خرید رپورتاژ آگهی + نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی + لیست قیمت و تعرفه ها وبلاگ کانگورو | گلدلینک

این نوع از تبلیغات که با عنوان “ریپورتاژ خبری” شناخته شده است، یکی از قوی‌ترین و موثرترین نوع تبلیغات و همینطور یکی از راههای مهم افزایش رتبه سایت شما به دلیل دریافت لینک مستقیم و معمولا follow می‌باشد. سایت های مختلف برای اهداف مختلف محتوای خود را در رسانه ها به عنوان ریپورتاژ آگهی منتشر میکنند و تلاش میکنند از این طریق سریع تر به اهداف شان برسند. یکی از این اهداف بهبود سئو دریافت بک لینک از سایت های معتبر است.

شما میتوانید برایکم شدن قیمت ریپورتاژ آگهی از پکیج هایی که سایت های ریپورتاژ برای کاربران خود ارائه میدهند استفاده کنید. در این پکیج ها امکان انتشار مطلب در سایت های مختلف فراهم است و هزینه کمتری دریافت میشود نسب به زمانی که بخواهید در تک تک این سایت ها ریپورتاژ آگهی منتشر کنید. سنجش اعتبار سایتهای ریپوتاژ آگهی خبری با فاکتور های مختلفی سنجیده میشود و شما میتوانید با در نظر گرفتن این فاکتور ها بهترین سایت های ریپورتاژ آگهی را برای انتشار ریپورتاژتان انتخاب کنید.

خرید رپورتاژ آگهی + نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی + لیست قیمت و تعرفه ها وبلاگ کانگورو | گلدلینک

دانستن هر کدام از این موارد می تواند در اجرای کمپین پرقدرت وبسایت شما کمک کننده باشد. 2- سایت هدف (منظور سایتی است که می خواهیم رپورتاژ برویم) را بررسی و آنالیز کنید. خیلی از افراد به دنبال رپورتاژ های edu یا دانشگاه هستند و قدرت این سایت باعث شده تا علاقمندان زیادی را برای خود داشته باشند.

حداقل متن تولید شده در بازه 1200 به بالا و ترجیحا بالای 1500 اینجا کلیک کنید کلمه باشد. همچنین هر چقدر دامین آتوریتی چه به صورت فیک بالا باشد و چه به صورت نرمال، معمولا قیمت بالایی دارد که باید به این مورد هم توجه کنید. چنانچه در انتخاب پکیج ها برای سایتتون مردد هستید با ما در ارتباط باشید تا در این زمینه به طور کامل راهنمایی بشید.

  • فاکتورهایی مانند دامین آتوریتی ماز یا اسپم اسکور تنها یک فاکتور کمکی هستند و به هیچ عنوان تعیین کننده قوی یا ضعیف بودن رسانه نیستند.
  • در واقع مسئولیت رایاطرح پس از ارائه گزارش کار و لیست صفحاتیکه رپورتاژ و بک لینک شما در آن قرار گرفته است به اتمام رسیده و باقی کار در اختیار گوگل میباشد.
  • برای خواندن مقالات مرتبط با این مورد روی عنوان مقاله های زیر کلیک کنید و بخوانید.
  • چرا که نه؟ گاهی اقدامات ارزشمند پیشینتان می‌تواند در لحظه‌های سخت، شدیداَ به کارتان بیاید.

قیمت خدمات رپورتاژ آگهی باتوجه به سایتی که برای انتشار ریپورتاژ اگهی در نظر دارید متفاوت خواهد بود و بر اساس سایت ریپورتاژ آگهی قیمت خدمات رپورتاژ آگهی از ۳۰۰ هزار تومان به بالا خواهد بود. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت خدمات رپورتاژ آگهی با همکاران ما در اریا تهران تماس بگیرید و علاوه بر بهره مندی در باره ریپورتاژ آگهی میتوانید از قیمت خدمات رپورتاژ آگهی بر اساس پکیج انتخابی تان مطلع شوید. شما میتوایند از طریق همکارای با آریا تهران در چندین سایت معتبر ریپورتاژ های خود را منتشر کنید و از نتیجه مثبت آن ها اطمینان داشته باشید. از مهمترین خدماتی که آریا تهران به عنوان خدمات ریپورتاژ آگهی ارائه میدهد تولید ریپورتاژ میباشد. به این ترتیب شما میتوانید با سپردن این کار به تیم اریا تهران این اطمینان را داشته باشید که این متن با رعایت کامل اصول سئو نوشته میشود و تمام نکات تبلیغ نویسی نیز در ان ها رعایت میشود. همان یطور که میدنید انتشار ریپورتاژ آگهی میتواند هم در برندینگ سازی خدمات و محصولات شما تاثیر گذار باشد و هم میتواند تاثیر مثبت در سئو سایت داشته باشد.

آیا خرید رپورتاژ آگهی برای سئو ضروری است؟

همونطور که احتمالا مطلع هستید، اخیراً مشکلات زیادی برای بسیاری از سایت ها در جهت ایندکس محتوا ایجاد شده که ما برای سرویس های مجله ای و خبری اختصاصی، تضمین ایندکس شدن رپورتاژهای شما رو هم خواهیم داد. یعنی ضمانت می کنیم که رپورتاژهای منتشر شده، در کمتر از چند روز ایندکس شوند. محتوای رپورتاژها در هر رسانه دیگه ای به جز وبلاگ هارو میتونید بین 700 تا 1500 کلمه در نظر بگیرید. محتوای رپورتاژهای وبلاگی رو می تونید بین 500 تا 700 کلمه در نظر بگیرید. این فاکتور توسط سایت ماز (moz.com) ابداع شده و پاسخ ما به این سوال هم بله هست و هم خیر.

۵) حتما اسم برندتان را در متن حداقل ۲ الی ۳ بار تکرار کنید. بلکه مفهومی به نام Linkless نیز در سئو وجود دارد که اگر اسم برند شما حتی بدون لینک در وبسایت ها و وب پیج های مختلفی آورده شده باشد برای شما اعتبار می آورد. تصمیم گیری در مورد کیفیت محتوا و اعتبار سایت های دیگر توسط گوگل انجام میشود و نمیتوان به طور قطع گفت که همه سایت هایی که در صفحه اول نتایج جستجو هستند فاقد محتوای ارزشمند بوده اند. محتوای رپورتاژ آگهی حداقل ۷۰۰ کلمه و حداکثر ۱۲۰۰ کلمه باشد. این سرویس در واقع قدرت authority سایت شما را افزایش می دهد و این موضوع باعث افزایش اعتماد گوگل به سایت شما خواهد شد و نهایتا منجر به افزایش رنکینگ گوگل، بالا آمدن سایت در کلمات کلیدی و افزایش موفقیت سایت شما خواهد گردید. پلن 3 رپورتاژ آگهی در واقع مجموع پلنهای 1 و 2 رپورتاژ رایاطرح می باشد.

چه زمانی به خرید رپورتاژ نیاز داریم؟

این فاکتور هم مشابه دامین آتوریتی، توسط سایت ماز (moz.com) ابداع شده و تمامی مواردی که در مورد DA مطرح کردیم، در مورد اسپم اسکور یا spam score هم صدق می کنه. یکی از مهمترین ویژگی‌های تیم ما، توانایی ارتباط با انواع اقشار مشتریان است. یعنی شما مشتری عزیز می‌توانید به راحتی و خیالی آسوده، شبهات و سوالت خود را با ما در میان بگذارید و مشاوره‌ی متناسب خود را دریافت نمایید. ۷۲ساعت پس از ثبت‌نام در تریبون، از مشاوره رایگان سئو بهره‌مند خواهید شد.