خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس

روشهای دیگری نیز برای سرعت بخشیدن به سایت شما وجود دارد، اما برای شروع کار بهتر و سادهتر این است که از افزونهها کمک بگیرید. اما من یعنی محمد یزدانی می خوام روش هایی رو برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی عنوان کنم که هیچکجا مثلش رو ندید. روش هایی که در ادامه مطرح می شوند، کمی تخصصی و فنی تر بوده و بعضی از آن ها ویرایش وب سایت و درک مقدماتی از زبان PHP را می طلبند. برای حل این مشکل، زمپ را باز نموده و پس از راهاندازی آن، مطابق تصویر زیر با کلیک بر روی دکمه Config، گزینه (PHP(php.ini را انتخاب کنید. ارتقا وب سایت به جدیدترین نسخه PHP می تواند بسیار کسل کننده باشد اما ارزشی که به همراه دارد بسیار زیاد است. اما از آنجا که این افزونه قابلیتهای زیادی دارد، نصب آن کمی دشوار است و اگر کار با آن را بلد نباشید، ممکن است به دردسر بیفتید.

ممکن است به مرور زمان وردپرسهای بسیاری بر روی سیستم خود نصب کرده باشید، همین امر یکی دیگر از دلایل اصلی کندی سرعت وردپرس در لوکال هاست است، در صورت امکان سیستم خود را از تمام وردپرس¬هایی که اضافی هستند و به آنها نیازی ندارید پاکسازی کنید و سرعت وردپرس خود را مجددا تست کنید. متن تمام راه هایی که طراحان سایت و سئو کاران برای افزایش سرعت سایت در وردپرس انجام داده اند را بررسی کرده و بهترین های آنها را به شما معرفی کرده ایم.

اهمیت سئو سایت بر کسی پوشیده نیست.

استفاده از افزونه Envira Gallery یکی از بهترین افزونه ها در زمینه گالری عکس در وب سایت وردپرس است. برای رفع مشکل سایت در این زمینه می توانید از پلاگین WP-Optimize استفاده نمایید. اسکریپت ها قادر هستند تا قابلیت های جذابی را به وب سایت اضافه نمایند اما استفاده از آن ها هزینه هایی را نیز در بردارد که یکی از این هزینه ها کند شدن وب سایت است. اما پست های بسیار طولانی و با تصاویر زیاد می تواند در زمان بارگذاری صفحه وب سایت تاثیر منفی بگذارد. این ویرایشگر به طراحان این اجازه را میدهد که به تصاویر خود حاشیههایی را اضافه کنند و با ایجاد الگوها و قالبها برای عکسهای خود، یک محتوای بصری یکپارچه و سازگار با محیط وب سایت به وجود بیاورند.

پلاگین وردپرس

با درود فراوان به دوستان عزیز پوستهای که در این نوشته به معرفی و ارایه آن خواهیم پرداخت، Business Kit نام دارد که بهدست دوستان در بخش پارسی سازیِ گروه ماندگار وب برای شما دوستان و کاربران وردپرس پارسی، با بالاترین کیفیت ممکن ترجمه و راستچین شده است. خیلی مهم است که سایت شما با منطقه جغرافیایی هاست تان چقدر فاصله دارد. هاست وب سایت وردپرسی، یکی از مهم ترین نقش ها را در سرعت وب سایت ایفا سایت بی تم می کند. همانطور که می دانید یکی از عوامل مهم در سئو بهینه بودن و سرعت سایت شماست ، به این معنا که یکی از اولویت های موتور های جستجو Optimize بودن سایت شماست و این در سئو تاثیر بسیاری دارد در نتیجه بهتر است روی قالب وردپرس خود حتماً این افزونه را هم داشته باشید تا کماکان در تجارت الکترونیک موفق تر عمل کنید.

که نصب این افزونه ها می تواند سرعت بارگذاری سایت شما را ۲ تا ۵ برابر افزایش دهد.تصویر بالا به خوبی این فرایند را نشان می دهد. ما در ادامه به شما نشان می دهیم که چگونه و تنها با چند کلیک سرعت سایت خود را افزایش بدهید. از طریق این قابلیت می توان تعیین کرد که تصاویر سایت تنها در زمانی که کاربر بر روی آنها اسکرول می کند دانلود و نمایش داده شوند. پس از مدتی متوجه این قضیه خواهید شد که سرعت لود سایت بدون ایجاد تغییر خاصی در سایت رو به کاهش است و دلیل اصلی این اتفاق ذخیره شدن داده های فراوان و عمدتأ تکراری بر روی دیتابیس سایت است.

همانطور که در تصویر بالا هم مشخص است، شما میتوانید در سایت gtmetrix تعداد درخواست های هر صفحه را بررسی کنید. بعضی از افزونههای پرکاربرد و مفید برای افزایش سرعت سایت وردپرسی را در ادامه با هم بررسی میکنیم. چرا سرعت وب سایت های وردپرسی اهمیت دارد؟ امکان گسترش افزونه WP eCommerce با استفاده از add-on های آن وجود دارد. این امکان برای حداکثر 500 صفحه استفاده می شود. اگر هنوز به دنبال حداکثر کردن سرعت وب سایت خود هستید، توصیه می کنم که ادامه مطالب بیان شده را از دست ندهید. با این حال، اگر طراحی سایت شما اگر از ابتدا این استراتژی را داشته باشد خیلی بهتر است، پس اگر هنوز وب سایت خود را راه اندازی نکرده اید حتما این مورد را در نظر بگیرید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ایکاد با انتخاب بهترین و باکیفیت ترین هاست ها تلاش می کند تا شرکت شما همواره و در هر شرایطی بالاترین سرعت را داشته باشید. انواع سایت وردپرسافزایش سرعت سایت وردپرسیافزونه های Cache پیشنهادی برای افزایش سرعت سایت وردپرسیشبکه توزیع محتوا (CDN) چیست؟ استفاده از یک شبکه توزیع محتوا کمک می کند تا سرعت وب سایت برای کاربران واقع در مکان های متفاوت افزایش پیدا کند. مکان جغرافیایی کاربر و فاصله او از مکان فیزیکیهاست میتواند بر روی سرعت سایت تأثیر بگذارد.

نیاز نیست تمام این موارد را انجام دهید کافی است برخی از آنها را اعمال نموده و باقی موارد را مطالعه نمایید تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه کسب نموده و در زمان مقتضی از آن بهره ببرید. سرعت اجرا اسکریپت های نوشته شده در نسخه های اخیر PHP؛ 30 درصد افزایش یافته است که سرعت سایت وردپرسی از تأثیر آن بی بهره نبودند. چندسال اخیر با توجه به گسترش استفاده از شبکه های تحویل و توزیع محتوا (CDN)، شرکت های بزرگی در ایران تاسیس شده اند که استفاده از این قابلیت را برای ایرانی ها هم فراهم آورده اند. از شبکه های توزیع محتوا (CDN) استفاده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

محبوب ترین ابزار تست سرعت سایت ابزار جی تی متریکس میباشد که در بین سئو کاران جایگاه بالایی دارد. از دیگر ابزار هایی که برای بالا بردن سرعت سایت به سئو کاران و طراحان سایت پیشنهاد می شود این ابزار می باشد. اهمیت سئو سایت بر کسی پوشیده نیست. بعضی از قالبهای وردپرس بهدلیل غیراستاندارد بودن بر سرعت سایت تاثیر منفی میگذارد بنابراین بهتر است یک قالب سبک و مناسب برای سایتتان انتخاب کنید. هر چه این صفحه را از نظر سرعت و ساختاری که دارد بهبود دهید، به مراتب تاثیر خود را روی صفحات داخلی نیز میگذارد. پاک کردن قالب های اضافه بر روی افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست تاثیر دارد. حالا که عوامل تاثیر گذار بر سرعت سایت را برای شما معرفی کردیم، بهتر است به سراغ روش های افزایش سرعت وب سایت وردپرس بپردازیم. آنکه به بررسی سرعت سایت بپردازیم و وردپرس راه بسنجیم باید از ابزارهای کنترل سرعت سایت استفاده کنیم و بهره بگیریم.

اما وب سایت های دیگری هم برای این کار هستند و حتی می توانید از خود سرویس تست سرعت گوگل نیز برای بررسی سرعت لود سایت خود استفاده کنید. با توجه به گستردگی از استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، در این مقاله به بیان نکاتی پرداخته ایم که با رعایت آن ها می توانید سرعت وبسایت وردپرسی خود را بیش از پیش افزایش دهید. مثلا قرار است کدی بنویسید که یک تغییر در محتوای پست ها اتفاق بیفتد. سپس مانند تصویر فوق محدودیت حافظه را افزایش دهید و تغییرات را ذخیره کنید، سپس زمپ خود را یک بار دیگر در حالت Stop قرار دهید و مجددا start را کلیک کنید تا متوجه تغییرات ایجاد شده شوید. این بار ما میخواهیم با دوستان یک افزونه اختصاصی برای سایت خودمان بنویسیم و برای کاربرانی که دوست دارند افزونه بنویسند هم قرار دهیم. بعضی از افزونهها نیاز دارند در فراخوانی کتابخانه Jquery از اینترنت یا سایتهایی که دارای اختلالات سروری و فیلتر هستند کمک بگیرند که این خود یک دلیل دیگر افت سرعت سایتهای وردپرسی میباشد.

و در مقابل اگر سایت شما زیاد به روز نمیشود، میتوانید زمان طولانیتری را در نظر بگیرید. برای حذف قالب وردپرس بهتر است در قدم اول از سایت خود بکاپ بگیرید. توصیه میکنیم برای حل مشکل سرعت در لوکال هاست فقط افزونههایی که وجود آنها ضروری هستند و از آنها استفاده میکنید را نگهدارید و مابقی افزونهها را غیرفعال و حذف نمایید. افزونههایی نظیر WP Rocket یا LiteSpeed Cashe به شما امکان کنترل کردن فایلهای CSS/JS را نمیدهند و این افزونه منحصرا برای این امکان است. شبکه های ارسال محتوا یا content delivery network به شبکه گسترده ای از سرورها گفته می شود که در نقاط مختلف دنیا مستقر شده اند و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربر، سایت شما از طریق نزدیکترین سرور به وی پاسخ خواهد داد که این مورد سبب افزایش سرعت سایت شما برای کاربر خواهد شد. ما در این مقاله تلاش کردیم تا علاوه بر پاسخ به سوالات بالا، عوامل کاهش سرعت وب سایت وردپرسی، چرایی اهمیت سرعت وب سایت، روش های افزایش سرعت وب سایت وردپرس و همین طور راه های عملی برای ارتقا و بهبود سرعت وب سایت را برای شما توضیح بدهیم، پس تا انتهای مقاله همراه وب سایت دیجیتال مارکتینگ ایکاد باشید.

اگرچه رعایت بسیاری از این نکات برای سایت هایی که از دیگر زبان های برنامه نویسی و دیگر سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنند نیز لازم است و تفاوت آن ها با وردپرس تنها در روش انجام این موارد است. قالبها نه تنها بر ظاهر وب سایت تاثیر دارند بلکه یکی از ارکان اصلی بهینهسازی سایت و سئو هستند. این موضوع در مورد سایت های وردپرسی از درجه اهمیت بالاتری برخوردار است چرا که سایت های وردپرسی برخلاف سهولت استفاده، امکانات بالا و پلاگین های متنوع، پاشنه آشیلی به اسم «سرعت سایت» را همیشه همراه خود دارند. اما امکانات Yoast فقط همین نیست.

وجود مشکل در افزونههای وردپرسی یکی از دلایل کندی سرعت سایتهای وردپرسی است، چناچه روشهای بسیاری را تست کرده و همچنان با مشکل افت سرعت روبرو هستید توصیه میکنیم کلیه افزونههای موجود در وردپرس خود را غیرفعال کنید، سپس بار دیگر سرعت وردپرس خود را آزمایش کنید، در صورتی که مشکل افت سرعت برطرف شده باشد میبایست افزونهها را یک به یک فعال و تست کنید تا متوجه شوید کدام یک از افزونهها باعث کاهش سرعت وردپرس شما میشوند. کسب درآمد اینترنتی در منزل یکی از بهترین روشهای درآمدزایی آنلاین است.

برای انجام این کار، به سرویس فایروال وب (WAF) مانند Cloudflare یا Sucuri نیاز دارید. این روند، سرعت سایت شما را بسیار بهبود میبخشد. با انتخاب یک هاست مناسب ( چه از نظر سرعت و چه از نظر امنیت ) اولین گام را در بهبود سرعت بارگذاری محتوای سایت وردپرسی خود بردارید. اگر وب سایت خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کرده باشید پس حتما با پیشوند wp- آشنا هستید. تا حدودی با دلایل کندی سایت وردپرسی آشنا شدیم در قسمت پایین در راه حل افزایش سرعت سایت وردپرس را توضیح خواهیم داد.

زمانی که برای نخستین بار قصد دارید سایت خود را با سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیادهسازی کنید، ممکن است قبل از خرید هاست بخواهید برای طراحی، تست قسمتهای مختلف، آزمایش قالبهای دلخواه و افزونههای مورد نیاز از لوکال هاست برای مشاهده خروجی سایت خود استفاده کنید، اما یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از لوکال هاست با آن روبرو میشوید پایین بودن سرعت لوکال هاست میباشد. اما تاثیر منفی آن این است که باعث کندی بارگذاری صفحات می شود.

افزونه وردپرس