بهترین قالب های شرکتی برای استفاده در وردپرس خانه فناوری تهران | betheme

از این رو تلاش می شود کمترین تعداد افزونه را در قالب ها استفاده کند و امکانات یک افزونه را که مورد نیاز می باشد با کد نویسی به پوسته وردپرس شرکتی اضافه کرده است. و این مورد از مهم ترین نکاتی است که باعث میشود یک سایت شرکتی با یک قالب وردپرس شرکتی حرفه ای سریعا در صفحات اول گوگل نمایان شود. قالب آستارا در یک جمله قالب مجله خبری قالب بی تم وردپرس ساده با سرعت بسیار بالا معرفی می کنم. این قالب بیش از یک ملیون نصب فعال توانسته در مدت کوتاهی به پر امکانات ترین و بهترین قالب های شرکتی وردپرس تبدیل شود. قابلیت درون ریزی سایت های آماده فقط با 1 کلیک، سازگار بودن با محبوبت ترین صفحه سازها و قابلیت فونت های آپلود فونت های دلخواه از ویژگی های این قالب می باشد.

قالب وردپرس شرکتی ایمپرزا

مهم‌ترین ویژگی این قالب سرعت و سبکی آن است و همین برای یک سایت شرکتی مزیت فوق‌العاده مهمی است. علاوه بر طرح‌های از پیش آماده، اگر ایده‌ای خاص برای سایت خودتان داشته باشید، یک طراح سایت می‌تواند با کمک این قالب، ایده شما را به‌راحتی اجرا کند و سایتی پرسرعت برایتان بسازد. یعنی سایت ما هم برای معرفی شرکت و خدماتش باشد و هم در کنار آن، محصولات را به طور مستقیم به فروش برساند. اما بازهم آنچه تعیین می‌کند ظاهر سایت چگونه باشد این است که اگر بخواهیم مقایسه کنیم، کفه ترازو به سمت شرکتی بودن سایت است یا فروشگاهی؟ و بعد طبق آن، قالب سایت را انتخاب کنیم. ساخت وبسایت های ریسپانسیو یکی از ساده ترین کارها با قالب دی وی است زیرا خود این قالب به صورت پیش فرض ریسپانسیو می باشد و از ویژگی های آن می توان به این موضوع اشاره کرد که این قالب دموهای مختلفی برای همه کسب و کارها دارد. استایل های متعدد هاور، استایل متن و فونت ها کنترل جابجایی افکت ها، تنظیمات حاشیه، ویرایش گروهی، جایگذاری استایل ها، تنظیمات قالب فیبتر و سرعت بالا اشاره کرد.

http://absnews.ir

قالب های شرکتی وردپرس اکنون بصورت فارسی و اورجینال در این صفحه ارائه شده اند. داشتن سازگاری و نداشتن تداخل در اجرای یک قالب با دیگر افزونه‌های وردپرس یکی از مزیت‌های مهم یک قالب خوب به شمار می‌آید. پشتیبانی قالب از افزونه‌های کاربردی وردپرس مانند فروشگاه‌ساز ووکامرس، یواست سئو، افزونه‌های قدرتمند فرم‌ساز و غیره به سایت شما کمک کرده و آن را معتبر و حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد. پس از نصب قالب، توصیه می‌کنیم افزونه‌های کاربردی و مهم را بر روی سایت خود اجرا کرده و از سازگاری آن‌ها با یکدیگر اطمینان حاصل کنید. در هنگام انتخاب قالب شرکتی این نکته را همواره مدنظر قرار دهید که نخستین چیزی که در لحظه ورود به سایت نظر کاربر را به خود جلب می‌کند ظاهر، طرح و رنگ‌بندی وبسایت می‌باشد.

قالب چندمنظوره Zephyr برای وردپرس + نصب دمو آنلاین

کاملا ریسپانسیو طراحی شده و امکان ایجاد حساب برای کاربران، اتصال به درگاه های پرداخت، بارگذاری ویدیو از آپارات و یوتیوب را دارست. اگر قصد دارید که برای وب سایت خود پوسته‌ای تجاری و حرفه‌ای داشته باشید ما به شما عزیزان قالب شرکتی Uncode را پیشنهاد می‌نماییم که با هر صفحه نمایشی نیز سازگار است. این قالب حسی را با بازدید کنندگان القاء می‌نماید که شما شرکتی برتر و باکیفیت در رده کاری خود هستید و خدمات پیشرفته‌ای نیز ارائه می‌نمایید. همچنین از ابزار WPBakery Page Builder پشتیبانی کرده و گزینه‌های شخصی سازی متنوعی در اختیارتان قرار می‌دهد. از لحاظ زیبا شناسی قالبی بکر بوده و پرکاربردترین افزونه‌های وردپرس مانند قابلیت WooCommerce را در خود جای داده است. طراحی یک قالب وردپرس حرفه ای با حجم کم و سرعت بالا و امکانات بسیار زیاد، هدف کیان تم بوده است.

قالب شرکتی وردپرس حرفه ای آلفا

راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار، ساده نیست و پیچ و خم های زیادی دارد. یکی از مهم ترین چالش هایی که شما با آن رو به رو می‌شوید، جذاب نگه داشتن سایت است به گونه‌ای که بتواند کاربری را که به وبسایت مراجعه کرده، جذب خود کند و بتواند از او یک مشتری بسازد. از زبان فارسی، افزونه WPML و صفحه ساز ویژوال کامپوزر پشتیبانی می کند.

  • علاوه بر طرح‌های از پیش آماده، اگر ایده‌ای خاص برای سایت خودتان داشته باشید، یک طراح سایت می‌تواند با کمک این قالب، ایده شما را به‌راحتی اجرا کند و سایتی پرسرعت برایتان بسازد.
  • اگر در کسب و کار خود به دنبال پیشرفت هستید، پیشنهاد من به شما استفاده از قالب Specular می‌باشد که بسیار روان و قابل تنظیم بوده و پاسخگو به نیازهای افراد است.
  • این مجموعه قالب‌ها بصورت نسخه رایگان در مخزن وردپرس و حرفه‌ای در مارکت‌ها موجود است.
  • اگر شما دارای مشاغلی همچون هتل هستید، پیشنهاد می‌نماییم برای طراحی وب سایت هتل خود از قالب Bordeaux استفاده کنید که کاملا مناسب و کاربردی برایتان خواهد بود.