بهترین کارت گرافیک برای استخراج اتریوم گويا آی‌ تی

متاسفانه روند انتخاب و خرید کارت گرافیک می‌تواند کمی بهترین کارت گرافیک سردرگم‌کننده باشد. موارد بسیار زیادی هستند که باید پیش از خرید به آن‌ها توجه کنید؛ از نوع مانیتور گرفته تا سایز کیس کامپیوتر، نوع بازی و برنامه و غیره. در این راهنمای خرید کارت گرافیک ما شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های آن و نکات مهمی که برای خرید به شما کمک می‌کنند آشنا خواهیم کرد. اگر بودجه‌ی زیادی در اختیار ندارید یا 1080P را به‌عنوان رزولوشن هدف خود در نظر دارید، کارت گرافیک ۶ گیگابایتی انویدیا GTX 1660 Super از انتخاب‌های برتر است.

  • در جدول زیر بهترین کارت گرافیک برای استخراج ارز دیجیتال اتریوم همراه با توان آن‌ها لیست شده است.
  • و حافظه ۶ گیگابایتی است که برای اجرای بازی های ویدیویی آنلاین مناسب است.
  • به طوری که شما برای خرید آن‌ها نیاز به خالی کردن حساب بانکی خود نخواهید داشت.
  • این محصول دارای پردازش سریع است و می‌توانید برای انجام کارهای سبک از آن استفاده کنید.
پردازنده گرافیکی Navi 21 قبل از راه‌اندازی توسط جامعه علاقه‌مندان Big Navi نامیده شد؛ باید گفت که اندازه آن دو برابر نسل قبلی یعنی Navi 10 است و با دو برابر هسته‌های سایه زن و دو برابر رم عرضه می‌شود. سرعت ساعت نیز در محدوده 2.1 تا 2.4 گیگاهرتز افزایش می‌یابد و AMD همه این کار‌ها را بدون افزایش قابل ملاحظه در نیاز به برق انجام می‌دهد. همچنین 20 درصد سریع‌تر از نسل قبلی Ti 2080 است و ظاهرا 500 دلار قیمت کمتری دارد. به طور کلی اگر می‌خواهید تمام تنظیمات گرافیکی را به حد‌اکثر برسانید و بازی‌هایی با کیفیت 4K یا 1440p انجام دهید، این محصول بهترین کارت گرافیک گیمینگ برای شما به شمار می‌رود.

همچنین، تفاوت زیادی بین تنظیمات “High” و “Ultra-High” در هنگام بازی کردن وجود ندارد. بنابراین در صورت مواجه شدن با کبود حافظه و یا مشکلاتی از این قبیل می‌توانید به راحتی آن‌ها را برطرف نمایید. در برخی از تست‌های انجام شده از کارت گرافیک EVGA GEFORCE RTX 3060 XC برای اجرای بازی‌های 4K استفاده شد. اما کاهش متوسط ​​نرخ فریم باعث شد تا تنظیمات را به 1440P باز گردانند.

مقایسه می بند 6 و Mi band 7، آیا دستبند جدید شیائومی ارزش خرید دارد؟

پهنای باند حافظه از عامل دیگری نیز مستقیماً تاثیر می‌گیرد که پهنای رابط حافظه نامیده می‌شود. این عامل مستقیماً به خود پردازنده گرافیکی بر می‌گردد و ممکن است که یک پردازنده گرافیکی با رابط‌های مختلفی عرضه شود. واحد پهنای رابط حافظه بیت است و هرچه که بیشتر باشد؛ پهنای باند حافظه نیز بیشتر خواهد بود. پهنای رابط حافظه را می‌توان به تعداد لین‌های یک اتوبان تشبیه کرد که هرچه تعداد آن بیشتر باشد عبور و مرور در حجم بیشتر و با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد (برای نمونه 128 بیت، 256 بیت، 384 و 512 بیت). مقدار حافظه‌ای است که در یک ثانیه، پردازنده گرافیکی به آن دسترسی دارد و هرچه که مقدار آن بیشتر باشد معمولاً بهتر است (مگر اینکه پردازنده گرافیکی در بکارگیری آن ناتوان باشد). اما این عامل کلیدی مستقیماً از ظرفیت اسمی ناشی نمی‌شود و نسل حافظه بکار رفته، رابط پهنای حافظه و فرکانس حافظه، عواملی هستند که پهنای باند حافظه را تعیین می‌کنند.

به همین دلیل توانسته است تا به حال کاربران و گیمرهای زیادی را تحت تاثیر خود قرار دهد. اگر از طرفداران پردازنده‌های گرافیکی اخیر سری GTX بوده‌اید، هنگام ارتقا به این کارت گرافیک، تفاوت زیادی در عملکرد خواهید دید. در مقایسه با GeForce GTX 1070 Ti و GTX 1080، RTX 2070 Founders Edition واحد بافت و تعداد پردازنده جریانی کمتری دارد. این پردازنده گرافیکی همچنین دارای هسته‌های تانسور ردیابی پرتو و هوش مصنوعی است. با این حال، این هسته‌ها در مقایسه با کارت‌های گرافیک سری RTX 30 Turing کمتر می‌باشند. اما در طول تست‌های بنچمارک، تفاوت زیادی در عملکرد ردیابی پرتو بین سری پردازنده‌های گرافیکی تورینگ وجود نداشت.

GeForce RTX 3060 Ti

بهترین کارت گرافیک برای استخراج اتریوم گويا آی‌ تی