بهترین پلاگین های وردپرس در سال 2022

وردرپرس در طی سالها و با بهرهگیری از متخصصان امنیت، بارها به روزرسانی شده و امروزه به یک پلتفرم امن تبدیل شده است که هککردن آن بسیار دشوارتر از گذشته است. اگر در دو صفحه اول محبوبترین پلاگینها نتوانستید پلاگین مورد نظر را پیدا کنید دست به جستجو بزنید. این پلاگینها ویژگیهای جدیدی را به فروشگاه تجارت الکترونیک شما میافزاید و به رشد و ارتقاء آن نیز کمک میکند. Easy digital download ، open cart و jigoshop تعدادی دیگر از افزونه های رایگان فروشگاه ساز در وردپرس هستند که بستر تجارت الکترونیک را برای هر فرد یا شرکتی به راحتی فراهم می کنند.

افزونه وردپرس

سپس پوشهای که از فایل زیپ استخراج کردهاید را به پوشه /wp-content/plugins/ بر روی سرور وب خود آپلود کنید. در ابتدا باید فایل سورس پلاگین (بصورت فایل زیپ) را دانلود کنید. در حالی که نرم افزار اصلی وردپرس بسیار ایمن است و توسط صدها نفر از توسعه دهندگان به طور منظم کنترل می شود، اما کارهای زیادی را می توان برای ایمن نگه داشتن یک سایت وردپرسی انجام داد.شرکت ها و افراد زیادی به صورت تخصصی خدمات امنیت سایت را برای سیستمهای وردپرسی فعالیت میکنند.

افزایش سرعت وردپرس

دیدگاه ها : در این بخش میتوانید دیدگاه ها و کامنت هایی که در وبسایت شما ثبت میشود را مدیریت کنید، چرا که این امکان بصورت پیشفرض روی وردپرس وجود دارد و شما میتوانید کنترل کاملی روی نظرات وبسایتتان داشته باشید. نتیجه آن، ابزاری است که کنترل کاملی بر همه چیز (از فونتها گرفته تا جایگذاری آیکنها در محتوا) را دراختیار شما قرار میدهد. میتوانید پیشبینی آبوهوا را با استفاده از افزونههای وردپرسی در سایت خود قرار دهید و مطمئن شوید که همه پستهای اخیر یا محبوب شما قابلمشاهده هستند. این دایرکتوری هزاران پلاگین را در دسترس کاربران قرار میدهد اما همین فراوانی، خود باعث میشود پیدا کردن پلاگین مناسب به کاری دشوار تبدیل شود.

پلاگینهای فروشی در دایرکتوری پلاگین وردپرس وجود ندارند. هزاران پلاگین رایگان و فروشی برای وردپرس وجود دارد. Poedit یک نرم افزار رایگان برای سیستم عاملهای مک و ویندوز است. اگر می خواهید نحوه طراحی سایت با این سیستم مدیریت محتوا را به صورت کامل و گام به گام یاد بگیرید، مقاله آموزش گام به گام طراحی سایت با وردپرس را مطالعه کنید. آنچه در ارائه بهترین آموزش وردپرس رایگان مهم است، یک شروع به کار قدرتمند می باشد. نوشتن چند خط کافی است، به این ترتیب تجربه خود با این پلاگین را با دیگران به اشتراک میگذارید. فقط کافی است آن را فعال کنید. پلاگین روولوشن اسلایدر یکی از بینظیرترین و کاربردیترین افزونههایی است که شما میتوانید در وردپرس از آن استفاده کنید. بیایید در کنار من ابوالفضل انصاری، موضوع امنیت وردپرس را بررسی کنیم و ببینیم آیا وردپرس امن است یا خیر؟

1. در این بخش پیام دلخواه خود را وارد میکنیم تا اگر شخص مورد نظر به هر دلیلی موفق به تایید افزونه امنیتی reCaptcha نشود, بی تم وردپرس بصورت خودکار پیام نوشته شده را به کاربر نشان دهد تا کاربر مجددا افزونه امنیتی را تایید کند. اگر شخصی موفق به هک کردن سایت شما هم شد، در اسرع وقت آسیبی که میتواند وارد کند را محدود میکند. در صورت استفاده از FTP، ابتدا فایل فشرده را بر روی کامپیوتر خود extract کرده و سپس به آپلود فولدر مربوطه اقدام نمایید.

باید تنظیمات پلاگین را به تناسب نیاز خود پیکربندی کنید این تنظیمات برای هر پلاگینی متفاوت است و ما در این پست به پیکربندی تنظیمات نمیپردازیم. برای مثال اگر به دنبال پلاگینی برای اضافه کردن ابزارک هستید، ممکن است متوجه شوید که این پلاگین تگ تمپلیت هم به شما ارائه میدهد و میتوانید از این تگ در تم خود استفاده کنید یا شرتکدی که میتوانید در پستها و صفحات از آن بهره ببرید. از آنجا که ما در جستجوی خود به دنبال Floating Social Bar میگشتیم و اولین پلاگین موجود در لیست همان پلاگینی است که ما میخواهیم، بر روی دکمه ‘Install Now’ کلیک میکنیم. این پلاگین با هر قالب وردپرسی برای نمایش آیکون سبد خرید، تعداد آیتمهای موجود در آن و قیمت آنها در منوهای هدایت شونده شما سازگار است. شما میتوانید ورد پرس را به عنوان یک تابلوی نامحدود لگو در نظر بگیرید که ما میتوانیم یک قطعه لگو را برای آن قرار دهیم که یک مقدار یا قابلیتی را به تابلو لگو وردپرس موجود اضافه میکند.

در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چطور پلاگین مورد نظر خود را بهسادگی به زبان دیگری مانند فارسی ترجمه کنید. لذا آموزش تصویری طراحی سایت در کلیه جلسات مورد توجه ما بوده است. در این روش پلاگین را از ناحیه مدیریت وردپرس خود ترجمه خواهید کرد، و ترجمه شما تنها روی سایت خودتان اعمال خواهد شد. در اینجا شما متن اصلی و یک فیلد برای وارد کردن ترجمه را خواهید دید. برای اینکه این کار را در سایت خود انجام دهید فقط باید یک آگهی را با کد تبلیغاتی ایجاد کنید و در آخر شماره پاراگراف را وارد نمایید. اما چون کد خاصی براش ننوشتیم هیچ کاری نمیکنه. اما همین دو دقیقه میتواند تحولی بزرگ در سایت شما ایجاد کند. عده ای به دلیل ترس از عدم امنیت فضای اینترنت، از ورود به کسب و کار اینترنتی جلوگیری می کنند و این یکی از دغدغه های اصلی افراد در حوزه اینترنت است.

از یک دید کلی قالب باعث می شود تغییرات کلی در سایت ایجاد شود، در واقع جلوه های بصری را تحت تاثیر خود قرار می دهد. همانطور که از اسم پلاگین پیداست، این پلاگین به کاربران امکان مقایسه دو محصول در کنار هم را میدهد. برای اینکار وردپرس برای هر افزونه ای یک پروفایل یا اصطلاحا شناسنامه در نظر میگیره که در واقع اطلاعاتی شامل اسم افزونه، توضیحات، نسخه، نام سازنده و لینک سازنده و یسری چیز دیگه که بعدا بهشون میرسیم رو نگه داری میکنه.

اگر می خواهید ویژگی های پیشرفته تری داشته باشید، باید نسخه pro آن را دریافت کنید. یک WooCommerce Admin دارای یک میزبان از گزارش های جدید است که برای سرعت بهینه سازی شده اند و دارای فیلتر های پیشرفته ای هستند که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به فروشگاه خود را شیرجه کنید. قالب های نال شده در واقع نسخههای کپی شده از یک قالب اورجینال هستند که اغلب آنها توسط هکرها ایجاد شدهاند و به صورت غیرقانونی با قیمت کمتر یا رایگان عرضه میشوند. در تست هایی که برای مقایسه این افزونه با سایر افزونه های مشابه افزایش سرعت انجام دادیم ، راکت سرسختانه و قدرتمندانه نتایج چشمگیر تری داشت. کش پیش بارگذار یکی دیگر از قابلیت های خوب افزونه راکت وردپرس میباشد که با کش کردن صفحات سایت قبل از بارگزاری باعث افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو میشود .

همانطور که در بالا توضیح داده شد، پلاگین در وردپرس بسیار ضرووری می باشد. از سال 1394 تا به امروز 34/541 افزونه ساخته شده است 782/249/789 بار دانلود شده اند این رقم بسیار قابل توجه می باشد و در سال 1395 بر تعداد این رقم افزوده شده است و روز به روز این تعداد افزایش پیدا می کند و توسعه دهندگان بیشتری شروع به ساخت و ایجاد پلاگین ها می کنند . شما هم اگه به زبان برنامه نویسی PHP تسلط دارید می تونید به راحتی یه افزونه بنویسید و در سایت خودتون استفاده کنید و یا اونها رو انتشار بدبد تا بقیه کاربران وردپرس هم استفاده کنند . 5. در مرحله بعد شما می توانید قالب هایی را بر اساس فیلترهایی که اعمال کرده اید مشاهده کنید و یکی از این قالب ها را متناسب با سلیقه خود برای راه اندازی وب سایت تان انتخاب کنید. بعد از مراجعه به صفحه آپلود هاست سی پنل مشابه تصویر زیر فایل فشرده افزونه خودتون را انتخاب کرده و در هاست آپلود کنید.

ایجاد کلیدهای جدید وردپرس می تواند بسیار لازم و مفید باشد. این پلاگین در کنار دکمه چند رسانهای در بالای ویرایشگر متن، دکمه دیگری ایجاد میکند تا دسترسی به آن آسان باشد. که به اختصار میتونید GADWP توی مخزن وردرپس سرچ کنید تا پیدا بشه. در صفحه باز شده بر روی Select کلیک کرده و فایل zip افزونه را بارگذاری کنید. این ابزارهای وبسایت توسط توسعهدهندگان پلاگین در سراسر جهان ایجادشدهاند تا تقریباً هر عملکردی را که یک سایت وردپرس به آن نیاز دارد انجام دهد. این کار به کاربران کمک میکند تا اطلاعات مورد نیاز خود را بهطور مرتبتر و سازمانیافتهتری مشاهده کنند.

برای اکثر افراد، نقطه شروع کار، جستجو در دایرکتوری پلاگین وردپرس است. پلاگین YITH WooCommerce Ajax Search نوعی جستجوی قدرتمند را ارائه میدهد که در آن کاربر با شروع تایپ کردن میتواند محصولات موردنظر خود را ببیند. این پلاگین از ajax استفاده میکند به همین دلیل کاربران میتوانند بدون ترک کردن صفحهای که در حال مشاهده آن هستند جستجوی خود را انجام دهند. در این مقاله از سایت آموزی به این سوال پاسخ می دهیم. تمامی مطالب و لینکها به زبان XML درآمده و گوگل به راحتی محتویات سایت را مشاهده میکند. پلاگینها میتوانند از ویژگی دستهبندی محتویات، طبقهبندیها و فیلدهای سفارشی استفاده نمایند که این امکان را به کاربران میدهد تا علاوه بر پستها و صفحات، محتویات متنوعی را ذخیره نمایند.

پلاگین وردپرس بلکه در کلیه مراحل پیش و پس از خرید محصول مخاطبانش را همراهی می کند. این پلاگین به شما این امکان را میدهد که برای خرید کاربران یک قوانین حداقلی از نظر تعداد یا کمیت یا براساس نقش های کاربری ایجاد کنید( بطور مثال خریداران عمده کمتر از 1000 عدد از یک محصول نتوانند خریداری کنند). هنگامی که مشتری توسط کارت هدیه خود از سایت شما خرید میکند، مبلغ خرید از اعتبار کارت هدیه کسر میشود. اگر شما محصولات خود را بسته بندی میکنید و برای مشتری ارسال میکنید، این افزونه برای شما مفید خواهد بود.

پس ار کلیک بر روی بارگذاری افزونه، از قسمت Browse فایل zip خود را انتخاب کرده و سپس روی دکمه نصب کلیک کنید. سپس آن را از حالت فشرده خارج کنید. افزودن شوید. سپس روی گزینه بارگذاری افزونه کلیک کنید. از امکانات ویژه ای که این افزونه دارد می توان به افزودن فیلد های مورد نیاز ، سفارش سازی اعلانات ایمیل ، جلوگیری از اسپم شدن دیدگاه ها ، ریدایرکت کردن لینک ها ، سفارش سازی ظاهر فرم و …

من با همین آموزش اولین پلاگین خودم را برای همین سایت نوشتم. تیکو – امروز قصد داریم به آموزش نصب افزونه وردپرس اشاره کرده و روشهای آن را با یکدیگر مرور کنیم. چگونه کاربردی ترین افزونه های وردپرس برای سایت فروشگاهی را انتخاب کنیم؟ حال که با افزونه وردپرس آشنا شدید و دانستید که چه ویژگیهایی دارند، در ادامه به معرفی روش های مختلفی برای نصب افزونه در سایت وردپرسی میپردازم که در شرایط گوناگون میتوانید از این روشها برای اضافه کردن افزونه به سایت وردپرسی استفاده کنید. صفحه ورود در وردپرس یکی از صفحات مهمی هست که نگهداری از اون هم برای جلوگیری از هک سایت و هم برای جلوگیری از حملات DDOS بسیار مهم و کلیدی هست.