دریچه کولر چیست؟ بررسی انواع دریچه کولر آبی و گازی سینا تکنیک ایمن فن سینا

با استفاده از این نوع خرید، مشتریان با انجام تنها یک تماس تلفنی و دریافت مشاوره از کارشناسان دریچه کولر تهران دما، ابعاد محصول خود را ارائه می نمایند. سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی های لازم اقدام به ساخت محصول مورد نظر مشتریان می کنند. در کارگاه صنعتی تهران دما انواع مختفی از دریچه کولر تولید و روانه ی بازار می گردد.

دریچه‌های کولر پلاستیکی قابلیت شستشو دارند و در معرض زنگ‌زدگی و اکسید شدن قرار نمی‌گیرند. در صورت کثیفی دریچه، می‌توان آن را به راحتی شستشو داد و از ورود مواد آلوده به داخل دریچه جلوگیری کرد. ساختار این دریچه به شکل پره‌های عمودی در جلو و پره‌های افقی در عقب می‌باشد.

معرفی محصول دریچه کولر

باد خنک حاصل از دریچه کولر در ساعات گرم تابستان، لذتی بهشتی بوده و تنها در صورت عدم‌دسترسی به برق شهری شما را از این حس خوش‌آیند دور خواهد نمود. معماران ساختمانی در طراحی بناهای امروز مسیری با عنوان کانال کولر را برای عبور جریان هوای گرم و سرد در نظر گرفته و با استفاده از انواع دریچه کولر سعی در کنترل آن دارند. اما ساختمان‌های که کمی فضای سنتی و قدیمی‌تری دارند نیز می‌توانند از مدل‌های کولر آبی، گازی یا حتی چیلر نیز بهره ببرند.

دریچه کولر خطی کله قندی

مشتریان زیادی از ما درخواست دریچه کولر با رنگ دلخواهشان را دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم دریچه کولر ویژه و سفارشی برای افراد تولید نمائیم. در این قسمت به روش های تولید دریچه کولر در کارگاه های تهران دما می پردازیم. تهران دما با بهره گیری از متدهای روز دنیا اقدام به طراحی دریچه کولرهای جدید و به روز می نماید. در مرحله ی بعدی دستگاه های خط تولید دریچه کولر را خریداری می کند. در پایان با استفاده از نیروی انسانی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته و به روز دریچه های تنظیم هوا را تولید و برای مصرف کنندگان آماد می نماید.

دریچه کولر آهنی

دریچه کولر چیست؟ بررسی انواع دریچه کولر آبی و گازی سینا تکنیک ایمن فن سینا

دریچه کانال کولر گرد، زنبوری، تایلی، چوبی، پلاستیکی و مدرن از جمله این دریچه‌های فانتزی خواهد دریچه کولر بود. نحوه ی پخش دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار بسیار خوب و زیاد است. این کالا با بخاطر شکل قرار گیری پره هایی که دارد، قابلیت این را دارد که هوا را به 4 جهت مختلف پرتاب کند. محصول دریچه کولر سقفی 4 طرفه دمپردار یک کالای بینظیر و کاربردی به منظور نصب در سقف یک محیط است.

  • از جمله جدیدترین محصولات می توان به دریچه کولرهای خطی 30 درجه دمپردار، خطی 90 درجه و همچنین چوبی درپوش دار اشاره نمود.
  • پره های دریچه کولر آبی به صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و عموما گره های عمودی در قسمت جلوی دریچه و پره های افقی در قسمت پشت دریچه قرار گرفته اند.
  • جنس این نوع دریچه از ورق های گالوانیزه بوده و محبوب ترین محصول در بین مردم است.
  • در صنعت تهویه مطبوع در سال های اخیر انواع دریچه کولر آبی جدید تولید و به بازار عرضه شده است.
  • بهترین و مناسبترین متریال جهت به کارگیری و نصب این محیط،دریچه کولر پی ویسی می باشد.
  • تغییر یافتن جهت باد کولر می باشد که این موضوع موجب محبوبیت این کالا در میان مشتریان گشته است.