بهترین افزونه های وردپرس در سال 2022

وردپرس با این امکانات، به طور کلی کامل و قابل استفاده برای عموم betheme.ir می باشد. این برای CMSهای آماده است و در CMS اختصاصی پروسه طراحی قالب کاملاً قابل سفارشیسازی است و همه چیز مطابق باسلیقه و نظر شما اجرا میشود. اگر در سایت خود از ویدیو و پادکستهای متعدد استفاده میکنید، این بسیار عالی است! منظور زمانی است تصاویر بارگذاری شده در سایت، از سایز مناسب برای قالب بزرگتر است و در این حالت خود سیستم مدیریت محتوا، اقدام به تغییر سایز (resize) تصاویر میکند.

این (Image Hotlinking) چگونه روی سرور شما تأثیر می گذارد؟

بنابراین مسئله این است که شما هرگز نمی دانید کدام منابع قابل اعتماد هستند زیراهمیشه این خطر وجود دارد که همراه با قالب خود، کد مخرب دریافت کنید. نکته قابل توجه این است، که با هر بار آپدیدت و بروزرسانی وردپرس امنیت قوی تری برای آن در نظر گرفته می شود. این ذخیره سازی اجازه می دهد تا کامپیوترها به سرعت به آن فایل دسترسی پیدا کنند. این (Image Hotlinking) چگونه روی سرور شما تأثیر می گذارد؟ فشرده ساز زیپ Gzip : فشرده سازی منابع استفاده شده به وسیله سرور برعهده این قسمت است. یکی از روش ها برای افزایش سرعت ووکامرس استفاده از آخرین نسخه آن است.

پلاگین وردپرس

دلیل کم بودن قیمت تمام شده برای شما، این هست که خودتان کارهایی را انجام خواهید داد که طراحان سایت بابت انجام آن از شما هزینههای میلیونی دریافت میکنند. اگرچه برخی ویژگی ها (مانند ریپانسیو بودن) بایستی در تمام قالب ها و وب سایت های صنایع مختلف وجود داشته باشد، اما بهترین قالب باید ویژگی ها و خصوصیاتی داشته باشد که با تجارت شما مطابقت داشته باشد. بهینهسازی قالب: یکی دیگر از مسائل مهم و تاثیرگذار در موفقیت یک سایت، بهینه بودن آن برای موتورهای جستجو است. این افزونه دارای بیش از 1 میلیون نصب فعال بوده و بر روی سایت های بزرگی از آن استفاده می شود. Example: بعد از اینکه استایل موردنظر خود را مشخص کردید توسط این گزینه میتونید نام کلاس دلخواه خود را وارد کنید. بعد از اینکه تست سرعت وبسایت خود را انجام دادید، ممکن است از خود بپرسید که سرعت لود صفحات یک وبسایت خوب چند ثاینه است؟

بنابراین اگر به دنبال افزایش سرعت سایت و رسیدن آن به بهترین آمار ممکن هستید، پیشنهاد میشود نکات و راهکارهای گفته شده در مقاله افزایش سرعت سایت را مطالعه کنید. این افزونه بیش از 30 هزار نصب فعال دارد و برای نسخه 4 به بالا وردپرس مناسب است.طبق آمار تیم خود Page speedninja این افزونه توانسته است از هر 5 سایت، سرعت 4 تا از آنها را افزایش دهد.همچنین این افزونه می تواند در بهینه سازی Google PageSpeed Insights نیز به شما کمک کند و مشکلات آن را برطرف سازد. در وبلاگ رسمی گوگل اعلام شد که : مردم می خواهند در کمترین زمان ممکن و هرچه سریع تر پاسخ سوال های خود را پیدا کنند، گزارش ها حاکی از آن است که مردم واقعا به سرعت صفحاتی که جستجو می کنند اهمیت می دهند.

افزونه وردپرس

وردپرس دوست و همدم موتورهای جستجو است و به راحتی و تقریباً در کمترین زمان ممکن میتوانید به رتبه بالاتر دست پیدا کنید. بنابراین اگر روی سرعت سایت خود سرمایه گذاری کنید به میزان قابل توجهی می تواند رتبه شما را در نتایج سرچ گوگل بهبود ببخشد. این گزینه به شما این امکان را می دهد که حداکثر مقدار حافظه قابل مصرف توسط PHP را مشخص کنید. اگر کاربران زیادی به طور همزان از سایت شما بازدید کنند، امکان دارد تا سرعت سایت شما به شکل قابل توجه ای کم شده و یا سایت شما از دسترس خارج شود. البته شما این امکان را دارید که هر نسخهای که میخواهید حذف نشود را از لیست این پلاگین خارج کنید تا در دسترس باشد.

بهعنوان مثال، در سایت آزمایشی، ما از پلاگین Contact Form استفاده کرده ایم، در حالی که از این محتوا فقط در صفحه Contact Us استفاده می شود، بنابراین با خیال راحت فایل های JS و CSS را از این صفحه حذف کردیم. در این مرحله یک گزارش از سایت شما تهیه می شود و امتیاز سایت شما مشخص می شود. قدرت رمزعبور یکی از مهمترین عوامل در امنیت وردپرس به شمار می رود. افزونه WP Super Cache روی کش کردن تخصصی عملکرد ویژه ای دارد که یکی از عوامل تأثیرگذار در کاهش زمان بارگذاری سایت می باشد. اما در حقیقت هیچ چیزی در دنیا نمی تواند بدون عیب و نقص باشد.یکی از مشکلاتی که کاربران هنگام استفاده از ووکامرس با آن مواجه می شوند کاهش سرعت آن است.در واقع افزایش سرعت ووکامرس امروزه برای وبمستران از اهمیت زیادی برخوردار است.زیرا افراد امروزه ،حوصله ی زیادی ندارد و هرگاه سایتی دیر برای آنها بارگذاری شود،با یک کلیک از آن سایت خارج می شوند.

افزایش سرعت وردپرس

بهترین راه برای انتخاب یک افزونه خوب، شناسایی ویژگی های آن است.ما در این مقاله تمامی امکانات این افزونه ها را با هم مقایسه می کنیم در نتیجه تصمیم گیری برای انتخاب کردن هر کدام از افزونه ها بر عهده ی خود شما است. گاهی ممکن است افزونهای را که میخواهید، در مخزن وردپرس موجود نباشد. برای هر سایت ممکن است، تاثیر یک افزونه بهینهسازی بهتر از سایر افزونهها باشد و فرمول دقیقی برای این موضوع وجود ندارد. به طور پیش فرض، وردپرس به طور خودکار هر نسخه ی محتوایی را ذخیره می کند. فکرش را بکنید که شما چند نویسنده، ویرایشگر و مدیر برای بخشهای مختلف سایت خود دارید، اینکه شما بدانید این افراد چه عملکردی در سایت دارند میتواند تا حد زیادی برای نظارت سایت به شما کمک کند.

ظاهر سایت یکی از مهمترین بخشهای هر سایتی است. لازم به ذکر است که این افزونه کاملا رایگان می باشد و از امکانات و آپشن های زیادی بهرمند است. امیدواریم که این مقاله برای شما خواننده عزیز مفید واقع شده باشد. به سبب همین موضوع ما قصد داریم؛ تا در این مقاله افزایش سرعت ووکامرس را به شما آموزش دهیم؛ پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشد. در مرورگر کاربران این پردازش انجام می شود و به وسیله سرورهای سایت و هاست به شما ارائه می گردد. سپس در قسمت بالا آدرس سایت را وارد می کنیم و وارد قسمت تنظیمات می شویم تا بر اساس آپشن هایی که وجود دارد بتوانیم ابزار مورد نظر خودمان را انتخاب کنیم.

بر اساس همین اخبار منتشر شده اگر در حال فروش محصولی هستید و سرعتتان پایین است به احنمال 79 درصد کاربران برای خرید محصول به سایت شما مراجعه نخواهند کرد؛ پس برای افزایش فروش محصولاتتان باید افزایش سرعت را مد نظر قرار دهید. قالب های وردپرس رایگان دارای امکانات و ویژگی های انعطاف پذیری نیستند به این دلیل که ابزارک های زیادی در آنها بکار نرفته است، قالب های رایگان معمولاً برای افرادی مبتدی ساخته و طراحی شده اند به گونه ای که اگر شما در زمینه کاری خود حرفه ای هستید و قصد تاسیس یک وب سایت با امکانات متنوعی را دارید، قطعاً قالب رایگان نمی تواند نیاز های شما را برآورده کند. بخش عمدهای از این فرایند به صورت اتوماتیک است، این یعنی نیازی به صرف زمان زیادی برای کدنویسی نیست.

برای جلوگیری از این مشکل میتوانید از بهترین افزونه امنیتی یعنی All In One WP Security & Firewall کمک بگیرید. از زمان راه اندازی، این افزونه بیش از 3 میلیون بار بارگذاری شده است. یادگیری آنچه باعث کند شدن وبسایت شما می شود، کلید بهبود عملکرد و تصمیم گیری دقیق تر در طولانی مدت است. این فرآیند شامل مراحل زیادی می شود و هنگامی که چندین نفر به طور همزمان از آن بازدید می کنند می تواند باعث کند شدن وبسایت شما شود.

همانطور که در ابتدا این مقاله به شما گفتم،بیشتر افراد سایت هایی که هنگام بارگذاری بیش از 3 ثانیه طول بکشند را ترک خواهند کرد.وای به حال اینکه شما یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید،بیش از 50 درصد مشتریان یک فروشگاه، اگر وب سایت موردنظرشان سرعت کمی داشته باشد دیگر تمایل برای خرید آن کالا را از دست خواهند داد. پس از فعال شدن افزونه متناسب با کدنویسی که هر افزونه دارد ممکن است وارد صفحه تنظیمات همان افزونه شوید یا اینکه به منوی اصلی افزونهها در وردپرس هدایت شوید.

یعنی اینکه شما باید پلن خود را به تجاری تغییر دهید. کش مرورگر یا حافظه پنهان مرورگر یعنی وبسایت ها ابزارهای خود را مانند فایلهای JS یا CSS را برای مدت زمان مشخصی در مرورگر کاربر ذخیره یا نگهداری میکنند. به عنوان مثال می توانند آنها را بی صدا یا غیرفعال نمایند. اما اگر شما بنا به هر دلیلی میخواهید از این قالب ها استفاده کنید مانعی وجود ندارد، می توانید آن ها را ترجمه کنید و به راحتی استفاده کنید. The Flavour یکی از قالبهای وردپرس شیک و مدرن با پشتیبانی کامل از زبانهای راستچین و مناسب برای رستورانها است که نسخه آزمایشی آن با یک کلیک نصب میشود. یکی از مواردی که در سرعت سایت مؤثر است و باید توجه ویژه ای به آن داشت حجم تصاویر است. بسته به نیاز خود، می توانید آن را به هر تعداد ذخیره محدود کنید یا همه آن را با هم غیرفعال کنید.

زیرا اگر شما یک هاست مناسب نداشته باشید؛ هر چقدر ووکامرس تان را بهینه سازی کنید تغییر زیادی در سرعت سایتتان نمی بینید. درواقع اصلا به شما توصیه نمی کنیم که تلاش خودتان را در راستای رساندن خود به امتیاز ۱۰۰ یا درجه A کنید. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد در عرض چند دقیقه پشتیبانی چت زنده را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید. در اینجا تمامی کشها بهجز کش موبایل باید روشن باشند و پس از آن باید تغییرات خود را ذخیره کنید. زیاد کردن سرعت سایت، سئو وردپرس و کم شدن درخواست های HTTPS نیازمند مهارت بالایی است.برای کاهش HTTPS باید این موارد را رعایت کنید.

برای استفاده از این سرویس شما نیاز به هاست و دامنه دارید تا بتوانید آن را مدیریت کنید. ما به دلیل نیاز کاربران ایرانی به اینچنین افزونهای آن را طراحی کرده و در اختیار کاربران قرار دادهایم. از اونجایی که اکثر کاربران از وردپرس استفاده می کنند ما توضیحات افزایش سرعت سایت در وردپرس را مبنای کار خودمون قرار می دهیم. آموزش وردپرس یکی از بخش های مهم سایت وردپرسی شو می باشد ما سعی می کنیم در وردپرسی شو، هر چیزی که مربوط به وردپرس می باشد را آموزش دهیم. Gzip به ما کمک می کند تا حجم فایل های CSS و HTML را کاهش دهیم.

نکته حائز اهمیت این که برای فایل های تصویری از Gzip استفاده نکنید زیرا به احتمال زیاد بر کیفیت عکستان تاثیر می گذارد. در قدم اول به سراغ این ابزار می رویم تا یک آنالیز کلی از سایت تهیه کنیم. برای افزایش سرعت سایت در وردپرس چندین راهکار داریم بهترین راه استفاده از یک متخصص است تا با کمترین افزونه و رعایت کردن سئو تکنیکال سرعت سایت را بالا ببرد همچنین یکی از مهم ترین بخش هایی که روی سرعت سایت خیلی تاثیر دارد قالب سایت است بنابراین سعی کنید قالب مناسبی برای سایت خودتون انتخاب کنید. می توانید پاپ آپ های وب سبت خود را خیلی سریع بسازید و بازدیدکنندگان وب سایت خود را خیلی سریع به مشترکین مطالب Subscriber ، مشتری و یا فالوور در شبکه های اجتماعی تبدیل کنید.