دانلود رایگان قالب شرکتی فروشگاهی وردپرس فارسی Hestia wordpress theme free | betheme

از این رو تلاش می شود کمترین تعداد افزونه را در قالب ها استفاده کند و امکانات یک افزونه را که مورد نیاز می باشد با کد نویسی به پوسته وردپرس شرکتی اضافه کرده است. و این مورد از مهم ترین نکاتی است که باعث میشود یک سایت شرکتی با یک قالب وردپرس شرکتی حرفه ای سریعا در صفحات اول گوگل نمایان شود. قالب آستارا در یک جمله قالب ساده با سرعت بسیار بالا معرفی می کنم. این قالب بیش از یک ملیون نصب فعال توانسته در مدت کوتاهی به پر امکانات ترین و بهترین قالب های شرکتی وردپرس تبدیل شود. قابلیت درون ریزی سایت های آماده فقط با 1 کلیک، سازگار بودن با محبوبت ترین صفحه سازها و قابلیت فونت های آپلود فونت های دلخواه از ویژگی های این قالب می باشد.

قالب شرکتی Deneb فارسی

برنامه نویسی و کدنویسی آن به قدری بهینه و با دقت بوده که به عنوان یکی از سریع ترین قالب های وردپرسی شناخته می‌شود و به همین دلیل می‌توان آن را یکی از بهترین قالب های شرکتی وردپرس نیز به حساب آورد. در کنار استایل، این قالب در زمینه کارایی نیز بسیار خوب عمل می‌کند. این قالب دارای یک صفحه ساز اختصاصی به نام Zion است که به شما اجازه می‌دهد تا از ۱۰۰ ابزارک از پیش ساخته در وبسایت خود استفاده کنید. همراه با این قالب، چندین و چند افزونه پریمیوم قرار داده که همراه با خود قالب در سایت شما نصب می‌شود.

http://absnews.ir

سازگاری با انواع مرورگرهای مختلف از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب یک قالب شرکتی حرفه‌ای می‌باشد. همه قالب‌ها ممکن است قادر به نمایش سایت شما در کلیه مرورگرهای گوناگون نباشند و هر کدام از کاربران بنا بر عادت و سلیقه از مرورگرهای متعددی استفاده کنند. پس اگر سایت شما فقط بر روی یک مرورگر بدون نقص نمایش داده شود کافی نیست و در صورتی که نسبت به نمایش سایت در سایر مرورگرها بی‌اعتنا باشید؛ قطعا بازدیدکنندگان و کاربران بسیاری را از دست خواهید داد. قالب مورد نظر خود را از حیث سازگاری با مرورگرهای مختلف اعم از کروم، اپرا، سافاری، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر و غیره مورد بررسی و آزمایش قرار دهید. این قالب محصول مشهور Elegant themes و یکی از محبوب‌ترین و پرقدرت‌ترین قالب‌های وردپرس است که از آن می‌توان برای ایجاد انواع سایت‌ها استفاده کرد، ازجمله سایت‌های شرکتی. ازاین‌رو، حتماً باید نام این قالب را در لیست بهترین قالب‌های شرکتی ذکر کرد.

  • در بخش نکات ضروری انتخاب قالب در همین مقاله، توضیح می‌دهیم که برای انتخاب قالب برای سایت باید به چه نکاتی توجه کرد.
  • پشتیبانی حرفه ای ، کد نویسی بهینه و سرعت لود بالا ، کاملا ایرانی (عدم فارسی سازی) ، سئو حرفه ای ، برخی از تفاوت قالب های فروشگاه توس وب با دیگر قالب ها می باشد.
  • سعی ما بر این است تا به مشکلات شما پاسخ دهیم و شما را برای داشتن یک سایت وردپرسی پر قدرت همراهی کنیم.

این قالب ها طراحی مهندسان ایرانیست و مطابق با ذوق و سلیقه و نیاز ایرانی کدنویسی شده اند و هر ایرانی پس از استفاده از چنین قالب هایی متوجه کاربری متفاوت این قالب ها نسبت به نمونه های خارجی خواهد شد. سرعت لود بالای سایت نوعی احترام به حقوق و زمان مخاطب است و در نتیجه رعایت چنین نکته ای در کنار سایر نکات سایت شما به یک سایت مخاطب پسند تبدیل خواهد شد. این قالب با استفاده از افزونه ویژوال کامپوزر به صورت کامل قابلیت شخصی سازی دارد. همچنین برای طراحی اسلایدر صفحات در آن نیز می‌توان از افزونه اسلایدر روولوشن استفاده کرد.

با این قالب Consultio به حدی خوب طراحی شده که نمی‌توان آن را منحصر به شرکت های مشاوره‌ای دانست. این قالب دارای تعداد زیادی صفحه و برگه پیش فرض است که طراحی آن ها فوق العاده چشم گیر است. البته که ممکن است شما احتیاج به هیچ گونه شخصی سازی مجله خبری قالب بی تم وردپرس نداشته باشید. چرا که این قالب شامل تعداد بی‌شماری صفحات و برگه های پیش فرض و از پیش آماده است؛ به طور مثال برگه های سوالات متداول و صفحه محصولات. گروه آریا وردپرس فعالیت خود را از سال 95 و با هدف یک مرجع کامل در زمینه وردپرس آغاز کرد.

دانلود قالب زفایر Zephyr فارسی (+100 فونت) [+دمو آماده]