بهترین هتل های ایران آدرس + عکس | ariabooking

بهترین هتل های ایران آدرس + عکس | ariabooking

هتل بزرگ شیراز، هتل هما و هتل چمران شیراز هم جزو بهترین هتل‌های شیراز برای ماه عسل به حساب می‌آیند و آرامشی دل‌چسب را برای‌تان به هتل حجاب بهترین هتل های ایران ارمغان می‌آورند. پارکینگ، اینترنت در لابی، صبحانه رایگان، نمازخانه، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، رستوران در بام و نمازخانه از جمله امکانات مهم هتل ارگ شیراز به حساب می‌آیند. به علاوه فاصله هتل با ماشین تا جاذبه‌های شیراز همچون ارگ کریم خان زند، حمام وکیل، باغ جهان نما و آرامگاه حافظ تنها ۵ تا ۱۰ دقیقه است. برای رزرو هتل ارگ شیراز با قیمت مناسب، می‌توانید از موتور جستجوی رادار۳۶۱ کمک بگیرید. این هتل دارای ۹۲ اتاق و سوئیت است که هرکدام نقاشی‌های مختص به خود را دارند و با وجود بافت سنتی خود بسیار مجهز هستند.

  • در این مقاله قصد داریم به معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های ایران و امکانات آن‌ها بپردازیم.
  • لذت اقامت در این هتل زمانی بیشتر می‌شود که در بالکن هتل به تماشای طبیعت می‌نشیند و روحتان را تازه می‌کنید.
  • نکته آخر اینکه رستوران‌های هتل بهترین منوی غذایی را پیش روی شما قرار می‌دهند.
  • پیش از سفر با چهار هتل برتر اصفهان آشنا شوید تا بتوانید بهترین هتل را انتخاب کنید.
  • این هتل برای مسافرانی که می خواهند پرواز خود را تغییر دهند یا نیاز به اقامت کوتاه در نزدیکی فرودگاه دارند بسیار مناسب است.
  • این هتل نیز از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌ های مشهد است که با چند بار بازسازی، محیط رضایت‌بخشی برای مسافران فراهم آورده است.

این هتل در مرکز جزیره‌ی کیش واقع شده و به هتل کیش هم معروف است. به همین خاطر اگر دنبال یک هتل لاکچری در تهران می‌گردید، به اسپیناس پالاس هم فکر کنید. این هتل پنج ستاره درست در مجاوت دروازه قران، ورودی اصلی شیراز است. دور حیاط این هتل و حوض فیروزه‌ای رنگش، چندین کافه و رستوران سنتی هم هست که طبیعتاً ارزش دارد به خاطرشان جیب‌تان خالی شود. اگر دنبال هتلی می‌گردید تا یکذره از شلوغی و سروصدا فاصله بگیرید، هتل نارنجستان یکی از بهترین پیشنهادهاست. از نارنجستان به هر طرف که بروید فقط آرامش پیدا می‌کنید و سکوت.

هتل ونوس پلاس نمک آبرود

هتل چمران شیراز در یکی از بهترین محله های شهر به نام قصر دشت قرار گرفته است. در هتل زندیه شیراز می توان تنوع اتاق های بسیار زیادی را پیدا کرد که شامل سوئیت های زندیه، قاجاریه، لوکس، پرزیدنت و … هتل زندیه شیراز همانند دیگر هتل های 5 ستاره، دارای مجموعه تفریحی و ورزشی، رستوران های متعدد، کافی شاپ و خدماتی عالی است که رضایت همه میهمانان را جلب خواهد کرد. به جرات می توان هتل استقلال تهران را یکی از طلایه داران بهترین هتل های ایران دانست. زیرا این هتل تهران قدیمی ترین هتل 5 ستاره تهران است که در سال 1341 ساخته شده است.

معرفی هتل‌‌های لوکس و مجلل شمال ایران

هتل بزرگ داریوش در شرق جزیره کیش ورودی شبیه به دروازه ملل تخت جمشید دارد و تمام تزئینات داخلی و خارجی محوطه عمومی و داخلی هتل از تزئینات ایرانی الگوبرداری شده است. این هتل با سرمایه‌ای معادل ۱۲۵ میلیون دلار و در زمینی به مساحت ۱۲۱ هزار و ۳۳۰ متر ساخته شده و یکی از چندین هتل ۵ ستاره در ایران است. بخشی از اقامتگاه‌های هتل ترنج کیش که به نوعی جز اقامتگاه‌های لوکس محسوب می‌شوند، سوئیت‌هایی هستند با کف شیشه‌ای که بر روی آب‌های خلیج فارس قرار دارند و تجربه اقامتی متفاوت و شگف‌انگیز را برای شما خواهند داشت.

بهترین هتل های بوشهر: معرفی بهترین هتل ها، هتل آپارتمان ها و اقامتگاه ها

از امکانات رایگان هتل، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و راه‌آهن و همچنین ترانسفر رفت و برگشت به حرم می‌باشد. چالوس یکی از زیباترین شهرهای ایران است که از طبیعت بی همتایی بهره مند است. هتل های این شهر دیدنی از مناظر و چشم اندازهای طبیعت چالوس و نمایی از دریای خزر برخوردار هستند.