دستگاه گشت و نگهبانی سیستم گشت زنی و نگهبانی مبتنی بر RFID- پردازش هوشمند پارسیان | zoomfing

این سیستم در مناطق مختلفی مانند کارخانجات، سازمان‌‌ها و ادارات، مناطق مسکونی پرجمعیت، پاساژ‌ها و مراکز تجاری بزرگ، مراکز نظامی و امنیتی پالایشگاه ها، نیروگاه ها، انبارها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای تکنولوژی RFID می‌توان به سیستم گشت‌زنی اشاره کرد. سیستم‌های امنیتی مثلاْ سیستم انگشت‌نگاری، سیستم شناسایی با استفاده از قرنیه چشم و…

دستگاه گشت و نگهبانی چیست ؟

دستگاه گشت و نگهبانی سیستم گشت زنی و نگهبانی مبتنی بر RFID- پردازش هوشمند پارسیان | zoomfing

برای خرید دستگاه گشت و نگهبانی، ما دستگاه گشت زنی wm-5000V5 را به شما معرفی می‌کنیم. این سیستم ها مبتنی بر تلفن های هوشمند اندروید و فناوری QR Code و RFID طراحی شده اند. بدون نیاز به هیچ سخت افزاری و فقط با بهره مندی از تلفن همراه خود نگهبان، عملیات گشت زنی، وضعیت مسیرهای گشت زنی، امکان ارسال تصاویر، ویدئو و متن در لحظه را فراهم آورده اند. پس از ارتباط دستگاه با کامپیوتر نرم افزار کشت و نگهبانی را بر روی سیستم نصب و اجرا نمایید.

سیستم گشت زنی شامل چه تجهیزاتی است ؟

شما می‌توانید اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاه را توسط نرم‌افزار مربوطه فراخوانی کرده و از آن سایت zoomfing گزارش تهیه کنید. دستگاه‌ های سخت افزاری نیز یکی از سیستم های کنترل گشت و نگهبانی هستند. اغلب این دستگاهها از تکنولوژی RFID برای ایجاد پست های نگهبانی استفاده می کنند و نگهبانان با دستگاه های Reader یا بازخوان در طول زمان گشت زنی، با نزدیک کردن دستگاه Reader به برچسب تگ، گشت زنی خود را ثبت می کنند. شرکت سیمرغ پارسیان دستگاه گشت و نگهبانی اثر انگشتی مدل PT100 را ارائه می‌دهد که تولید شرکت ZKteco است.

  • پرسنل امنیتی می‌توانند به ترتیب به هر یک از این مناطق سر بزنند و وظایف خود را انجام دهند.
  • دستگاه های گشت و نگهبانی ژیوان به همراه یک نرم افزار فارسی کاربردی گزارش گیری ارائه خواهد شد.
  • در واقع به مکانیزمی احتیاج است تا مدیریت یک مجموعه، اطمینان یابد که در هنگام گشت زنی، نقطه ای از محل های مورد بازرسی از قلم نیفتاده است.
  • از مزایای دستگاه گشت و نگهبانی اطمینان از عملکرد نگهبانان می باشد که پس از نگهبانی و یا در روزهای بعد، بنا به صلاحدید مدیریت، دستگاه به سیسم متصل شده و اطلاعات فراخوانی می شود و مسئولین مربوطه از درستی و یا نادرستی عملکرد نگهبان بصورت دقیق مطلع می گردند.

با استفاده از دستگاه گشت و نگهبانی نگهبانان وظیفه دارند در محل های خواسته شده در ساعت هایی که برای آن مشخص شده است حضور داشته باشند و گشت خود را ثبت نمایند. و تمامی این بررسی ها و ثبت ها درون دستگاه ذخیر می شود و به راحتی می توان گزارش گشت نگهبانان را بررسی نمود. دستگاه خیلی خوبی هست من پارسال این مدل را خریداری کردم خیلی راحت تونستم مدیریت نگهبان ها را به دست بگیرم و بهترین خوبی این دستگاه شارژ خوب و اینکه اثر انگشتی هست.