.

قواعد بهینهسازی موتورهای جستجو یا همان سئو طی ۱۰ سال اخیر دستخوش تغییرات اساسی شده است. 3 – سایت وردپرس خود را بهروز کنید4 – فرآیندهای پسزمینه را بهینه کنید5 – برای بهینه سازی وردپرس از چکیدهها در صفحه اصلی و بایگانی استفاده کنید6 – تقسیم نظرات به صفحات7 – استفاده از شبکه تحویل محتوا (CDN) راه حلی اساسی برای افزایش سرعت وردپرس8 – فایلهای صوتی / تصویری را مستقیماً در وردپرس بارگذاری نکنید9 – برای بهینه سازی وردپرس از قالب های حرفه ای و اورجینال استفاده کنید10 – از افزونه های سریعتر استفاده کنید11 – تنظیم دقیق وردپرس برای سرعت بیشتر12 – پستهای طولانی را به صفحات تقسیم کنیدوردپرس بهعنوان یک پروژه منبع باز که امنیت بالایی دارد. مطالعه و پیاده سازی این نکات به شما در افزایش رتبه در گوگل و بالابردن سئو وردپرس کمک خواهد کرد.

افزونه وردپرس

همچنین توانایی فعال کردن بارگذاری تنبل برای تصاویر، پشتیبانی CDN و کوچک سازی برای بهینه سازی عملکرد سایت شما وجود دارد. اضافه کردن متادیتا (Metadata) بصورت خودکار: تایتل و توضیحات متا از مهمترین فاکتورهای رتبه بندی در سئو هستند. تجربه کاربری یک از مهمترین فاکتورهای سئو است. اپن سورس بودن یک نرم افزار به این معنی است که: سورس کد آن نرم افزار توسط هر شخصی می تواند مطالعه شود. پس از تهیه هاست و ثبت دامنه، می توانیدوردپرس را نصب کرده و تنظیمات موردنیاز خود را برای آن انجام دهید. این افزونه تنظیمات توصیه شده cache وردپرس مانند فشرده سازی gzip ، cache صفحه و بارگیری cache را به طور خودکار روشن می کند. این گزینه کنترل کاملی روی تنظیمات طراحی تمامی سایت شما روی هر دستگاه موبایل و یا تبلتی را میدهد. با استفاده از وردپرس، شما تقریباً بر همه جنبه های سایت خود کنترل دارید و می توانید به راحتی بروز رسانی سایت وردپرس را انجام دهید.

این پوشهای است که شما باید با استفاده از یک سرویس دهنده FTP به صورت دستی در وب سایت خود بارگذاری کنید. بله، در صورت بروزرسانی مستمر افزونهها، قالب و هسته وردپرس وردپرس یکی از امنترین سیستمهای موجود برای طراحی سایت است. تا زمانی که افزونهها، قالب سایت و هسته وردپرس را بروز نگه دارید و از پسوردهایتان به خوبی نگهداری کنید، وردپرس یکی از امنترین و مطمئنترین سیستمهای مدیریت محتوا است. در این قسمت 5 افزونه کاربردی و رایگان وردپرس را برای شما معرفی خواهیم کرد و پس از مشاهده برخی از امکانات کلی آنها، میتوانید نسبت به نیاز خود یکی از این پلاگینها را برای سایت خود انتخاب کنید.

راهنمای جامع ما در مورد آموزش افزونه Easy Digital Downloads و نصب و پیکربندی آن را مطالعه بفرمایید. ما در pmpr به سادگی و با نازلترین قیمت میتونیم به شما کمک کنیم که پوسته فعلی وردپرس تون رو بهینه کنید. به شخصه با توجه به امکان خریدهاست دارای وردپرس و یا نصب وردپرس با استفاده از اتواینستالر ها، نیازی به استفاده از این روش نمیبینم و همچنان توصیه میکنم اگر تازه کار هستید روشهای بالا را انتخاب کنید. توسط این فایل قدرتمند شما قادر هستید در مقابل حملات هکرها از امنیت بیشتری برخوردار شوید. شما همچنان نیازمند یادگیری و بکارگیری تاکتیکها و ترفندهای تکمیلی سئو هستید.

اگر کارهایی که در بالا گفتیم را انجام داده اید مجدداً سایت وردپرس خود را از طریق GTmetrix یا WebPageTest بررسی کنید، احتمالا زمان بارگذاری سایت شما بطور چشمگیری تغییر کرده است! بسیاری از موارد ارائه شده بطور کلی در همه سایتها فارغ از اینکه به چه نحوی توسعه داده شدهاند باید رعایت شوند. همچنین پیشنهاد میشود گذرواژه خود را بصورت دوره ای (بطور مثال هر ماه) تغییر دهید. همچنین طیف گسترده ای از افزودنی ها وجود دارد که می توانید برای دریافت ویژگی های بیشتر از آنها استفاده کنید. برای نصب این قالبها میتوانید فایل فشرده آن را دریافت و از طریق نرمافزار وردپرس سایتتان نصب کنید. مشتریان باید بتوانند سایت شما را از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو ببینند و از محصولات و خدمات موجود در سایت بازدید کنند.

تجربه کاربری یک از مهمترین فاکتورهای سئو است.

سئو تصاویر: دیده شدن تصاویر سایت شما در صفحات جستجوی گوگل مهم است. سیستم مدیریت محتوای انتخاب شده توسط شما تضمینکننده موفقیت شما در صفحات جستجوی گوگل نخواهد بود. ساده ترین راه برای نصب افزونه در وردپرس استفاده از امکان جستجوی افزونه در مخزن وردپرس است. بدون شک امروزه وردپرس محبوبترین راه ساختن یک سایت زیبا و کاربردی است. اما بعد از نصب و راه اندازی وردپرس بر روی سایت و شروع فعالیت شما مشکلات امنیتی هم شروع میشود. این افزونه هر گونه محتوای غیر ضروری پایگاه داده شما را پاک می کند، مانند پیش نویس های خودکار و نظرات هرزنامه، که ارزشی به سایت شما اضافه نمی کند اما ممکن است عملکرد را کاهش دهد. در دوره جامع طراحی قالب وردپرس نکات بسیاری رو یاد خواهیم گرفت در واقع اکثر امکانات یک قالب استاندارد رو سعی کردیم در این دوره طراحی کنیم که بعضی از این امکانات رو در زیر براتون لیست خواهیم کرد همچنین می تونید در طی دیدن این آموزش کمبودهایی که در دوره احساس می کنید رو به مدرس گزارش دهید تا آموزش موردنظر شما در قالب یک آپدیت به دوره اضافه شود.

تغییری که با اعمال یک پوسته جدید به وجود میآید. وقتی اسم افزونه به میان میآد یعنی یه سری کد که به صورت مجزا از قالب و پوسته وردپرس اجرا میشن. نرم افزار وردپرس اوپن-سورس است، بنابراین میتوانید به صورت رایگان آن را دانلود و روی سایت خود نصب کنید. اگر قصد دارید کار با وردپرس را آغاز کنید و تجربه کمی در این زمینه دارید، بهتر است چند نکته مهم را به شما گوشزد کنیم. یکی از راهکارهای مهم در افزایش امنیت وردپرس دادن سطوح دسترسی مختلف به کاربران است. امنیت یکی از نگرانیهای اصلی بسیاری از کسب و کارهاست.

افزایش سرعت وردپرس

شما ظرف نهایتا یک ماه خواهید توانست اصول وردپرس را بیاموزید. سیستم مدیریت محتواسی وردپرس در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و خیلی زود توانست توجه کاربران و توسعه دهندگان وب را به خود جلب کند. در دنیای امروز برای جلب توجه کاربران باید از پلتفرمی استفاده کنید که به شما در خلاقیت آزادی بدهد. برای این منظور میتوانید از پلاگین W3 Total Cache استفاده کنید که قابلیتهای زیادی شامل پشتیبانی از CDN، کش دیتابیس، کش اشیاء، کش مرورگر و غیره را دارد. سازگاری و انطباق پذیری بالا: با وجود هزاران پوسته و صدها افزونه وردپرس (plugin) شما میتوانید سایت وردپرسی را مطابق نیازهای خود شخصیسازی کنید. سادگی سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما کمک میکند زمان زیادی را در تولید و انتشار محتوا صرفه جویی کنید. بنابراین توصیه میشود تا به محض انتشار نسخههای جدید از وردپرس، وبسایت خود را بهروزرسانی نمایید تا ایرادات احتمالی موجود در هستهی سایت، از بین بروند.

پلاگین وردپرس

نکته : برخی از پلاگین ها هستند که باید به صورت کدنویسی اختصاصی طراحی شوند تا مطابق با میل و نوع کسب و کار کاربر عمل کنند که ساخت یک پلاگین اختصاصی و دلخواه برای وردپرس نیازمند یک تیم برنامه نویسی حرفه ای است. بعضی از قالبهای وردپرس، صفحه ساز دارند که باعث میشود کاربر بتواند صفحات مورد نیازش را به صورت سفارشی و طبق سلیقه و نیازش طراحی کند. البته همچنان باید بابت استفاده از افزونههای تجاری، قالبهای تجاری و دامنه و هاست هزینه کنید. برای سایتهای فارسی و با توجه به اینکه زبان فارسی از راست به چپ نوشته میشود، باید قالبهای ترجمه شده و مخصوص زبان فارسی را روی سایتتان نصب کنید. از جمله افزونهی مخصوص ایجاد فروشگاه آنلاین و افزونهی مخصوص ایجاد حساب کاربری برای کاربران سایت. این افزونه برای سایت­هایی کاربرد دارد که قصد فروش دوره ­های آنلاین را داشته و یا از طریق عضویت افراد در سایت کسب درآمد می­کنند.

با استفاده از این افزونه می توانید مناطقی از سایت خود را شناسایی کنید که برای ایجاد کلیک و تبدیل بیشتر نیاز به بهبود دارند. اگر می ترسید رمزهای عبور پیچیده را فراموش کنید، به شما پیشنهاد میکنیم از برنامه مدیریت رمز استفاده کنید. بهبود سرعت برای پیشرفت یک کسب و کار اینترنتی فاکتور مهمی محسوب می شود، هیچ فردی به وب سایت کند، رایانه کند و یا برنامه کند علاقه ندارد. وردپرس پلتفرم مورد علاقه بسیاری از کسب و کارها، طراحان سایت و تولیدکنندگان سایت بی تم – http://betheme.ir – محتوای متنی است.

با استفاده از Knowledge base یک وب سایت ویکی ایجاد کنید. برخی پوستههای پیشرفتهتر امکان ایجاد تغییرات بیشتر و سفارشیسازی بیشتر را برای کاربران فراهم میکنند. امور مختلفی که قبلا برای انجامشان ساعتها زمان صرف میشد اکنون در چند دقیقه قابل انجام است. تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که سوال خود را ارسال و پاسخ خود را بدون معطلی دریافت کنید. فرایندهای پس زمینه را بهینه کنید تا سرعت سایتتان بهینه شود! بیشتر شرکتهای ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، گزینه نصب سریع وردپرس را به کاربران ارائه میدهند تا کسانی که نمیخواهند درگیر روند نصب وردپرس روی سایتشان شوند بتوانند به راحتی کارشان را آغاز کنند.

پلاگین وردپرس نرم افزاری است که به شما اجازه افزودن ویژگی های جدید و عملکرد های متنوع به سایت وردپرس را می دهد .دقیقا مشابه اپلیکیشن های موبایل شما که می توانند یک عملکرد کاملا جدید را در گوشی شما فعال کنند. کسب و کارها اکنون باید راهبردهای جدید و درستتری در پیش بگیرند تا بتوانند در رقابت دائمی قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل برنده باشند. اما این به معنی این نیست که تنها با نصب وردپرس تمام نکات مربوط به سئو وردپرس را رعایت کردهاید و رتبه شما در گوگل افزایش خواهد یافت. در زیر یک لیست کامل و جامع از همه نکاتی که برای افزایش رتبه و سئو سایت وردپرسی باید رعایت شود آموزش دادهایم. شما باید همچنان برای بهبود سئو سایت وردپرسی خود تلاش کنید. توصیه میکنیم حتماً از این افزونه برای تهیه نسخه پشتیبان وردپرس استفاده کنید. هر نسخه جدید وردپرس شامل مواردی میباشد که آسیب پذیری های موجود در نسخه قبلی وردپرس را رفع می کند، در صورتیکه وردپرس خود را آپدیت نکرده اید، سایت شما در معرض حمله هکرها قرار دارد و هر لحظه ممکن است سایت شما هک شود.

با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن این افزونه و المان های درون ساخته آن می توانید به راحتی صفحات را از فرانت اند سایت خود ایجاد و ویرایش کنید. اکثر قالب های وردپرس دارای ابزار کشیدن و رها کردن می باشند که به شما این امکان را می دهند تا محتوای رسانه خود را بکشید و در قسمت های دلخواه رها کنید تا بارگذاری شود. برای دیدن لیست کاملتر سایتهای معروفی که با وردپرس ساخته شدهاند میتوانید به نمایشگاه سایت وردپرس مراجعه کنید. همچنین افزونهها و ابزارهای مختلفی برای بهبود سرعت در سایتهای وردپرسی وجود دارد. برای تغییر ظاهر و طراحی سایت تنها کافیست یک قالب جدید دانلود و نصب کنید. معروفترین افزونهها برای سئو وردپرس یوست سئو و رنک مث هستند که هرکدام مزایایی نسبت به یکدیگر دارند و از بین آنها باید یکی را روی سایتتان نصب کنید. در این راهنما به جنبههای مختلف سئو وردپرس از جمله نکات سئو تکنیکال، نکات سئو محتوایی، افزایش سرعت سایت وردپرسی و پیکربندی افزونههای سئو وردپرس (یوست سئو) خواهیم پرداخت.

این بدان معنی است که فایروال را در روتر خانگی خود بروز نگه دارید و مراقب باشید از چه سروری دارید استفاده میکنید. نکته ی قابل توجه اینکه، این افزونه فاقد دیوار آتش یا فایروال می باشد. خب در تصویر بالا همونطور که می بینید ما فایلی که فرمت آن po است رو با نرم افزار poedit بازکردیم در بخش اول این نرم افزار سمت چپ تمام گزینه های قالب رو به زبان انگلیسی مشاهده می کنید و در سمت راست آن معادل گزینه هارو در زیان فارسی مشاهده می کنید شما می تونید تمام این گزینه هارو تغییر دهید مثلا در تصویر بالا ما روی گزینه post کلیک کردیم در بخش پایین تر یعنی قسمت source text متن اصلی یا انگلیسی آن را مشاهده می کنید و در بخش پایین آن یعنی قسمت Translation ترجمه آن را به زبان فارسی مشاهده می کنید که می تونید آن را از همین جا تغییر دهید.