تجربه ما وب سایتی برای اشتراک گذاری تجربه

اگر بتوانید دو پلاگین پیدا کنید که در کنار هم بخوبی کار کرده و آنچه میخواهید را به شما ارائه میدهند آن دو پلاگین را نصب کنید. اگر نمی خواهید از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده کنید، می توانید افزونه ویرایشگر کلاسیک را نصب کرده و از این ویرایشگر استفاده کنید. بنابراین شما می توانید از صفر تا صد اقدام به ساخت یک سایت کنید و به هیچ دانش کد نویسی نیز نیاز نداشته باشید. بنابراین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما این بدان معنا نیست که وردپرس یک بستر امن نیست و بالعکس، وردپرس بستری امن برای توسعهی کسب وکارهای اینترنتی است. این کار برای امنیت بیشتر کاربران اینترنتی می باشد. یک پوسته وردپرس تمام ظاهر طراحی سایت وردپرس شما را فراهم می کند؛ اکثر مضامین وردپرس طرح یا سبک کلی سایت، سبک فونت، رنگها، مکانهای ویجت، طرحبندی صفحه (قالبها) سبکها را برای پستهای وبلاگ و آرشیو وبلاگ و جزئیات بیشتر سبک ارائه میکند.

در صفحهای که برای کاربر باز میشود میتواند با واردکردن نام کاربری و ایمیل در سایت شما نامنویسی کند. اگر میخواهید که نام کاربری خود را از Admin به دلیل مسائل امنیتی به نام دیگری تغییر دهید باید از بخش “افزودن” در صفحه همه کاربران یک کاربر جدید با نقش مدیرکل بسازید. اگر زیاد با وردپرس کار میکنید این افزونه کمک بسیاری به شما خواهد کرد و مناسب طراحان و توسعه دهنده های وب سایت است. یک وبلاگ (به طور کلی “بازاریابی محتوا”) از جمله راه های مؤثر برای تبلیغ نه تنها وب سایت شما بلکه کالاهایی است که می خواهید از طریق وب سایت بفروشید. شما میتوانید تمام اطلاعات و دادههای اعضای سایتتان را از طریق این بخش مدیریت کنید.

بنابراین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این موضوع هم تاثیر بسیار زیادی در سرعت سایت شما داره. از آنجا که وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است، وب سایت های وردپرسی همواره در معرض حمله هکرها هستند و کوچکترین نقض امنیتی فوراً توسط هکرها شناسایی شده و بر ضد سایت های وردپرس به کار برده می شود. ابزارک به زبان ساده ، یک بلوک کوچک از محتوا است که می تواند در مکان های مختلف اطراف وب سایت نمایش داده شود. برای این کار روی ویرایش کلیک کنید و در صفحهای که نمایش داده میشود میتوانید هرکدام از قسمتها را که میخواهید تکمیل کنید.

به عبارت دیگر، افزونه ها با اضافه کردن برخی ویژگی های مورد نیاز، عملکرد استاندارد سایت وردپرس شما را بدون نوشتن یک خط کد گسترش می دهند. اجازه دهید کمی بیشتر در خصوص قالب فرزند برای شما توضیح دهم، در سیستم تولید محتوای وردپرس، تعریفشده که هر قالب وردپرس میتواند در کنار خودش یک پوشه با همان نام قالب بعلاوه عبارت -child داشته باشد. برای آشنایی بیشتر مقاله بهترین افزونه های ویرایش قالب وردپرس را مطالعه کنید. برای پی بردن به تفاوت میان این دو، مقاله تفاوت وبلاگ و وب سایت را مطالعه کنید. تفاوت اصلی آنها در امکان در نظر گرفتن دسته و برچسب برای نوشته ها است. برای پی بردن به تفاوت این دو، مقاله تفاوت نوشته و برگه در وردپرس را مطالعه کنید.

برخی از برگه ها وجود دارند که تمام وب سایت ها بدون در نظر گرفتن اهداف شان باید آنها را داشته باشند. تماس با ما – در این برگه می توانید برخی از اطلاعات تماس را به همراه یک فرم تماس به نمایش بگذارید تا کاربران تان بتوانند مستقیماً با شما در ارتباط باشند. اما افزونههای دیگری در سایر مارکت های وردپرس مثل تم فارست یافت میشوند! اما هکرها میتوانند با مشاهده همین پیامهای خطا به مسیر فایلها و بانکهای اطلاعاتی سایت دسترسی پیدا کرده و راحتتر به سایت شما نفوذ پیدا کنند. بردکرامب (Breadcrumb) یا مسیر راهنما لینک های ناوبری هستند که مسیری که کاربر در سایت شما طی کرده است تا به صفحه ای که در حال مشاهده آن است، برسد را نشان می دهد. برای انجام این کار در پیشخوان وردپرس به مسیر برگه ها » افزودن جدید بروید. در این صورت در صفحه بعد با درصد ترجمه پلاگین و افرادی که در آن مشارکت کرده اند آشنا خواهید شد.با کلیک بر روی یکی از پروژه ها مانند تصویر زیر می توانید کار ترجمه عبارات را شروع کنید.

افزونه وردپرس

در این بین، افزایش سرعت وردپرس اهمیت بیشتری پیدا کرده، چرا که این سیستم مدیریت محتوا، یکی از پرطرفدارترینها در دنیاست و اغلب سایتهایی که به صورت روزانه به آنها سر میزنیم، با استفاده از وردپرس طراحی شده است؛ شما می توانید با شرکت در دوره آموزش وردپرس تمامی تکنیک های مربوط به افزایش سرعت وبسایت وردپرسی را بیاموزید. برای افزودن ابزارک به یکی از نواحی ابزارک ها، کافی است آن را از سمت راست گرفته و در ناحیه مورد نظر خود رها کنید.

افزایش سرعت وردپرس

اگر میخواهید که به بیش از 50 نوع طرح و رنگ بندیهای زیبا و شیک در طراحی سایت دسترسی داشته باشید، ما به شما تم TheGem را پیشنهاد مینماییم. اگه هنوز هم سوالی در خصوص افزایش سرعت المنتور یا چگونگی اون ذهن شما رو درگیر کرده با ما به اشتراک بذارین. از آنجایی که افزایش سرعت وبسایت یک علم است و یادگیری پیچیدگیهای مربوط به خود را دارد شما باید از بهترین منابع برای یادگیری چگونگی افزایش سرعت وبسایت خودتان استفاده کنید. روش های مختلفی برای افزایش سرعت وردپرس وجود دارد که می توانید در مقاله آموزش جامع افزایش سرعت وردپرس اطلاعات کاملی درباره آنها به دست آورده و در سایت خود اعمال کنید. و تعامل بین شما و کاربرانتان را افزایش دهید. با کلیک روی این گزینه و تکمیل فرمی که برای شما نمایش داده میشود میتوانید این کار را انجام دهید.

1. برای بارگذاری قالب در وردپرس شما باید در پیشخوان وردپرس به قسمت نمایش و سپس پوسته ها مراجعه کنید. برای استفاده از این امکان ضمن فعال کردن اسکن اتوماتیک می بایست ایمیل یا شماره موبایل خودرا در فرم اصلی ثبت کنید تا گزارش های دوره ای برای شما ارسال شوند. سپس یک ایمیل برای کاربر ارسال میشود که با تأیید کردن آن میتواند یک رمز برای حساب کاربری خود ایجاد کند. همه کاربران مراجعه کنید میبینید که یک کاربر جدید با آن یوزر و ایمیلی که وارد کردهاید به این قسمت اضافهشده است که دارای نقش کاربری “کاربر مشترک” است. 5. گفت و گو- در این قسمت می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید اجازه کامنت گذاشتن را به کاربران بدهید یا خیر. فشرده سازی فایلها در رایانه محلی شما میتواند فضای دیسک زیادی را آزاد کند. در اینجا یک گزینه به نام “نامنویسی” وجود دارد که کاربر میتواند با کلیک روی آن در سایت شما عضو شود.

در سال 2010، سرزمین موتور جست­و­جو گزارش داد که بالاخره گوگل، سرعت باز شدن وب­سایت شما را به عنوان یک فاکتور رتبه ­بندی در نظر می­گیرد. بهترین افزونه برای ساخت فروشگاه در وردپرس، افزونه WooCommerce است. ابزار وبلاگ نویسی در وردپرس، نوشته ها هستند که کاربرد کاملاً جداگانه ای با برگه ها دارند. چرا که رفع باگهای امنیتی اولین دلیل ارائه نسخه جدید هسته وردپرس، نسخه PHP هاست، قالبها و افزونههاست. در واقع به دلیل اینکه سایت، یک پلتفرم فوقالعاده برای راه اندازی سایت است و مدیریت کامل آن در دستان شما است. یا گاهی دورههایی دیده میشوند که به دلیل عدم تسلط مدرس، مفاهیم سطحی یا حتی به اشتباه بیان میشوند. گاهی کاربران بدون اینکه حتی نحوه استفاده از پلاگین را بخوانند از عدم کارکرد آن شکایت میکنند.

بنابراین بهترین ها کاری بهتری انجام می دهند.

در قسمت سفارشی سازی وردپرس گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید آنها را طبق نیازهای خود شخصی سازی کنید. شما می توانید مستقیماً پرونده های پادکست خود را از وردپرس در Libsyn بارگذاری کنید، به این معنی که رسانه پادکست شما در سرور میزبان وردپرس تان فضایی را اشغال نمی کند. بنا به تنظیماتی که در سرور انجام شده و موارد دیگر ممکن است اتصال وردپرس با سرور محدود باشد. ویرایش فایل PHP – در این قسمت می توانید ویرایش فایل را از پیشخوان وردپرس غیرفعال کنید. اگر تمایل دارید از روشی حرفهایتر برای نصب قالب وردپرس خود استفاده کنید میتوانید از طریق FTP اینکار را انجام دهید. یعنی اگر در نسخه انگلیسی نوشته ای در سمت چپ سایت نشان داده میشود، در نسخه فارسی میبایست در سمت راست نشان داده شود و بالعکس. اما اگر تمایل ندارید که نوشته های خود را در صفحه اصلی سایت نمایش دهید و ترجیح می دهید بخشی به عنوان وبلاگ در سایت خود داشته باشید که کاربران با کلیک بر روی آن به نوشته ها و مقالات شما دسترسی پیدا کنند باید یکی از برگه های سایت خود را به عنوان صفحه اصلی وبلاگ برای نمایش لیست نوشته های تان در نظر بگیرید.

در مقاله آموزش نصب افزونه وردپرس می توانید اطلاعات کافی درباره نحوه نصب افزونه ها در وردپرس به دست آورید. بنابراین برقراری امنیت در سایت وردپرس نیز اهمیت زیادی دارد و مالکان وب سایت ها در اولین اقدام پس از طراحی سایت با وردپرس باید تمهیداتی برای آن بیندیشند. بنابراین بهترین ها کاری بهتری انجام می دهند. یکی از بهترین افزونههای بهینه سازی سرعت سایت، افزونه راکت است. به همین خاطر جستوجو در گوگل مثل همیشه یکی از بهترین راهها برای یافتن افزونه مورد نیاز است. وردپرس به صورت پیشفرض بسیار سایت سادهای را در اختیار شما قرار میدهد. پس از آن میتوانید افزونه را فعال کرده و از قابلیتهای جدید سایت وردپسی خود لذت ببرید!

نمونه ای از بردکرامب در سایت مدیر وردپرس به صورت زیر است. نمونه کارها – مکانی برای نمایش سوابق کارهای شما است. و در نهایت این دیتای خوانده شده را برای کاربران در مرورگر نمایش می دهد. چگونگی کار با پیشخوان وردپرس برای ایجاد یک نوشته جدید و ویرایش آن همانطور که در بخش های قبل گفته شده است، یک بحث مهم است . اما قبل از اینکه به سراغ نقشهای کاربری مختلف برویم قصد داریم شما را با بخش “کاربران” در وردپرس آشنا کنیم. اگر هم تمایل دارید که کاربری را از سایت خود حذف کنید در همین صفحه روی “پاک کردن” و “حذف شود” کلیک کنید تا برای همیشه این کاربر از سایت حذف شود.

وقتی قالبی دارید که با صفحه ساز مدیریت می شود، اسکریپت های اضافی سرعت سایت شما را کند میکنند حتی اگر از Elemetor استفاده کنید که یکی از سبک ترین صفحه سازها می باشد. اگر افزونه ای که می خواهید آن را نصب کنید، رایگان است، به تنها چیزی که نیاز دارید نام افزونه است. همان طور که گفته شد در وب سایتهای وردپرسی، امنیت سایت مهمترین چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید. پس از نصب وردپرس، اولین چیزی که هر مبتدی باید یاد بگیرد این است که چگونه یک «پلاگین وردپرس» (WordPress Plugins) را نصب کند. افزونه WP Rocket در لیست معرفی افزونه های ضروری وردپرس برای بهینه سازی و کش، اولین گزینه است. اما برخی افزونه ها هستند که برای هر وب سایت وردپرسی، صرف نظر از اینکه به چه منظوری طراحی شده و چه خدماتی را ارائه می دهد، لازم و ضروری است.

پلاگین وردپرس

در این مقاله تمام نکاتی که برای طراحی وب سایت با وردپرس نیاز دارید، آموزش داده شده است. در این قسمت از ویدئو های آموزشی وردپرس، نحوه ویرایش و ساخت یک نوشته جدید در گوتنبرگ را آموزش داده ایم . اگر می خواهید با نحوه کار با این ویرایشگر آشنا شوید، مقاله آموزش ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس را مطالعه کنید. پس از آن اگر این کاربر دوباره به سایت شما بازگردد، با توجه به اینکه نیاز به دانلود دوباره این داده ها ندارد، سایت شما با سرعت چند برابر نسبت به دفعه قبل برای او بارگذاری میشود. اگرچه پیاده سازی این تکنیک در سایت های تکمیل شده نیز قابل انجام است، اما پیشنهاد می کنیم قبل از طراحی نهایی سایت، این سیستم را در کدهای CSS سایت اضافه کنید.

ما یکی از قالبهای را نصب میکنیم. برای ساخت فرم تماس با ما می توانید از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس استفاده کنید. شما می توانید قالب وردپرس خود را طبق نیازهای سایت تان سفارشی سازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوشته های مرتبط با موضوع وب سایت خود منتشر کنید و این کار را مرتباً انجام دهید. شما می توانید عنوان اصلی صفحه را به نام کسب و کارتان یا هر عنوان دیگری که بخواهید تغییر سایت بی تم دهید. برای ایجاد تغییرات ، روی نماد مداد که در کنار عنوان است کلیک کنید.