خرده‌ها، عمده‌ها، و چرا نسخه‌های زیادی داریم – اخبار وردپرس

[Josepha Haden Chomphosy 00:05:32]

این به همه ما این ایده را می دهد که می خواهیم توجه خود را به کجا متمرکز کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که وردپرس به رشد خود در آینده ادامه می دهد. می توانید در make.wordpress.org/project مراقب آن باشید.

مرد دوازدهم
وضعیت کلمه

رونوشت

[Josepha Haden Chomphosy 00:02:16]

سوالی دارید که دوست دارید پاسخ داده شود؟ می توانید آنها را به آدرس wpbriefing@wordpress.org ارسال کنید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت ضبط صدا.

وام

که به فکر نهایی من می پردازد. مفهوم کاربر به عنوان همکار.

[Josepha Haden Chomphosy 00:04:10]

ایده در اینجا این است که با توجه به تعداد کافی افراد به یک مشکل، آن مشکل شانسی ندارد. بنابراین هنگامی که یک نسخه در حالت کارآمد ارسال می شود اما با تعاملاتی که می تواند از اصلاحات استفاده کند، سریع ترین راه برای یافتن آن اصلاحات این است که آن را به جامعه کاربران و توسعه دهندگان وردپرس ببرید و از آنها دعوت کنید تا این CMS را با ما ایجاد کنند.

اگر به توسعه و تکامل نرم‌افزار خود به عنوان یک تلاش گروهی فکر کنیم، می‌توانیم افرادی را که از نرم‌افزار ما استفاده می‌کنند به‌عنوان آنچه «مرد دوازدهم» نامیده می‌شود در نظر بگیریم که در گیومه آمده است، و من این کار را می‌کنم، پیوندی به آن می‌گذارم. که در یادداشت های نمایش نیز.

بنابراین اول اصلی در مقابل جزئی. انتشارات اصلی در وردپرس تقریباً سه بار در سال اتفاق می‌افتد، انتشار یا گرفتن. در یک نسخه اصلی، متوجه خواهید شد که ما ویژگی‌هایی را شامل می‌شود، بنابراین توانایی‌های کاملاً جدید، پیشرفت‌ها، که به طور کلی می‌توانید آن‌ها را بهبود توانایی‌های موجود بنامید، و همچنین هر گونه رفع اشکالی را که می‌توانیم پیدا کنیم، بزرگ یا کوچک، می‌گیریم. همه آنها

من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. در اینجا ما می رویم.

هنگامی که آن‌جا منتشر شد، از بازخورد نسخه اولیه برای تکرار سریع و ارسال نسخه دیگری استفاده می‌کنیم. به این ترتیب، ما هیچ ویژگی خوبی را دریغ نمی کنیم. و از آنجایی که ما از قبل برای جزئی فوری برنامه ریزی کرده بودیم، هر مشکل عمده ای که ظاهر می شود می تواند در کمتر از دو هفته برطرف شود. ثانیا، این مفهوم وجود دارد که با چشمان زیاد، همه اشکالات کم عمق هستند، که در درجه اول در منبع باز وجود دارد.

و امروز نگاهی گذرا به انتشارات جزئی خواهیم انداخت. درست به عنوان یک ژنرال، من همیشه می خواهم وقتی در مورد انتشار صحبت می کنم به استعاره های ورزشی متمایل شوم، و فکر می کنم این به خاطر کلمات اصلی و فرعی است. و بنابراین، من تمام تلاشم را انجام داده‌ام که آن را در هیچ یک از توضیحات امروزم لحاظ نکنم.

نکته مهم شماره دو این است که نامزدهای تیمی در اکثر تیم ها در حال حاضر آزاد است. بنابراین، اگر سازمان‌ها و افراد درگیر در فهرست راه‌هایی هستند که می‌توانید به وردپرس بازگردانید، به تیمی که در آن مشارکت دارید بروید و ببینید که چگونه دست خود را برای آن بالا می‌برید.

اما من یکی دارم، یکی دارم که یک چیز ورزشی است. بنابراین فقط اگر ورزش را دوست ندارید، بدانید که این فقط کمی است و ما سعی خواهیم کرد با دقت در مورد آن سریع عمل کنیم. بسیار خوب، انتشارات جزئی. ممکن است متوجه شده باشید که من تقریباً به همان اندازه که به نسخه‌های اصلی اشاره می‌کنم، به نسخه‌های فرعی اشاره نمی‌کنم. و با این حال، اکثر اوقات، زمانی که ما یک نسخه اصلی وردپرس داریم، یک نسخه کوچک وجود دارد که تقریباً بلافاصله پس از آن شروع می شود.

امیدوارم که به سوالات شما در مورد آهنگ انتشار ما پاسخ دهد، و اگر اصلا وارد این پادکست نشدید و در مورد آهنگ های انتشار سؤالی نداشتید، امیدوارم این اطلاعات جدید کمی به پیچیدگی کار در منبع باز کمک کند.

[Josepha Haden Chomphosy 00:00:27]

نکته مهم شماره یک این است که State of Word اعلام شده است و برای 15 دسامبر برنامه ریزی شده است. در روز کمی زودتر از تکرارهای گذشته است، بنابراین امیدوارم گروه جدیدی از شنوندگان را در همان زمان تنظیم کنیم. من پیوندی به آن در یادداشت‌های نمایش می‌گذارم، یا می‌توانید به wordpress.org/news بروید تا خودتان اطلاعیه را ببینید.

[Josepha Haden Chomphosy 00:06:00]

بنابراین در پایان روز، پاسخ به سوال «چرا این همه انتشار» و سؤال بعدی «چرا نقص پایدار را تحمل کنیم» تا حد زیادی یکسان است. برای اینکه ویژگی‌ها را به سرعت در اختیار کاربران خود قرار دهیم تا بتوانیم همیشه در این CMS که بسیار به آن اهمیت می‌دهیم جان بدهیم.

در ورزش، این به هواداران اشاره دارد. و اگر تا به حال به یک رویداد ورزشی زنده رفته‌اید یا در یکی از آن‌ها بازی کرده‌اید، می‌دانید که تشویق و تمسخر طرفداران به این موجودیت انگیزشی متمایز تبدیل می‌شود. به عنوان یک تیم کامل یا فردی، می دانید چه کاری باید انجام دهید. شما می‌دانید که باید در یک بازی چه کاری انجام دهید، اما چیزی در مورد آن سروصدای بی‌نظم و بلند بازخورد وجود دارد که فقط به کاری که انجام می‌دهید زندگی می‌بخشد، و من جامعه کاربران ما را اینگونه می‌بینم.

حالا، اگر این را با گوش‌های تازه می‌شنوم، اولین چیزی که تعجب می‌کنم این است، خوب، پس اگر بلافاصله بعد از انتشار ماژور شروع به کار روی مینور کنید تا به مسائلی که می‌دانید در ماژور معرفی کرده‌اید، رسیدگی کنید – چرا نه کشتی اصلی در حالی که اشکالات در آن وجود دارد؟ سوال عالی خوشحالم که پرسیدی بنابراین چند نکته در اینجا ارزش دانستن دارد.

اگر تاکنون با من بوده اید، احتمالاً متوجه شده اید که اساساً همیشه حداقل یک نسخه فرعی در هر نسخه اصلی وجود دارد. و همچنین ممکن است توجه داشته باشید که من گفتم موارد فرعی شامل وصله‌هایی برای مسائلی هستند که در یک ماژور معرفی کرده‌ایم.

و این، دوستان من، لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. از اینکه امروز برای جلسه وردپرس هماهنگ کردید، سپاسگزاریم. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم و تا چند هفته دیگر دوباره شما را می بینم.


منبع: https://wordpress.org/news/2022/11/episode-44-minors-majors-and-why-we-have-so-many-releases/

سپس نکته مهم شماره سه این است که اهداف، امیدها و جدول زمانی تصویر بزرگ در حال جمع آوری هستند، و من آنها را اندکی پس از شروع سال جدید ارسال خواهم کرد.

سلام به همه! و به پادکست مختصر وردپرس خوش آمدید، که در آن می‌توانید توضیحات سریع درباره ایده‌های پروژه منبع باز وردپرس، کمی بینش در مورد جامعه‌ای که از آن پشتیبانی می‌کند، دریافت کنید و فهرست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در دو هفته آینده ارائه می‌شوند، دریافت کنید.

[Josepha Haden Chomphosy 00:01:05]

بنابراین انتشارهای جزئی در وردپرس به طور متوسط ​​حدود چهار یا پنج بار در سال اتفاق می افتد. نسخه های کوچک شامل وصله هایی برای مشکلات معرفی شده در نسخه اصلی و هرگونه رفع اشکالی است که عملکرد را اضافه یا تغییر نمی دهد.

[Josepha Haden Chomphosy 00:00:00]

در اوایل ماه نوامبر، نسخه اصلی جدید برای وردپرس ارسال شد. این وردپرس 6.1 بود. می دانم که اساساً بی وقفه در مورد آن صحبت کردم. سپس دو هفته بعد، یک نسخه جزئی جدید برای وردپرس منتشر شد. وردپرس 6.1.1 بود که من اصلا در موردش صحبت نکردم. در اپیزود چهار این پادکست، به چرخه انتشار کلی و آنچه که کسی می‌توانست از جنبه تدارکات سطح بالا انتظار داشته باشد، دقت کردم.

در چهل و چهارمین قسمت از جلسه توجیهی وردپرس، میزبان ما Josepha Haden Chomphosy نقش نسخه های اصلی و فرعی را در پروژه منبع باز وردپرس برجسته می کند.

تدوینگر: داستین هارتزلر
لوگو: خاویر آرس
تولید: سانتانا اینیس
آهنگ: اول بی باک از کوین مک لئود

منابع

[Josepha Haden Chomphosy 00:05:02]

اولاً، این مفهوم “کشتی و تکرار” وجود دارد که هم در چابک و هم در منبع باز وجود دارد. ایده این است که ما نرم‌افزار را به محض اینکه مطمئن شدیم آنچه در نسخه است غیرقابل شکست است و بهترین مهمانان ما را در تجربه بهتری برای کاربرانمان نشان می‌دهد، ارسال می‌کنیم.

[Josepha Haden Chomphosy 00:03:09]

این ما را به لیست کوچکی از چیزهای بزرگ می رساند.