بهترین قالب وردپرس + [10 سایت برتر فروش قالب وردپرس]

ویرایشگر درون ساخته قالب وردپرس به شما اجازه می دهد که فایل های قالب وردپرس را از پیشخوان وردپرس ویرایش کنید. این افزونه علاوه بر اینکه یک افزونه ویرایشگر زنده CSS وردپرس است، یک ویرایشگر بصری نیز برای مبتدی ها فراهم می کند که دارای مجموعه ای از کنترل ها است و به آنها اجازه می دهد استایل ها، رنگ ها و دیگر تنظیمات را تنها با چند کلیک و بدون نیاز به مهارت کدنویسی CSS در وب سایت وردپرس خود ویرایش سایت بی تم (betheme.ir) کنند.

و چرا باید از آن استفاده کنید؟

این افزونه یک ویرایشگر بصری قالب است که به شما اجازه می دهد بدون نوشتن کد، ظاهر هر قالب یا افزونه وردپرسی را سفارشی سازی کنید. به عنوان مثال قالب دو هزار و هفده به شما اجازه ویرایش تصویر هدر، طرح بندی رنگ، اضافه کردن CSS های اضافی و بسیاری موارد دیگر را می دهد. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید می توانید بر روی Generate کلیک کنید که یک فایل .zip حاوی قالب شروع شما دانلود می شود. هنگام استفاده از افزونه My Custom PHP می توانید کد PHP دلخواه خود را در فیلد ارائه شده وارد کنید. بسته به قالبی که از آن برای سایت وردپرسی خود استفاده می کنید می توانید تغییرات متفاوتی را در قالب سایت خود ایجاد کنید. بسته به نوع قالبی که برای وب سایت وردپرسی خود استفاده می کنید، می توانید تغییرات مختلفی از پنل تنظیمات به آن اعمال کنید. پوشه وب سایت را باز کنید و به / wp-content / themes / دسترسی پیدا کنید، در آنجا قالب خود را پیدا خواهید کرد.

وردپرس با گذر از سلسله مراتب تمپلیت، تعیین می کند که کدام فایل های تمپلیت را در هر صفحه استفاده کند. شما می توانید اسنیپت های خود را ردیابی کند و همچنین برای استفاده های بعدی آنها را فعال یا غیرفعال کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید یک محیط محلی ایجاد کنید، اما ما قصد داریم از DesktopServer استفاده کنیم. بسته به قالبی که استفاده می کنید، تنظیمات دیگری نیز وجود دارند. اگر دنبال قالبی چند منظوره و خلاق هستید، قالب برسرک بهترین پیشنهاد میباشد که مناسب برای انواع سایت های وردپرسی اعم از شرکتی، شخصی، فروشگاهی، مشاوره و تبلیغات، شرکت های فناوری، دیجیتال مارکتینگ، سئو و … افزونه TJ Custom CSS یک افزونه حرفه ای برای طراحانی است که می خواهند کدهای CSS سفارشی خود را برای تغییر ظاهر وب سایت وردپرسی شان و ویرایش قالب و افزونه ها اضافه کنند.

پلاگین وردپرس

شما با سفارشی سازی انعطاف پذیری بسیار بیشتری دارید. اگر قصد دارید کد سایت خود را ادیت کنید، باید از یک ویرایشگر کد استفاده کنید و پیش از تست کردن کامل کد روی یک سایت فرعی، از دستکاری فایلها به طور زنده روی سایت خودداری کنید. اگر از نتیجه به خصوص احساس رضایت می کنید، حتی می توانید قالب خود را به فهرست قالب های وردپرس ارسال کنید. یک سایت هنگام ورود کاربر به سایت تمامی تصاویر و پلاگین های موجود در سایت شما را حتی اگر بلا استفاده در آن صفحه باشند لود میکند. اگر شما 20 پلاگین فعال داشته باشید، یک دهم ثانیه بیشتر زمان میبرد تا وبسایت شما بارگذاری شود. اینکه شما از یک قالب وردپرس یا یک افزونه صفحه ساز وردپرس استفاده می کنید یا نه، به این بستگی دارد که چه مقدار می خواهید وب سایت خود را شخصی سازی کنید و چه مقدار کار می خواهید انجام دهید.

این افزونهها کمک میکنند تا صاحب سایت، بدون داشتن دانش کافی هم بتواند سایتش را برای موتورهای جستوجو بهخوبی بهینهسازی کند. بعضی از اینها قابل بهینهسازی هستند ولی برخی باعث کندی سایت شما میشود. 3. بهترین افزونه بهینهسازی تصاویر وردپرس چیست؟ قالب شروع کننده چیست؟ خوشبختانه طراحی و ساخت یک قالب اختصاصی برای وردپرس روندی نسبتاً ساده است. در رابطه با این افزونه باید گفت که این افزونه برای وردپرس های نسخه بالاتر از ۵٫۳ مناسب تر میباشد و اگر وردپرس شما نسخه پایینی دارد بهتر است قبل از نصب افزونه و راه اندازی اش به فکر ارتقای نسخه وردپرس خودتان باشید. نصب این پلاگین ها به شما در سئو بهتر سایت، مدیریت راحت تر و… پس از نصب قالب، می توانید پیش نمایش سایت خود را ببینید و ببینید که چگونه به نظر می رسد. قسمتهایی که می توانید کش را برای آنها غیرفعال کنید آدرس خاصی در یک صفحه، در حالت استفاده از شبکه های اجتماعی، کوکی، فایل CSS، فایل JS است.

این مجموعه ای از داده های ساختگی حاوی انواع مختلف استایل ها و محتوا است که می توانید در سایت خود بارگذاری کنید. با استفاده از افزونه های معرفی شده در این مقاله می توانید قالب و حتی افزونه های سایت وردپرسی خود را به راحتی ویرایش کنید. حتی نزدیک ترین افرادی که میشناسید! که معمولا امکانات بیشتری نسبت به افزونه های رایگان دارد. این روش که ساده ترین روش بوده و روش مورد علاقه مسترکد هم هست، برای زمانی مناسب است که شما دقیقا میدانید به دنبال چه افزونه ای میگردید و نام افزونه مورد نظرتان چیست. در این مورد شما می توانید از افزونه هایی که برای افزایش سرعت وجود دارد استفاده کنید افزونه هایی مثل راکت ، این افزونه ها خودشان کار فشرده سازی و کش کردن فایل ها را به صورت کامل برای شما انجام می دهد .

با آزمایش قالب می توانید از این امر اطمینان حاصل کنید. در مقاله آموزش افزونه My Custom Functions می توانید اطلاعات کاملی درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید. در مقاله آموزش افزونه SiteOrigin CSS می توانید اطلاعات کاملی درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید. وقتی که نصب به پایان رسید می توانید برنامه را باز کنید. افزونه Simple Custom CSS با بیش از 300000 نصب فعال و کسب امتیاز 4.8 از 5 محبوب ترین افزونه وردپرس برای اضافه کردن کدهای CSS سفارشی به سایت است. کافی است ماژول Custom CSS را فعال کنید. بعدازاینکه این افزونه را فعال کردید آیتم AdRotate را به منو خود اضافه کنید. یک ویرایشگر CSS زنده را مستقیماً به سفارشی ساز اضافه می کند تا به شما امکان دهد خصوصیات CSS سفارشی خود را اضافه کنید.

اما روند اضافه کردن کدها به فایل های مهم سایت مانند functions.php را راحت تر کرده و ریسک انجام این کار را پایین می آورند. با استفاده از ویرایشگر کد درون ساخته این افزونه می توانید اسنیپت های کد را از پیشخوان وردپرس به سایت خود اضافه کنید. شما می توانید از رابط کشیدن و رها کردن این افزونه برای ویرایش عناصر قالب خود استفاده کنید. همچنین این نوع قالب دارای پنل فارسی و امکان ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن می باشد. دوستان عزیز معمولا کند بودن پنل مدیریت وردپرس چند دلیل اصلی دارد که با رفع این دلیل ها صد در صد با افزایش سرعت پنل مدیریت وردپرس روبرو خواهید شد. چه دلایلی برای کند بودن سرعت سایت وردپرسی وجود دارد؟

افزونه Simple Custom CSS and JS ویژگی های مفید دیگری مانند هایلایت سینتکس، گزینه های مکان یابی کد، پشتیبانی فرانت اند و بخش مدیریت و موارد دیگر را دارا است. لذا در انتخاب پوسته وردپرس باید به این دو ویژگی مهم دقت لازم را داشته باشید. و چرا باید از آن استفاده کنید؟ بهتر است از ابتدا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید یک قالب وردپرس را انتخاب کنید یا از یک افزونه صفحه ساز برای ساخت وب سایت خود استفاده می کنید. این حلقه یک موضوع پیچیده است که اگر می خواهید نحوه نمایش محتوای ارسال شده توسط وردپرس را بهتر درک کنید، توصیه می کنیم در مورد آن بیشتر بخوانید. عین نصب پلاگین برای حذف یه افزونه وردپرس هم میتونین به صورت مستقیم دایرکتوری پلاگین مورد نظر رو غیر فعال و حذف کنین.

می توانید طرح را تغییر دهید.

اینجا با دادن یک شماره، مشخص میکنیم که اولویت چندم است. اینجا سعی کردم مفاهیم اصلی و چیزهایی که برای شروع نوشتن پلاگین وردپرس نیاز است را مطرح کنم. با این حال، در اینجا یک بخش مهم از اطلاعات است. در این مقاله چند قالب پرطرفدار که توسط تیم ادمین سایت به طور کامل بررسی شده است را به شما معرفی خواهیم کرد. افزونه های ویرایش قالب را در دو دسته مختلف معرفی می کنیم. می توانید ابزارک های سفارشی را به صفحات مختلف اضافه کنید. با این حال اگر می خواهید از نحوه کار آن ها با یکدیگر مطلع شوید، می توانید ویرایش آن ها را تجربه کنید. اگر محتوا و سایت شما محبوب بشه احتمال هجوم دیگران برای Hotlink کردن منابع شما زیاده. این ابزار ساده اما بسیار مفید برای تست عملکرد سایت است.

وردپرس یکی از محبوب ترین CMS های دنیا می باشد. اگر چه می توانید با استفاده از ابزارهای درون ساخته وردپرس قالب سایت خود را سفارشی سازی کنید، اما بعضی قالب های وردپرس امکان اعمال تغییرات را نمی دهند. اگر نمی خواهید همه چیز را از ابتدا سفارشی کنید، می توانید یک الگوی صفحه را انتخاب کنید. با اشتراک های متعدد، می توانید چندین وب سایت را از طریق یک داشبورد واحد نیز نظارت، پشتیبان گیری و مدیریت کنید. عملکرد داخلی سازنده صفحه است و باعث کاهش نیاز به چندین افزونه می شود که ممکن است وب سایت شما را نابود کند. گزارش تست سرعت شما احتمالاً چندین توصیه برای بهبود دارد. پلاگینهای ذخیره ساز زیادی در حال حاضر وجود دارند و ما توصیه میكنيم از WP Rocket (premium) يا WP Super Cache (free) استفاده كنيد. در این مقاله ما میخواهیم دو روش برای غیرفعالسازی قالب فعلی سایت شما در وردپرس آموزش دهیم. در این بخش از مقاله تلاش میکنیم راهنمایی برای انتخاب قالب وردپرس مناسب به شما ارائه دهیم.

وقتی که نصب به پایان رسید می توانید برنامه را باز کنید.

بسیاری از پلاگین­های ضروری (مانند افزونههای یواست سئو، MonsterInsights Lite، WPForms Lite، WooCommerce، SeedProd) به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. سازندگان صفحه وردپرس با دسترسی سریع به ویرایشگر “drag and drop” بصری کار می کنند. ویرایشگر “drag and drop” یک راه عالی برای صاحب وب سایت جدید وردپرس است که می تواند یک وب سایت کاملاً سفارشی را از ابتدای کار ایجاد کند. اگرچه امروزه وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برای توسعه و طراحی وب سایت ها است اما محبوبیت روزافزون این CMS منجر به طراحی سایت های مشابه با عملکردهای یکسان شده است. وردپرس یکی از محبوب ترین CMS های دنیا می باشد. در این مقاله با 21 تا از معروف ترین و بهترین قالب های وردپرسی در دستههای قالب فروشگاهی، مجلهای، خبری، شرکتی، چند منظوره و رایگان آشنا شدیم. برای کمک به شما در تصمیم گیری دقیق تر، بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی یک قالب WordPress در مقایسه با یک افزونه صفحه ساز WordPress بیندازیم.

افزونه وردپرس

گاهی اوقات نیاز دارید که صفحات و برگه های ویژه ای را به صورت کاملا شخصی سازی شده و خاص طراحی کنید که با استفاده از پلاگین Page Builder by SiteOrigin این کار به سادگی برای شما امکانپذیر خواهد شد. افزونه Code Snippets به شما امکان می دهد با استفاده از سیستمی مشابه صفحه افزونه ها، هر تعداد اسنیپت PHP که بخواهید را به سادگی ایجاد و پیاده سازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه Code Snippets را مطالعه کنید. برخی از نکات ذکر شده ، مانند انتخاب میزبانی با کیفیت و استفاده از آخرین نسخه PHP ، پیشخوان وردپرس و سایت اصلی شما را بهبود می بخشد.

وقتی قالب خود را کاملاً آزمایش کردید و اطمینان یافتید که از استاندارد های لازم برخوردار است، اکنون تنها export آن باقی مانده است. ساده ترین راه برای انجام این کار این است که به راحتی محل نصب وب سایت بر روی دستگاه محلی خود را پیدا کنید، به احتمال زیاد در یک پوشه به نام Websites در داخل فهرست پیش فرض Documents شما باشد. اگر می خواهید همه چیز را بدون هیچ تمپلیتی ایجاد کنید، باید در انجام این کار آزاد باشید. چه کسی باید از صفحه ساز WordPress استفاده کند؟ با این حال، معمولاً استفاده از همان موضوعی که پلاگین پشتیبانی می کند معمول است (به عنوان مثال برای سفارشی کردن طرح Divi از پلاگین Divi Builder استفاده کنید). استفاده از فایروال یکی دیگر از اقدامات مهم و تاثیرگذار جهت افزایش امنیت وردپرس است که یک ابزار امنیتی بوده و از دسترسی افراد بیگانه به دستگاه شما جلوگیری خواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است که نصب پلاگین صفحه ساز (به عنوان مثال افزونه Divi Builder) و استفاده از آن برای شخصی سازی صفحات قالب WordPress مورد نظر شما امکان پذیر است. برای تغییر قالب سایت، ابتدا قالب مورد نظر را دانلود کنید. این ابزار به شما این امکان را می دهد تا ببینید که قالب شما چگونه با داده های غیرقابل پیش بینی کنار می آید. برای اینکه سریعاً مطمئن شوید که قالب شما تحت اکثر شرایط خوب عمل می کند، می توانید از داده های Test Unit استفاده کنید. می توانید طرح را تغییر دهید. CSS Hero به شما امکان می دهد طراحی و ظاهر قالب خود را مطابق با نیازهای سایت خود تغییر دهید. بهترین راه استفاده از افزونه ها برای ویرایش قالب وردپرس است.