خرید کابل شارژر اصل + گارانتی و ارسال سریع باتری‌خونه

استاندارد PD میزان سرعت شارژ USB را تا میزان ۱۰۰ وات در توان خروجی افزایش بهترین کابل شارژ خواهد داد. نکته قابل توجه در طراحی استاندارد PD توانایی پشتیبانی از نیروی برق دوسویه است بدین معنا که گوشی هوشمند شما را قادر میسازد تا لوازم جانبی دیگر را نیز شارژ نماید. در خرید عمده کابل گوشی نیز در برخی از مناطق استفاده از برند در فروش شما تاثیر دارد. البته تاکید می کنم پارامتر برندینگ بر اساس منطقه شما اهمیت دارد و چنانچه برندهای لوازم جانبی در منطقه شما شناخته نشده باشد خرید عمده کابل موبایل با برند خاص کاری صد در صد اشتباه است. اگر شما نکات گفته شده را در هنگام خرید کابل شارژ آیفون و استفاده از آن رعایت کنید می‌توانید با اطمینان به مدت زیادی از کابل شارژ خود بهره ببرید و گوشی خود را نیز در سلامت نگهداری کنید. در غیر این صورت مجبور خواهید شد هر چند وقت یک بار کابل شارژ خود را عوض کنید و کابل جدیدی را خریداری کنید.

هاب ۳ در ۱ USB-C پرودو مدل PD-4K31C-GY

خرید کابل شارژر اصل + گارانتی و ارسال سریع باتری‌خونه

در انتخاب بر اساس قیمت کابل شارژر اندروید بیشترین سردرگمی برای مصرف کننده به وجود می آید و انصافا بازه انتخاب بر اساس قیمت کابل گوشی بسیار زیاد است. پیشنهاد داتیس مارت اینست که حتما بر اساس بودجه ای که دارید و مشخصات فنی که نیاز دارید، حدود قیمتی کابل گوشی ایده آل خود را از بازار استخراج کنید. در صورتی که شما در حال استفاده از دو مدل گوشی اندروید و آیفونی هستید، کابل شارژ همه کاره یکی از بهترین پیشنهادات داتیس مارت است.

تمامی محصولات فروشگاه جانبی اعم از کابل شارژ ها و مبدل شارژر های موجود، با ضمانت اصالات کالا به فروش می رسند و در صورت عدم رضایت از کیفیت 7 روز فرصت دارید تا کالا را مرجوع کنید. این محصول به خاطر استفاده از متریال درجه یک و با کیفیت تبدیل به یکی از عالی ترین کابلهای شاژر برای نوع های مختلف آیفون می باشد .با این کابل خواهید توانست با خیال راحت و بدون آسیب به باتری و غیره موبایل خود را شارژ نمایید . این کابل قابلیت انتقال اطلاعات را خواهد داشت و براحتی و بدون هیچ گونه مشکل می توان اطلاعات خود را جابجا نمایید و موبایل خود را به برنامه هایی مثل itunes و غیره وصل نمایید و از آنها استفاده نمایید . همه می دانید که بعد از باطری مهمترین قسمت موبایل ها شارژر های آن ها می باشد. تلفن های موبایل امروزی از باطری های خاصی بهره خواهند برد که جنس آنها لیتیوم یونی یا لیتیوم پلیمری می باشد و قابلیت شارژ مجدد خواهندد اشت. یعنی شما خواهید توانست باتری موبایل خود را با اتصال به برق شارژ نموده و بعد تا مدت زمان مشخص از موبایل بدون نیاز به اتصال مستقیم برق استفاده نمایید تا شارژ باطری آن خالی بشود.

کابل شارژ سریع سامسونگ تایپ سی مدل S8

و دسته آخر کابل شارژ موبایل متراژ بلند که بالای ۱۵۰ سانتی متر هستند و طول آن ها تا ۵ متر هم می رسد. اگر گوشی شما فست شارژ است بالطبع باید کابل شارژری را بخرید که این قابلیت را ساپورت کند. اگر شارژر شما فست شارژ نباشد با وجود داشتن گوشی فست شارژ روند شارژ شدن طول می کشد. کابل شارژر های ۲ آمپری در بازار به عنوان کابل شارژ فست شارژ به فروش می رسند! اما توجه کنید که بسته به ورژن فست شارژ بودن گوشی و و ورژن کوالکام آن، آمپر کابل هم تغییر میکند.

در اینجا هرآنچه باید در مورد خرید کابل شارژر موبایل و تبلت و بهترین نکات قبل از خرید کابل USB بدانید آورده شده است. بدیهی است در جهت اطمینان از کیفیت و اصالت انواع کابل شارژر موبایل و تبلت بهتر است از برندهای معتبر اقدام به خرید کابل شارژ موبایل و تبلت نمایید. به هیچ وجه سراغ برندهای ناشناخته نروید چرا که ممکن است بدلیل رعایت نکردن استانداردهای مختلف آسیب‌های جدی به باتری و برد دستگاه هوشمند شما وارد سازند. بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید کابل شارژر سیم بلند هستند. به صورت استاندارد اکثر کابلشارژها دارای متراژ 80 سانتیمتر، یک متر و نهایتا 1.5 متر هستند.

راحت است زیرا به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه یا ماشین خود را در زمان کمتری نسبت به آنچه که معمولاً باید منتظر بمانید، آماده کنید. این کابل از کابل های اصلی آیفونمی باشد که از پلن آیفون 7 می باشد. یکی از نکته های مهم که کاربران ایفون باید مدنظر داشته استفاده از تجهیزات و لوازم جانبی اصل برای محصول های اپل ست.

کابل شارژر و تبدیل Type C پرودو مدل PD-U12CC

استفاده از کابل شارژ تقلبی میزان دمای گوشی شما را تا اندازۀ چشمگیری بالا می‌برد و به آن آسیب می‌رساند. انرژی لازم برای کارکرد موبایل‌ها از طریق باتری گوشی تأمین می‌شود. بنابراین لازم است که بدانیم چگونه می‌توان عمر مفید باتری گوشی خود را افزایش دهیم تا میزان بیشتری از دستگاه خود بهره ببریم.اما توجه به این مسئله تنها کافی نیست. باتری‌ها از طریق شارژر گوشی به برق متصل شده و عملیات شارژدهی انجام می‌شود. اولین نکته‌ای که در هنگام استفاده از کابل شارژ باید دقت کنید این است که اگر از کابل شارژ فیک استفاده کنید عملاٌ باتری گوشی خود را در معرض انواع آسیب‌ها قرار می‌دهید از جمله فرسودگی باتری. به این ترتیب شما کم‌کم شاهد کاهش کارایی باتری دستگاه خود خواهید شد.