حذف کامل افزونه وردپرس

بنابراین شما به افزونه ثبت نام در وب سایت از طریق WordPress احتیاج خواهید داشت خوشبختانه این افزونه کارآمد به راحتی در اختیار شماست. این افزونه ی کاربردی مانند بسیاری از افزونه ی دیگر کاملا رایگان در دسترس می باشد و مانند سایر افزونه ها به راحتی نصب می شود. استفاده از ابزارهای متفاوت برای طراحی و بهینه سازی سایت ها هم در این مرحله کمک می کنند تا صاحبان شرکت ها و کسب و کارهای مختلف، به راحتی به اهداف خود دست یابند.

با وردپرس هر طراح سایتی می تواند دقیقاً به همان قالبی از سایت که در ذهن خود دارد، برسد. قالب ریسپانسیو (Responsive Theme) یا واکنشگرا، قالبی است که در آن از رویکرد طراحی وب ریسپانسیو استفاده شده است. شاید چند قالب آماده و نصب شده روی پنل وردپرس داشته باشید اما فقط یکی از آنها میتواند فعال باشد. پلاگین دیگری که شما در سایت خود به آن نیاز دارید میهن پنل است که بعد از نصب تنظیمات آن بهصورت خودکار انجام میشود و نیاز به تنظیم خاصی ندارد. بعد از این قسمت کافی است به پایین تر و قسمت زمان بندی Garbage Collection بروید که مسئول زمان بندی برای حذف فایل های کش قدیمی است. در پایین صفحه و در قسمت Cache Timeout تنظیمات زیر را اعمال کنید و فراموش نکنید که در انتها حتما بر روی Change Expiration کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود. از این رو تعدادی از کاربردی ترین و بهترین افزونه های بازاریابی اینترنتی در وردپرس را در زیر برای شما درج کردهایم.

البته قالبهای وردپرس را میتوانید رایگان یا در ازای پرداخت پول از سایتهای زیادی تهیه کنید. تکنیکهای افزایش سرعت سایتی که در ادامه به شما آموزش میدهیم، همه تکنیکهایی هستند که توسط خودمان روی سایتهای مختلف اجرا شدهاند. اگر توجه داشته باشید اکثر سایتهای وردپرسی به فکر تغییر صفحه ساز سایت خود هستند و دقیقا دلیل این مسئله عدم سازگاری این صفحه ساز با استانداردهای جدید Google PageSpeed است. در اینجا به پایان مقاله افزایش سرعت سایت با افزونه های کش وردپرس از پرداز آی تی رسیدیم و امیدواریم با استفاده از افزایش سرعت سایت با افزونه های کش وردپرس توانسته باشید بهترین و سازگارترین افزونه کش مناسب سایت خود را پیدا کنید. با توجه به اهمیت این موضوع، قرار است در این مقاله مهمترین راهکارهای افزایش سرعت سایت وردپرسی را به شما آموزش بدهیم.

حالا چه راهکاری وجود دارد؟ مسئلهی مهم این است که شما بدانید چه افزونههایی کند است و از آنها استفاده نکنید. با استفاده از یک افزونه تصاویر با ابعاد کوچکتر را برای موبایل انتخاب کنید. شاید برایتان جالب باشد که در یک سایت وردپرس، تأخیر چند ثانیه ای در بارگذاری پیج ها می تواند روی آمار بازدید از سایت شما هم تأثیر بگذارد و از خود بپرسید واقعا این موضوع تا این حد برای مردم مهم است؟ اگر در گوگل پیج اسپید به مورد avoid landing page redirects برخورد کردهاید احتمالا به دلیل استفاده از لینکهای نادرست است. علاوه بر خود هسته وردپرس، احتمالا شما در سایتتان تعداد زیادی افزونه هم نصب دارید. در واقع یکی از پایهایترین اقدامات لازم برای بهینه سازی تجربه کاربری و همینطور سئو، افزایش سرعت سایت است. برای استفاده از این پلاگین لازم است در سایت این شرکت عضو شوید و با دریافت کد فعالسازی از تمام امکانات این پلاگین رایگان استفاده کنید.

چه نیازی به ترجمه افزونه ها در وردپرس وجود سایت بی تم (betheme.ir) دارد؟ فرقی نمیکند که سایت شما چقدر سنگین شده باشد و چه اندازه فایل در آن آپلود کرده باشید. در مرحله دوم هم زمانی که سایت شما چند بازدید کننده همزمان داشته باشد، دانلود یکجای این اطلاعات توسط مرورگر چندین کاربر، میتواند باعث افزایش فشار به هاست یا سرور شما و در نتیجه کاهش سرعت سایت شود. سرعت پایین باعث می شود که بازدیدکنندگان خود را از دست بدهید. شاید برایتان جالب باشد بدانید اغلب سایتهای وردپرسی که با مشکل سرعت پایین روبرو هستند، به دلیل مشکلات فضای میزبانیشان دچار این دردسر شدهاند!

این مقاله همواره بروزرسانی میشود.

همچنین شاید بسیاری از آن ها فکر کنند با دانستن دانش برنامه نویسی می توانند به این موارد را کنار گذاشته و به صورت خودکفا با نوشتن کد از آن ها استفاده نمایند، اما باید بگوییم در واقع اکثر افراد با توجه به دانش زیاد، باز هم نیازمند استفاده از آن ها هستند. دقت کنید که این پوشه اول باید به یک فایل با فرمت zip تبدیل شود. در این شرایط زمانی که یک کاربر بخواهد از جنوب کشور به سایت متصل شده یا اصلا برای اتصال به سایت شما، از VPN استفاده کند، باید زمان بیشتری را نسبت به کاربری که در تهران است صرف کند. هر چه میزان محتوای یک صفحه بیشتر یا سنگین تر باشد تعداد این ریکوئست های ارسالی از مرورگر کاربر به سرور نیز بیشتر می شود و این مورد باعث افزایش زمان برای دریافت پاسخ درخواست و در نتیجه افزایش مدت زمان بازگذاری صفحه می شود.

یک افزونه وردپرس چه کاربردی برای سایت ما دارد؟ انتخاب یک قالب مناسب برای وبسایت، به همان اندازه اهمیت دارد که ما برای خانههایمان و یا دفتر کارمان، یک دکوراسیون خوب انتخاب میکنیم. یکی از مزایای استفاده از وردپرس این است که تنها با کمی تحقیق و مطالعه و صرف وقت می توانید با استفاده از نرم افزار وردپرس سایتی را طراحی کنید که دقیقاً منطبق با نیازهای شما باشد و برای بازدیدکنندگان هم تا اندازه ای جذابیت داشته باشد که پس از یک بار بازدید، مجدداً به سراغ آن بیایند. علاوه بر نصب افزونه W3 Total Cache؛ فشرده سازی Gzip را می توانید از طریق هاست و تیم پشتیبانی تقاضا کنید و یا به کمک فایل .htaccess، فعالسازی نمایید. 1. از فشرده سازی Gzip استفاده کنید. 1. از یک تم مناسب برای سایت خود استفاده کنید. به فرآیندی که عمل جستجوی IP یک سایت در بین DNS Serverها انجام میدهد، DNS Lookup میگویند.

با استفاده از افزونهی Envira Gallery سایت عکاسی خود را بسازید. به همین منظور در مطلب افزایش سرعت سایت با افزونه های کش وردپرس از پرداز آی تی ابتدا قصد داریم شما را با توضیح کش و دلایل نیاز به آن آشنا کنیم و سپس به سراغ معرفی بهترین افزونه های کش وردپرس جهت افزایش سرعت صفحات سایت بریم پس در ادامه ما را همراهی کنید و از خواندن این مقاله لذت ببرید. اما ما در این مقاله از ادمین سایت قصد داریم به ۱۰ روش موثر و سادهتر بپردازیم که اجرای آن سختیهای زیادی به همراه نداشته باشد. بنابراین راهکار بعدی که ما به شما پیشنهاد میکنیم، استفاده از قابلیت صفحه بندی کردن نظرات است. پس از نصب و فعال کردن این افزونه پیشنهاد میشود که به یکی از دو مسیر زیر رفته و زبان برنامه را با حذف کردن فایلی که پسوند fa.

در طول سالها، وردپرس هدف هکرها در سراسر جهان بوده است. با بهروزرسانی نسخه وردپرس، وبسایت شما در برابر خلأهای از پیش تعیین شده و نقاط آسیبپذیری (Vulnerability) که هکرها از آن برای دسترسی به وبسایت شما انجام میدادند، تا حد زیادی ایمن خواهد شد. اینا کارایی هم که با این پلاگین قابل انجامه. این پلاگین های وردپرسی نیز از اهمیت خاصی برخوردارند و بهتر است قبل از هر چیز اگر سایت فروشگاهی دارید و یا می خواهید از فرم سازها استفاده نمایید، هر یک از این موارد را به صورت دلخواه و بر حسب کارایی انتخاب نمایید.

منظور از زیر ساخت هاستینگ سایت شماست.

در هر حال همیشه یک جای کارتان به سرعت سایت گیر است! یکی از افزونه قدرتمند امنیتی وردپرس می باشد ، این افزونه یک ابزار ساده و فوق العاده کابردی برای حفاظت و امنیت در برابر هک و حملات به سرور شماست ، تنها کافیست آن را روی وردپرس خود نصب کنید . همچنین در صورتی که امکان خرید نسخه اصلی پوسته و پلاگین را ندارید می توانید از سایت های معتبر پوسته ها و افزونه های رایگان را دریافت کنید. به کمک این قابلیت در وردپرس می توانید کدهای سفارشی خود را در چرخه اجرای وردپرس وارد نمایید. اگر سوالی در زمینه آموزش نصب افزونه در وردپرس دارید در قسمت نظرات بنویسید تا کارشناسان ما برای رفع ایرادتان به سرعت پاسخ سوالتان را بدهند. شما کاربران محترم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

افزایش سرعت وردپرس LayerSlider یک پلتفرم چند منظوره برای ساخت انیمیشن است. یکی از مهمترین عوامل در سرعت سایت، زیر ساخت سایت میباشد. منظور از زیر ساخت هاستینگ سایت شماست. برای مشاهده آموزش کار با وردپرس در جلسه 22 به لینک زیر مراجعه نمایید. هاست وردپرس ایران سرور، با سرعت باورنکردنی، یکی از بهترین گزینهها، برای کسانی است که حجم دیتای نسبتاً بالایی دارند و به سرعت شاستشان اهمیت میدهند. تصور کنید برای میزبانی سایت وردپرسی خودتان، از هاست ایران سرور استفاده میکنید که سرورهای آن در تهران واقع شده.

امروز قصد داریم مطلبی کاربردی و گره گشا از دسته آموزش های وردپرس با نام بهترین راه افزایش سرعت وردپرس قرار بدیم. روزها و ماههای اولی که وردپرس همچنان خردسال بود و به پیشرفت امروزه خود نرسیده بود بیشتر افراد از این سیستم مدیریت محتوا فقط برای راه اندازی سایتهای شخصی خود استفاده میکردند و به مرور نیز قالبهای شخصی بسیار زیاد و جذابی برای آن کدنویسی شد. برای این منظور بهرهگیری از دو افزونه بسیار مهم، UpdraftPlus برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته وSucuri جهت جلوگیری از نفوذ به سایت توصیه میشود. Algolia جهت بهبود کیفیت جستجوی سایت شما مراحل یکپارچه سازی را انجام دهید. را ذخیره کنید و براحتی در خروجی صفحه نمایش دهید.

سرعت سایت یکی از فاکتورهای غیررسمی رتبه بندی سایت ها در گوگل/ بینگ و یاهو است. ۶. افزایش سرعت بارگذاری و نتایج مثبت در رتبه سایت شما در موتورهای جستجوگر. بسیاری از کاربران هنگام خروج از وبسایت، فراموش میکنند از وبسایت خارج شوند و صفحات خود را در حال اجرا میگذارند. حال شرکت سازنده افزونه، چندین قابلیت مهم و کلیدی دیگر را هم به صورت غیر رایگان و در قالب یک نسخه تجاری در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران با پرداخت هزینه ای از امکانات بیشتری برخوردار باشند.

افزونه وردپرس

با رمز عبور از مدیریت وردپرس محافظت کنید. این پلاگین مدیریت وب سایتتان را آسان تر از همیشه خواهد کرد. امیدواریم این مقاله را مفید دیده باشید. این مقاله همواره بروزرسانی میشود. که در کمال تعجب خیلی از افراد اصلا به این موضوع اهمیت نمی دهند. لازم به ذکر است که سایت های میزبان زیادی برای بارگذاری ویدیوها موجود هستند که سرعت بسیار بالایی هم دارند و خیلی بهتر از سرور شما از پس این کار بر می آیند. Query Monitor: افزونه بسیار کاربردی وردپرس که با استفاده از آن میتوانید افزونههای کند سایت خود را پیدا کنید. کاربران شما با استفاده از این افزونه می توانند محصولات سایت را بر اساس عناوین محتلف،رنگ،جنس کالا و فاکتورهای دیگر بررسی کرده و جستجو کنند،امکانی که در تمامی وب سایت های فروشگاهی بزرگ دنیا وجود دارد و با افزایش تعداد کالاهای وب سایت شما این افزونه به کاربران کمک می کند بر اساس خواسته هایشان جستجو کنند.

هرچند که وردپرس قابلیت هاستینگ و نمایش فیلم را دارد، ولی به نظر می رسد استفاده از این قابلیت به نفع شما نباشد چراکه در درجه اول پهنای باند زیادی را اشغال می کنند که اگر اکانت هاست شما محدود باشد، به ضرر شماست و در ثانی، سایت وردپرس شما را گسترده تر می کنند، در نتیجه پشتیبان گیری از آن دشوار می شود. سرعت بالای سایت یکی از مهم ترین خدماتی است که وردپرس به کاربران خود ارائه می دهد چراکه سرعت بارگذاری پیج ها تقریباً بر همه چیز تأثیر می گذارد، از ترافیک سایت گرفته تا نرخ پرش کاربران یا میزان تعامل و رضایت مندی آن ها با سایت و در نهایت سوددهی سایت. با توجه به آنچه گفته شد، می توان به این نتیجه رسید که چه چیزهایی باعث می شود یک سایت وردپرس سریع یا کند شود.

پلاگین وردپرس