تور وان لیست تورهای ارزان وان + زمینی

تور وان لیست تورهای ارزان وان + زمینی در تور هوایی وان، چیزی حدود یک ساعت و نیم از تهران تا وان در مسیر خواهید بود. معمولا به دلیل هزینه ‌بالای بلیط هواپیمای تهران-وان، افراد به صورت هوایی به این شهر سفر نمی‌ کنند. وان فرودگاه بین‌المللی ندارد و شما اگر بخواهید با هواپیما به این شهر سفر کنید، ابتدا باید به یکی از شهرهای آنتالیا، استانبول، ازمیر و یا آنکارا رفته و از آنجا با یک پرواز داخلی به وان بروید. یکی از مقرون به صرفه‌ترین و راحت‌ترین وسایل نقلیه برای سفر به وان استفاده از قطار است. برای این کار باید بلیط تهیه کرده و از مبدا تهران و یا تبریز راهی شوید.

در مرز رازی خودروهای ون‌ ترک (دولموش)، تا درب هتل محل اقامت شما در شهر وان خواهند بهترین تور وان ارزان رفت. تورهای لحظه آخری به تورهایی گفته می‌شود که زمان پرواز یا حرکت هواپیما، اتوبوس یا قطار رسیده، اما هنوز صندلی‌ها پر نشده! در این حین آژانس ارائه دهنده، قیمت‌های تور را کاهش می‌دهد تا همه صندلی‌های پر شود و با ضرر مواجه نشود. همچنین بسیاری از مسافرین تا روز آخر منتظر تور لحظه آخری وان می‌شوند تا با هزینه کمتری سفر کنند؛ اما این عامل به شانس هم بستگی دارد.

خدمات تور وان

یکی دیگر از عواملی که بر روی نرخ تور وان تاثیرگذار است انتخاب آژانس گردشگری عرضه کننده تورهای وان است. برای مثال امکان دارد در یک روز خاص، دو تور وان که ممکن است بلیط هواپیما و هتل آن‌ ها یکسان باشد، به دلیل آنکه توسط دو آژانس گردشگری مختلف ارائه کرده اند، قیمت متفاوتی داشته باشند. البته این عامل امکان دارد تاثیر چشمگیر و قابل توجهی بر روی نرخ تورهای این مقصد نداشته باشد و تفاوت قیمتی که ایجاد شده، اندک باشد. شهر وان در تركيه به عنوان يك شهر مرزی زيبا، بزرگ و نزديك به ايران، همه ساله ميزبان گردشگران تور خارجی است كه از نقاط مختلف دنيا و كشور ما به آنجا سفر می كنند. آب و هواي نسبتاً خنك كه در گرم‌ ترين ماه‌ هاي سال، حالت بهاري دارد، می تواند يكی از جاذبه‌ های سفر به اين شهر در تعطيلات تابستانی ما باشد.

تور تهران به وان

با توجه به آب و هوا، پاییز از فصول خلوت گرشگری وان بوده، بنابراین قیمت هتل ‌ها و بلیط‌ های هواپیما کاهش می ‌یابد. شهر وان یکی از شهرهای شرقی ترکیه است که در نزدیکی مرز ایران با ترکیه قرار دارد. بهترین فصل سفر به وان ماه های آوریل تا سپتامبر (یعنی اواسط فروردین تا اواسط مهر ماه) است. در مجموع نیز، ماه ژوئن (اواسط خرداد تا اواسط تیر) را می توان بهترین زمان سفر به وان دانست.

هتل الیت ورلد در شهر و هتل هیلتون در ساحل دریاچه وان قرار گرفته است. به دلیل سرمای زیاد، شهر وان در زمستان خلوت است و هزینه‌های اقامت و قیمت هتل‌ها پایین است در نتیجه فروشندگان با پایین آوردن قیمت اجناس به صنعت گردشگری و تجارت این شهر در زمستان رونق می‌دهند. همچنین بسیاری از کنسرت‌های خوانندگان معروف در این فصل برگزار می گردد. قلعه وان یکی از مهم ترین بناهای تاریخی ترکیه می باشد، این قلعه مستحکم به دستور امپراتور اورارتو در قرن 9 قبل از میلاد مسیح ساخته شد. قلعه وان در بین مردم این منطقه و گردشگران تور وان محبوبیت زیادی دارد؛ این قلعه بر روی تپه های لایه لایه در شرق دریاچه وان واقع شده است.

قیمت