بهترین افزونه وردپرس برای افزایش سرعت سایت کدام است؟

هارد NVME چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ اگر شما تا حدودی با وردپرس و افزونههای آن آشنایی دارید میتوانید خودتان امنیت وردپرس را تامین کنید. برای به روز رسانی وردپرس ، ابتدا از سایت خود بک آپ بگیرید، پس از آن از طریق پیشخوان وردپرس ، میتوانید برای به روز رسانی هسته وردپرس اقدام کنید. 2- افزونه ها و قالب سایت ورودپرسی خود را از منبع رسمی دریافت کنید و همیشه آن ها را به روز کنید ! گاهی اوقات در میزبان فا مشاهده می کنیم مشترک برای وب سایت ورودپرسی خود رمز عبور 123456 را انتخاب نموده است . هم اکنون از قسمت Authorized Users می توانید یوزر خود را مشاهده نمایید. باشد ، وردپرس تا یک مسیر بالاتر را تشخیص می دهد و بنابر این فقط می توانید فایل کافیگ را به یک مسیر بالاتر انتقال دهید.

همچنین به شما آموزش میدهیم که چطور عوامل کندی سایت خود را شناسایی کنید و آنها را رفع کنید. متاسفانه در بسیاری از مواقع کاربران کم تجربه با تصور اینکه تهیه افزونه رایگان، هزینههای آنها را کاهش خواهد داد به تهیه پلاگینها از سایتهای غیر معتبر میپردازند. حال باید بدانید که افزونههای زیادی وجود دارند که در مخزن وردپرس قرار ندارند و کاربرانی که به دنبال استفاده از پلاگین های دزدی و رایگان هستند اقدام به نصب آنها از منابع غیر معتبر میپردازند.

7- سطح دسترسی فایل WP-Config باید محدود باشد !

همچنین با انتخاب یوزر و سپس کلیک بر روی Delete می توانید آن را حذف نمایید. با استفاده از برنامههای ترجمه میتوانید یک افزونه وردپرس را بر روی رایانه خودتان نیز ترجمه کنید. با اسکرول کردن کاربر به سمت پایین صفحه باقی تصاویر نیز بارگذاری می شوند. مثلاً پستی با ۵۰ عکس و توضیحات بسیار زیادی دارید که سرعت آن پایین است میتوانید با استفاده از چند صفحه کردن پست آن را به چند صفحه تقسیم کرده و سرعت برگزاری را افزایش دهید . این یک امر معمول است که وبسایت هایی که با سرعت پایین و کند بارگذاری می شوند همیشه باعث خستگی کاربران می شوند، ولی باید به این موضوع دقت کنید که کندی سرعت در ناحیه مدیریتی وردپرس فقط باعث خستگی کاربر نمی شود، بلکه این مشکل می تواند برای شما باعث افزایش هزینه هم بشود.

نتیجه کاهش میزان انتقال داده مورد نیاز است تا پرونده ها سریعتر اجرا شوند و صفحات وب شما سریعتر بارگیری شوند. افزونه های وردپرس که در ادامه معرفی می شوند می توانند کاربرد بسیار عالی در بالا بردن سرعت بارگیری سایت داشته باشند. ما به شما یک ابزار بسیار کاربردی به نام Uptime Robot را معرفی می کنیم، برای آشنایی بیشتر با این ابزار از آموزش بررسی زمان آپ تایم سایت دیدن نمایید. از زمانی که مشخص میشود یک افزونه برای سایتی که با وردپرس طراحی شده است آسیبپذیر است تا زمانی که یک راه حل برای رفع این مشکل بوجود می آید، مدت زمان مشخصی طول میکشد. داشتن CDN بر روی سایت علاوه بر اینکه جلوی حملات DDos را میگیرد باعث بهبود سرعت یک سایت میشود. این مشکل از آنجا ایجاد میشود که نویسندگان، ویراستاران و حتی مدیرکل در یک سایت وردپرسی رمز خود را بر روی پنل مدیریتی وردپرس ذخیره میکنند.

خب طبیعیه، آپشن های خیلی زیادی داره، توسعه دهندگان زیادی داری، طی سال های زیادی که لانچ شده و یه جورایی تمام ایراداتش گرفته شده و از لحاظ امنیت و سرعت با توجه به امکاناتی که داره بسیار بهینه و فوق العاده هستش. ویدیوها به مراتب نسبت به محتواهای متنی و حتی تصاویر حجم زیادی از سایت را به خود اختصاص میدهند؛ اما میتوانید به جای این کار از روشهای بهتری استفاده کنید. شما میتوانید به سرعت صفحات موجود را تکثیر کنید و یا از صفر بسازید.

ولی اگر آشنایی چندانی با وردپرس ندارید، بهتر است از متخصصان امنیت استفاده کنید تا به شما برای داشتن یک سایت وردپرسی امن کمک کنند. بهعلاوه به شما کمک میکند که ظاهر صفحه/پُست را با استفاده از یک Snippet Preview در موتورهای جستوجو بهتر کنید. آموزش عملی این ابزار ها و افزونه ها نیز در دوره آموزش افزایش امنیت وردپرس قرار دارد که برای درک بهتر و یادگیری کامل ابزار ها، پیشنهاد می کنیم که در این دوره شرکت کنید. فقط افزونه هایی را نصب کنید که به آن ها نیاز واجب دارید و توجه داشته باشید هرچقدر تعداد افزونه های سایت شما زیاد تر شود ، راه های نفوذ به سایت شما نیز بیشتر خواهد شد . راهی که بسیاری از مردم انتخاب می کنند، انتخاب میزبانی اشتراکی ارزان است که تعداد زیادی وب سایت روی یک سرور قرار می گیرد. همانطور که گفتیم سایتهای زیادی با وردپرس طراحی میشوند.

این در حالی است که بسیاری از این افزونهها دارای ویروس یا کدهای مخرب هستند که پس از مدّتی بر روی هاست و دیتابیس فعال میشوند و اطلاعات را دچار مشکل میکنند. تجربه نشان داده سایتهایی به لحاظ امنیت وردپرس دچار مشکل میشوند که مدّت زمان زیادی از بروزرسانی آنها گذشته باشد. بهتر است در زمان راهاندازی سایت وردپرسی یک SSL برای سایت خود تهیه کنید. در ادامه این مقاله به معرفی راهکارهایی میپردازیم تا بتوان با کمک آنها یک سایت وردپرسی امن را در اختیار داشت. همچنین افزونه امنیتی رایگان وردپرس که در ادامه معرفی میشود به لحاظ ماهیت آنها که رایگان هستند هیچگونه ضمانت و امنیتی را در خصوص امنیت وردپرس ارایه نمیکنند و در نهایت مسئولیت امنیت وردپرس با مالکان/طراحان وب سایتهای وردپرسی است.

امّا واقعیت این است که وردپرس آن قدر هم فکر میکنیم به لحاظ امنیتی ضعیف نیست، درواقع به نظر من اصلا ضعیف که نیست هیچ، بسیار هم قوی تر از بسیاری از سیستم های دیگه هستش و از لحاظ فاکتور اقتصادی که بی نظیره و هیچ مشابهی برای وردپرس در عمل وجود ندارد. در آن زمان اطلاعات زیادی در مورد تفاوت افزونه و قالب نداشتم و فکر میکردم با استفاده از افزونه، قالب من دچار مشکل خواهد شد. من قصد داشتم این پست را در همان مسیر نگه­دارم اما به نظرم رسید که آشنایی شما با برخی ابزار غیر وردپرسی به منظور اندازه­گیری سرعت سایتتان می­تواند مفید باشد.

افزونه وردپرس

راه حلی که برای کاهش احتمال هک شدن از این طریق پیشنهاد می شود، محدود کردن تعداد دفعات تلاش برای ورود با یک IP ثابت است. در سایت karopack به فایل هایی آدرس داده شده برای فونت های مختلف، که دیگر این فونت ها در سایت موجود نیست و با صفحه ۴۰۴ در این آدرس ها مواجه می شویم و این صفحات باعث می شوند که تعداد درخواست ها در سایت بالا برود. امّا ممکن است در شرایطی که یک سرور دچار مشکل امنیتی میشود، افراد غیر مرتبط به فایلهای هاستهای دیگر betheme.ir (http://betheme.ir) دسترسی پیدا کنند. از طرف دیگر پنل تنظیمات قدرتمند آن به شما کمک میکند تا به بهترین شکل سایت خود را شخصیسازی کنید.

نکات چک لیست امنیتی، شامل موارد مربوط به امنیت به طور کلی، امنیت در هاست و امنیت در اسکریپت سایت که در اینجا وردپرس است، می باشد. کدنویسی یک برگه خطای سفارشیسازی شده از صفر کار پرزحمتی است، به خصوص اگر تواناییهای کدنویسی شما محدود باشد. هر چند دسترسی به یک هاست از طریق سایر هاستهای مستقر بر روی سرور به سادگی امکانپذیر نیست. در این حالت باید فایلی به نام tag.php ایجاد کنید که بر اساس archive.php ساخته شده و تغییراتی برای تگها روی آن اعمال کنید. 1- قبل از انجام هر کاری باید وردپرس خود را همیشه به روز نگه دارید ! قالب ها و افزونه های خود را همیشه به روز رسانی کنید به این دلیل که باگ ها و مشکلات امنیتی نسخه ی قبلی قابل حل شده و شما می توانید با بروز رسانی آن ها از این مشکلات جلوگیری کنید.

پلاگین وردپرس تنظیمات را ذخیره کنید. در قسمت Username نام کاربری دلخواه را وارد نمایید. اطلاعات مشتریان از بین برود یا در اختیار افراد غیرمرتبط قرار بگیرد. افشا اطلاعات یک سایت نه تنها باعث ضرر مالی میشود بلکه اعتبار یک بیزینس را در بین مشتریانش خدشهدار خواهد کرد. حالا این از وظایف یک وبمستر است که بعد از ارائه بروزرسانی وردپرس یا افزونههای به نصب نسخه جدید بپردازد. در صورتی که در یک بخش از هسته وردپرس یا افزونههای موجود در مخزن وردپرس مشکل امنیتی دیده شود، بلافاصله برای آن یک بروزرسانی داده میشود.

چرا باید از GTmetrix استفاده کرد؟ پس بریم ببینیم چگونه باید برای افزایش سرعت وردپرس با کمک GTmetrix قدم برداریم. 7- سطح دسترسی فایل WP-Config باید محدود باشد ! پس از اتمام و ذخیره کردن تغییرات در فایل فانکشن، گزینه ای به نام Duplicate در لیست پست ها و برگه ها اضافه می شود. امّا طراحی سایت با این CMS دغدغه تامین امنیت وردپرس را برای کاربران ایجاد میکند که خیلی چیز پیچیده ای نیست و با رعایت یک سری نکات میتوان امنیت بسیار بالایی را وردپرس تامین کرد. برای داشتن یک سایت خبری، شخصی، شرکتی یا حتی فروشگاهی میتوان به سراغ سیستمهای مدیریت محتوا (Content Management) رفت. به بیان ساده میتوان گفت این پلاگین نسخههای غیرضروری را از دیتابیس شما حذف میکند و تنها نسخههای اصلی را باقی میگذارد. به همین دلیل اگر سایت موارد امنیتی را رعایت نکرده باشد، هک کردن سایت برای هکر بسیار ساده تر خواهد بود و قطعا به سمت آن سایت خواهد رفت.

افزایش سرعت وردپرس ما همچنین برخی از منابع را که برای ما بسیار ارزشمند هستند به اشتراک خواهیم گذاشت. پس نتیجه می گیریم علاوه استفاده از بازی و سرگرمی نه تنها مشکلی برای وبسایت ما به وجود نمی آورد، بلکه به افزایش رتبه وبسایت کمک میکند. هر بار که نام کاربریتان را اشتباه وارد کنید، یا وجود نداشته باشد یا حتی پسوردتان را در فرم لاگین وردپرس اشتباه وارد کنید، وردپرس به شما خطا میدهد که موضوع از چه قرار است و دقیقاً میگوید که نام کاربریتان اشتباه بوده، وجود ندارد و یا پسوردتان اشتباه است. پوستهها بشید و قالب یا قالبهای اضافی رو پاک کنید، چون دیگه بهشون نیازی نیست. کاربران میتوانند با استفاده از پلاگین­های رایگان وردپرس بسیاری از کارهای خود را انجام دهند و هیچگونه هزینه اضافی هم تقبل نکنند.

همانطور که قبلا نیز گفته شد، فایل های اضافی می تواند راه نفوذ و باگ ایجاد نماید. در برخی از مواقع عدم ذخیره و نگهداری مطمئن رمز عبور هاست توسط طراح سایت نیز منجر به افشا اطلاعات حساس یک سایت خواهد شد. فایل جدید را با ویرایشگر کد، باز کنید و به اسم header.php ذخیره کنید. برای جلوگیری از این کار می توانید کد زیر را در فایل htaccess. شما پس از نصب قالب می توانید افزونه های مختلف جهت چک کردن سئو سایت و موارد دیگر را نیز نصب کنید. امّا برای تقویت امنیت سایت بهتر است پلاگینهای امنیتی نیز بر روی سایت نصب کنیم. در ابتدا بهتر است که به آمار استفاده از وردپرس توجه کنید.

8- بکاپ گیری دائم از ویژگی های یک وبمستر آگاه است ! جهت امنیت و آرامش خاطر بیشتر به بکاپ گیری شرکت های هاستینگ اکتفا نکنید و بکاپ های خود را دانلود و حتما در یک کامپیوتر امن نگهداری کنید . در ادامه آموزش به معرفی بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری در وردپرس می پردازیم. به همین منظور در این مقاله به معرفی 4 پلاگین وردپرس برای مانیتورکردن رتبه سایت پرداخته ایم که استفاده از آن ها را به وبمسترهای سایت های وردپرسی پیشنهاد می کنیم.