خرید قالب وردپرس بدون لایسنس (بدون محدودیت نصب)

سپس بر روی دکمه Download WordPress کلیک کنید تا آخرین ورژن وردپرس را betheme.ir دانلود کنید. در مرحله بعدی شما باید آدرس دامنه وبسایت خودتان را در فیلد جستجو دامنه وارد کنید و در صورت آزاد بودن آن میتوانید آن دامین را به سبد خرید خود اضافه کنید و بر روی دکمه ” ادامه خرید ” کلیک کنید. امروزه دیتاسنترهای متعددی در سراسر ایران و جهان وجود دارد که در حال حاضر به صورت 24 ساعته مشغول به کار هستند. همچنین امنیت اغلب دیتاسنترها به ویژه دیتاسنترهای خارج از ایران بسیار بالا می باشد. در این مرحله، کافی است فایل زیب را، Extract کنید و پس از آن که فایل وردپرس از حالت زیپ خارج شد، باید خود فایل زیپ را از روی هاست خود حذف کنید تا فضای هاستتان را بیهوده اشغال نکند و در ادامه بر روی پوشه WordPress دوبار کلیک کنید تا وارد آن پوشه شوید.

افزونه وردپرس

در این صفحه نام کاربری و رمزعبور خود را وارد کنید تا وارد کنترل پنل دایرکت ادمین شوید. لینک یکطرفه و ترافیک شبکه ای تمدید دامنه ها در آسان رایان چگونه سایتم را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنم اضافه کردن دامنه جدید در سی پنل ثبت هاست ایران کلاهبرداری اینترنتی دامنه چیست سطح کاربری دایرکت ادمین بک آپ از سایت رابطه دامین با سئو Thawte ssl Nginx Web Server نحوه Extract کردن فایلها فعال سازی تل نت پاک کردن کش مرورگر گوگل کروم خارح کردن سایت از اسپم گوگل خرید هاست با اس اس ال چگونه وردپرس نصب کنم سرور مجازی چیست تخفیف در خرید دامنه IR هاست مناسب وردپرس چیست تفاوت میان registry, registrar و registrant آموزش گام به گام نصب وردپرس روش آپلود فایل در دایرکت ادمین تعویض دامنه اصلی سایت رفع مشکل نصب افزونه در وردپرس Izenpe OV تنظیمات پیوندهای یکتا در وردپرس ارسال پاسخ خودکار به ایمیل هق یخئشهد تایید دامنه آی آر برای سئو ساب دامین بهتر است یا ساب فولدر کش نرم افزاری آدرس IP دامنه ac.

با تصویر میتوانید نحوه ی عملکرد افزونه را بطور واقعی ببینید،بدانید دقیقا چه کاری میکند و بدانید که نیاز به امتحان کردن آن دارید یا نه. افزونه W3 Total Cache را به شما معرفی میکنیم. یکی از مزایایی که این افزونه را نسبت به باقی افزونه ها ارزشمند می کند سازگاری آن با پلاگین های کش وردپرس همچون W3 Total Cache, WP SuperCache, HyperCache است. برای راه اندازی این افزونه شما باید وردپرس 3.5 و بالاتر را نصب داشته باشید. بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی یک شرکت آنلاین یا توسعه یک وب سایت شخصی را دارند این سؤال را از خود می پرسند، کدام یک بهتر است، وردپرس یا Net ASP؟ بهترین و زیباترین وبسایت را راه اندازی کنید.

یک نمونه از تغییر جهت کادر را در زیر مشاهده میکنید. اگر نیاز به اضافه کردن یک CDN دارید، میتوانید از پلاگین دیگر این تیم یعنی CDN Enabler با ویژگیهای مشابه و با حجم کم و نصب ساده، استفاده کنید. در پایان نیز شما باید مراحل نهایی کردن خرید هاست را انجام دهید و پس از پرداخت هزینه هاست، نوبت به اتصال دامنه به هاست میرسد تا کاربران بتوانند با وارد کردن آدرس دامنه، وارد وبسایت ما شوند. “؛ همانطور که شما هم در تصویر بالا مشاهده میکنید به جز قیمت و میزان حجم هاست، هیچ گونه تفاوت در انواع پنلهای مختلف هاست وجود ندارد.

قاعدتا هیچکس از مزیتهای قالب اختصاصی وردپرس ناآگاه نیست و همه میدانیم، همین که یک قالب تخصصی داشته باشیم که از اِلمانهای اختصاصی کسبوکار ما استفاده میکند و این قالب منحصربهفرد است یک مزیت بزرگ در برندسازی ما به وجود میآورد. همانطور که احتمالا شما هم متوجه شدهاید برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در وبسایت نیز، باید این فایلها در یک کامپیوتر همیشه روشن ذخیره شود و آن کامپیوتر نیز حتما باید همواره به اینترنت متصل باشد تا کاربران و مشتریان کسبوکار اینترنتی ما بتوانند در هر زمانی به دیتاهای وبسایت ما از طریق اینترنت دسترسی کامل داشته باشند.

پلاگین وردپرس

اجاره کنیم که فایلها و اطلاعات وبسایت را در آن ذخیره کنیم. در این مرحله وارد صفحهای خواهید شد که از شما اطلاعات دیتابیس را میخواهد؛ دیتابیس مکانی از هاست شما است که اطلاعات مهم مثل متنها و… پس از کلیک بر روی هر یک از شرکتهای هاستینگ، وارد یک صفحه خواهید شد که میتوانید پنلهای مختلف هاست وردپرس را مشاهده کنید و مناسبترین پلان را خریداری کنید. تعداد فروش و تعداد نصب و دانلود قالب ها ، پس با این مقاله همراه باشید تا حرفه ای ترین و پر طرفدار ترین قالب های وردپرسی را به شما معرفی کنیم. و بی شک افزونه های وردپرس از مهمترین ارکان یک سایت وردپرسی هستند.

حجم تصاویر موجود در صفحات مختلف یک سایت از مهمترین موارد تأثیرگزار برای افزایش سرعت سایت است. همچنین میتواند تلاشهای مکرر یک کاربر برای ورود به سایت را از طریق ایمیل اطلاع رسانی کند. این کار باعث میشود تا حجم بسیار زیادی از اطلاعات صفحات وبسایت شما بصورت فشرده بارگذاری شوند که همین امر به تنهایی میتواند سرعت سایت شما را تا دو برابر بالاتر ببرد! بعنوان مدیر وبسایت، شما میتوانید از طریق ناحیه مدیریت خود، فاکتورها را بصورت عمده ایجاد، دانلود، و به کاربران ارسال کنید. نگران نباشید چرا که مراحل ثبت نام در این وبسایت بسیار ساده میباشد و شما میتوانید با ارسال برخی از مدارک شخصی خودتان مانند ارسال اسکن کارت ملی، شناسنامه و… همانطور که احتمالا شما هم به درستی پاسخ دادهاید، این مغازه هیچ سودی برای شما ندارد و در حقیقت راهاندازی آن یک کار بیهوده میباشد. فرض کنید شما قصد دارید یک مغازه در شهر محل سکونتتان باز کنید و هیچ دکور، ویترین و یا محصولی ندارید!

افزایش سرعت وردپرس

از همینرو یک شغل در سطح وب به نام هاستینگ (Hosting) به وجود آمد که امروزه جزو پردرآمدترین مشاغل اینترنتی میباشد که یکی از رایجترین مشکلات صاحبان کسبوکارهای اینترنتی و مدیران وبسایت یعنی فضای ذخیره سازی اطلاعات را، حل میکند. میکند. همچنین هر شخصی به پوشهی خاص خود دسترسی کامل دارد و میتواند اطلاعات و فایلهای وبسایت خود را در درون آن پوشه ذخیره کند. بهینه سازی تصاویر و ویدیوها : افزونه راکت میتواند حالت لود تنبل را به تصاویر و ویدیو های شما اضافه کند. WP Super Cache یکی دیگر از افزونه های محبوب ذخیره سازی صفحات وبسایت وردپرس است.که با سابقه ی خوبی که در گذشته داشته است لیاقت آن را دارد که در بین بهترین افزونه کش قرار گیر این افزونه رایگان است و توسط بسیاری از شرکت های برتر میزبان وردپرس توصیه می شود. خبر خوب این است که برای ثبت دامنههای بین المللی مانند “com.” به هیچ عنوان نیازی به ساخت شناسه کاربری در وبسایت ایرنیک نیست؛ تنها باید وارد یکی از وبسایتهای ثبتکننده دامنه شوید و دامنه خودتان را ثبت کنید.

در قدم بعدی باید بر روی دکمه ” ورود به DirectAdmin ” یا ” ورود به CPanel ” کلیک کنید تا وارد پنل مدیریت هاست خود شوید. خب برای متصل کردن دامنه به هاست خریداری در ابتدا وارد پنل کاربری وبسایتی شوید که دامنه خودتان را ثبت کردید، شوید. از بخش Account Manager ، وارد قسمت Domain Setup شوید و اگر میخواهید دامنه خودتان را تغییر دهید از این قسمت میتوانید این کار را به راحتی انجام دهید؛ دقت داشته باشید که اگر قصد تغییر دامنه خودتان را ندارید (یا به طور کلی تنها یک دامنه تا به امروز ثبت کردهاید) این مرحله را نادیده بگیرید و ادامه آموزش را مطالعه کنید. هنگام خرید هاست تنها باید چند سوال ساده از خودتان بپرسید.به طور مثال ” من چه مقدار حجم هاست، نیاز دارم ؟ خب نوبتی هم باشه نوبت خرید هاست و یا فضای ذخیره سازی برای وبسایت هستیم.

بنابراین هر چه صفحات سایتشما خلوتتر و دارای تبلیغات کمتری باشد سرعت لود آن صفحه هم بیشتر است. با کم شدن حجم صفحه سرعت بارگذاری بالا می رود. از آنجا که افزونه های شبکه های اجتماعی باید استایل شیت ها و اسکریپت های بیشتری را در سایت شما بارگذاری کنند، گاهی اوقات سرعت وب سایت شما را پایین می آورند. نکته طلایی: معمولاً افزونههایی که توسط توسعهدهندگان رسمی ارائه میشوند، استانداردها را هم رعایت میکنند و میتوانید بدون نگرانی از آنها استفاده کنید؛ اما اگر قرار است از افزونه یک دولوپر مستقل استفاده کنید، بهتر است که حساسیت بیشتری به خرج دهید.

همه­ی ما دوست داریم که رتبه­ی بهتری داشته باشیم و ترافیک بیشتری روی سایت ما قرار گیرد، درست است؟ یعنی بر خلاف اغلب پلاگین ها که هرکدام یک قسمت از وب سایت را تحت تاثیر قرار میدهند، این افزونه چندین بخش را تحت کنترل خود دارد. این افزونه ی به اشتراک گذاری به شما امکان می دهد دکمه های اشتراک گذاری ساده برای شبکه های اجتماعی را نمایش دهید و دکمه های ایمیل نیز در دسترس هستند. همانطور که گفته شد در گذشته برای طراحی یک وبسایت یا یک فروشگاه اینترنتی نیاز به داشتن دانش برنامهنویسی بود و به وبسایتهایی که برای اعمال یک تغییر کوچک نیاز به کدنویسی داشت، وبسایتهای استاتیک گفته میشد؛ در واقع وبسایتهای استاتیک یا ایستا وبسایتهایی بودند که با زبان نشانه گذاری HTML ساخته میشدند و افراد باید برای تغییرات و یا بارگذاری فایلهای ویدئویی، تصویری، صوتی و… در حال حاضر از هر 100 وبسایت در سرتاسر دنیا، 42 تا از آنها با وردپرس طراحی شده است؛ این آمار تنها برای وبسایتهای فروشگاهی نیست بلکه این اعداد و ارقام شامل وبسایتهای دولتی، شرکتی، خبری، مجلهای، سرگرمی و…

به عنوان قدم اول باید در گوگل عبارت ثبت دامنه را سرچ کنید و سپس از میان وبسایتهای زیادی که خدمات ثبت دامنه ارائه میکنند، یکی را انتخاب کرده و به راحتی دامنه خودتان در آنجا ثبت کنید. افزایش سرعت وردپرس هم توسط موتورهای جستجو و هم توسط مردم مد نظر قرار میگیرد زیرا شما باعث میشوید وبسایت از نظر خزیدن توسط رباتهای گوگل وضعیت بهتری داشته باشد. قدم اول: در ابتدا وارد گوگل شوید و عبارت ” ثبت دامنه ” را جستجو کنید؛ سپس از میان 3 لینک اول یکی را انتخاب کرده و وارد وبسایت شوید. پس از این که وارد حساب کاربری خود در وبسایت ایران سرور شدید، از قسمت ” دانلودها ” بر روی قسمت ” ثبت دامنه جدید ” کلیک کنید تا وارد مراحل ثبت دامنه شوید. 1. ثبت دامنههای جدید: اگر دامنه خودتان طبق آموزشهایی که تا اینجای دوره داده شد، پیش نرفتید و دامنهتان را ثبت نکردید، میتوانید از این طریق اقدام به ثبت دامنه جدید کنید.

بیگ تم حاصل تلاش یک تیم متخصص و علاقه مند است که سعی می کند آموزش ها را با نهایت کیفیت به مشتریان فارسی زبان ارائه نماید. از تیم امنیت وردپرس چه می دانید؟ پس از آن وارد صفحهای خواهید شد که میتوانید تمامی ایمیلهای که برای شخص شما ارسال شده است را مشاهده کنید؛ معمولا در میان ایمیلهای ارسال شده، ایمیلی تحت عنوان “اطلاعات هاست … یکی از مهم ترین اطلاعاتی که برای اتصال هاست و دامنه به آن نیاز دارید، Domain Name Serverها یا اصطلاحا DNSها هستند. استفاده از SSL هم باعث بالا رفتن رنک سئو سایت امنیت وب سایت شما خواهد شد، SSL مثله فیلتر شکن با رمزنکاری داده های ارسالی و دریافتی بین کاربر و سایت مانع از این میشه که هکر این اطلاعات رو شنود کنه و به رمز های ورود دست پیدا کنه.

مانند دیگر دامنههای بین المللی مثل com. و بعضی ها کارشان این است که آمار را از یک منبع آماری دیگر مثل گوگل آنالیتیکز جمع کنند و در اختیار شما بگذارند. اما برنامهنویسان مثل قهرمانان وارد میدان شدند. 3. دامنه یا ساب دامنه را قبلا ثبت کردهام: در پایان نیز اگر دامنه یا ساب دامنه وبسایت خودتان را در اختیار دارید، میتوانید به راحتی آدرس دامنه را به همراه پسوند آن وارد کنید و برای روی دکمه ” استفاده ” کلیک کنید. ، تمامی فایلها و پوشههای درون آن را حذف کنید و از قسمت NEW، بر روی Upload files کلیک کنید و سپس از پنجرهای که برایتان باز میشود، فایل فشرده وردپرس که قبلا دانلود کردید را آپلود کنید و صبر کنید تا فایل مورد نظر روی هاستتان نصب شود. البته همانطور که قبلا هم گفتیم وبسایت اصلی ثبت دامنه های IR.

اینگونه قالبها برای وبسایت هایی که تازه راهاندازی شدهاند و بازدید زیادی ندارند کاربرد دارد و امکانات اصلی نیاز ندارند. افزونه داپلیکیتور هم برای پشتیبانگیری جهت محافظت از سایت کاربرد دارد و هم برای انتقال کل اطلاعات سایت به یک هاست دیگر. اما در صورتی که نمیخواهید هاست کنونی سایت خود را تغییر دهید و یا هزینه ای از این بابت بکنید بهتر است از یک cdn استفاده کنید. به عنوان یک مالک وب سایت، موارد زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود و افزایش امنیت وردپرس خود انجام دهید و ما تعدادی از آن ها را در این مقاله بیان می کنیم. یکی از مهمترین نکاتی که به هنگام ثبت دامنه باید به آن توجه کنید، بودجه شما میباشد؛ چرا که هزینه ثبت دامنه IR. یکی از مهمترین افزونه ها که مقاله نوشتن و انتشار پست های شما را آسان میکند ، افزونه ویرایشگر وردپرس یا editor plugin میباشد.