بهترین بروکر فارکس ️ مناسب ایرانیان ️ آپدیت 2022 ️-بروکر آمارکتس

بهترین بروکر فارکس ️ مناسب ایرانیان ️ آپدیت 2022 ️-بروکر آمارکتس

بهتر است که در ابتدا با حساب های دمو اقدامات لازم را انجام دهند. استفاده از حساب دمو فارکس به شما در بروکر های فارکس کمک میکند که استراتژی های معاملاتی خود را بسنجید ، بک تست از آنها بگیرید و به آسانی پس از تست موفق استراتژی خود در حساب تجاری واقعی از آن استفاده نمایید. برای مثال، هنگامیکه یک تریدر قصد خرید یک داریی را داشته باشد، کارگزار سمت دیگر معامله (یا همان فروشنده) را پیدا کرده و با متصل کردن این دو سفارش به یکدیگر، هم معامله را جوش داده و هم کارمزد خود را از آن دریافت می‌کند. در بعضی موارد، اگر طرف دوم معامله وجود نداشته باشد (تقاضایی برای خرید/فروش نباشد)، کارگزاری فارکس برای جلوگیری از تشکیل صف خرید و فروش، خود سمت دیگر معامله را بر عهده خواهد گرفت.

  • در کنار تمامی مسائلی که عنوان کردیم، بروکر باید معتبر باشد و به حقوق و سرمایه مشتریان احترام بگذارد.
  • آلپاری همواره جزو بروکر های نوآور بازار بوده و امتیاز این بروکر فارکس در ارائه محصولات تازه و کمتر تجربه شده است.
  • سابقه فعالیت طولانی یک بروکر به تنهایی دلیل نمی‌شود که آنرا معتبر بدانیم اما قطعا امتیازی مهم و مثبت است.
  • برای انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان بایستی حتماً شرایط آن را بررسی کنید.

داشتن مجوز از تنظیم کننده های مقررات بازارهای فارکس و فیوچرز یکی دیگر از مواردی است که به شما در انتخاب بهترین بروکر فارکس در دنیا کمک میکند. رگولاتوری FSA انگلیس و NFA ایالات متحده امریکا دو تنظیم کننده مقررات برای بازارهای مالی و به خصوص بازارهای مرتبط با فیوچرز و معاملات اتی هستند که به بروکر های معتبر فارکس دنیا درصورت رعایت شرایط آنها مجوز اعطا می کنند. بنابر این دقت داشته باشید که بروکر مورد نظر فارکس شما حداقل از رگولاتوری NFA امریکا که معتبر تر از نوع انگلستانی آن است برخوردار باشد و توسط این رگولاتوری در سایت آن ثبت و تائید نیز شده باشد. اگر می خواهید به یک معامله گر موفق تبدیل شوید، باید بهترین بروکر برای فارکس را بشناسید، تا بتوانید پلتفرمی را انتخاب کنید که با معاملات فارکس شما سازگاری داشته باشد. همانطور که می دانید بازار فارکس، یک بازار معتبر و پیشرفته ای است که معاملات بین المللی انجام می دهد. بروکر نقشی همانند کارگذاری دارد و ممکن است با یک اشتباه کوچک در هنگام انتخاب بروکر خوب برای فارکس، خسارت های غیرقابل جبرانی را به وجود می آورد.

بهترین کیف پول بیت کوین کدام است؟ معرفی بهترین کیف پول بیت کوین

پس باید به سمت بروکرهایی بروید که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند. در این مطلب از دلتا کالج ما به شما درباره نوع بروکر و انتخاب یک کارگزاری مناسب فارکس برای ایرانیان اطلاعات مفیدی را ارائه خواهیم داد. یکی از چالش های ورود به بازار فارکس، انتخاب یک بروکر مناسب می‌باشد. اغلب بروکرهای فارکس به دلیل تحریم های علیه ایران، خدمات به ایرانیان ارائه نمی‌کنند.

حوزه پوشش مشتریان

کارگزاری ها نه تنها واسطه شما و بازار هستند، بلکه مقداری سرمایه در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید معاملات بزرگتری داشته باشید. از بین این دو مورد ذکر شده در خصوص کارمزد بروکر فارکس، مورد دوم بدون شک شفاف‌تر است. که گفته شده، ترکیب کمیسیون/اسپرد ممکن است در همه ی نمونه ها گزینه ارزان‌تری نباشد. برخلاف بسیاری از کارگزاران، این کارگزار در کشورهای دیگر شعبه زیادی ندارد. شکایات زیادی از سوی کاربران در مورد این بروکر وجود دارد و قابلیت اطمینان داشتن به این کارگزار بسیارپایین است.

ریکوئیت به این معنا است که به دلیل سرعت بالای نوسانات سرعت بروکر کفاف اجرای دستور شما را نداشته و به همین دلیل معامله شما انجام نحوه ثبت نام در فارکس نشده است. در این پیام بروکر از شما می‌خواهد تا در قیمت دیگری معامله خود را انجام دهید. در واقع به جز چند بروکر معتبر و شناخته شده همکار با کاربران ایرانی سایر بروکرها عملاً پشتیبانی خوبی نداشته و به همین دلیل محبوبیت بالایی نیز در میان بسیاری از تریدرهای ایرانی ندارند. در سال‌های اخیر بروکر های کلاهبردار به راحتی به خودشان اجازه داده‌اند تا بخش قابل توجهی از حساب کاربری معامله گران را با بهانه‌های واهی ضبط کنند.