بهترین افزونه های وردپرس در سال 2022

در ادامه می خواهیم برخی از روش های برقراری امنیت وردپرس را بیان نماییم. در واقع فرادرس سایتی با نیروها و استادان مشخص نیست و هر مدرسی میتواند در این سایت در حوزه مورد نظرش به آموزش مشغول شود. اما یک مشکل بزرگ در این مورد وجود دارد: در واقع در دنیای واقعی اصلاً بدین شکل نیست. سایت ftcenterco یک سایت نسبتا تازه کار در دنیای آموزش است که در اغلبِ حوزه های بازاریابی آنلاین، فناوری و… اما خبر خوب اینکه اگر شما در طراحی قالب وردپرس حرفه ای باشید دیگر مهم نیست که در کدام شهر یا شهرستان یا حتی روستا زندگی میکنید، مهم نیست چندسال دارید، مهم نیست سربازی رفته اید یا نه، خانم هستید یا آقا، پیر هستید یا جوان، مدرک تحصیلی دارید یانه و… اگر نه، دوره فرادرس انتخاب خوبی است. اما خب برای طراحی سایت و مدیریت آن به شکل معمولی، این دوره انتخاب خوبی است.

پلاگین وردپرس

وب سایت wpbaran را خیلی نمیشناسم اما مثل اینکه یکی از سایت های ایرانی است که به شکل تخصصی در حوزه آموزش وردپرس کار میکند. این وب سایت اغلب به دلیل آموزش های ارزان قیمتش شناخته شده است. بله، وردپرس به خودی خود امن است و اگر باگ امنیتی وجود داشته باشد سریعاً شناسایی و رفع میشود اما توجه داشته باشید که دلیل هک شدن سایتهای وردپرسی معمولاً موارد دیگری مثل استفاده از قالبهای غیراستاندارد، افزونهها با کدنویسی ضعیف، دانلود قالب وردپرس از منابع نامعتبر و…

افزایش سرعت وردپرس

یکی از دلایل شناخته شدن این سایت، آموزش های رایگان زیادی است که منتشر کرده. هزینه شرکت در این دوره آموزش وردپرس، 590 هزار تومان است که طبق گفته مدیر وب سایت، شامل پشتیبانی مادام العمر هم میشود. معمولا هکرها پس از هک کردن سایت، آن را به سایت مدنظر خود ریدایرکت می کنند یا به صورت پاپ آپ سایت خود را نمایش می دهند. اگر علاقهمندید قالب اختصاصی خود را داشته باشید اما با سوالات زیادی مواجه شدهاید یا به دنبال یک تیم مورد اعتماد برای پیادهسازی طرح دلخواه خود هستید، پیشنهاد میکنم قبل از هر کاری ابتدا این راهنما را کامل مطالعه نماید. خوشبختانه در حال حاضر برای رسیدن به نتیجه دلخواه افزونه های بسیار کارآمدی تولید شده اند. بعد از استقبال بی نظیر از قالب فروش دوره آموزشی از قالب استادیار، با شناخت نیاز و دریافت بازخورد هایی که از شما عزیزان داشتیم، تصمیم به تولید محصولی جدید و ایرانی در دسته قالب آموزشی وردپرس مطابق با سلیقه شما گرفتیم و تمام تجربه خود در این چند سال را برای تولید آن بکار گرفتیم که نتیجه آن شد قالبی به نام هِروژ.

افزونه وردپرس

کسب و کار (Business) فعالیتی است که با تولید یا خرید و فروش کالاها و یا خدمات زندگی خود را می سازید و یا درآمد کسب می کنید. در این بین دوره dmacourse یا حتی دوره همیار وردپرس انتخاب خوبی است. آشنا میشوید و به مرور یاد میگیرید که چطور باید سایت را طراحی کرد و حتی به سراغ طراحی صفحات وردپرس و ساخت اسلایدر میروید. نکته مهم اینجاست که این دوره به طور کامل قرار است شما را با وردپرس، زبان برنامه نویسی php و دیگر جزئیات آشنا کند. نکته مهم دیگر اینکه بهتر است تاریخ انتشار بهروزرسانیهای آینده وردپرس را بدانید تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن آنها را دریافت کنید. با توجه به اینکه افزونه های افزایش سرعت به صورت مستقیم با کدهای سایت شما سر و کار دارند، ممکن است گاها فعالیت آنها باعث برهم خوردن کارکرد بخشی از وب سایت شود.

اگرچه بخش بزرگی از آن، این فراتر از آنالیز کلمات کلیدی ساده است و تناسب حضور کلی وب شما را در نظر می گیرد. پس اینکه سرعت سایتتان را با توجه به سایت خود بسنجید اصلا کار درستی نیست و فقط باید از طریق ابزارهای موجود در این کار را انجام دهید. البته نکاتی که ذکر شد هیچ منافاتی با تاثیر بهینه بودن حجم تصاویر یا فایل های وبسایت بر سرعت بارگذاری آن ندارد. زمانی که مشکلی در هنگام استفاده از افزونه ها و قالب های وردپرس در وب سایت شما ایجاد می شود،قطعا جز مشکلاتی است که پس از نصب اولیه یا در هنگام به روز رسانی رخ می دهد. سایت ژاکت و همیارکو هم از دیگر وب سایت های مرتبط با همیار وردپرس هستند. خطای Expires headers نیز به نوعی با فعال کردن کش سایت مرتبط است؛ در ساده ترین تعریف: اگر کد های کشینگ اضافه شده در فایل htaccess دارای تاریخ مشخصی نباشند؛ با خطای Expires headers مواجه خواهید شد و همین مورد باعث میشود تا کاربر پس از هر بار ورود به صفحه مورد نظر، به ناچار فایلهای مشترک بین صفحات را دانلود کند و باعث شود تا مدت زمان زیادی صرف شود.

این وب سایت به نوعی مرجع وردپرس کاران است. ابزار وردپرس هم یکی از سایت های معتبر و شناخته شده در سطح وب فارسی است که در حوزه وردپرس آموزش های تخصصی زیادی دارد. و اما آخرین نکته در مورد خرید دوره های وردپرس. بسیار مهم است که در بالای آخرین تغییرات در الگوریتم های Google بمانید و راهکاری را تهیه کنید که اهداف خاص شما را برآورده سازد. 2. قبل از نصب کردن هر افزونه ای، نظرات، تعداد نصب و زمان آخرین بروزرسانی آن را بررسی کنید. مثلا اگر میخواهید صرفا به عنوان یک صاحب کسب و کار سایت تان را طراحی کرده و سریعا اقدام به سئو و راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان کنید؛ بهتر است خیلی زمان تان را صرف یادگیری جزئیات وردپرس نکرده و سریع شروع کنید.

دوره های آموزش سئو برای وردپرس در سایت قرار داده شده است و می توانید با مراجعه به این دوره ها از صفر تا صد اصول سئو را فرا بگیرید. بهعنوانمثال در اکثر مواقع کدهای این سرویسهای آمارگیر بهصورت کامل روی سایت شما لود نمیشوند و درنتیجه آمار کاملی به شما ارائه نخواهند کرد. شما میتوانید سرعت لود سایت خود را در دسکتاپ و موبایل سریعتر کنید، و مشکلات Google PageSpeed Insights را با یک کلیک برطرف کنید. یکی از سایت های معروف آموزشی ایرانی است که در چند سال گذشته آموزش های زیاد و البته باکیفیتی را در حوزه مرتبط به بازاریابی دیجیتال ارائه کرده است. سایت فرادرس یکی از قدیمی ترین سایت های آموزشی ایرانی است که در هر حوزه ای آموزش های ویدیویی دارد. اگر میخواهید به یک متخصص تمام عیار وردپرس تبدیل شوید، از همه چیز آن سر دربیاورید و حتی بتوانید با برنامه نویسیِ وردپرس کسب درآمد کنید، دوره ای بهتر از متخصص وردپرس سایت 7لرن در مقابل تان نیست.

اگر میخواهید به عنوان یک وردپرس کار وارد بازار کار شوید، بهتر است به سراغ دوره هایی بروید که محتوای کمی تخصصی تر دارند. متاسفانه در صفحه دوره اطلاعاتی در مورد تعداد ساعت محتوای آموزش، نام مدرس و حتی وجود یا عدم وجود پشتیبانی ذکر نشده. همچنین پست مادر یا جامع رتبه های بالاتری در موتورهای جستجو به خود اختصاص می دهند. میهن وردپرس علاوه بر دوره جامع طراحی سایت با وردپرس، یک دوره رایگان را هم منتشر کرده. دوره جامع مدیریت وب سایت از میهن وردپرس در واقع یک دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی است.

دوره متخصص وردپرس از سایت 7 لرن، یکی از بهترین دوره های آموزشی است که در سطح وب برای علاقه مندان به طراحی سایت برگزار میشود. نکاتی که در ادامه در مورد هر دوره آموزش وردپرس مینویسم، با توجه به توضیحات خود سایت سازنده دوره، نظرات مخاطبان و… اما بعد از کرونا، به وضوح مشاهده کردم مخاطبان میتوانند در کلاس های غیر حضوری هم بسیار موثر عمل کرده و به خوبی مفاهیم را یاد بگیرند. هزینه شرکت در دوره حضوری آموزش وردپرس، 900 هزار تومان، شرکت در دوره غیر حضوری، 600 هزار تومان و دوره آنلاین، 750 هزار تومان است.

مزیتهای آن اینست که در صورت بروز احتمال پایین غیرفعال شدن interpreter php، فایل wp-config.php شما بصورت عمومی در دسترس نخواهد بود. در هر یک از فیلدهای نظرات که شامل نام، ایمیل، متن دیدگاه و آدرس سایت میشه وجود داشت دیدگاه مورد نظر امکان ارسال شدن را نداشته باشد. اما هنوز هم کارهای دیگری وجود دارد که می توانید سایت خود را در موتورهای جستجو و شبکه های رسانه های اجتماعی قابل دیده شدن کنید. تنظیمات وردپرس این امکان را به شما میدهد که قبل از ذخیره کردن تغییرات اعمال شده، بتوانید آنها را در مرورگر خود به صورت نمایش فوری ببینید و بررسی نمایید. فعالیت میکند. دوره وردپرس آنها شامل 16 ساعت آموزش بوده و هزینه شرکت در آن 400 هزار تومان است. در سایت ما میتوانید از آموزش رایگان وردپرس بهره مند شوید و آنها را از مقدماتی تا پیشرفته دنبال کنید تا در نهایت بتوانید در این زمینه مشغول به فعالیت شوید و حرفه ای بسیار خوب و پردرآمد برای خود داشته باشید.

از این رو برای کسانی که استفاده از گوتنبرگ را به جای customizer قدیمی انتخاب می کنند، اکنون می توانند برای استفاده از ویرایشگر سایت خود نیز از آن بهره مند شوند. همچنین پست های بلند معمولا رتبه بالاتری نیز در نتایج جستجو کسب می کنند. همچنین دارای هزاران افزونه برای تغییر عملکرد سیستم میباشد. یک مدیر وبسایت وردپرسی علاوه بر این که وظیفه دارد رمزهای قوی برای خود و سایر وبمستران انتخاب کند بایستی هر چند وقت یک بار نسبت به تغییر رمزهای عبور تمامی کاربران اقدام کنند. به همین دلیل، تعجبی ندارد وقتی که در تازهترین آمار منتشر شده از W3Techs میبینیم که وردپرس سهم 25 درصدی از ده میلیون وبسایت معتبر جهان را به خود اختصاص داده است. افزایش سرعت لود سایت موجب رضایت کاربران از حضور در وبسایت می شود.

ووکامرس که در سال 2011 به واسطه یک تیم پشتیبانی فنی حرفه ای طراحی شد، و روز به روز در حال پیشرفت است. دوره رایگان آموزش وردپرس از این سایت در قسمت های چند دقیقه ای منتشر شده و شما را به طور مبتدی تا پیشرفته با این سیستم مدیریت محتوا آشنا میکند. در این دوره ابتدا با کلیات و پیش نیازها آشنا شده و سپس به سراغ نکاتی مثل نصب افزونه، راه اندازی درگاه پرداخت و… بزرگترین ارایه دهنده این سرویس در جهان شرکت کلودفلیر cloudflare می باشد که شما نیز میتوانید از خدمات dns رایگان آن بدون محدودیتی استفاده نمایید. باید به مقوله افزایش سرعت وب سایت وردپرسی نیز توجه بسیاری داشت. خیلی از سایت های معتبر در سطح وب فارسی، برای جذب مخاطبان اولیه، جلب اعتماد آنها و نمایش نحوه آموزش های شان، اقدام به انتشار دوره های آموزشی رایگان طراحی سایت با وردپرس کرده اند. بعد از این که هاست و دامنه را خریدید باید آنها را به هم متصل کنید.

در واقع شما بعد از گذراندن این دوره به یک متخصص وردپرس تبدیل میشوید. یعنی شما با شرکت در آن، نکاتی را یاد میگیرید که در آینده در مسیر بازاریابی دیجیتال کمی کمک تان خواهد کرد. در دوره حضوری شرکت کنم یا غیر حضوری؟ در غیر اینصورت بهتر است سئو وب سایت خود را متخصصین این حوزه بسپارید. علاوه بر آن از دو ویژگی بسیار مهم مانند سئو خوب و سرعت بارگذاری منحصر به فرد بی تم – betheme.ir – نیز برخوردار است. نوع قالبی که تهیه و استفاده می کنید، باید طوری باشد که نه تنها به سئوی سایت آسیبی نرساند، بلکه به تقویت آن نیز کمک کند. لذا اگر از وردپرس استفاده میکنید دیگر نیاز نیست نگران طرح و ظاهر وبسایت، اضافه کردن امکانات و قابلیت های مختلف به وبسابت و یا راه کار هایی برای فروش بهتر محصولات خود باشید چون وردپرس همه اینها را برای شما تدارک دیده و تنها نکته ای که اهمیت دارد باز هم تاکید میکنم که نحوه یادگیری شماست.

این موضوع نه تنها باعث میشود گوگل عاشق سایت شما شود بلکه باعث میشود کاربران شما نیز از بارگذاری سریع سایت شما لذت برده و صفحات بیشتری را نیز مشاهده نمایند. شما می توانید بصورت دستی نیز رمزعبور را خودتان انتخاب کنید. درصدی هستید بهتر است اتصال خودتان به اینترنت را قطع کنید! از مزیت های این دوره این است که بعد از شرکت در آن میتوانید با استادان آن در یک گروه تلگرامی ارتباط برقرار کرده و سوالات خودتان را از آنها بپرسید. محصول نهایی آنها که امروزه آن را وردپرس 1.0 مینامیم، به سرعت مورد توجه و استقبال کاربران مختلف قرار گرفت. در کل موضوع بالا بودن سرعت سایت باعث می شود که مخاطب همیشه ما رو به دیگران ترجیح دهد ، چون در دنیای امروزه مردم در هر چیزی به دنبال سرعت هستند . تا الان 19 قسمت از این دوره منتشر شده اما معلوم نیست که این 19 قسمت کل محتوای آن بوده یا قرار است محتوای بیشتری در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بعد از هاست مناسب وردپرس، مهمترین عامل افزایش سرعت سایت حافظه پنهان یا کش است. این افزونه شامل تمام ویژگی هایی است که برای تنظیم صحیح حافظه پنهان وردپرس به آن نیاز دارید. این دوره آموزش وردپرس شامل 1 سال پشتیبانی و ضمانت بازگشت وجه است. از مزیت های دیگر این دوره وجود 30 روز ضمانت بازگشت وجه، ارائه 100 فونت رایگان و نصب رایگان قالب توسط نیروهای پشتیبانی وب سایت است. این قالب کاملا واکنشگرا بوده و تنظیمات زیادی را برای سفارشی سازی در اختیار شما قرار میدهد و شما میتوانید مطابق با سلیقهی خود هر نوع وب سایتی را ایجاد کنید.