بهینه سازی و افزایش سرعت سایت

تغییر مسیرها اغلب اجتناب ناپذیر هستند، اما بهینه سازی معماری سایت شما در مراحل اولیه، آنها را به حداقل میرساند و از زنجیرههای تغییر مسیر کثیف جلوگیری میکند. در این قسمت افزونه به شما دو روش برای کش صفحات پیشنهاد می کند. لطفا اگر از این روشها نتیجه گرفتید و یا اینکه روش دیگری و سراغ دارید حتما در قسمت نظرات مطرح کنید. خوشحال میشویم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. با این روش میتوانید پلاگین را تنها برای خود ترجمه کنید. در ادامه روش های افزایش سرعت سایت وردپرسی را بررسی خواهیم کرد. یک روش خوب که برنامه نویسان موفق آن را توصیه میکنند، خواندن کدهای دیگران است.

افزایش سرعت وردپرس

از آنجایی که آنها در واقع روی سایت شما نصب نشده اند و باید هر بار که بازدیدکننده ای به صفحه شما می آید، به صورت خارجی بارگذاری شوند، امکان دارد وردپرس را کندتر بی تم کنند. اگر کارکرد سایت شما به این صورت است که کاربران برای دسترسی به برخی ویژگیها بایستی عضویت داشته و وارد سایت شوند، باید این گزینه را علامت بزنید. بی بی پرس برای کاربران شما یک تالار گفتگو ایجاد میکند که میتونند در آن به تبادلنظر بپردازند. قبل از اینکه ادامه دهیم، به شما توصیه میکنیم تا یک محیط تست ورد پرس را راهاندازی کنید تا مطمئن شوید هر تغییری که ایجاد میکنید هیچ یک از مطالب منتشر شده شما را تغییر نمیدهد. بنابراین، برای ارائهی بهترین تجربه کاربری، میتوانید سایت خود را به اپلیکیشن موبایل بومی تبدیل کرده و در بازارهای اپلیکیشن اندروید و iOS منتشر کنید. یک CDN شبکهای از سرورها در سراسر جهان است و هر سرور، فایلهای وبسایت شما را در خود ذخیره کرده میکند.

پلاگین وردپرس

اکثر افراد در هنگام خرید قالب وردپرس دچار سردرگمی می شوند که از قالب وردپرس رایگان استفاده کنند یا قالب وردپرس پولی ؟ Sydney یک قالب قدرتمند در زمینهی کسب و کار در وردپرس به حساب میآید. چون وردپرس سرعت پائین تری به نسبت سایت های اختصاصی دارد آدم تصور می کند خیلی نمیشه رو ی وردپرس برای یک کار حرفه ای حساب باز کرد! همچنین چون در یارا آیتی از لایسنسهای اورجینال برای بکارگیری این وب سرور استفاده کردیم، نصب و راه اندازی پلاگین کش لایت اسپید رایگان بوده و تمامی امکانات منحصر بفرد آن در اختیار شما قرار میگیرد.

ممکن است ظاهر یک قالب خوب به نظر برسد اما موجب کند شدن وب سایت شما شود. این قالب سازگار با سئو، مرورگرهای مختلف و آمادهی ترجمه به زبانهای مختلف است و تقریبا با همهی پلاگینهای معروف سازگار میباشد. Hestia به شما این امکان را میدهد تا تقریبا هر چیزی را با پیش نمایش زنده و در هر لحظه سفارشی سازی کنید. از آنجایی که هر لحظه یا بعد از هر تغییر امکان دارد سایت شما کلاً به فنا برود، داشتن یک فایل پشتیبان مثل فرشته نجات سایت عمل میکند.

پوشه از تمام مرورگرها شامل کروم Chrome (روی دسکتاپ و اندروید)، سافاری Safari (روی مک) مایکروسافت اج Microsoft Edge (روی دسکتاپ و اندروید)، اپرا Opera (روی دسکتاپ و اندروید) و فایرفاکس (Firefox) روی دسکتاپ و اندروید و سایتهای HTTP و HTTPS پشتیبانی میکند. این ابزار نه تنها اطلاعاتی درباره عملکرد سایت به شما میدهد، بلکه تمام قسمتهای صفحه مورد نظر را بررسی میکند. بهتر است بگوییم درحالت عادی زمانی که وب سایت شما بارگذاری میشود تمام محتوای موجود در صفحه مانند تصاویر، ویدئوها، فایلهای انیمیشنی و… این بدان معنی است که برخی از asset های صفحه شما ایمن هستند، در حالی که برخی دیگر امن نیستند. این موضوع ممکن است باعث سنگین شدن لود صفحاتی شوند که نیازی به همه افزونه های نصب شده شما ندارد.

هر به روزرسانی وردپرس که عرضه میشود ویژگیها و امکانات جدیدی را به این «سیستم مدیریت محتوا» اضافه میکند و مشکلات امنیتی و اختلالات احتمالی آن را برطرف میسازد. میباشد نبود تصویر امنیتی کپچا ، بدون شک باعث ایجاد مشکلات امنیتی برای وب سایت شما خواهد شد.یکی از نقاط ضعف امنیتی در هر سیستم مدیریت محتوایی ، فرم ها میباشند . اما در برنامهنویسی باید طرح و ایدهتان را ابتدا شرح داده و سپس چهارچوب را شرح دهید و با بررسیهای متعدد به چیزی که در نظر دارید نزدیک شوید. از همه مهمتر، شما با نصب این قالب، یک کتابخانه با 60 طرح کامل از پیش طراحی شده با صفحات فرود پارالاکس (parallax) و سایر ویژگیهای عالی را دریافت میکنید که توسط طراحان حرفهای طراحی شده است.

ما از توسعه دهندگان وردپرس برای ارائه خدمات استفاده می کنیم. در واقع، تصاویر غیربهینه شده یکی از مشکلات رایج در مورد افزایش سرعت سایت در وردپرس است که در وبسایت های مبتدی مشاهده می کنیم. اثبات اجتماعی به شما کمک می کند تا با نشان دادن اقدامات مشتریان واقعی اعتماد را در کسب و کار خود افزایش دهید. البته، لازم است خاطر نشان کنیم که هیچ سایت موبایلی وردپرسی نمیتواند به اندازه یک اپلیکیشن وردپرس بومی (Native) سریع و بهینه باشد. پس چرا باید از افزونه امنیت فراگیر استفاده کنیم؟ از قابلیت های افزونه clearfy میتوان به بهینه ساز وردپرس، افزایش امینت، پنهان ساز وردپرس، افزایش سئو، بهبود و رفع مشکل افزونه yoast seo، افزایش سرعت لود (load) سایت، بهینه سازی تصاویر و غیرفعال ساز توابع بی استفاده را می توان نام برد.

این قالب دارای طراحی ظریف، زیبا، انعطاف پذیر و دارای ویژگیهای بسیار قدرتمندی است. این قالب توسط Elegant، یکی از فروشگاههای پیشرو در زمینههای فروش قالب و پلاگینهای وردپرس در جهان ایجاد شده است. افزایش سرعت سایت وردپرسی در موبایل یکی از همین موارد است که وبمسترهایی که از سیستم مدیریت محتوا وردپرس برای کسب و کار سایت خودشان استفاده می کنند باید به آن توجه کنند. بعضی وقت ها به علت بهینه نبودن پایگاه داده (دیتابیس) با کندی پیشخوان وردپرس روبرو می شویم. این سیستم به طور کامل در تمامی قسمت ها فعال میشود که به شما کمک میکند تا درهر قسمتی که از آن خواستید استفاده کنید، راحت باشید. تا انتهای مطلب همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ تاس باشید و با ده تا از بهترین سایت های خرید قالب وردپرس در ایران آشنا شوید.

چقدر در جستجوی پولی به صورت CPC پرداخت می کنند.

شما میتوانید حجم فایل صفحه، زمان بارگذاری آن، و اطلاعات بیشتر درباره هریک از عناصر صفحه (نظیر فایلهای HTML، CSS ، تصاویر، و غیره) را مشاهده کنید. این شاخص، درصد بازدیدکنندگان صفحه را با توجه به زمان بارگذاری آهسته آن (به ترتیب اگر بیش از ۳ ثانیه باشد) نشان میدهد. شما زمان بسیار کمی برای نشان دادن محتوای خود به کاربران و ترغیب آن ها برای ماندن در وبسایت خود دارید. به این معنی که هر زمان کاربر بخواهد یک پست یا صفحهای از سایت را مشاهده کند، وردپرس فرایندهایی را برای بازیابی و نمایش اطلاعات مورد نظر پردازش میکند تا درنهایت صفحهی مورد نظر به او نمایش داده شود. این پلاگین بعضی از مراحل فرایند بازیابی صفحات سایت را ذخیره کرده و در دسترس قرار میدهد؛ و باعث میشود که سایت بین ۲ تا ۵ برابر سریعتر شود. اگر هم می خواهید از طریق FTP افزونه را نصب کنید مراحل مشابه بالاست بعد از اتصال به وب سایت خود از طریق یکی از نرم افزارهای FTP مانند فایل زیلا در پوشه Wp-content و در قسمت plugins افزونه را آپلود کنید.

این افزونه یکی از محبوبترین افزونههای کشینگ وردپرس در جهان است. فتوشاپ به عنوان یکی از معتبرترین نرمافزارهای کاربردی در زمینه ویرایش تصاویر، امکانی برای وبمسترها فراهم کرده است تا بتوانند تصاویر نهایی خود را بعد از ویرایش، با گزینه Save for web ذخیره کنند. با استفاده از بهترین روشهای بهینه سازی وردپرس و نکات اساسی سرعت سایت ذکرشده در بالا، باید شاهد پیشرفت بزرگی در بارگذاری سایت خود باشید؛ اما هر کسری از ثانیه حساب میشود. البته انتخاب گذرواژه قوی نه تنها برای بخش مدیریت وردپرس، بلکه برای حسابهای FTP، پایگاه داده، حساب میزبانی وردپرس و آدرسهای ایمیل سفارشی که از نام دامنه سایت شما استفاده میکنند، نیز بسیار مهم و ضروری است. نیازمندی های رمز عبور: در کمتر از یک دقیقه میتوانید خط مشی مخصوص خود را برای ورود به حساب کاربری ایجاد کنید. شاید برای پشتیبانی بیشتر از سایت خود مجبور به خرید افزونههای پرداخت شده شوید.

این قالب واکنشگرا قابلیت سفارشی سازی مطابق با سلیقهی شما را دارد و برای موتورهای جستوجو بهینه سازی شده است. این قالب کاملا واکنشگرا بوده و در رنگهای بیشماری در دسترس میباشد. از آنجایی که افزونه المنتور نسخه حرفه ای (pro) قابلیت ساخت کد کوتاه از قالب های ساخته شده را دارد، بنابراین به راحتی می توانید از قالب های المنتور در اروند پنل استفاده کنید. چقدر در جستجوی پولی به صورت CPC پرداخت می کنند. در غیر این صورت باید این کار را دستی انجام داد.

برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه Pretty Links را مطالعه کنید. گزارشهای GTmetrix یک تصویر کاملی را از نحوه بارگذاری سایت به شما ارائه میدهد. هم چنین، ابزار PageSpeed Insights اطلاعات مفیدی دربارهی تجربه کاربری و نحوه بهبود آن ارائه میدهد. انتخاب یک قالب مناسب باعث میشود تا سایت شما جذابتر شود، استفاده از آن تسهیل گردد و همچنین تجربه کاربری ارتقا یابد. یکی از بهترین قالب های وردپرسی مجله ای در تم فارست، قالب روزنامه یا NewsPaper است. یکی از راه های افزایش سرعت بالا آمدن سایت استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد زیرا بسیار سبک بوده و سرعت بارگذاری مناسبی دارد. جایی که در جستجوی ارگانیک رتبه بندی می شوید. ژاکت 4 افزونه پرکاربرد افزایش سرعت سایت را در این مجموعه قرار داده است. بنابراین، اگر به دنبال ترافیک، بازدید کننده، و درآمد بیشتری هستید باید سرعت سایت موبایلی وردپرس خود را افزایش دهید.

امروزه با گسترش روز افزون ابزارهای تحت وب و موبایل و نیاز به داشتن سایتی که بتوان در دستگاه های هوشمند استفاده کرد بیشتر از قبل مورد توجه و اهمیت قرار دارد. نمیتوانید انتظار داشته باشید که با داشتن یک هاست ضعیف و تنها به وسیله همین ترفند ها سرعت سایت را چندین برابر کنید. با ارتقاء افزونه به نسخه Pro آن می توانید به ویژگی های بیشتری مانند امکان نمایش محتوا از فیدهای ویدئویی یوتیوب، فیدهای ویدئویی فیسبوک و گردونه ها دسترسی داشته باشید.

افزونه وردپرس

حال ممکن است این سوال پیش آید که چرا ممکن است فردی بخواهد به سایت شما حمله کند؛ به خصوص که اگر وبسایت شما ترافیک کمی داشته باشد؟ حال تصور کنید خواندن ۱۰۰۰۰ واژه از دیتابیس سریعتر انجام میشود یا ۱۰۰ واژه؟ به گونهای که اگر تعداد کلمات توصیف کننده محصول یا بیان شده در مقالهای، ۱۰۰۰ عدد باشد، این تعداد برای کامنتها بیش از ۱۰۰۰۰ عدد شود. ما با تقسیم کردن کامنتها میخواهیم تعداد کامنتهای قابل نمایش در صفحه را کاهش دهیم تا به تبع آن تعداد کلماتی که در کامنتها مشاهده میکنیم کاهش یابد. این معیار مطمئن می شود که زمان بارگذاری محتوای اصلی سایت وقتی تا لود شدن کامل فاصله دارد، چقدر سایت میتواند در ارائه تجربه کاربری و تشخیص محتوای سایت به کاربر کمک کند. اگر کدهای قالب سنگین باشند یا از ابزارکها و عناصر زیادی در صفحه استفاده کنید، طبعاً صفحهی شما پرحجم میشود و مدت زمان بارگذاری آن طولانیتر.

یادتان باشد که همیشه میتوانید افزونههای اضافی را غیرفعال و حتی حذف نمایید. این حالت همیشه فعال است؛ اما شما میتوانید کش را برای کاربران شناختهشده، آدرسها با پارامترها یا فیدها بهصورت جداگانه غیرفعال کنید. این می تواند تجربه کاربری دقیق و بسیار بهتر را برای کاربران خود فراهم کند. چه تعداد از آن ها به مشتری پرداخت کننده تبدیل می شوند. وردپرس به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا شناخته میشود اما از مشکلاتی که همیشه کاربران وردپرس را ناراضی میکند، سرعت کم لود شدن سایتها است به خصوص اگر از قالبهای حرفه ای و تعداد زیادی پلاگین در سایت استفاده شده باشد. اما تعداد زیادی کامنت درون آن صفحه وجود دارد. تقریباً تعداد بی شماری از کارها وجود دارد که می توانیم روزهای خود را به عنوان بازاریاب دیجیتال با انجام آن ها سپری کنیم و هرگز وقت کافی برای انجام همه آن ها وجود ندارد.