دسته آموزش وردپرس

نمایش : تنظیمات مربوط به نمایش در قالب رو می تونید از این یخش انجام دهید که شامل انتخاب قالب سایت،سفارش سازی، ابزارک، منوها و… این امکان را به شما می دهد تا انواع مختلف رسانه ها و فایل ها را آپلود کرده و برای مخاطبان خود نمایش دهید. سپس سایت خود را بر روی هاست راه اندازی کنید تا در آدرس دامنه شما در مرورگر سایت مورد نظر نمایش داده شود. سپس در پنجره باز شده روی دکمه Extract Files کلیک کنید تا بسته به حجم فایل افزونه از حالت فشرده خارج شده و پوشه اون به دایرکتوی plugins اضافه شود. 4. تغییرات اعمال شده را با کلیک روی گزینه ذخیره تغییرات, سایت بی تم (betheme.ir) تایید میکنیم. 5. جهت ذخیره تنظیمات داده شده, روی گزینه ( به روز رسانی شناسنامه ) کلیک میکنیم. برای نصب هر افزونه در سایت وردپرسی از پنل مدیریت وردپرس بر روی آیکون افزونه ها کلیک کنید. اگر هکرها به پنل مدیریت وردپرس شما دسترسی پیدا کنند، میتوانند کدهای مخرب و ظریفی را به تم و پلاگین شما تزریق کنند.

4. به لحاظ بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا همان پیاده سازی سئو، این سیستم مدیریت محتوا فوق العاده عمل می کند و سایت هایی سئو شده در اختیار شما قرار می دهد. سادهترین راه برای ایمن نگهداشتن وبسایت خود، استفاده از یک میزبانی وب (Web Hosting) است، که ارائه دهنده آن چندین لایه امنیتی را فراهم کند و اقدامات ضروری برای محافظت از سرورهای خود در برابر تهدیدات معمول را انجام دهد. امنیت وردپرس یکی از مسائلی است که به عنوان یکی از معایب این سیستم مدیریت محتوا معرفی میشود و افراد فعال در حوزه فناوری انتظار دارند که وردپرس برای ارتقا امنیت خود راهکارهای جدیدی را ارائه دهد. آموزش وردپرس ویادگیری کار با آن بسیار ساده است و افراد بسیار زیادی توانسته اند از طریق آن وب سایت های شخصی و یا سایت های شرکتی و فروشگاهی خود را راه اندازی نمایند. وردپرس امکان راه اندازی اولیه سایت، طراحی ظاهر و سفارشی سازی سایت، افزایش امکانات و مدیریت محتوا را به طور کامل و بدون کدنویسی برای شما فراهم می کند.

افزونههای وردپرس به زبان برنامهنویسی PHP نوشته شدهاند و بهصورت یکپارچه با وردپرس ادغام میشوند؛ بنابراین برای فراگیری آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس شما هیچ نیازی به دانستن یک خط کد ندارید. در این روش هیچ نیازی به دانلود یا آپلود فایل و همچنین ورود به هاست نیست. همچنین که افزونههای مختلف را میتوان بر اساس فیلد کاری، ویژگیها، محتویات و… تا چند افزونه میتوان نصب کرد؟ بعد از نصب وردپرس بهتر است به فکر اضافه کردن افزونههایی برای بالا بردن کاربرد آن باشید. شخصیسازی صفحات محصول، تعریف و ایجاد تمام محصولات فیزیکی و دیجیتالی، ویرایش و اعمال تغییر در هر محصول، پیکربندیهای سفارشی، امکان مشخص کردن روش پرداخت و بسیاری امکانات دیگر، از قابلیتهای این افزونه پرطرفدار است. المنتور دارای یک کتابخانه عظیم مملوء از الگوهای رایگان می باشد که می توانید برای طراحی صفحات از آنها استفاده نمائید. با نصب افزونه WP Security Questions می توانید سوالات امنیتی را اضافه کنید.

کسانیکه بهدنبال یک جایگزین برای فایلهای ویدیویی میگردند میتوانند از اسلایدشو استفاده کنند. یکسری تنظیمات پیشرفته برای دیدگاه های سایت وردپرسی وجود دارد که برای این کار ابتدا باید وارد پیشخوان وردپرس شده و در قسمت تنظیمات بخش گفت و گو می توانید تنظیماتی ایجاد کنید که به طور مثال نوع اطلاعاتی که کاربران باید برای ثبت دیدگاه های خود وارد کنند را مشخص کنید و یا امکان ویرایش دیدگاه های تو در تو را داشته باشید و … برای ویرایش پیوند های یکتا و نامک های سایت می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات قسمت پیوند های یکتا، ساختار های url صفحات سایت خود را بهینه و ویرایش کنید. هر روز که میگذرد، قسمت دیگری به این داستان اضافه میشود.

یکی دیگه از افزونههای امنیتی در وردپرس افزونه امنیت وردپرس iThemes Security هست. بلکه متخصص های امنیت ما مستقیما سایت وردپرسی شمارو زیر نظر میگیرن و خطا ها و مشکلات امنیتی وبسایت شما رو در کمترین زمان ممکن حل میکنند تا خیالتون از بابت امنیت راحت بشه. یکی از نکاتی که کاربران کمتر بهش توجه میکنند. این پلاگین بسیار خوب است و به شما کمک میکند که سایتتان بیشتر به مذاق کاربران خوش بیاید، همچنین تصاویر فضای حافظه زیادی را به خود اختصاص میدهند و وبسایت شما را کند میکنند. معمولا در سایتهای زیادی که به صورت تیمی عمل میکنند بیشتر اعضای تیم دارای نقش کاربری مدیرکل هستند که همین مسئله باعث میشود امنیت وردپرس در خطر قرار بگیرد. این افزونهها تمام فعالیتهای سایت را تحت نظر میگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، یا خودشان اقدام به حذف آن میکنند یا صاحب سایت را خبردار میکنند.

این دو افزونه وضعیت سئو سایت را بررسی میکنند و اطلاعات مختلف آن را در اختیار شما قرار میدهند. پلاگینها بهصورت کلی دو نوع دارند، پلاگینهای رایگان و غیر رایگان، که تفاوتهای بسیار زیادی با یکدیگر دارند. در واقع طبق آمار و ارقام، نزدیک به 40 درصد از کل وبسایتهایی که در اینترنت وجود دارند، از وردپرس استفاده میکنند، که آمار بسیار بالایی است و ارزش این سیستم مدیریت محتوا را نشان میدهد. شاید اگر در نسخه 1.2 امکان نوشتن افزونه در وردپرس ایجاد نمیشد، شاید اصلا امروز وردپرسی وجود نداشت. اگر روی وب سایت تان یک فایروال ندارید همین امروز یک عدد اضافه کنید. افزونه ای که وردپرس برای این کار توسعه داده، افزونه ی polylang است که شما باید ابتدا آن را نصب کنید و سپس زبان های دلخواهتان را روی سایت آپلود کنید. سپس برای جلوگیری از ایجاد مشکل در عملکرد ajax سایت، قطعه کد زیر را در فایل htaccess.

استقبال کاربران وردپرس از این قابلیت ها هم باعث پیشرفت روز افزون ووکامرس شده تا جایی که امروزه میتوان فروشگاه های اینترنتی در سطح دیجی کالا و بامیلو را هم در کمترین زمان و هزینه با وردپرس و ووکامرس پیاده سازی کرد. در یک افزونه، از جمله مواردی هستند که باعث کندی سایت میشوند. سه روش غیرفعال کردن یک افزونه، غیرفعال کردن تمام افزونه ها را به وسیله کنترل پنل هاست، مدیریت FTP و phpMyadmin را در ادامه آموزش داده ایم. وردپرس این امکان را برای کاربران سایت شما فراهم می کند تا یک پنل کاربری مخصوص به خود داشته باشند و در وب سایت شما عضو شوند . تا این جلسه از دوره آموزش رایگان وردپرس فارسی پنل وردپرس به طور کامل آموزش داده شده است. در هر زمینه ای فعالیت می کنید و قصد دارید کسب و کار خود را اینترنتی کنید این دوره مخصوص شماست.

افزایش سرعت وردپرس

نسخه 5.0 وردپرس یک شاهکار به تمام معنا است؛ زیرا یک ویرایشگر پست جدید به وردپرس افزوده شد. امکان ویرایشگر پرونده ها را غیرفعال کنید. علاوه بر آن در این بخش می توانید به راحتی یک صفحه را طراحی کنید و بخش های مختلفی مانند ستون ها و تصاویر و … بنابراین با استفاده از SSL در وردپرس میتوانید امنیت سایت را در حالتهای مختلفی افزایش دهید. بستگی دارد بنابراین اگر شما با آموزش های همین صفحه یعنی ۱۸ جلسه بالا شروع کنید و روزانه حداقل ۲ ساعت زمان را علاقه و انگیزه به یادگیری اختصاص دهید به شما قول میدهم نهایتا در ۸ روز میتوانید نحوه کار با وردپرس را یادبگیرید. فروخت. در این روش درآمد بسیار زیادی وجود داره البته اگر بتونید سایتی که راه اندازی کردید رو در نتایج گوگل بالا بیارید تا کاربران، وبسایت و محصولات شمارو مشاهده کنند و وارد وبسایت شما شوند.

شما به راحتی می توانید پروفایل های اجتماعی، افزونه های فرم وردپرس و تمام پلتفرم های بازاریابی و CRM های محبوب خود را به هم متصل کنید. با نصب افزونه های مرتبط می توانید تمام ویژگی های مورد نظر خود را اضافه کنید. همچنین به شما کمک می کند تا هوش رقابتی را در مورد رقبای خود جمع آوری کنید، بنابراین می توانید از آنها پیشی بگیرید و بازار حوزهی خود را به دست بگیرید. همچنین میتوانید لیستی از کاربران تحریم شده را در ایمیل خود دریافت کرده و به صورت دائمی IP آنها را مسدود کنید. همچنین میتوانید لیستی از IPهایی که بیشترین تلاش ناموفق برای ورود داشتند را تهیه کنید و اجازه دسترسی را کلاً از آنها سلب کنید! همچنین برای پرداخت مشتریان نیز گزینههای وجه نقد، کارتهای اعتباری، نقل و انتقال بانکی و… وجود دارد.شما به هیچ وجه از تابعی غیر از آن استفاده نکنید و خودتان یک تابع جدید در افزونه خود برای صحت درستی ایمیل ایجاد نکنید.

موضوعاتی مثل آسیبپذیریهای مختلفی که در این سیستم مدیریت محتوا یافت میشود. در نتیجه با سئو سایت می توان به افزایش بازدید رایگان سایت دست یافت. اینگونه فایلها و اسکریپتها بیش از هر جای دیگری از سایت در پوشه wp-include یافت میشوند. بعد از Extract شدن یا از حالت فشرده خارج شدن پوشه ای با نام افزونه ایجاد می شود . پوشه wp-admin هم یکی از مهمترین پوشههای وردپرس هست که همونطور که از اسم این پوشه مشخصه کارهای مربوط به مدیریت پیشخوان وردپرس را به عهده دارد که با دسترسی به این پوشه میشود به راحتی با تزریق کدهایی در فایلهای موجود در این پوشه به صورت کلی پیشخوان وردپرس را به هم ریخت.

قابل گسترش : طراحی انعطاف پذیر و سفارشی سازی وردپرس، آن را به یک انتخاب عالی برای شرکتی تبدیل می کند که دائما در حال گسترش است. XML-RPC به طور پیش فرض در وردپرس 3.5 فعال شده است زیرا به شما کمک می کند سایت وردپرس خود را با وب و برنامه های تلفن همراه متصل کنید. آموزش وردپرس و اموزش کامل وردپرس : فیلم های آموزش وردپرس به زبان فارسی از صفر تا صد در سایت قرار داده شده است.آموزش وردپرس کمک می کند تا بتوانیم سایت طراحی کنیم.

اکنون در جلسه دوم آموزش کامل وردپرس در بخش افزونه ها، 2 روش آموزش نصب افزنه در وردپرس را بررسی می کنیم. ۴ – شرط if در PHP : گاهی لازم است در بخش هایی از طراحی و توسعه قالب وردپرس شرط بگذارید و چند حالت را مورد بررسی قرار دهید اینجاست که نیاز به دستورات شرطی دارید. Happy publishing’ قرار دهید. دوره آموزش فارسی شامل مباحث زیر می باشد که به تفصیل در جلساتی جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند. افزونه هایی که توسط منابع رسمی تولید شده و انتشار پیدا می کنند عموما برای نصب امن هستند.تیم وردپرس به دقت افزونه ها را مورد بررسی قرار می دهد تا کد مخربی در آنها وجود نداشته باشد.همچنین افزونه های این مخزن دارای مشارکت کننده های بسیاری هستند که آسیب پذیری های گوناگونی را در افزونه ها کشف کرده و به توسعه دهندگان اطلاع می دهند.

افزونه وردپرس با استفاده از این افزونه میتوانید بیشتر راهکارهایی که در بالا به معرفی آنها پرداختیم. وردپرس با داشتن افزونههای زیادی باعث کامل و زیباتر شدن هر چه بیشتر سایت شما میشود. ترافیک: هر چه ترافیک بیشتر باشد، تعداد کاربرانی که می توانند همزمان وارد سایت شوند و مثلاً فایل هایی را دانلود کنند، هم می تواند بیشتر باشد. فرم تماس7 از گوگل ریکپچا هم استفاده می کند که می تواند به شما در جلوگیری از ورود ربات و هرزنامه در سایتتان کمک کند. همگانی فعال کردید، هر کاربری که ثبت نام کند بصورت پیشفرض با این سطح دسترسی خواهد بود.مشارکت کننده می تواند پروفایل کاربری خود را مدیریت کند و در صورتی که دیدگاه ها را فعال کرده باشید اقدام به افزودن دیدگاه با نام کاربری خود بکند. برای سادگی کار در ادامه لینک کوتاه همین صفحه نیز در چندین سرویس کوتاه کننده لینک تهیه شده است تا به سادگی امکان اشتراک گذاری در هر شبکه اجتماعی نیز برای شما فراهم شود.

اینکار معمولا نیازمند دریافت گواهینامه HTTPS از مراجع صادر کننده گواهینامه های دیجیتالی است. همچنین تعداد فروش و میزان استقبال سایر کاربران از افزونههای وردپرس ملاک خوبی برای اطمینان به آن هست. در نهایت می توان گفت؛ افزونه های وردپرس به کاربران وردپرس این امکان را می دهد تا بدون نیاز به دانش کدنویسی، ویژگی های اضافی را به سایت خود اضافه کنند. فعالسازی این پروتکل مزایای دیگری نیز برای شما به همراه خواهد داشت زیرا قفلی که در کنار نوار آدرس مرورگر قرار دارد، به رنگ سبز درآمده و موجب افزایش اعتماد کاربران به وبسایت و همچنین افزایش فروش محصولات شما خواهد شد.

مثلاً در این روزها برای طراحی سایت بدون کدنویسی علاوه بر وردپرس باید با المنتور نیز آشنایی کامل داشته باشید تا برای طراحی سایت خودتون یا مشتریان به مشکل نخورید. ببینید شما برای اینکه بتونید یک سایت رو مطابق سلیقه خودتون یا مشتریانتون طراحی کنید 2تا راه دارید راه اول استفاده از سیستم های بدون کدنویسی است مثلاً می تونید بعد از وردپرس سراغ آموزش رایگان المنتور در سایت کیت وردپرس بروید و از این ابزار برای طراحی سایت بدون کدنویسی استفاده کنید. در بین آموزش های بسیاری که وجود دارد آموزش وردپرس پروژه محور قطعاً نتیجه بهتری برای ما خواهد داشت چرا که در این آموزش ها ما از یک نقطه ای به نقطه دیگر می رسیم و در این بین مباحث کاربردی یاد خواهیم گرفت همچنین الگوبرداری از چنین آموزش هایی بسیار راحت تر است ما در دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی این مورد رو به خوبی آموزش دادیم و شما می تونید با کمک این دوره یک سایت رو از خرید هاست و دامنه تا دریافت درگاه پرداخت اینترنتی راه اندازی کنید پس آموزش وردپرس پروژه محور مزیت های بسیاری دارد که یکی از مزایای آن یادگیری اصولی یک تخصص است.

پلاگین وردپرس