درب جلو چپ جک اس JAC S5 فروشگاه لوازم یدکی امیرپارت فروش و پخش قطعات یدکی خودرو چینی-پارس قطعه

درب جلو چپ جک اس JAC S5 فروشگاه لوازم یدکی امیرپارت فروش و پخش قطعات یدکی خودرو چینی-پارس قطعه استفاده از مطالب فروشگاه گاراژ یدک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. جهت عدم خطا در ثبت سفارش قابل ذکر است سمت چپ سمت راننده و سمت راست سمت شاگرد (کمک راننده) می باشد. ارسال درب نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد. کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. درب جک s5 در انواع وارداتی و شرکتی موجود و قابل انتخاب میباشد. کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد.

مجموعه فن کامل جک S5

درب جلو جزو لوازم یدکی مهم خودرو جک اس فایو می باشد وظیفه اصلی درب، فراهم کردن امکان ورود و خروج به داخل یا خارج خودرو می باشد. درب جلو از آهن ساخته می گردد تا در مقابل ضربه، از مقاومت لازم برخوردار باشد. درب در خودرو جک اس فایو دارای جایگاه مهمی می باشد و نقش قابل توجهی در حراست و حفاظت از وسایل موجود در خودرو جک اس فایو دارد. درب جلو جک اس فایو متفرقه باعث صدمه به خودرو شما می گردد، فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو با عرضه درب جلو جک S5 اصل، ایمنی و سلامت خودرو شما را تضمین می کند.

ضمانت اصالت کالا

سالم بودن درب جلویی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در زیبایی ظاهری خودروی شما داشته باشد. مجموعه تن پارت تلاش می‌کند تا در راستای هرچه بهتر ارائه دادن خدمات به خریداران گرامی، امکان ارسال قطعات یدکی خریداری شده را به اقصی نقاط ایران فراهم سازد. از نظر اطمینان از تطابق رنگ قطعات بدنه رنگ کوره ای ذکر کد رنگ ضروری است. برای قطعات رنگ سفارشی مانند مشکی، بژ، آبی رویال و غیره ارسال درب باک توصیه می شود. درخشان یدک با داشتن بیش از 5 سال سابقه درخشان در امور تهیه و توزیع ، لوازم یدکی انواع خودروهای چینی و اروپایی اقدام به توزیع لوازم یدکی در سراسر کشور و خاور میانه داشته اکنون اینجا کلیک کنید است. شما می توانید برای تهیه تمامی محصولات لوازم یدکی جک با اطمینان خاطر خرید نمایید.

درب جلو جک S5 اصلی – رنگ نشده – آستر دار

قابل ذکر است که هیچ گونه بتونه ای در فرایند رنگ آمیزی درب جک اسفاده نمی شود. فروشگاه اینترنتی پایتخت یدک با هدف شفافیت در فروش لوازم اصلی خودرو های چینی و کره ای راه اندازی شده و با ارائه کالاهای اصلی جایگاه ویژه ای در خرید لوازم یدکی دارد. در این شرایط لازم است تا برای رگلاژ شدن لولا و یا صافکاری بدنه درب، به مکانیک یا صافکار مراجعه کنید. در صورتی که آسیب وارد شده بسیار شدید باشد، لازم است درب جلو جک اس فایو فابریک را خریداری کنید. جناب آقای محمد امین سلطانی صاحب امتیاز نماد خودرو پارت، مجموعه تخصصی تهیه و توزیع قطعات یدکی خودروهای چینی دارای مجوز کسب از اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل سبک و سنگین شیراز ….

شما می‌توانید همین حالا به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا و قابلیت مرجع و تعویض کردن، این قطعات را خریداری کنید. از مشاوره رایگان و تخصصی یدک مارکت کمک بگیرید تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین قطعات را خریداری کنید. درب جلو راست جک s5 اصلی بوده دارای ضمانت شرکت teknoparts میباشد. درب جلو جک s5 در کوره صنعتی و استاندارد پارس قطعه رنگ آمیزی می شود. از لحاظ ظاهری و خواب و چین رنگ دقیقا مطابق قطعات رنگ فابریک می باشد. قطعات خام درب های رنگ کوره ای از کمپانی های ایساکو، راه فدک و همگام تهیه می شود.

فروشگاه اینترنتی قطعات خودرو های چینی نامبر وان یدک تعهد دارد تمامی قطعات را با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان خود عرضه نماید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. درب خودرو وسیله ایست فلزی و جزو دسته شاسی وبدنه خودرومی باشد.

  • به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم.
  • در این شرایط لازم است تا برای رگلاژ شدن لولا و یا صافکاری بدنه درب، به مکانیک یا صافکار مراجعه کنید.
  • از مشاوره رایگان و تخصصی یدک مارکت کمک بگیرید تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین قطعات را خریداری کنید.
  • شما می توانید برای تهیه تمامی محصولات لوازم یدکی جک با اطمینان خاطر خرید نمایید.