تور زمینی ارمنستان تور لحظه آخری ارمنستان تور ارزان ارمنستان

تابستان از پرطرفدارترین فصل‌های سفر به ارمنستان محسوب می‌شود و در واقع تقاضا برای سفر به این کشور در فصل تابستان افزایش پیدا می‌کند. همین افزایش تقاضا برای سفر به این کشور باعث می‌شود تا در تابستان قیمت تورها نیز بالا برود. مراسم بزرگداشت مولانا هر ساله با شکوه و عظمت خاصی در شهر قونیه ترکیه برگزار می گردد و علاقه مندان زیادی را از اقصی نقاط دنیا از جمله ایران، به این مراسم می کشاند. امسال نیز تور قونیه بزرگداشت مولانا بصورت زمینی و هوایی در اواخر پاییز ۱۴۰۱ برگزار می گردد و طرفداران زیادی خصوصا در زمینه شعر و ادب فارسی را گرد هم جمع می کند. واضح است که هزینه تورهای هوایی بالاتر باشد، بنابراین اگر جنبه اقتصادی برای شما مهمتر است، می‌توانید از خدمات تورهای زمینی استفاده کنید. اما اگر نشستن روی صندلی‌های اتوبوس آن هم به مدت 24 ساعت برای‌ شما دشوار است، بهتر است سفرهای هوایی را جایگزین سفر زمینی کنید.

در مقابل اگر بودجه برایتان چندان اهمیتی نداشته و ترجیح می‌دهید سفری راحت‌تر داشته باشید و زیاد در راه نمانید، تور هوایی برای شما گزینه بهتر و البته گران‌تری قیمت تور ارمنستان گشت نامه است. تور زمینی ارمنستان با اتوبوس همه روزه از مبدأ تهران از دو ترمینال آزادی و بیهقی حرکت می‌کند. به مرز که برسید برایتان ویزای مرزی صادر می‌شود و وارد خاک ارمنستان می‌شوید.

  • علاوه بر تور ارمنستان، تور استانبول، تور کوش آداسی، تور آلانیا و تور ترابزون نیز از دیگر خدمات این آژانس محسوب می شوند تا لحظاتی خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورند.
  • البته اگر امکان سفر در انتهای سال را ندارید، می‌توانید اواسط هفته و روزهای غیر تعطیل به ارمنستان بروید.
  • البته با توجه به این که پیشتر درباره شرایط اقلیمی این کشور توضیح دادیم، سرمای این منطقه به اندازه‌ای نیست که نتوان در زمستان به آن سفر کرد.

در نتیجه باید گفت اگر به دنبال سفری ارزان هستید، از تور زمینی ارمنستان جهت سفر به این کشور استفاده کنید. تور هوایی ارمنستان یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی مسافران است که سفری سریع و راحت را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این، نوع هتل در ارمنستان، تعداد روزهای مدت تور و فصل سفر نیز تاثیر بسزایی روی هزینه نهایی تور می‌گذارند. پکیج تور ارمنستان اغلب شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل در ایروان ارمنستان، ترانسفر فرودگاهی، تور لیدر فارسی زبان، گشت شهری و بیمه مسافرتی می‌شود. تور زمینی ارمنستان در مقایسه با تور هوایی، از قیمت مناسب‌تری برخوردار است و مسافران می‌توانند از مسیر، مناظر، کوه‌ها و…

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید هرچه سریع‌تر به مقصدتان برسید و برایتان اهمیتی ندارد که از طبیعت زیبای مسیرتان استفاده کنید می‌توانید تور هوایی ارمنستان را انتخاب کنید. اگر سفر زمینی به ارمنستان را انتخاب کردید می‌توانید یکی از سه روشی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را انتخاب کنید. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که بر روی قیمت تور ارمنستان اثرگذار است. به عنوان مثال نوع تور و رسیدن به ارمنستان، کیفیت تور، نوع هتل، ایرلاین و شرکت هواپیمایی، امکانات و خدمات تور، بیمه مسافرتی، مدت زمان تور، زمان اجرای سفر و … یکی دیگر از راه‌هایی که مسافران می‌توانند از طریق آن به کشور ارمنستان و شهر ایروان سفر کنند، تور هوایی ارمنستان است. ارزان ترین قیمت تور ایروان ارمنستان را در تاریخ های مختلف و انواع هتل از معتبرترین آژانس ها در مسافران بیابید.

همچنین در بهار طبیعتش بسیار زیباست و اگر قصد طبیعت گردی در ارمنستان را دارید، بهتر است فصل بهار را انتخاب کنید. با تغییر در این سه پارامتر، می‌توانید بیشترین تغییر را در قیمت تور ارمنستان ایجاد کنید. سفر با تور ارمنستان هزینه‌ها را برایتان کاهش می‌دهد، چرا که معمولا پرواز چارتر می‌شود و هتل‌ها هم معمولا برای آژانس مسافرتی تخفیف قائل می‌شوند. معمولا ایرانی‌ها رفت و آمد زیادی به ارمنستان دارند چون هم نزدیک است و هم به صرفه. اولین قدم برای انتخاب یا حتّی تصمیم‌گیری درباره یک مقصد این است که آن را بهتر بشناسیم. اما اگه با اتوبوس سفر کنی، هزینه خرید بلیط رفت و برگشت در مقایسه با خرید بلیط هواپیما، خیلی ارزان تر و کلاً قیمت نهایی تور گردشگری مقرون به صرفه تر می شه.

گل های زیبا این دره را احاطه کرده‌اند و در فصل زمستان با انبوهی از برف پوشیده می شوند. این دره یکی از بهترین مکان های تفریحی به حساب می‌آید که در آن مجموعه های ورزشی، هتل ها، رستوران ها و همچنین یک پیست اسکی به طول ۷ کیلومتر وجود دارد. در میان صدها مقصد گردشگری که هر کدام جذابیت های خاص خود را دارند، ارمنستان جزء معدود کشورهای ارزانی است که اتفاقا در همسایگی ایران قرار دراد و به همین دلیل هم مورد توجه هموطنانمان قرار گرفته است.

سوالات متداول درباره تور ارمنستان

در این مطلب کلیه مطالب مرتبط با ویزای چین و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن ارائه شده است؛ پس با ما همراه باشید. تایلند یکی از کشورهای آسیایی است که ایرانی ها برای سفر به آن نیاز به اخذ ویزا دارند. شرایط اخذ ویزای تایلند با توجه به نوع سفر و مدت اقامت متفاوت است. در این مطلب کلیه مطالب مرتبط با ویزای تایلند و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن ارائه شده است؛ پس با ما همراه باشید.

سوالات تور ارمنستان

یعنی چند نیم روز برنامه گشت در بافت های تاریخی و تفریحی ارمنستان همراه با راهنمای فارسی زبان می توانی داشته باشی. در تور ایروان چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی شما 4 روز در ایروان اقامت خواهید داشت. تور زمینی ارمنستان به دلیل طولانی بودن مسیر زمینی مدت زمان بیشتری به طول خواهد انجامید. به خصوص اگر مراکز خرید و بازارها نیز جذاب و زیبا باشند و این یکی از ویژگی‌های بارز تور ارمنستان است. خیابان‌های ایروان، پر از فروشگاه‌ها و مراکز خرید سنتی و مدرنی است که علاوه بر نمایندگی برندهای معروف دنیا، سوغات سنتی این کشور را نیز در معرض دید گردشگران تور ارمنستان قرار می‌دهند.

تور زمینی ارمنستان تور لحظه آخری ارمنستان تور ارزان ارمنستان