داستان های مشارکت کننده زنده از WordCamp US! – اخبار وردپرس

[Dustin  Hartzler 00:05:59]

اسم من جن میلر است.

من احساس می‌کنم مهم است که از جامعه‌ای که من را در زمینه فناوری شروع کردم، حمایت کنم و مطمئن شوم که مردم درک می‌کنند که دسترسی بسیار ضروری است.

به علاوه، ما دوست می‌شویم، ارتباط برقرار می‌کنیم، و افرادی را پیدا می‌کنیم که می‌توانیم به آنها کمک کنیم و می‌توانند به ما کمک کنند.

از دیدن دوستانم خیلی هیجان زده بودم. مدت زیادی از تلاش برای حفظ ارتباطات از طریق رسانه های اجتماعی و، می دانید، پیامک و تماس های تلفنی می گذرد. اما حضور در اینجا و عضویت در جامعه وردپرس همه چیز را عالی کرده است.

خوب، اگر این شما را متقاعد نمی کند که به یک WordCamp بروید یا گروه ملاقات خود را راه اندازی کنید، من فقط نمی دانم چه خواهد شد. با تشکر فراوان از همه کسانی که در سن دیگو با ما نشستند.

بنابراین WordCamp US برای اولین بار از سال 2019 به صورت حضوری بازگشته است. در مورد چه چیزی بیشتر هیجان زده هستید؟

[Josepha Haden Chomphosy 00:03:28]

[Josepha Haden Chomphosy 00:07:23]

من تافر هستم.

[Courtney Patubo Kranzke 00:05:24]

سلام، من کتی دروین هستم.

سلام، همه! و به پادکست وردپرس خوش آمدید، پادکستی که در آن می‌توانید توضیحات سریعی در مورد برخی از ایده‌های پروژه منبع باز وردپرس و جامعه اطراف آن را دریافت کنید، و همچنین فهرست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در دو هفته آینده ارائه می‌شوند، دریافت کنید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم.

[Topher 00:02:28]

[Dustin Hartzler 00:03:02]

خانه من از Ricardas Kudirka است.

البته روز مشارکت‌کننده، اینگونه بود که من واقعاً به انجمن وردپرس متصل شدم. و امیدوارم مشارکت خوبی داشته باشیم.

[Courtney Robertson 00:01:54]

می دانید، ما باید مطمئن شویم که جامعه را برای همه فراگیر نگه می داریم.

[Josepha Haden Chomphosy 00:00:41]

من یک پادکست وردپرس را در سال 2010 راه اندازی کردم. و 500 قسمت پشت سر هم بدون استراحت و بدون یک هفته استراحت را دوست داشتم. بنابراین من این سهم را در وردپرس می دانم. من چند مشارکت اصلی دارم، مثل من، یک اشکال کوچک را در اینجا رفع کردم، یک اشکال کوچک را در چند نسخه در آنجا برطرف کردم، فکر می کنم به چهار دوره، 4.1 یا 4.2 یا چیزی شبیه به آن.

[Courtney Robertson 00:05:42]

اما من همچنین می دانم که وردپرسی ها دلایل مختلفی برای گرد هم آمدن دارند. بنابراین ما کمی در WordCamp US گشتیم تا نظر آنها را در مورد اینکه چرا آنها از WordPress استفاده می کنند و همچنین چرا آنها به WordCamps می روند.

حضور در آنها مهم است زیرا توصیف آنها بسیار سخت است. ما شبیه هیچ کار دیگری نیستیم که تا به حال در زندگی خود انجام داده اید. برای بدست آوردنش باید اینجا باشی و پس از دریافت آن، می خواهید کارهای بیشتری انجام دهید. این جادویی است. این جادویی است. هیچ راهی برای به دست آوردن آن تجربه بدون حضور در اینجا وجود ندارد.

من در اولین WordCamp خود در سال 2009 شروع به بررسی مهمانان کردم، که به نظر من یکی از راه های مشارکت است. من در سال 2014 به طور رسمی به یک تیم پیوستم.

و برای رشد آن، باید در WordCamps شرکت کنید، دانش را به اشتراک بگذارید، و باید با مردم ملاقات کنید. بنابراین شبکه‌سازی در اینجا و در حین ملاقات با افراد هیجان‌انگیزی که در حال توسعه وردپرس هستند یا در آن مشارکت می‌کنند، کسانی که خدمات ارائه می‌دهند و افراد را قادر می‌سازد از وردپرس استفاده کنند.

من از اواسط دهه 2000 به طور مداوم در وردپرس مشارکت داشته ام، اما از سال 2016 به عنوان یک مشارکت کننده با حمایت مالی بوده ام.

چرا شرکت در WordCamp یا مشارکت در پروژه وردپرس برای شما مهم است؟

راه مورد علاقه من برای وردپرس از طریق تیم آموزشی است. بیشتر مطالبی که این روزها می نویسم در make.wordpress.org/training و یا Learn.wordpress.org هستند.

از نظر مشارکت، این کار مسئولیتی است. شما می خواهید به جای گرفتن، بدست آورید، پس بدهید. در آغاز، همه ما در مورد دریافت، دریافت، دریافت هستیم. و بعد تو برو، خدای من. من نمی دانستم. من نمی دانستم که می توانم این کار را انجام دهم. نمیدونستم باید کد بنویسم من در واقع می توانم در اطراف بایستم و با مردم صحبت کنم و در پروژه مشارکت کنم.

تدوینگر: داستین هارتزلر
لوگو: خاویر آرس
تهیه کننده: سانتانا اینیس و کلوئه برینگمن
آهنگ: اول بی باک از کوین مک لئود

میهمانان

اسم من الکس استاین است. الان حدود شش سال

[Kathy Drewien 00:02:05]

[Josepha Haden Chomphosy 00:07:05]

بنابراین من در حال حاضر یکی از نمایندگان تیم Accessibility هستم.

[Courtney Robertson 00:02:24]

اولین چیز، روز جهانی ترجمه وردپرس هفته آینده در 28 سپتامبر است. این یک فرصت عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار سختی است که برای ترجمه همه این نرم افزار برای مردم در سراسر جهان انجام می شود. اگر می‌خواهید درباره نحوه مشارکت در ترجمه‌ها بیشتر بدانید، پیوندی در یادداشت‌های نمایش برای شما خواهم داشت.

این یک نوع ابزار جهانی برای من است. من وبلاگ می نویسم و ​​پادکست کار می کنم.

من با وردپرس به عنوان یک وبلاگ نویس شخصی شروع کردم. بنابراین همچنان روش مورد علاقه من برای استفاده از وردپرس است. اما، استفاده من به استفاده از آن برای کار و همچنین مکانی برای اشتراک گذاری عکاسی و وبلاگ نویسی غذا تبدیل شده است.

دومین مورد این است که WooSesh در تاریخ 11 تا 13 اکتبر 2022 ارائه می شود. این رویداد یک رویداد حضوری نیست. این یک رویداد WPSessions است، اما به طور خاص در مورد چگونگی راه اندازی تجارت الکترونیک در سایت وردپرس خود صحبت می کند. بنابراین اگر به این فکر کرده اید که چگونه یک فروشگاه در سایت خود پیدا کنید، یا فقط فروشگاه فعلی خود را کمی پیچیده تر کنید، این رویداد برای شماست.

اساساً، برای همه کسانی که از وردپرس استفاده می‌کنند، بسیار مهم است که بفهمند جامعه ما در اینجا چقدر بزرگ است. بنابراین جامعه بخش مهم و حیاتی وردپرس است.

Topher DeRosia
جین میلر
کورتنی رابرتسون
کتی درو
الکس استین
کورتنی پاتوبو کرانزکه
داستین هارتزلر
ریکارد کودیرکا

منابع

من متوجه نشدم که شما فقط می توانید یک دکمه و لایک را به صورت پیش فرض ایجاد کنید، مانند سبک دکمه پیش فرض. بنابراین هر دکمه دقیقاً در سایت یکسان است. مثل اینکه چقدر جالب است؟ من طرف سفارشی کردن وردپرس را دوست دارم تا برای افرادی که مانند من غیرتکنولوژیکی هستند، راحت تر از سایت من استفاده کنند، مانند همسرم، و غیره.

راه مورد علاقه شما برای وردپرس چیست؟

حدود 12 سال.

این یک نکته حیاتی برای همه برای حضور است.

سال 2010 زمانی است که من واقعاً شروع به بازپرداخت و به اشتراک گذاشتن دانش خود با جامعه وردپرس کردم.

[Kathy Drewien 00:04:05]

دیدن همه، روابط بین فردی، ارتباطات، عبارات چهره افراد که از طریق ایمیل یا اسلک یا هر چیز دیگری دریافت نمی کنید. فقط دوباره در کنار مردم باشید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید.

برای افرادی که در چند سال گذشته به تازگی با وردپرس آشنا شده اند، ممکن است شنیده باشید که مردم در مورد رویدادهای وردپرس با نوعی اشتیاق صحبت می کنند که توصیف آن واقعاً دشوار است. برای من، می‌دانم که رویدادهای ما موضوع تاریکی است که باعث می‌شود این پروژه جهانی، کاملاً توزیع‌شده و چند وجهی در نهایت به خوبی گرد هم بیاید.

سوالی دارید که دوست دارید پاسخ داده شود؟ می توانید آنها را به آدرس wpbriefing@wordpress.org ارسال کنید، چه به صورت مکتوب و چه به صورت ضبط صدا.

وام

در قسمت سی و نهم جلسه توجیهی وردپرس، مشارکت کنندگان در WordCamp US داستان هایی را در مورد دلایل استفاده از وردپرس و شرکت در WordCamps به اشتراک بگذارید.

چه مدت در وردپرس مشارکت داشتید؟

[Alex Stine 00:05:07]

من از نوشیدن ویسکی لذت می برم، بنابراین یک سیستم رتبه بندی برای آن ایجاد کردم. و من از آن به عنوان یک دفترچه یادداشت، یک پد خراش استفاده می کنم. من از آن به عنوان سیستم پشتیبان عکاسی خود استفاده می کنم. فقط به عنوان یک ابزار جهانی برای همه چیز

من شروع به رفتن به WordCamp کردم، سپس در انجمن های پشتیبانی کار کردم و از آنجا رشد کردم.

[Ricardas Kudirka 00:03:33]

[Alex Stine 00:02:24]

[Josepha Haden Chomphosy 00:00:00]

روز ترجمه وردپرس 28 سپتامبر 2022
WooSesh 11-13 اکتبر 2022
همه چیز از 30 اکتبر تا 2 نوامبر 2022 باز می شود

رونوشت

و این، دوستان من، لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. با تشکر از شما برای تنظیم امروز برای جلسه وردپرس. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. و چند هفته دیگر دوباره شما را می بینم.


منبع: https://wordpress.org/news/2022/09/episode-39-contributor-stories-live-from-wordcamp-us/

راه مورد علاقه من برای وردپرس ساختن چیزهای جالب است. مثل من یک وب سایت دارم، همسرم هم چند وب سایت دارد، و من فقط سعی می کنم چیزهایی یاد بگیرم و خودم آنها را انجام دهم. دیروز، یک جلسه، یک جلسه 15 دقیقه ای برگزار شد، و من یاد گرفتم که چگونه گزینه های موجود برای بلوک های اصلی وردپرس را سفارشی کنم.

خوب، این یک تلاش جامعه است، و بنابراین اگر می‌خواهیم پیشرفت کند و رشد کند، باید تلاش فردی خود را در جامعه به کار گیریم.

من یک مشارکت‌کننده اصلی، مشارکت‌کننده گوتنبرگ، مشارکت‌کننده گاه به گاه متا، و مشارکت‌کننده گهگاهی تیم آموزشی هستم.

کورتنی رابرتسون

[Jen Miller 00:04:50]

[Josepha Haden Chomphosy 00:05:21]

در اینجا ما می رویم!

[Alex Stine 00:06:53]

من در سال 2008 با شرکت در اولین WordCamp خود شروع کردم. دو سال بعد، من بخشی از تیم سازماندهی WordCamp آتلانتا بودم. من برای این یا آن نقش در آن تیم بوده ام. خوب، نمی توانم به شما بگویم الان چند سال است. از آن زمان تا کنون.

[Jen Miller 00:01:35]

نام من کورتنی پاتوبو کرانزکه است.

و سومین مورد در لیست امروز ما همه چیز باز است. آنها امسال میزبان یک رویداد ترکیبی از 31 اکتبر تا 2 نوامبر هستند. این رویداد مختص وردپرس نیست، اما مختص وردپرس است و یکی از بهترین منابع برای یادگیری برخی از اصول OSS است. بنابراین اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد اینکه چگونه کل این چیز منبع باز ایده ای است که نسل ما را تغییر خواهد داد، بیشتر بدانید، آن رویداد را در نظر بگیرید. من یک لینک در یادداشت های نمایش در آنجا نیز خواهم داشت.

[Topher 00:06:32]

[Courtney Patubo Kranzke 00:02:47]

نام من داستین هارتزلر است.

و اکنون زمان لیست کوچک ما از چیزهای بزرگ است.

[Josepha Haden Chomphosy 00:02:02]

[Josepha Haden Chomphosy 00:01:13]

[Topher 00:01:19]

چگونه از وردپرس در زندگی روزمره خود استفاده می کنید؟

[Josepha Haden Chomphosy 00:06:30]

من عاشق آموزش دادن به مردم در مورد وردپرس، کمک به افراد در تمام سطوح مهارت هستم، و اینجاست که من را در تیم آموزشی وردپرس خواهید یافت.