بهترین قالب های شرکتی وردپرس معرفی 8 قالب برتر | betheme

اگر شما صاحب یک واحد شرکتی و یا تجاری هستید که قصد راه اندازی یک وبسایت شرکتی را دارید به جای مناسبی مراجعه کرده اید. ما در این مقاله به معرفی بهترین قالب های شرکتی وردپرس جهت را اندازی سایت پرداخته ایم که شما با بررسی و مقایسه آن ها با توجه به نیازتان می توانید انتخاب خوبی داشته باشید. برای کسب و کارهایی که در سیستم مدیریت محتوایی وردپرس کار می‌کنند، استفاده از قالب های شرکتی یکی از بهترین انتخاب هاست.

قالب شرکتی Child Care Blog فارسی

این تم کیفیت حرفه‌ای به کاربران خود ارائه کرده و در حال حاضر کد نویسی بسیار آسان و راحتی نیز دارد. قالب شرکتی LeadEngine بسیار مناسب سایت‌های تجاری و شرکتی بوده و به عنوان یک نسخه قدرتمند شناخته می‌شود. شما مجله خبری قالب بی تم وردپرس می‌توانید از صفحه ساز WPBakery جهت ارائه اعداد و ارقام و همچنین نمودارها استفاده نمایید. بهترین کارهای شما را در بهترین حالت ممکن و کیفیتی بسیار عالی به نمایش گذاشته و بازدیدکننده‌ها را شگفت زده خواهد کرد.

ساخت سایت شرکتی با وردپرس

که باید به شما این امکان را بدهد تا بتوانید تقریباً هر نوع وب سایتی را که می خواهید بسازید، بدون اینکه به دلیل اجرای ضعیف یا عدم پشتیبانی مشکلی پیش بیاید. بنابراین در ادامه به معرفی قالب هایی خواهیم پرداخت که از ویژگی های بالا برخوردارند . این قالب با افزونه ووکامرس نیز سازگاری دارد، بنابراین اگر در نظر داشته باشید تا فروشگاه اینترنتی به سایت خود اضافه کنید، این امکان وجود خواهد داشت. قالب Exponent یک قالب شرکتی بسیار شیک و مدرن است که دارای بیش از ۲۰ دمو یا پیش نمایش مختلف است.

http://absnews.ir

سرعت لود صفحات و محصولات در این قالب بالاست و تنظیمات برای واکنش گرا بودن را داراست. امروزه قالب های وردپرسی از تنوع بالایی برخوردار است و انتخاب از میان انواع قالب های شرکتی کار آسانی نیست. خرید قالب وردپرس نیاز به دیدن انواع نمونه ها دارد که در این مطلب چندین نمونه قالب شرکتی وردپرس را معرفی کرده ایم. زمانی که تصمیم گرفته‌اید، یک وب سایت شرکتی برای خود راه اندازی نمایید انتخاب قالب شرکتی مناسب یکی از ضروریات می‌باشد.

همچنین دارای پلاگین ووکامرس نیز هست و اگر قصد دارید در وبسایت خود فروشگاه اینترنتی نیز داشته باشید، برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود. ما هم به همین دلیل این قالب ها را قالب های شرکتی می‌نامیم و در ادامه بهترین قالب های شرکتی وردپرس را معرفی خواهیم کرد. قالب اسنشیالز، یک پوسته چندمنظوره شرکتی هست که دارای دموهای مختلف و جذاب است.

  • چنانچه هاست خود را از ماندگار وب تهیه کرده‌اید تیکت بزنید تا پشتیبانان برای شما پوسته را نصب کنند.
  • شما می‌توانید اطلاعات خود را به همراه جزئیات کامل ویرایش کنید و از تمام اطلاعات وب سایت نیز آگاهی کاملی داشته باشید.
  • گروه آریا وردپرس فعالیت خود را از سال 95 و با هدف یک مرجع کامل در زمینه وردپرس آغاز کرد.
  • قطعاً جلب توجه و جذب کردن کاربران در یک سایت، وابستگی زیادی به قالب سایت دارد.
  • این نوع قالب‌ها این امکان را دارند که هم برای سایت فروشگاهی استفاده شوند، هم سایت شرکتی، هم بلاگ و… .