دانلود رایگان قالب شخصی برای وردپرس فارسی پوسته شخص وردپرس Helix | betheme

برای انتخاب بهترین مجله خبری قالب بی تم وردپرس باید در نظر داشته باشید که معمولا این قالب‌ها ۲ ستونه یا ۳ ستونه هستند. همچنین دارای بخش بلاگ هستند که برای ارسال مقالات، اطلاع‌رسانی‌ها و دل‌نوشته‌های شما استفاده می‌شوند. این قالب دارای یک تم شخصی بسیار حرفه‌ای است که با طراحی مینیمال خود مناسب هنرمندان و برنامه‌نویسان و… است. بخش‌های مختلف این قالب شخصی وردپرس را می‌توان به‌راحتی شخصی‌سازی کرد و برای زبان فارسی نیز مناسب است زیرا بادقت بالایی برنامه‌نویسی شده است. برای زیباسازی و کاربرپسند کردن سایت وردپرسی باید از قالب‌های وردپرسی کمک بگیریم. این قالب‌ها هر کدام ظاهری خاص به سایت ما می‌بخشند و آن را جذاب می‌سازند.

  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • شما برای طراحی یک سایت شخصی نیاز به نصب قالب وردپرس دارید و می‌توانید خودتان اقدام کنید زیرا با وجود قالب‌های آماده وردپرسی این کار بسیار راحت شده است.
  • قالب وردپرس سایت شما متفاوت تر از سایرین باشد،‌ با سفارش قالب وردپرس شخصی می توانید برای خود بهترین ویژگی ها و امتیازات را داشته باشید.
  • شما برای داشتن یک صفحه آنلاین یا یک سایت برای دیده‌شدن و فروش محصولات می‌توانید یک صفحه شخصی داشته باشید که به شما کمک می‌کند خودتان را در دنیای اینترنت معرفی کنید‌.
که با المان های اختصاصی آن می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وبسایت رزومه و نمونه کار خودتان را طراحی کنید. همچنین این قالب دارای صفحه نمونه کار و صفحه وبلاگ بسیار زیبا و شیک می باشد، که به صورت کامل از پیشخوان وردپرس می توانید آن ها را مدیریت کنید و به راحتی چند کلیک قابل تغییر و اضافه شدن هستند. اگر دنبال قالب سایت شخصی و رزومه‌ای هستید که جلوه بصری زیبایی داشته باشد و بازدیدکنندگان را میخکوب کند، حتماً دموهای قالب ایرانی ساویس را ببینید. قالب چندمنظوره BeTheme هم از قالب‌های معروف وردپرسی است که برای سایت‌های مختلفی می‌توان از آن استفاده کرد. سازگاری فوق‌العاده بالای این قالب با صفحه‌سازهایی مثل المنتور، آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای وبمستران دنیا تبدیل کرده است. اگر می خواهید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، درج دکمه در صفحات وب سایت امری ضروری می باشد.

قالب وردپرس impreza | کامل ترین نسخه قالب ایمپرزا، محبوب ترین قالب چند منظوره و شرکتی وردپرس

همچنین اگر هر یک از آیکون ها و یا طرح های مورد پسند قرار نگیرد می توانید به آسانی آن را عوض کرده و هر آنچه را می خواهید،‌ جایگزین نمایید. پنل و تنظیمات حرفه ای که هر کدام برای آن در نظر گرفته شده هم می تواند ویرایش شود تا هر انچه را که در نظر دارید، بارگذاری نمایید. با “موودو” کارآمدی، زیبایی و پایداری در ساخت یک سایت فاخر وردپرسی را تجربه کن. افزونه هپی اددان المنتور | افزونه Happy Addons | افزودنی خوشحال المنتور Happy Elementor Addons Pro افزونه Happy Elementor Addons Pro یکی از افزونه های صفحه ساز قدرتمندی است که بی رقیب بوده و نمی توان آن را با سایر… خرید محصول توسط کلیه کارت های شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

قالب زفایر | zephyer

قالب های شخصی وردپرس به شما کمک می کند تا برای وبلاگ شخصی، رزومه یا پورتفولیوی خود یک وب سایت بسازید. این قالب ها طرح بندی و ویژگی های متفاوتی دارند، بنابراین می توانید قالبی را انتخاب کنید که با محتوای وب سایت مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. همه این قالب ها دارای طراحی های حرفه ای هستند و شامل اسلایدر های زیبا و گالری تصاویر بسیار جذاب هستند که می توانند با عکس یا نمونه کارها یا هر آنچه که شما ارائه می دهید پر شوند.

http://absnews.ir

قالب اینبو م بسیار قالب حرفه ای و مناسب برای انواع سایت های نمونه کار، سایت شخصی و رزومه آنلاین است. کار با این قالب بسیار آسان است و با قالب نصبی آماده در عرض چند دقیقا می توانید سایت شخصی خود را راه اندازی کنید. اما اگر می‌خواهید در کنار سایت شخصی خود، یک فروشگاه یا مجله پروپیمان داشته باشید، شاید این قالب‌ها کافی نباشند و لازم باشد سراغ انفولد یا قالب‌های دیگر بروید.