بهترین پلاگین های خبری وردپرس

شما می بایست برنامه نویسی افزونه وردپرس را به شکلی انجام دهید که هر کد یا فایل یا تابع تنها در جایی که نیاز هست بارگزاری شود تا بدین شکل پردازش سرور درگیر پروسس های بدون عملکرد نشود. با این حال بهتر است به طور کامل محتوای سایت خود را مورد بازبینی قرار دهید. این حالت خیلی بهتر از این است که چندین ثانیه در صفحهای تماماً یک رنگ منتظر بمانند و اطلاعی از اینکه چقدر باید صبر کنند نداشته باشند.

پس از روشن شدن معنای هر یک از این عناوین، میتوانیم ویژگیهای آن ها را درک کنیم. آموزش ساختن برگه در وردپرس را بررسی می کنیم. چه سایت هایی با وردپرس می تونم راه اندازی کنیم؟ این نرمافزار توسط یک برنامهنویس فرانسوی به نام میشل والدریگی در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک پلتفرم وبلاگنویسی با استفاده از php راهاندازی شد. ۲ سال بعد دو نفر با نامهای مایک لیتل و مت مالنوگ به توسعه آن پرداختند و این پلتفرم را به پایان رساندند. با وجود چنین ابزار، پلاگینها و ویژگیهای انعطافپذیر، وردپرس مسلما بهترین پلتفرم برای طراحی وب در کسبوکار است.

اما بعدها تبدیل به سیستم مدیریت محتوا شد و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از سایتها از این سیستم استفاده میکنند. این ویژگی به وردپرس کمک کرده است تا در رقابت با جوملا و دروپال پیروز باشد و آن را تبدیل به انتخاب مورد علاقه طراحان وب در همه جا ساخته است. این ویژگی باعث شده تا شما مجبور نباشید زمان زیادی را صرف یادگیری طراحی وبسایت کنید و این زمان را میتوانید در جنبههای دیگر کسبوکار خود به کار گیرید. بعد از اینکه ویژگی ها و سازگاری بین مرورگر را آزمایش کردید، باید کد رهگیری Adsense خود را به سایت خود اضافه کنید. همچنین نیاز به تخصص در تکنولوژیهای پیچیده PHP, HTML و CSS را از بین برده است. مورد دیگری که در این افزونه خودنمایی میکند، امکان سفارشیسازی با استفاده از CSS اضافی است. وردپرس هزاران APIs قابل دسترس ساخته است که به شما اجازه میدهد منابع خارجی را با وبسایت خود ادغام کنید.

در حالیکه بسیاری از وبسایتهای ساخته شده با HTML، تنها شامل عملکردها و قابلیتهای اساسی هستند، وردپرس این مفهوم را با ارائه تمها و پلاگینهایی که به راحتی وبسایت شما را سفارشی کرده و تجربه کاربر را بهبود میبخشد به سطح جدیدی برده است. هر جامعه و هر کسی که علاقمند به وبسایت باشد میتواند از وردپرس استفاده کند و نیازی به دانش ویژه از قبیل نرمافزار اختصاصی و ابزارهای دیگر که طراحان وبسایت ممکن است استفاده کنند نمیباشد. وقتی یک مرورگر وارد این صفحه شود 15 درخواست برای این تعداد تصاویر ارسال می کند و هر درخواست یک زمان معین به طول می انجامد. همچنین سایتهای وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند، بدین صورت که طراح میتواند هزاران صفحه جدید در سایت ایجاد کرده و نگران عملکرد سایت نباشند.

بسیاری از کدها و امکانات لازم به صورت پیشفرض در وردپرس قرار داده شدهاند و همین امر سرعت ساخت سایت را بسیار بالا میبرد. وردپرس دارای هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آنها رایگان است. این قابلیت به شما کمک می کند تا نوع تم و یا پلاگینی که باعث بروز خطا در وردپرس شده را بفهمید. هر فرد بنا بر نیاز خود میتواند از این افزونهها استفاده کند. در واقع هکر ها برای ورود به سیستم، سرقت اطلاعات، نصب بدافزار و برخی مواقع ایجاد اختلال در عملکرد سایت از این نوع حملات استفاده می کنند. این دو فایل اعتبار سیستم را در درون خود دارند به طوری که اطلاعاتی درباره ساختار و پیکربندی سایت را در معرض نمایش می گذارند با مخفی کردن آنها راه ورود هکر ها و خرابکار ها را به سایت خود غیرممکن کنید.

اگر در ابتدای کار خود تنها به یک وبسایت با سرعت بالا نیاز داشته باشید با رشد و توسعه کسبوکار شما ممکن است همه چیز تغییر کند. با به روز رسانی و استفاده از نسخههای جدید و البته رعایت نکات مهم در حفاظت از سایت، میتوانید از بابت امنیت وبسایت وردپرسی خود آسودهخاطر باشید. یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس، انعطاف پذیر بودن آن می باشد. یکی از ویژگیهای بسیار مهم وردپرس ساختار آن است. 5. قالبی انتخاب کنید که پر سرعت و در عین حال سبک باشد: سرعت بالای لود صفحات نه تنها برای کاربران بلکه برای گوگل نیز بسیار حائز اهمیت است. قالبها و پلاگینهای مختلفی برای وردپرس طراحی شده است که بعضی از آنها رایگان هستند و برای بعضی نیز باید هزینهای پرداخت شود. برای مشاهده ویدئو آموزش جامع نصب قالب وردپرس کلیک کنید. اکثرا قالب دانلود شده به صورت یک فایل زیپ با نام قالب و پسوند .zip است.

افزایش سرعت وردپرس

برخی معتقدند که برای طراحی سایت نیاز به افزونههای متعدد داریم. در این مقاله قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را بررسی کنیم. به عنوان مثال ما قصد داریم افزونه صفحهساز المنتور را نصب کنیم. به عنوان مثال صفحه ساز گوتنبرگ یا اکسیژن دارای سرعت بسیار بالاتری نسبت به المنتور هستند. مینیفای کردن فایل ها اندازه آنها را کاهش داده و می تواند زمان بارگذاری صفحه را افزایش دهد. وبسایتهایی با ساختار تمیز و واضح سریعتر بارگزاری میشوند و بازدیدکنندگان نیز خواستار وبسایتهایی با بارگذاری سریع هستند.

همچنین با توجه به اینکه وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی ایجاد شده، قابلیتهای وبلاگ نویسی بالایی دارد که در این بین میتوان به راه اندازی اشتراک ایمیل Rss در وبلاگ، قابلیت ثبت کامنت توسط بازدیدکنندگان و … اما اگر نظر من را بخواهید، قالب فلت سام باز در بین این 3 قالب انتخاب بهتری است. پاسخ سوال سالهاست که مشخص شده است و جواب بله است چرا که همین الان بیشتر سایت های موفق و پربازدید ایرانی با سیستم وردپرس راه اندزای شده است و از هر 10 سایت رو که شما بررسی کنید می بینید که حداقل 8 تا از این سایت ها وردپرسی هستند پس اگر نگران سئو سایت خودتون هستید بدون شک وردپرس رو انتخاب کنید چرا که وردپرس هم رابطه خوبی با موتورهای جستجو دارد و هم ابزارهای مفیدی برای سئو مطالب که به صورت رایگان می توانید از آنها استفاده کنید. وردپرس به صورت دورهای نسخههای جدید قالبها و افزونههای خود را ارائه میکند.

افزونه وردپرس

برای دانستن تفاوت میان وردپرس و سایت اختصاصی ابتدا باید تعریف هر یک را سایت بی تم دقیقا بیان کنیم. پس برای دانستن راه رسیدن به این هدف با ما همراه شوید. افزونه OptinMonster این هدف را دنبال میکند. شما میتوانید قالبهای آماده را برای وبسایت وردپرسی انتخاب کنید و یا اگر به دنبال یک طراحی وب سفارشی و منحصر به فرد هستید یا نیاز به ویژگیهای خاصی در طراحی وبسایت خود دارید میتوانید از یک توسعهدهنده حرفهای وب در این زمینه کمک بگیرید. 5 به دنبال عبارت themes/ بگردید سپس در خطی که مشاهده میکنید شما میتوانید بعد از عبارت themes/ که دایرکتوری قرارگیری قالب هاست نام قالب کنونی وردپرس را مشاهده کنید. برای این سوال ۲ پاسخ داریم اول اینکه شما میتوانید هر یک از پوسته ها را برای راه اندازی سایت استفاده کنید ما قالب های پزشکی را برای شرکت ها و یا قالب وردپرس کارخانه را برای وکیل و قالب حقوقی وردپرس را برای سازمان و شرکت و یا قالب شرکتی را برای موسسه حقوقی استفاده کرده ایم و میتوانیم بگوییم که تمام قالب ها از نظر متن ها عکس ها رنگ ها عنوان ها و …

پلاگین وردپرس

خدمات هاست وردپرس وبرمز اجازه میدهد یک وبسایت جدید وردپرس در کوتاهترین زمان ممکن ایجاد شود. این شرکت ها به طور منظم در حال استفاده از سیستم بکاپ گیری خود، جهت حفظ اطلاعات هاست و یا سرور مجازی، می باشند. به روز رسانیهای منظم وردپرس به این معنی است که مشکلات آن برطرف میشود و ویژگیهای مفید و هیجانانگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه میشود. این امکان جزء مزایای وردپرس محسوب میشود ولی باید به این نکته نیز توجه داشت که این موضوع میتواند تا حدی امنیت سایت و عملکرد آن را به مخاطره انداخته و استفاده از کدهای معیوب که توسط دیگران نوشته میشود میتواند موجب عدم عملکرد صحیح وب سایت گردد. اولین نکته ای که پس از خرید این پلن ها و بارگزاری سایت بر روی بستر وب متوجه خواهید شد، سرعت بسیار پایین سرورهایی است که فضای میزبانی سایت شما بر روی آن قرار دارد و این موضوع سبب خواهد شد سرعت بارگزاری سایت شما (ارسال و دریافت پیغام از طرف سرور) بسیار کاهش یابد.

بسیاری از شرکت های امروزه برای انتقال اطلاعات خود از SFTP استفاده می کنند. بسیاری گزینههای رایگان و پرداختی وجود دارد که به نظر میرسد انتخاب آنها دشوار باشد. شما میتوانید برای ارائه یک وبسایت نو و جدید و یا انطباق آن با روند مداوم رسانههای اجتماعی حدود بیش از ۲۲ هزار پلاگین و هزاران تم را انتخاب کنید. وردپرس آسانترین راه برای ایجاد یک وبسایت حرفهای است. فراتر از وبلاگنویسی وردپرس برای ساخت شبکههای اجتماعی و تمهای کسبوکارهای آنلاین عالی است.

افزونههای وردپرس امکانات بسیار زیادی را به سایت های وردپرس اضافه میکند و معمولاً جزو مزایای وردپرس محسوب میشود بااینحال نصب افزونههای متنوع و زیاد برروی سایت باعث کاهش سرعت سایت میشود. ۷۰ میلیون پست جدید و ۴۷ میلیون نظر در هر ماه ایجاد میشود. ممکن است پیچیده به نظر برسد اما کل این پروسه گاهی کمتر از 5 دقیقه طول میکشد. بااینحال، صرفاً تمام رمزهای عبور قوی لازم نیست طولانی و پیچیده باشند و بهجای حروف شناختهشده، از نمادها و اعداد خاص نیز میتوانید استفاده کنید. بازیابی وب سایت وردپرسی هک شده پیچیده و هزینه بر خواهد بود. برای ایجاد یک سایت وردپرسی تنها به یک مرورگر متصل به اینترنت نیاز است و طراح به راحتی میتواند کار طراحی خود را آغاز نماید. وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و به دلیل داشتن پلاگینهای متنوع، توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان را مرتفع نماید.

بعد از نصب وردپرس در صورت نیاز به زبان فارسی از مراحل زیر کمک بگیرید. افزودن مراجعه کرده و سپس مشابه تصویر زیر نام افزونه مورد نظر خود را در کادر جستجو وارد کنید. باور آن سخت است اما وردپرس اجازه میدهد تا وبسایت خود را تنها در یک روز بسازید و تنها نیاز به محتوا و تصویر دارد. عملکرد و هدف یک وبسایت در طول زمان تغییر میکند و خوشبختانه وردپرس نیز با این تغییرات همگام است. اگر شما هم یکی از کاربران حرفه ای هستید که به سئو سایت خود اهمیت ویژه می دهید، افزودنی های این مجموعه در کنار افزونه های اصلی سئو مانند یواست سئو (Yoast SEO Premium) هدف شما را در سئوی سایت برآورده خواهد کرد. با وجود اینکه هسته وردپرس بسیار قدرتمند و ایمن طراحی شده است اما به دلیل وجود برخی باگهای امنیتی در طراحی افزونه و قالبهای وردپرس با حملات هکری زیادی مانند brute-force, SQL injections, XSS, XSRF روبرو میشود.

بیشتر این افزونهها به صورت رایگان ارائه شدهاند و افزونههای غیر رایگان نیز با قیمت منطقی و مناسب در اختیار طراحان قرار گرفته است. این کار به صورت خودکار اتفاق نمیافتد، مگر در موارد نادری که شخص نویسنده بروزرسانی خودکار را برای افزونهای که تولید کرده فعال کرده باشد. ارور Leverage Browser Caching به این دلیل ظاهر شده که در سایت karopack ما سیستم کش را هنوز فعال نکرده ایم. وبسایتهای وردپرسی به دلیل ایجاد یک جامعه قوی از توسعهدهندگان خلاق میتواند برای شرکتهایی که از آن استفاده میکنند منحصر به فرد باشد. در ابتدای مقاله اشاره شد که برخی از شرکتهای معتبر ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، در سبد محصولات خود، سرویس هاست وردپرسی ارائه میکنند و با درنظر گرفتن یک سرور مناسب برای سایتهایی با این پلتفرم تا حد زیادی مشکلات این چنینی را رفع کردهاند. این توسعهدهندگان درواقع یک جریان افزایشی جدید ایجاد کردهاند که هر روز وردپرس را راحتتر و مفیدتر میکند.

چه سایت هایی با وردپرس می تونم راه اندازی کنیم؟ درست همانطور که میتوانید در word یک محتوا را ویرایش کنید در وبسایت وردپرسی خود نیز میتوانید به همان سادگی این کار را انجام دهید. بیشتر بخوانید : هزینه طراحی وبسایت با چه معیارهایی تعیین میشود؟ به این نوع تلاشها که در حجم بالا برای ورود به مدیریت وردپرس انجام میگیرد حملات بروت فورس گفته میشود که توسط نرم افزار صورت میگیرد. بخش داشبورد مدیریت وردپرس 2.0 به صورت کلی بازنگری و باز طراحی شده بود. پس از نصب این نرم افزار شما قادر خواهید بود از یک ویرایشگر ساده و مبتنی بر وب برای انتشار مطالب و ساخت وبسایت خود استفاده کنید. ابزارک یا ویجت بخشی از وبسایت وردپرسی است، که با استفاده از آن میتوانید امکانات فراوانی را به وبسایت خود اضافه کنید. با نصب افزونهها و تغییر در ظاهر سایت و طراحی سایت ریسپانسیو میتوان یک سایت کامل و متفاوت با سایر سایتهای وردپرسی ایجاد کرد. هر فردی با کمترین میزان اطلاعات فنی درزمینه برنامهنویسی قادر است که وردپرس را نصب کند و بعدازآن هم با استفاده از قالبها و افزونهها سایت موردنظر خود را طراحی کند.