جلسه ۱۹: آموزش نصب قالب وردپرس

اگر وب سایت خود را از طریق ابزار Google PageSpeed Insights اجرا کنید ، احتمالاً در مورد به حداقل رساندن اندازه پرونده های CSS و JS به شما اطلاع داده می شود. جهت اطلاع از روز و ساعات برگزاری دوره ها با موسسه تماس حاصل نمایید. مخاطبین دوره آموزش وردپرس چه کسانی هستند؟ بهتر است بعد از افزایش امنیت وردپرس توسط روشهای دستی همیشه به عنوان مکمل از پلاگینهای معتبر و قوی برای بهبود هر چه بیشتر امنیت سایت خود استفاده کنید. در مرحله بعد وارد صفحه جدیدی میشوید که پیام سبز رنگی با عبارت You have successfully created a MySQL user named در آن نمایش داده شده است. وقتی که شما از یک افزونه کش استفاده می کنید فایل های صفحه شما در مرورگر کاربر ذخیره شده و در بازدید مجدد از سایت شما دیگر نیازی به بارگذاری فایل های سابق نبوده و همچنین باعث کاهش درخواست ها به سرور خواهد شد که هردو مورد، دو عامل مهم در بهینه سازی و افزایش سرعت وردپرس هستند.

انتخاب یک قالب مناسب با ویژگی های مناسب و خوب می تواند کاربران را به خوبی به خود جذب کند و نرخ تبدیل و میزان فروش تجارت شما را افزایش دهد. هر روز افراد زیادی به یادگیری وردپرس علاقمند میشن، به این دلیل که وردپرس تبدیل به محبوبترین ابزار برای طراحی و ساخت وب سایت در جهان شده است. نگران نباشید – من شما را از فرایند آسان و اصولی ساخت وبسایت با وردپرس، با تعداد زیادی از تصاویر راهنمایی می کنم. در دوره کامل آموزش وردپرس تمام جزئیات نصب، اجرا، مدیریت، سئو و امنیت یک سایت وردپرس بصورت کاملا عملی آموزش داده میشود تا هر کسی بعد از اتمام این دوره بتواند سایت خود را راه اندازی و مدیریت و از آن کسب درآمد کند. آن دسته از کسانی که فکر میکنند همه چیز وردپرس را که از نصب وردپرس بصورت ایمن گرفته تا مباحث امنیت و سئو وردپرس کامل و حرفه ای بلد هستند ولی آیا واقعا همین طور است؟

داشبورد های از پیش تعیین شده این افزونه، 10 کشور برتر دارای بیشترین بازدید کننده و 10 صفحه برتر پر بازدید را ارائه می دهند. همچنین می توان رسانه های موجود را ویرایش و مدیریت نمود. پوستههای موجود در دنیای وردپرس به دو صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارند. این بزرگترین ابزار مدیریت محتوای خود میزبان در جهان است و بیش از نیمی از وب سایت های موجود از وردپرس استفاده می کنند! این قالب وردپرس دموهای بسیار متنوعی برای هر کسب و کاری دارد و لقب فتوشاپ وردپرس را به خود اختصاص داده است که به عنوان محبوب ترین و برترین قالب چند منظوره جهان شناخته می شود. وردپرس یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین سایت سازهای جهان است که شما به راحتی میتوایند آن را بر اساس نیاز خود توسعه و یا اتقاء دهید.

شما میتونید برای راهاندازی یک کسبوکار اینترنتی بدون نیاز به داشتن مهارت برنامهنویسی و یا پرداخت هزینه به برنامهنویسها، از این سیستم استفاده کنید. پس اگر شما هم میخواهید بدون اتلاف وقت و بصورت کاملا حرفه ای و بدون نیاز به منابع دیگری یک متخصص حرفه ای وردپرس باشید همینالان یادگیری را شروع کنید. این افزونه امنیتی وردپرس داشبوردی بسیار قدرتمند دارد که در آن امتیازاتی که در حوزه امنیت وردپرس بدست می آورید را در یک نمودار مشخص کرده و به هرکدام هم یک ضریب داده است. انتخاب سطح دسترسی درست برای کاربران هم یکی دیگه از نکاتی هست که باید بهش توجه داشته باشید. در حال حاضر، مخزن وردپرس یکی از متداول ترین مکان ها برای یافتن پلاگین ها و قالب های قابل اعتماد و رایگان برای گسترش طراحی و عملکرد وب سایت وردپرس شما است که بیش از 46000 قالب برای انتخاب در آن وجود دارد.

دلیل محبوبیت وردپرس رایگان بودن آن، بروزرسانی های مرتب، مدیریت بسیار راحت و از همه مهمتر دارا بودن سئو قوی اونه یعنی وب سایتی که با وردپرس راه اندازی شده، اگر اصول سئو وب سایت را رعایت کند به راحتی میتواند در موتورهای جستجو رتبه کسب کند. بهترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در دنیا وردپرس هست که امنیت بسیار بالایی دارد و بهصورتی برنامهنویسی شده که باعث افزایش سئو سایت شما میشود یعنی سایت شما در نتایج گوگل در اولویت قرار میگیرد.

به دنبال یادگیری سریع تر، حرفه ای تر، کامل تر و با کیفیت فول اچ دی هستید؟ Adminer رقیب مستقیم phpMyAdmin است و ادعا می کند که باهوش تر، سریع تر و امن تر است. این افزونه این امکان را برای شما فراهم می کند که آمار مختلف زمان بازدید کاربران را به صورت واقعی مشاهده کرده و بر آن نظارت کنید. برایم نامه بنویس هرگاه : اگر گزینه های این بخش را فعال کنید در صورتی که دیدگاهی در سایت شما ارسال شود یا نیازمند بررسی باشد ایمیل اطلاع رسانی برای شما ارسال میشود.

برای تهیه هاست و دامنه کافی است به شرکت های هاستینگ معتبر مراجعه بکنید و در وب سایت شرکت ها ثبت نام کرده و سفارش هاست و دامنه را به صورت آنلاین بدهید تا به سرعت هاست و دامنه ی شما برای طراحی وب سایت آماده شود. ساده ترین راه حل این است که آن را به طور کامل غیرفعال کنید. این موضوع به این معنیست که تمام مواردی که در وبسایت قادر به کنترل کردن آنها هستید از جمله آپلود کردن تصاویر و … اگر وقت نداشته باشید و کارهاتون رو انجام ندهید همش ناراحت هستید و میگید من عقب افتادم این هفته نرسیدم هفته بعد انجام میدم اینطوری کارها روی هم انباشه میشه و اون نتیجه ای که میخواهین رو نمیگیرید و از این وضعیت ناراحت میشید، وقتی میخواهید یه کار جدیدی را شروع کنید باید یه زمان جدا را بهش اختصاص بدید، پس باید یه زمان آزاد هم داشته باشید.

پس از ایمپورت با صفحه ای مطابق تصویر مواجه خواهید شد. امکان استفاده از قالبهای مختلف: در مخزن وردپرس هزاران پوستهی آماده و رایگان برای استفادهی شما وجود دارد که میتوانید با یک کلیک هر یک از آنها را فعال کنید و ظاهر وب سایت خود را مطابق میلتان درآورید؛ اما اگر هیچ یک از این قالبها شما را راضی نمیکند، میتوانید به راحتی قالبی که خودتان طراحی کردهاید را آپلود کنید و یا از وب سایتهایی مانند راست چین استفاده کنید که در آن میتوانید انواع قالب وردپرس از قالب وردپرس فروشگاهی حرفه ای گرفته تا قالب شخصی و قالب نمونه کار را دانلود کنید. پس دسته اول کسانی هستند که قصد دارند مدیریت وب سایتشان را خودشان در دست بگیرند. در ادامه ۲تا از بهترین افزونه های وردپرس که برای بهینه سازی و افزایش سرعت سایت وردپرس کارآمد هستند را معرفی خواهم نمود. در صفحه بعدی، می توانید یک نسخه پشتیبان کامل یا جزئی را انتخاب کنید.

هیچ مشکلی با کد یا فایل functions.php خود ندارید.

در صورتی که قصد دانلود و خرید افزونه وردپرس دارید، نوین وردپرس می تواند یک انتخاب مطمئن بی تم (betheme.ir) برای شما باشد. آیا دوست دارید تخصصهایی یادبگیرید که در ایران و خارج از ایران از آن کسبدرآمد نمائید؟ امروزه در ایران و جهان، راه اندازی کسب و کار آنلاین، قسمت جدایی ناپذیر هر شغلی شده است. را راه اندازی و کسب درآمد نمایید. یکی دیگر از نکات امنیتی وردپرس ویرایشگر فایل در پیشخوان است که شما باید آنرا غیر فعال کنید، این ویرایشگر به مدیران سایت این اجازه را میدهد که بتوانند از طریق پیشخوان وردپرس به کد های سایت دسترسی داشته باشند و در کد ها موجب تغییراتی شوند، این موجب میشود افرادی اگر به پیشخوان سایت شما نفوذ کنند میتوانند به تمامی کد ها دسترسی داشته باشند و موجب خرابی هایی در سایت شوند. وردپرس به صورت پیش نویس و پیش فرض تمام محتوای یک مطلب را در بایگانی و یا صفحه اصلی نمایش می دهد، که این مسئله موجب کندی بارگذاری صفحه اصلی، دسته بندی ها و برچسب ها می شود.

پلاگین وردپرس

چشمان خود را قبل از نصب پلاگین ها باز کنید! برای دانستن اطلاعات بیشتر درمورد وردپرس پیشنهاد میشود مقاله وردپرس چیست را مطالعه کنید. کسانی که به کسب درآمد از اینترنت اعتقادی دارند و میخواهند سایت خودشان را حرفهای بسازند. این دسته از وب سایت ها، به طور کلی شامل وبلاگ ها، سایت کسب و کار های کوچک، سایت های عکاسی، سایت ها شخصی، سایت خبری غیر مشهور و غیره می باشد. پایان بخش دوم : شما تسلط کاملی بر روی وردپرس پیدا خواهید کرد که شامل نصب حرفه ای و اصولی وردپرس و همچنین نحوه کار با وردپرس و مدیریت کامل وردپرس میباشد. دسته دوم کسانی که ایده های جدیدی دارند، ایده های زیادی هست که میتونیم اونها را اینترنتی کنیم و درآمد بالایی داشته باشیم. دوره آموزش وردپرس به شما می آموزد که بدون نیاز به برنامه نویسی یا حتی یک خط کد نویسی یک وب سایت یا یک فروشگاه اینترنتی با امکانات فوق حرفه ای و قدرتمند با توجه به ایده و علاقمندی و کسب و کار خود راه اندازی و مدیریت کنید و آن را به درآمد بالایی برسانید.

برای دریافت این پشتیبانی میتوانید به صفحه افزونه مدنظر بروید و در پایین صفحه با کلیک روی Support درخواستتان را ثبت کنید. شما بر اساس نیازتان به بخشهای مختلف وردپرس اختصاصی سازی را انجام میدهید. وردپرس طراحی ریسپانسیو ارائه می دهد که تضمین می کند وب سایت شما به طور یکپارچه بر روی دستگاه های مختلف اجرا می شود، بدون آنکه نیاز باشد برای ریسپانسیو بودن از افزونه ها و یا ابزار ها استفاده کنید. پشتیبانی اساتید آموزش طراحی سایت با وردپرس به صورت ۲۴ ساعته میباشد و شما میتوانید تمامی سوالات خود را از اساتید بپرسید تا بدون هیچ مشکلی سایت تان را طراحی کنید. هیچ مشکلی با کد یا فایل functions.php خود ندارید. همه دانشجویان در هر رشته ای که به طراحی سایت با وردپرس علاقه دارند، می توانند در این دوره شرکت کنند.

با همه سرویس های محبوب میزبانی پادکست کار می کند. اگر سایت شما از HTTP/2 استفاده می کند فعال کردن این گزینه توصیه نمی شود. آموزش وردپرس مناسب چه کسانی نمی باشد؟ بنابراین تا زمانی که این اطلاعات در حالت ذخیره شده باشند، در هر بار مراجعه آن مرورگر به وبسایت شما، دانلود و تبادل اطلاعات خاصی صورت نمی گیرد. در این دوره ما به آموزش صفر تا صد راه اندازی سایت با وردپرس می پردازیم که شامل سرفصل های ذیل می باشد. ما در این مقاله از وردپرس باران سعی کردیم با معرفی معیارهای انتخاب یک دوره مناسب راهنمای مناسبی برای شما عزیزان فراهم کنیم.

افزایش سرعت وردپرس

بنابراین، هرچه بتوانید این فایلها را کوچکتر کنید بدون اینکه بر ظاهر و عملکرد سایتتان تأثیر بگذارد، صفحات شما سریعتر بارگذاری میشوند. آن دسته از کسانی که می خواهند در مدت زمانی کوتاه بدون نیاز به دانش برنامه نویسی وب، وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنند. این دوره در حقیقت یک پروژه عملی و یک سیر آموزشی برای آن دسته از دوستانی است که قالب های html و استاتیک خودشان را طراحی نموده و اکنون قصد دارند تا با متصل کردن این قالب ها به یک سیستم مدیریت محتوا ، یک وب سایت با امکان مدیریت محتوا داشته باشند . وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان و در عین حال حرفهای است که به کمک آن هر کسی در هر کجای جهان، میتواند هر گونه وب سایت با بی نهایت امکانات طراحی کند، وردپرس توانسته محیطی را در اختیار شما قرار دهد که بدون نیاز به کدنویسی و دانش برنامه نویسی بتوانید وب سایت خودتان یا دیگران را طراحی کنید.

مخاطبین دوره آموزش وردپرس چه کسانی هستند؟

1. در این بخش, گزینه ( فعال ) را تیک میزنیم تا تغییراتی را که در سه قسمت بعدی از بخش تنظیمات گوگل آتنتیکیتور داده میشوند, در وردپرس راه اندازی شوند. اولین شرط این است که هدف داشته باشید، یعنی یک ایده، بعنوان مثال من کسب و کاری را در خارج از کشور یا داخل ایران دیدم که این نقص ها رو داره ولی من میخوام نسخه بهتر اون کسب و کار را راه اندازی کنم. ما دنبال کسانی هستیم که دنبال پیشرفت و کسب درآمد بالای اینترنتی هستند و برای رسیدن به این موفقیت از هیچ کاری دریغ نمیکنند. در این دوره آموزشی نکاتی را به شما آموزش خواهیم داد که در راه اندازی یک وب سایت قدرتمند و افزایش بازدید و کسب درآمد بسیار بسیار تاثیرگذار هستند که کمتر کسی به آنها اهمیت می دهد که البته بخاطر عدم آگاهی و اطلاعات صحیح در این زمینه می باشد.

افزونه وردپرس

افزونه wp optimize این کار را برای شما انجام میدهد که در نهایت سرعت دیتابیس شما را به حداقل می رساند. پایان بخش دهم: شما قادر به تهیه انواع نسخه پشتیبان از وردپرس – قالب – افزونه و دیتابیس و همچنین بازیابی آنها در کمترین زمان خواهید بود. کافی است روی دکمه تهیه پشتیبان کلیک کنید تا یک نسخه کامل از کل سایت شما بکاپ گرفته شود. تا اینجا بهترین دوره های دانشگاه وردپرس را بررسی کردیم و لینک دانلود همه آموزش ها را نیز برای شما قرار دایدم. آیا دوست دارید علاوه بر اینکه یادبگیرید چگونه سایت و فروشگاه اینترنتی دلخواه خودتان و افراد دیگر را بسازید، یادبگیرید که چگونه بازدید آن را افزایش دهید؟ دسته اول کسانی که قبلا وب سایت داشتند ولی به نتیجه مطلوبی نرسیدند یا سایتشون توسط شخص دیگری راه اندازی شده حال میخوان تغییرات دلخواه خود را داخل وب سایتشون ایجاد کنند که دسترسی به اون شخص ندارند و حتی خودشان هم بصورت کامل بر روی مدیریت وب سایتشان مسلط نیستند.