دستگاه حضور و غیاب خرید دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز | مجله حضور و غیاب

اما اگر موضوع امنیت در اولویت بوده و سازمان بزرگ است، می­ توان از برندهای خارجی و دستگاهای بیومتریک استفاده کرد که هم میزان امنیت بسیار بالایی دارند و هم کارآیی بسیار بهتر. این دستگاه‌ها بدون تماس و لمس اثرانگشت و تشخیص چهره بوده و شناسایی تنها از طریق کد و کارت انجام می‌شود. این نوع دستگاه‌های حضوروغیاب ارزان‌ترین نمونه‌های موجود در بازار هستند؛ که بیشتر مورد استفاده کسب‌وکارهای کوچک با تعداد پرسنل کم می‌باشند. هم چنین این دستگاه کنترل تردد پرسنل می‌تواند برای مراکزی که ارزان‌ترین سیستم حضور و غیاب را جستجو می‌کنند مناسب باشد.

در این مقاله، تلاش کردیم اطلاعات کامل در خصوص دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی، نحوه عملکرد، نگهداری، انواع، دلایل خرید، مزایا و معایب سیستم اثرانگشتی را در اختیار شما قرار دهیم تا راهنمای مناسبی در خرید دستگاه حضور و غیاب انگشتی باشد. به احتمال زیاد یا دارای کیفیت نامطلوب است یا دارای امکانات و کارایی نامناسب است. در برخی از مشاغل استفاده از دستگاه های حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل کار با مواد شیمیایی، مواد روغنی، نیاز به استریل بودن دست (مانند برخی از بخش های بیمارستان ها) و … در چنین مواقعی می توان از دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده نمود. این دستگاه مجهز به ویگند ورودی است که امکان اتصال به آنتن دور برد یا کارت ریدر را فراهم می کند. یک باتری بکاپ با ظرفیت ۲۰۰۰mAh نیز در این دستگاه تعبیه شده که اجازه می دهد دستگاه در زمان قطع برق به کار خود ادامه دهد.

  • مثلا اگر شما از سیستم‌های کارتی استفاده کنید، هزینه‌های نصب آن به مراتب کاهش خواهد یافت.
  • اسکنر نوری یک سنسور ظرفیت خازنی داخلی برای تشخیص زمان قرار گرفتن انگشت فرد به روی اسکنر و شروع اسکن اتوماتیک انگشت دارد.
  • برای مثال برای بالا بردن امنیت در سطح عالی معمولاً از دستگاه های بیومتریک استفاده میشود که به صورت اثر انگشت و یا تشخیص چهره هستند.

امروزه در مراکز بسیاری از دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی استفاده می شود. این مدل از دستگاه های حضور و غیاب، تا چند سال پیش چندان شناخته شده نبودند اما امروزه خواهان بسیار زیادی داشته و به همین علت فروش دستگاه حضور و غیاب انگشتی رشد چشمگیری پیدا کرده است. دستگاه حضور و غیاب B07 یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب است که تمام نیازهای مشتریان را پشتیبانی کرده و مناسب جهت نصب در ادارات، مجتمع های مسکونی، باشگاه های ورزشی، اماکن امنیتی و … می باشد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشت Vina مدل UFACE 402

دستگاه حضور و غیاب خرید دستگاه حضور و غیاب زمان پرداز | مجله حضور و غیاب برای خرید دستگاه کنترل تردد نانوواچ و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان با ما در ارتباط باشید. دستگاه اثر انگشت نانوواچ راهکار ارزان و به صرفه‌ای است که با قابلیت اطمینان ۱۰۰ درصدی برای تمام سازمان‌ها و ارگان‌ها با هر تعداد نیرو یا پرسنل مناسب است. برای اتصال رله خارجی به دستگاه حضور و غیاب دو پین در پشت دستگاه بر روی کانکتور سریال تعبیه شده است. در صورتی که کاربر مایل به استفاده از رله خارجی باشد، برای اتصال آن ها بایستی ماژول رله مخصوص آن را از شرکت علم و صنعت تهیه نماید.

دستگاه حضور و غیاب مدل f70

سطوح ثبت نام در این دستگاه‌ها به صورت جداگانه پیکربندی شده است تا باعث بهتر شدن سرعت اسکن اثر انگشت‌های ضعیف تعریف شده شود. مدل دوم مدل سیستم آنلاین است که دستگاه های حضور و غیاب به واسطه کابل شبکه یا وای فای مستقیما به کامپیوتر حسابداری متصل می شوند و در هر لحظه می توان از اطلاعات دستگاه خروجی گرفت. شرکت تایگر موظف است در این مدت تمام خدمات پشتیبانی (نصب، تعمیر دستگاه حضور غیاب ، ارائه آپدیت، آموزش و …) مربوط به محصول خریداری شده را برای مشتری انجام دهد. این خدمات می‌تواند به صورت رایگان و یا غیر رایگان (دریافت هزینه) باشد.

دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل T-38312