بهترین پلاگین های وردپرس در سال 2022

” را در گنجه بلاگ مطالعه کنید. مثلاً یکی از ویرایشگرها یا نویسندههای تیم شما که محصولات را روی سایت قرار میدهند و بلاگ را مینگارند، رمز غیر ایمنی انتخاب میکنند و درهای ورودی را برای هکرها باز میگذارند. شما می توانید با مطالعه محتوا ” معرفی ۱۲ شرکت برتر هاستینگ ” بهترین شرکت هاستینگ را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم دو شرکت بزرگ ایرانی با نام های ابرآروان (arvancloud) و ابر دراک (derakcloud) راه اندازی شده اند. راه اندازی آن به سرعت صورت می گیرد و با توجه به تنظیمات زیادی که دارا می باشد به راحتی می توانید از آن استفاده های زیادی کنید. و برای انجام آن به مراحل زیر دقت کنید.

پس یادتان باشد قدم اول این است که حتما باید یک هاست مخصوص وردپرس با منابع هارد و سی پی یو بالا و مطابق با استفاده ی خودتان پیدا کرده سایت بی تم (betheme.ir) و خریداری کنید. در جواب سوال بالا باید بگم که بله سرعت خیلی مهم است و اتفاقاً به جایی بر میخورد. تمامی امکانات در یک برنامه قرار داده شده است و مشکلی از بابت سازگاری نیز ندارید. اگر پس از انجام تست سرعت پایانی هنوز هم از عملکرد سایت خود راضی نبودید و همچنان در پی افزایش سرعت وردپرس بودید توصیه ما به شما انجام یکی از اقدامات زیر است. VaultPress به شما امکان ایجاد بکآپهای بهینه منظم و بازیابی وبسایتتان در چند ثانیه با تنها یک کلیک را میدهد. اگر بخواهید برای ترجمۀ صفحات سایتتان از چند مترجم استفاده کنید، این افزونۀ امکان کار کردن روی دشبردش را به اعضای مختلف تیم مترجمان شما میدهد.

پلاگین وردپرس

اما استفاده آن ها از هاست ها، پوسته ها و افزونه های ضعیف در نهایت موجب بروز نقص در عملکرد وب سایتشان می شود. از آنجا که شما مرتباً از وب سایت خود بازدید می کنید ، مرورگرهای مدرن مانند کروم وب سایت شما را در حافظه پنهان ذخیره می کنند و به محض شروع به تایپ آدرس ، به طور خودکار آن را پیش واکشی می کنند. به روز رسانی های جدید معمولا کارایی های جدیدی را معرفی می کنند و می توانند به طور کلی به کاهش هزینه های سایت شما کمک کنند.

افزایش سرعت وردپرس

موارد کاهش سرعت سایت در وردپرس چیست ؟ در این جلسه تمام روش های موجود برای ثبت و بررسی آمار سایت وردپرس بررسی می کنیم. استفاده همزمان از GeneratePress و GenerateBlocks: اگر از پوسته های سنگین و یا صفحه سازها استفاده می کنید توصیه اکید می کنیم که جهت افزایش سرعت وردپرس رو به استفاده از پوسته های سبکی نظیر GeneratePress در ترکیب با GenerateBlocks بیاورید. مجموعه این خصوصیات می تواند در زمان و ساده کردن عملیات بسیار مفید باشد. در حین حال که ساده سازی شده است به صورت مطلوب نیز کارایی دارد.

زمانیکه به دنبال یافتن افزونه ای هستید فراموش نکنید که FAQs و تب یادداشتهای دیگر آن را بررسی کنید. از انتخاب هاست مناسب گرفته تا بهره گیری از پوسته ها و افزونه های مناسب، با دنبال کردن بهترین و کارآمدترین شیوه های بهینه سازی عملکرد می توانید به هدف نهایی خود دست یابید. موضوع، طرح و یا شاخصهای موردنظر خود را از این بخش انتخاب کنید، لیست قالبها را مشاهده خواهید کرد. بنابراین، اگر چندین نفر بهصورت همزمان درخواست مشاهده سایت را داشته باشند باعث کندی سایت میشود. همچنین وقتی نظرسنجی را در وب سایت خود قرار میدهید، میتوانید گزینههای اشتراک اجتماعی را برای مشاهده عموم آماده و قابل استفاده کنید. استخدام یک متخصص وب پرفورمنس: در نهایت اگر باز هم نیاز به افزایش سرعت وردپرس داشتید چاره ای نخواهید داشت جز سپردن کار به دستان یک متخصص.

این پلاگین حد مطلوبی دارد چون در حد ابتدایی می باشد و نه اینکه حد خیلی بالایی دارد. از دیگر پلاگین های محبوب کش وردپرس می باشد. حتما نکات قبل از به روز رسانی را مطالعه کنید و انجام دهید تا کمترین مشکلات در حین آپدیت و بعد از آن به وجود بیایند. اما با این حال بسیاری از آنها به دانش فنی نیاز دارد که اغلب تازه کارها از آن بی بهره اند. دو روش برای آپلود پلاگین در وبسایت وجود دارد. تمام سایتهای وردپرسی در جهان یک آدرس مشخص برای صفحه ورود دارند که این موضوع هم برای امنیت وردپرس زیاد جالب نیست و باید آدرس پیشفرض صفحه ورود به وردپرس را که wp-login.php و wp-admin است را تغییر دهید. به دنبال فایلی به نام wp-login.php بگردید با ویرایش این فایل آدرس مدیریت وردپرس به لینکی که میخواهید تغییر میکند.

یکی دیگر از افزونه های بسیار پرکاربرد وردپرس افزونه آمار وردپرس یا WP Statistics است. حتما حتما قالب های خود را از سایت هایی تهیه کنید که معتبر و دارای پشتیبانی باشند در غیر اینصورت اگر در نصب یا استفاده از قالب به مشکل برخوردید؛ کسی پاسخگو نخواهد بود و متحمل هزینه ی جدا برای بررسی عیب و ایرادات قالب خریداری شده تان می شوید. علاوه بر این، در حالت عادی اگر بخواهید یک سایت مناسب و معمولی هم بسازید، نیاز نیست هزینه خاصی برای خرید قالب و افزونه ها پرداخت کنید و میتوانید آنها را هم به شکل رایگان دانلود کنید. عموم قالب ها دسترسی هایی برای تغییر و طراحی قسمت های مختلف سایت را در اختیار ما قرار می دهند تا بدون نیاز به نصب افزونه، بخش های مختلف سایت را تغییر دهیم. و اگر منطقی هم بررسی کنیم و دلایل علمی این کار را هم در نظر نگیریم؛ می بینیم که کاملا حق با گوگل است.

علاوه بر آن افزونه های امنیتی وردپرس به شما در ایجاد یک دیوار آتش قدرتمند کمک خواهند کرد. این شرکت افزونه وردپرس رایگانی را منتشر کرده که امکان اسکن و بررسی تمامی فایلهای وردپرس و سایت را به منظور یافتن بد افزار Malware انجام میدهد و در صورت پیدا کردن بد افزار یا فایل مخرب دیگر محل آنرا به همراه روشهای رفع مشکل نمایش میدهد. این سرورها محتوای سایت را در خود ذخیره میکنند و وقتی یک کاربر وارد سایت میشود، نزدیکترین سرور به کاربر، محتوای مورد نظر کاربر را به او نمایش میدهد.

در مطلب بالا به این موضوع اشاره کردیم که 40 درصد کاربرانی که به سایت های مختلف سر می زنند بیشتر از 3 ثانیه برای لود شدن صفحات مورد نظر خود زمان نمی گذارند و سایت را ترک می کنند پس اگر می خواهید زمان ماندگاری کاربرانی که وارد سایت شما می شوند را افزایش داده و مدت زمان بیشتری آن ها در سایت شما بمانند بهتر است از بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس در وب سایت خود استفاده کنید. سایتی که نتواند حداقل های کیفیتی را دارا باشد از نظر گوگل ارزش آن که در لیست جستجوهای این موتور جستجوگر باشد را ندارد. رقبای شما در این زمینه کار کرده اند مطمئن عملکرد ضعیف شما کاربران را به سمت آن ها سوق می دهد.

افزونه وردپرس

افزونه broken link checker به صورت خودکار تمامی لینک های وبسایت شمارا بررسی میکنند و در صورت خراب یا شکسته شدن به وبسمتر جهت ترمیم آن اطلاع میدهد. اگر بازدید کننده سایت آن را وب سایتی پر سرعت ارزیابی کند احتمال اینکه زمان بیشتری را در آن سپری کند بالاتر است. پیشنهاد ما به شما این است که از وب سایت های اصلی با کمک واسط هایی که خرید های خارج از ایران را انجام می دهند قالب وردپرس خود را خریداری نمائید. افزایش سرعت وردپرس یک کار وقت گیر، پیچیده و پر از جزئیات است. درحالیکه یکپارچهسازی این 4 شبکه اجتماعی در زمان بارگذاری تأثیری ندارد؛ سرعت سایت را زمانی که آن را در دستگاه تلفن همراه میبینیم کم میکند. پس از انجام تمامی مراحل بالا، افزونه مورد نظر شما نصب میشود و شما میتوانید از قابلیتهای آن بر روی سایت خود استفاده کنید. هر چه تعداد کمتری هاست روی یک سرور باشند، سرعت و عملکرد سایت نیز بهتر خواهد بود.

جهت بهبود وردپرس برای موبایل، در زمان طراحی فهرست برای سایت باید به این نکته توجه کنیم که صفحه موبایل از صفحه دسک تاپ یا لپ تاپ کوچکتر است. طبق تجربه نزدیک به یک دهه که شخصا در استفاده و آموزش وردپرس دارم، بیشترین دلیلی که باعث شده یک سایت وردپرسی هک شود یا اینکه کدهای مخرب و ویروسی درون آن تزریق شود استفاده از محصولات نال بوده است. تمامی قابلیت هایی که نیاز است تا شما از آن برای سرعت بخشیدن استفاده نمایید را دارا می باشد. تنظیمات مربوط به آن دارای قابلیت زیادی می باشد که به راحتی می توانید دستورالعمل های دقیقی را پباده سازی نمایید.

پس یکی از بهترین مزیتهای این پلاگین این است که با آن میتوانید خیلی راحت تروجانها، بدافزار و ویروسهای سایتتان را پیداکرده و اقدام به حذف آنها کنید. شما می توانید راهنمای خوبی از آن در اختیار داشته باشید. سرعت سایت وردپرسی شما می تواند عامل مهمی در جذب کاربران باشد. دلیل اینکه ما میخواهیم سرعت سایت وردپرسی مان بیشتر شود این است که ضمن از دست ندادن مشتریان (بازدیدکنندگان) بالقوه، بتوانیم مشتری یا بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به روز قبل جذب کنیم. آیا واقعاً کاربران سایت نمیتونن چند ثانیه بیشتر صبر کنن؟

بعد روی دکمه نصب و فعالسازی کلیک کنید. در صورتی که بر روی وردپرس شما افزونه هایی نصب است که شما از آنها استفاده ی چندانی ندارید و حجم آنها نیز بالاست؛ پیشنهاد میکنم اون افزونه ها را حذف کنید. برای حصول نتیجه علاوه بر تخصص نیاز به فراهم کردن زیر ساخت ها و انجام خریدهای لازم نیز هست. یک بخش مهم از مواردی که باعث می شود برای سرعت سایت خود شرایط بهتری را برقرار کنید استفاده از پلاگین های سرعت می باشد.که می تواند در زمینه بهبود سئو سایت نیز بسیار کارامد باشد. بارگذاری سریع صفحات تجربه کاربر را بهبود می بخشد ، نمایش صفحات شما را افزایش می دهد و به سئوی وردپرس شما کمک می کند.

که بالاتر تصاویر آن را قرار دادیم با همین بخش از آموزش انجام شده که نحوه پیاده سازی آن را بصورت کامل یادمیگیرید. امروز قصد داریم با آموزش نصب افزونه در وردپرس، شما را با نحوه نصب افزونه از طریق پیشخوان، هاست و یا github در وردپرس آشنا کنیم. بسیاری از افراد چون سایت در سیستم خودشون سریع بالا می آید فکر می کنند این مورد برای همه کاربران یکسان است در حالی که اینطور نیست. جدا از این که چقدر سرعت پردازش افزونه با استفاده از Composer و autoload بهتر و بالاتر می رود مشکل هم نام بودن تابع هم برایمان پیش نمی آید.

در Search Installed Plugins شما فقط می توانید نام پلاگین خود را در جعبه متن که قبلا نصب شده است تایپ کنید و بر روی دکمه Search Installed Plugins کلیک کنید. افزونه های وردپرس فایل های نصبی هستند که می توان روی وردپرس نصب کرد و امکانات جدیدی به سایت اضافه کرد. اکثر کاربران ترجیح می دهند که کارهای خود را با افزونه ها انجام دهند اما تامین امنیت سایت با یک کلیک شاید ساده انگارانه باشد. اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که به کار گیری تمامی توصیه ها و طی نمودن تمامی گام های معرفی شده در این مقاله می تواند سبب کسب امتیازات بسیار بالا از سیستم هسته حیاتی وب گوگل توسط وب سایت شما گردد. قالب های engine themes تقریبا برای هر نوع وب سایتی مناسب است. نکته مهم دیگر این است که صرف نظر از اینکه سایت شما واقعا چقدر سریع است این نیز حائز اهمیت است که در نگاه اول توسط بازدید کننده سایت چقدر سریع به نظر می رسد.