دانلود رایگان قالب شخصی برای وردپرس فارسی پوسته شخص وردپرس Helix | betheme

همانطور که می دانید، وردپرس یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین cms ها در جهان می باشد، بنابراین اگر از دانش کدنویسی بهره مند نیستید و می خواهید خیلی سریع به یک وب سایت حرفه ای دست پیدا کنید، بهترین گزینه برای شما وردپرس می باشد. قالب های آماده وردپرس برای ایجاد سایت شخصی بسیار زیاد است و شما می توانید متناسب با سلیقه تان از آنها استفاده نمائید. برخی از نویسندگان موفق دنیا، با استفاده از وبلاگ کار خود را آغاز کرده اند. سپس با تلاش و پشتکار توانستند نام تجاری و شهرت خود را روز به روز در میان مردم افزایش دهند. بسیاری از آنها از وردپرس برای ایجاد محتوا استفاده کرده اند، بنابراین شما هم می توانید با استفاده از یک پوسته یا قالب شخصی وردپرس، کار خود را شروع کنید. با قالب های شخصی می توانید یک وبلاگ برای خود و دیگران بدون نیاز به مهارت و دانش کدنویسی طراحی کنید.

دانلود قالب وردپرس خبری آدامس Adams

قالب رایان سی وی تنوع رنگی بسیار بالایی دارد که به سفارشی‌سازی و جذاب‌تر ساختن هرچه بیشتر وب‌سایت شما کمک خواهد کرد. با استفاده از ACF pro می‌توانید فیلدهای مختلفی را برای نوشته‌ها، برگه‌ها و … ایجاد کنید و آن‌ها را به طور کامل سفارشی‌سازی کنید. قالب Profession يک قالب شخصی به منظور معرفی کامل و ایجاد یک رزومه دیجیتال برای افراد می باشد که با ظاهری زیبا می تواند توجه کاربران را به خود جلب نماید. با استفاده از قالب آرتر می توانید در عرض چند دقیقه برای خود رزومه اختصاصی ایجاد کنید. این قالب برای معرفی توانایی ها، نمونه کارها، سوابق شغلی و تحصیلی و دانلود رزومه و … مناسب می باشد. قالب رزومه آرتر | Arter قالبی زیبا و با امکانات فراوان برای ساخت رزومه می باشد.فرقی نمی کنید برنامه نویس باشید یا هنرمند، فریلنسر باشید یا مکانیک ، قالب برای ساخت رزومه با هر حرفه ای که دارید کاربرد دارد.

  • قالب شخصی وردپرس بهترین روش فروش و کسب درآمد از طریق اینترنت و به‌صورت آنلاین است.
  • قالب آرتر
  • این قالب ها طرح بندی و ویژگی های متفاوتی دارند، بنابراین می توانید قالبی را انتخاب کنید که با محتوای وب سایت مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.
  • از جمله نوار درصد، نوار نقطه‌ای، دایره‌ها با درصد و … که به شما قدرت انتخاب می‌دهد تا خود را آن‌گونه که دوست می‌دارید، به دیگران معرفی کنید.
  • بخش بلاگ حرفه‌ای نیز از دیگر قابلیت‌های این قالب پرطرفدار است که می‌توانید محتوا و مقاله‌های خود را به‌صورت سفارشی‌سازی شده بر روی آن بارگذاری کنید.

فارغ از این‌که شما یک فریلنسر، مشاور، طراح سایت و… هستید، ایده ی خوبی است که با استفاده از قالب های شخصی وردپرس، یک حضور آنلاین و جذاب در اینترنت برای خود ایجاد کنید. این قالب شخصی وردپرس یک پوسته شخصی است که به شما این امکان را می‌دهد علاوه بر سایت فارسی‌زبان خود به زبان‌های دیگری هم وب‌سایت طراحی کنید. قالب رزومه بلاگ یک قالب بسیار مناسب برای وبلاگ نویسان و کاربرانی که دوست دارند نمونه کارهای خود را به بهترین شکل نمایش دهند. قالب وردپرس وبلاگی، خبری، شخصی خوانا Readable ، قالب وردپرس ایده آلی برای وبلاگ نویسان است. این قالب بسیار کاربرپسند است و دارای استایل و طراحی حرفه ای می باشد. WP User Frontend Pro | افزونه مدیریت کاربران | افزونه پیشخوان کاربران افزونه پیشخوان حرفه‌ای کاربران وردپرس یکی از افزونه های کاربردی می باشد که مدیران سایت ها برای ویرایش، ایجاد و سفارش نمودن محصولات، فرم اشتراک، فرم تماس، فرم…

ساخت پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه Popup Builder

در BreezyCV یک نصب کننده دمو قرار داده شده است که شما فقط با یک کلیک می توانید دمو مورد نظر خود را همانطور که در سایت ما نمایش داده شده است، نصب کنید. می توانید بعنوان یک رزومه ساز استفاده کنید و داخل آن رزومه خود را بنویسید تا افراد مختلف به راحتی و فقط با جستجوی نام شما به سایت شما دسترسی پیدا کرده و درباره شما و همچنین کار شما اطلاعاتی کسب کند. اگر به قالب‌های کلاسیک وبلاگ‌نویسی علاقه دارید یا در گذشته از چنین قالب‌هایی خوشتان می‌آمد، به‌احتمال قوی از قالب قدرتمند Rosemary هم خوشتان خواهد آمد.

آموزش گام به گام و رایگان وردپرس​

قالب های شخصی به شما امکان ساخت رزومه آنلاین و قرار دادن نمونه کار هایتان در گالری آن را می دهند که باعث می شود تصویر بهتر و حرفه ای تری از شما به کارفرمایان آینده تان ارائه شود. مزیت داشتن وبسایت شخصی نسبت به شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک این است که وبسایت انعطاف پذیری بیشتری دارد و مدیریت تمام محتوای آن به سلیقه شما و به دست خود شما انجام می شود و تصویر بهتر و حرفه مجله خبری قالب بی تم وردپرس ای تری را از شما ارائه می دهد. سایت یوتا وردپرس در تیر ماه 1397 به منظور آموزش های تخصصی وردپرس و همچنین برای ارائه جدیدترین افزونه ها و قالب های وردپرس تاسیس گردید. تمامی قالب ها و افزونه های موجود در سایت یوتا وردپرس بصورت کاملا اورجینال تهیه شده است. هدف تیم حرفه ای یوتا وردپرس انجام کارها در سریعترین زمان ممکن و پشتیبانی کاربران به صورت مادام العمر می باشد.

http://absnews.ir