تفاوت قالب رایگان و پولی وردپرس در چیست؟

چگونه می توانیم امنیت وردپرس را افزایش دهیم؟ شما می توانید رنگ ها را انتخاب کرده، سپس URLهای مربوط به اکانت های شبکه های اجتماعی که می خواهید نمایش داده شود را وارد کنید. تنها مشکل قالب Divi این است که اگر شما تصمیم بگیرید از قالب دیگری استفاده کنید، تمام طرح بندی ها و پوسته های سفارشی خود را از دست خواهید داد. یکی از مزیت های دانلود و خرید قالب wordpress فارسی و انگلیسی، سفارشی سازی آسان آن می باشد. صاحبان سایت های وردپرس که قصد دارند انواع سفارشی سازی ها را در قالب خود اعمال کنند، باید حتماً از افزونه های پولی استفاده کنند. افزونه های پرمیوم وردپرس به وبمستران این اجازه را می دهند تا هر گونه تغییر دلخواهی را به راحتی در وب سایت خود اعمال کنند.

افزونه وردپرس

حتی با استفاده از آن می توانید به طور خودکار ترافیک را بر اساس مجموعه قوانینی که شما مشخص کرده اید فیلتر نمایید. این فیلتر میتواند بر اساس هر دو درخواست HTTP GET یا POST باشد. بلکه این پروژه به شما یاد می دهد که اساس یک قالب وردپرس به چه صورت می باشد، همچنین به شما یاد می دهد که برای طراحی یک قالب خوب به چه صورت باید آن را طراحی نمائید، دایرکتوری ها به چه صورتی سازماندهی شوند، کدهای وب سایت به چه صورتی نوشته شوند و مسایلی از این قبیل. بعد از آموزش طراحی قالب وردپرس صفر تا صد شما یاد خواهید گرفت هر قالبی رو خودتون طراحی کنید دقت داشته باشید که موفقیت شما در این حوزه به علاقه و تمریناتی که انجام می دهید بستگی زیادی دارد قطعاً هر چقدر زمان بیشتری بزارید و قالب های بیشتری طراحی کنید تجربه شما بیشتر خواهد شد و در نهایت تبدیل به یک طراح قالب فوق حرفه بی تم ای خواهید شد.

شما با استفاده از نوارابزار امکانات زیادی خواهید داشت به عنوان مثال قادر خواهید بود ابزارکهای متفاوت و متنوعی را مثل تماس با ما، آگهیها و غیره را به سایت خود اضافه کنید. افزونه سکیوپرس پرو Secupress را به لحاظ امکانات زیادی که دارد، می توان در دسته افزونههای امنیتی جهت محافظت از وردپرس جای داد. امروز با پیشرفته ترین افزونه افزایش امنیت وردپرس و ضد هک وردپرس سکیوپرس | SecuPress Pro همراه ما باشید تا با یک روش عـالی ایمـنی سایت در سطح جهـانی آشنا شوید.

این افزونه به نحوی طراحی شده است که موجب جلوگیری از هک وردپرس شده و از این رو به هکرها اجازه نفوذ نمیدهد. ۳-حالت سوم:حالت سوم امنیت حداکثری را برای وبسایت وردپرسی شما فراهم میکند و راه نفوذ به وبسایت شما را از هر طریق و روشی می بندد. این ویژگی، یکی از بزرگترین ویژگیهای میهن وردپرس در بین سایتهای دیگر است که شما میتوانید هر زمان که به روز رسانی جدیدی برای قالب شما فراهم شد، آن را رایگان دریافت کنید. All in one wp security& firewall امنیت ورود و ثبت نام کاربران سایت را فراهم می کند.

پلاگین وردپرس

ورد پرس به دلیل سورس باز بودن و محبوبیت بالایی که دارد به صورت ویژه ای مورد توجه هکر ها قرار می گیرد. قطعا خیر ولی داخل این قالب ها که اکثرا بصورت کدینگ هستند بک لینک ها و دسترسی های بکدور را برای هکر باز میکند تا یا از منابع و اسم و رسم سایت شما سو استفاده کند و یا از سئو سایت شما نهایت استفاده را ببرد. به این ترتیب خواهید دید که آیا در بین آنها پلاگینی وجود دارد که با نیازهای شما تناسب داشته باشد یا خیر. بعد از نصب یک افزونه مدیریت کش و بهینه سازی تصاویر سایت متوجه افزایش سرعت بارگذاری سایت خواهید شد. به کمک این ویژگی، افزونه بعد از نصب تمامی وب سایت را بررسی کرده و مهم ترین مشکلات امنیتی آن را به شما معرفی میکند. که جزو تنظیمات پیشرفته امنیتی هستند را میتوانید تغییر دهید. ما در این مطلب روش نصب وردپرس روی هاست و کار با آن را توضیح می دهیم.

ما در این دوره هم یاد می گیریم قالب های فروشگاهی طراحی کنیم و هم یاد می گیریم قالب های آموزشی مثل بهترین و پرفروش ترین قالب آموزشی ایرانی طراحی کنیم اگر هنوز برای شرکت در این دوره تردید دارید مطمئن باشید یکی از بهترین فرصت های آموزشی رو دارید از دست می دید. دقیقا مشکل همین است شما یک قالب زیبا و خوب را میبینید که کلیه شرایط شما را دارد ولی آیا آن قالب که حداقل ۱ هفته زمان برده تا طراحی و ترجمه شود باید بصورت رایگان باشد؟ مهمترین موضوع در طراحی وب سایت جذب مشتری است.

افزایش سرعت وردپرس

یکی از موارد مهم در سئو سایت مربوط به سرعت سایت است. تغییر اصلاحات وردپرس :این بخش همانطور که معلوم است اصلاحات وردپرس که روی پایگاه داده شما قرار میگیرد را به موارد دلخواه تغییر میدهد تا از نفوذ به وردپرس و پایگاه داده آن به طور کامل جلوگیری کند… اسکن امنیتی:در این بخش شما میتوانید موارد امنیتی سایت خود را کاملا آنالیز و تجزیه تحلیل کنید و مشکلات و باگ های امنیتی را پیدا کنید و با یک کلیک افزونه به طور خودکار آنها را حذف و تعمیر و رفع میکند. ثبت وقایع:در این بخش میتوانید با انتخاب نقش کاربر مورد نظر فعالیت آن گروه کاربران سایت خود را کاملا زیر نظر داشته باشید و گزارش ایمیل آنها را نیز دریافت کنید. در صفحه باز شده در کنار نام دامنه خود تیک مورد نظر را زده و سپس از منوی کشویی php ورژن 7 یا 7.1 را انتخاب کرده و ذخیره نمایید.

امنیت ضعیف بر روی فقط یک حساب کاربری وردپرس می تواند کل ساختمان یا سایت شما را به اسیب پذیری هایی که منجر به هک شود باز کند. بعد از نصب و فعالسازی گواهینامه SSL لازم است تا تنظیماتی را در وردپرس انجام دهید تا سایت شما به جای HTTP با پروتکل HTTPS باز شود. در مقاله اقدامات بعد از نصب وردپرس می توانید آموزش انجام همه کارهایی که بعد از نصب این cms نیاز است را به صورت تصویری ببینید.

یک سری از قالبها هستند که شما از آنها استفاده نمیکنید، اما از آنجا که روی آنها سفارشیسازی انجام دادید و تغییرات دلخواهتون را روش پیادهسازی کردید، نمیخواهید آنها را حذف کنید؛ در چنین مواردی شما میتوانید خیلی راحت از این قالب یک نسخه پشتیبانی تهیه کنید و روی سیستم خود بارگذاری کنید تا اگر یه روزی به آن احتیاج داشتید بتوانید دوباره آن را روی سایت آپلود کنید. در صفحات مهم، از افزونه ها، کدها و محتوای کمتری استفاده کنید تا درخواستهای سایت از دیتابیس کمتر شود و سرعت سایت بالاتر رود. یکی از مهم ترین اقدامات امنیتی برای صاحب یک سایت وردپرسی، به روز نگه داشتن آن است. یکی از مهم ترین قابلیت های این افزونه، وجود راهکارهایی در آن برای افزایش امنیت ورود به سایت است. خب تا اینجای کار با کارایی این افزونهها آشنا شدید حالا بریم سراغ معرفی چندتا از بهترین افزونههایی که میتوانید برای رهگیری و گزارش وضعیت از آنها استفاده کنید.

البته میتوانید ویژوال کامپوزر را جداگانه خریداری کرده و روی قالب رایگان خود استفاده کنید. در این بخش میتوانید آیپیهای سیاه را برای دسترسی به سایت مسدود کنید. علاوه بر این iThemes Security میتواند ip کاربران و ربات هایی که برای ورود به سایت چندین بار تلاش کرده اند را مسدود کند. افزونه به شما اجازه میدهد ip هایی که دائما قصد ورود داشته و نتوانسته اند رمز درست بزنند را مسدود کنید، اجازه میدهد لیستی از ip های نامعتبر یا مشکوک را هم از دسترسی به سایت محروم کنید. متا دیسکریپشن یا توضیحات متا هم همون چند خطی هست که زیر عنوان توی صفحه گوگل نمایش داده میشه. سایت های چند زبانه به این دلیل که بازید از کشور های دیگر را هم می گیرند باعث محبوبیت نسبت به سایت های تک زبانه برای مدیران سایت شده است. یکی از عوامل موثر در افزایش سرعت سایت ووکامرس، استفاده از قالب بهینه شده است.

هکرها به طور متوسط روزانه 30 هزار وبسایت را هک میکنند.

افزایش نرخ تبدیل: اولین موردی که افزایش سرعت وبسایت میتواند باعث آن شود افزایش نرخ تبدیل است. هزینه خرید این پلاگین از ژاکت حدود 59 هزار تومان و از راستچین 57 هزار تومان است. هکرها به طور متوسط روزانه 30 هزار وبسایت را هک میکنند. سایت ژاکت این افزونه را با قیمت 79 و راستچین با قیمت 78 هزار تومان به فروش میرسانند. همانطور که میدانید یکی از مواردی که در سرعت سایت تاثیر دارد مربوط به دانلود فایل و پاسخی است که سرور به کاربران میدهد. MalCare سریعترین افزونه شناسایی و حذف بدافزار است که توسط آژانسها و developer های زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. Sucuri Security برای مقابله با این ترافیک های مخرب هم راهکار داشته و خیال شما را راحت میکند. Themes Security Pro با افزودن یک لایه اضافی امنیتی خیال شما را از بایت هکرها و افراد سودجو راحت میکند.

با توجه به اینـکه امنیت سـرور در لایه هـای امـنیتی با اولـویت بـالاتر مطـرح می شـود، استفـاده از سرورهای امن تا حد زیادی می تواند مکمل استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس باشد. کلیدهای تصدیق را که هر از گاهی لایه ای از پیچیدگی ایجاد می کند را به روز رسانی می کند. مشکلات حقوقی برای ما به ارمغان آورده و از آنجا که وردپرس پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا است ، اغلب توسط هکرها و اسپمرهای مخرب مورد حمله قرار می گیرد. ۲-حالت دوم:حالت ایمن نیز حالت دوم است که امکان تغییر بسیاری از فایل ها بغیر از آنهایی که با بیشتر پوسته ها تداخل دارند را به شما میدهد و اکثرا از این حالت استفاده میشود و پیشنهاد ما هم این حالت است. اگر قالب مورد نظر خودتان را از دایرکتوری وردپرس انتخاب کرده باشید، کافی است تا به بخش «نمایش» و «انتخاب پوسته جدید» بروید.

دو مورد مهمی که می خواهند حتما در مورد سایت شما بدانند این است که از چه نرم افزاری در سایت تان استفاده می کند و اینکه کدام نسخه از این نرم افزار را استفاده می کنید. این داده ها کمک می کنند متخصص آنالیز کننده بتواند تمام جزئیات را ریز به ریز ببیند و هر کدام از آنها را به طور دلخواه بررسی کند. با توجه به تغییراتی که این افزونه ها در سایت ایجاد می کنند ، توصیه می کنیم قبل از نصب افزونه های امنیتی از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. فایروال یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که باید در هر افزونه امنیتی وردپرسی وجود داشته باشد. تفاوت دیگری که می توان از آن نام برد این است که برای یک سایت تنها یک قالب میتوان انتخاب کرد ، اما در یک سایت میتوان از چندین تمپلیت و الگوی متفاوت برای بخش های مختلف استفاده کرد، به طور مثال الگوی هدر ، الگوی فوتر ، الگوی صفحات آرشیو ، صفحه فروشگاه و …

همچنین رنگها و فونتهای متفاوتی را برای انتخاب به عنوان رنگ و فونت اپلیکیشن در اختیار شما قرار میدهد. اما اگر مشکل حل نشد از ارائهدهنده هاست خود بخواهید که محدوده حافظه را افزایش دهد؛ یا یک افزونه دیگر برای استفاده در سایت پیدا کنید. اگر فردی چندین بار ورود ناموفق داشته باشد و از سیستم حذف گردد و یا فایلی در سیستم تغییر کند، این موضوع از طریق ایمیل اطلاع رسانی می شود. می توانید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید و یک وب سایت کاملاً کارآمد دریافت کنید. همینطور اجازه دارید در پنل کاربری سایت یک captcha اضافه کرده و امنیت آن را به شدت بالا ببرید.

فعالش کنید و از افزایش سرعت وردپرس لذت ببرید. علاوه بر این باید از خدمات فروشگاههای اینترنتی معتبر بهره ببرید. استفاده کنید که علاوه بر کار افزونه یاست، کار چند افزونه دیگر را نیز انجام میدهد. سرور مجازی میتواند راه حل مناسبی باشد برای چند گزینه بالا ولی سرور مجازی نیز به لایسنس و به کانفیگ و… این رونوشتها برای زمانی است که اگر متن به هر دلیل خراب شد، بتوانید به چند ویرایش قبلتر بروید. برخی از مقالات این دسته، در رابطه با این نقاط ضعف در هر ماه است. WAF مخفف Web Application Firewall می باشد که در واقع یک فایروالی وبی است و ترافیک ها را برای شناسایی هر گونه فعالیت مشکوک بررسی می کند.