بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون غول های ایسوس، لنوو و دیگر رقبا | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون غول های ایسوس، لنوو و دیگر رقبا | behtarin-laptop

اگر به یک لپ تاپ زیبا و سبک نیاز دارید، ایسوس سری ذن‌بوک را برای شما معرفی کرده است. لپ تاپ UX325EA با نمایشگر فوق العاده با کیفیت OLED و وزن ۱.۱۱ کیلوگرم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این لپ تاپ، یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های گیمینگ است که توجه گیمرها را حسابی به خود جلب می‌کند و در بازه‌ی لپ‌ تاپ گیمینگ تا ۴۰ میلیون یکی از بهترین گزینه‌هایی است که دارید. لیست لپ تاپ‌های پیشنهاد شده در ادامه از قیمت زیاد به کم مرتب شده است و اگر بودجه محدودتری دارید به سراغ محصولات انتهای لیست بروید.

پردازنده مرکزی

سری لپ تاپ‌های IdeaPad Gaming شرکت لنوو از محصولات خوش‌قیمت گیمینگ این کمپانی محسوب می‌شوند که به لطف قیمت و سخت افزار مطلوب خود، در یکی دو سال اخیر کاربران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند. احتمالاً وقتی به دوستانتان بگویید قصد خرید لپ‌تاپ برای بازی دارید، با نظر کارشناسانه‌ی آن‌ها مواجه می‌شوید. برخی به شما می‌گویند قید لپ‌تاپ گیمینگ را بزنید و به ‌جای آن، کنسول بازی بخرید؛ برخی دیگر که خود را «پی‌سی گیمر» می‌دانند، فهرست بلندبالایی از معایب لپ‌تاپ‌ گیمینگ پیش روی‌ شما قرار می‌دهند و خرید یک کامپیوتر رومیزی گیمینگ را گزینه‌ی صحیح می‌دانند. در این مطلب سعی کردیم با یادآوری محدودیت‌های یک دستگاه لپ‌تاپ، ملاک‌های بررسی و انتخاب محصول مطلوب را به ترتیب اولویت بازگو کنیم. همچنین پیشنهادهایی را در موردِ انتخاب تراشه‌ی گرافیکی و ترکیب آن با پردازنده‌های مناسب بر اساس تجربیات کسب شده از بررسی‌های قبلی ارائه کردیم که احتمالا کار گیمرها را برای انتخاب مدل‌های مطلوب در ماه‌های آتی آسان‌تر خواهد کرد.

در مراحل بعدی به سراغ کیفیت بهتر نمایشگر، رم بیشتر و پردازنده مرکزی قدرتمندتر بروید. لپ‌تاپ‌های چهل میلیون تومانی معمولا به سخت‌افزارهایی مجهز هستند که از عهده اجرای نرم‌افزارهای مورد نیاز برای دانشجوها و کارهای اداری برمی‌آیند. البته بهتر است بدانید که نرم‌افزارهای مورد نیاز شما به چه سیستم سخت‌افزاری نیاز دارند تا بتوانید لپ‌تاپی متناسب با آنها را خریداری کنید. از نظر سخت‌افزاری این لپ‌تاپ لنوو دارای پردازنده مرکزی Core i7-1165G7 بسیار قدرتمند و پردازنده مرکزی انویدیا MX450 است. این پردازنده مرکزی نشان می‌دهد که لپ‌تاپ ذکرشده نه‌تنها برای بازی‌های ویدیویی، بلکه برای سایر کارهای تخصصی و گرافیکی هم کاملاً مناسب است و عملکرد خیلی خوبی دارد. اگر می خواهید بهترین لپ تاپ گیمینگ داشته باشید باید قید گرافیک های GTX 1650 و 1660 را بزنید و در حال حاضر با حداقل هزینه بهترین انتخاب، خرید RTX 3060 و یا مدل مشابه آن از شرکت AMD است.

راه حل عملی برای رفع مشکل صدا دادن فن لپ تاپ

با نرخ نوسازی 165 هرتز استفاده می‌کند و در نتیجه کاربر در بازی‌های شوتر اول شخص می‌تواند از تجربه‌ای متفاوت نسبت به مانیتورهای معمولی 60 هرتز بهره‌مند شود. از این رو می‌توان گفت هم‌اکنون این محصول یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است. همچنین با توجه به قیمت و سخت افزار آن، این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای دانش‌آموزان و دانشجویان محسوب شود و به همین دلیل در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور یافته است. مدل IdeaPad 3 QE لپ تاپی جمع‌وجور است که از یک نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد و به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی بهترین لپ تاپ برای دانشجویان شناخته می‌شود.

  • بهترین لپ تاپ استوک تا 40 میلیون برای کار اداری لزوماً گران‌ترین یا پیشرفته‌ترین لپ تاپ نیست.
  • برای این موارد هم در حد نیمه سنگین، می‌توانید روی یک لپ تاپ 40 میلیونی بهترین لپ تاپ گیمینگ حساب کنید.
  • رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت SSD نیز به‌نظر کافی می‌رسند که البته بعد از خرید این دستگاه و در صورت امکان، حتماً به‌فکر ارتقای دوبرابری هریک باشید.
  • کاملاً واضح است که مانند هر کالای دیگری برای خرید لپ تاپ هم، بودجه‌ی اولیه و مقدار سرمایه‌ی شما اولین و مهم‌ترین فاکتور است.