دلایل نصب نشدن افزونه وردپرس چیست؟

اغلب کاربران مبتدی از ما می پرسند که پلاگین در وردپرس چیست و چگونه کار می کنند؟ سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوایی است که درصد قابل توجهی از وب سایت های حال حاضر با آن پیاده سازی شده اند، با توجه به اینکه این سیستم مدیریت محتوا در حوزه بلاگ نویسی بیشتر استفاده می شود در این حوزه موفقیت بسیار زیادی دارد به طوری که وب سایت های بسیار موفق بلاگ نویسی چه در ایران و چه در خارج از ایران از این سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) استفاده می کنند. این افزونه بسیار ساده و آسان است. استفاده از این افزونه آسان بوده و به­ صورت رایگان ارائه می­شود. از مزیتهای این افزونه میتوان به کم کردن حجم فایلهای HTML و CSS، افزایش سرعت عملکرد و رابط کاربری آسان وردپرس اشاره کرد.

پلاگین وردپرس

این اصل ن تنها در وردپرس بلکه در هر زبان برنامه نویسی وجود دارد که برای دریافت اطلاعات از بانک اطلاعاتی می بایست طوری چیدمان داشت که با کم ترین کوئری به اطلاعات دسترسی پیدا کرد. شما نمیتوانید سرعت کم سایت خود را انکار کنید و نمیتوانید درصورت بروز فاجعه از پس هزینههایش به همین سادگی بربیایید. اگرچه سیستم هکران یک سیستم هوشمند نیست اما خود هکران بسیار هوشمندانه عمل میکنند و میتوانند برنامهای بنویسند تا از هر آیپی تنها ۵ بار استفاده شود و پس از آن آیپی دیگری تولید شود. نصب بیش از 500 هزارتایی این افزونه نشان از این دارد که قابلیتهای بسیار مفید و کاربردی را به کاربر ارائه میدهد.

از سایت شما بکاپ میگیرد که اگر زمانی هک شدید، بتوانید به سرعت سایت را برگردانید. وردپرس برای ساخت صفحات داخلی سایت از صفحهساز های گرافیکی کمک میگیرد تا ظاهری جذاب و زیبایی را خلق کند. البته که قابلیتهای این افزونه به اندازه قابلیتهای افزونههای قبلی نیست اما سادگی کار یا این افزونه کمک میکند تا سریعتر و بدون دردسر کش و سرعت سایت خودتان را بهینهسازی کنید. با تقریبا یک دهه تجربه و میلیونها کاربر، بدون شک LayerSlider هنوز یکی از بهترینها و جذابترینها برای ساخت اسلایدرهایی با انیمیشنهای جذاب است. پس تا جایی که امکان دارد کارهای کوچک و بیاهمیت را بدون افزونه انجام دهید.

چندین سال است که وبمستران و طراحان سایت در وب ایران، از افزونه معروف WPML برای دو زبانه کردن وب سایتشان استفاده میکنند. دو راه برای غیرفعالکردن گزارش خطای PHP وجود دارد: یکی ازطریق فایل PHP یا دیگری ازطریق کنترلپنل حساب میزبانی هاست. پس ابتدا یک نسخه پشتیبان از دو فایل تهیه کرده و این کار را با احتیاط انجام دهید. مسئله بسیار مهم تری که یک سایت پس از طراحی با آن مواجه است مسئله سئو است. این افزونه تنظیمات بسیار مختلفی دارد ولی با همین تنظیماتی که اکنون توضیح دادیم میتوانید امنیت سایت خود را حداقل 10 برابر کنید. همه شما این موضوع را میدانید که سرعت سایت در میزان کاربران یک سایت نقش بسیار مؤثری دارد. با این حال، این برنامه با متن باز بودن و سهول کارکرد، بسیار کارآمد است.

به کمک این افزونه، کش سایت شما فعال شده و کاربرانی که قبلا حتی یک بار به سایتتان سر زدهاند، بدون نیاز به دانلود دوباره کدها و جزئیات سایت، با سرعت بیشتری واردش میشوند. یکی از افزونه هایی که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است، بدون شک افزونه Yoast SEO می باشد. استفاده از تمامی این قالبها آسان است، پشتیبانی خوبی دارند و همچنین دارای طرحبندیهای مختلفی هستند. همچنین این افزونه دارای بخشهای مدیریت فایلها، جدولها و ستونها هم هست. افزونههای وردپرس برای افزایش سرعت فقط میتوانند کارهایی مثل کش کردن فایلها، فشرده کردن کدهای سایت، کاهش حجم تصاویر و امکان اتصال به سرورهای CDN را انجام دهند. این افزونه به شما امکان میدهد تا مکان موردنظر برای اجرای قطعه کد را نیز انتخاب کنید. پلاگین بعدی در لیست ما News Ticker Benaceur است که آخرین پستها و نظرات را در یک نوار با بیش از ۲۵ انیمیشن زیبا نمایش میدهد.

نوع دوم، قالبهایی هستند که با استفاده از برخی افزونههای استاندارد و برنامه نویسی اختصاصی یک شرکت به تولید رسیدهاند. در صورتیکه افزونه مورد نظر شما پیدا نشد می توانید از برنامه نویسان php کمک بگیرید و درخواست نوشتن پلاگین اختصاصی خود را بدهید. امیداوریم این مطلب کمک هر چند کوچک برای به شما در راه اندازی سایتتان کمک کند. به این ترتیب میتوانید بعد از هر مشکل کوچک و بزرگی نسخه پشتیبان را بازگردانی کرده و سایت به حالت قبلی بازگردانید. این پلاگین هم دقیقا مشابه پلاگین قبلی به شما در ایجاد تغییرات ظاهری کوچک در قالب کمک میکند. اگر همین حالا بخواهید رنگ بخشی از منو سایت را عوض کنید، بخواهید فونت یک صفحه را تغییر بدهید یا جایگاه بخش پایینی سایت را کمی پایینتر ببرید، به جز کمک گرفتن از یک برنامه نویس چه راهکاری دارید؟ ، در حرفهایتر کردن فروشگاه اینترنتی هم به شما کمک زیادی میکند.

Green Popups بیش از 200 قالب تبلیغاتی آماده دارد که میتوانید از آن هم استفاده کنید. خرید قالب وردپرس اولین قدم بعد از راه اندازی سایت میباشد اما به هر سایتی که مراجعه بکنید بیش از 100 قالب مختلف با امکانات مختلف برای شما نمایش داده میشود انتخاب قالب کاری دشوار میباشد! می شود اما درصد استفاده از آنها نسبت به وردپرس اصلا قابل مقایسه نیست در تصویر زیر یکی از آپدیت ترین آمارهای استفاده از وردپرس در جهان رو شاهد هستید همونطور که مشاهده می کنید بیش از 63 درصد بازار متعلق به وردپرس است و این برای اثبات قدرت وردپرس کافی است. اگر مدیر یک سایت وردپرسی هستید و در انتخاب قالب مناسب به مشکل برخوردهاید مطالعه این مقاله را به شما توصیه میکنیم. ما در ادامه ۳ فرمساز قوی به شما معرفی میکنیم. با ما همراه باشید تا بتوانید افزونههای سایت خود را بدون هیچ مشکلی در سایت خود راهاندازی کنید.

این در واقع یک نوع دزدی است زیرا کاربر به صورت مستقیم از پهنای باند سایت هدف دارد استفاده می کند. اما این سیستم به صورت کلی نیاز شما را برطرف خواهد کرد، اما در ادامه کار مطمنا نیاز به امکانات و ویژگی هایی خواهید داشت که وردپرس به صورت مستقیم در اختیار شما قرار نخواهد داد. اما بعضی افزونههای سئو وردپرس هستند که در انجام کارهای فنی مربوط به سئو کمکتان کرده و در بهینهسازی بخشهایی از سایت و محتوا راهنماییتان میکنند. البته ابزارهای نسبتا زیادی برای انجام این کار در WooCommerce ارائه شده، اما WPC Product Bundles واقعا عالی بود و برای کاربران ایرانی که از ساختار راست به چپ استفاده میکنند نیز عالی بوده و به خوبی در این ساختار نیز کار میکند.

سرعت سایت به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که ما در مقالات مربوط به افزایش سرعت سایت توضیح دادهایم. سالهاست که یواست سئو دستیار کمکی ما در سایتهای وردپرسی است. مثلاً افزونه Yoast که جزو معروفترینها است فقط بررسی میکند توزیع کلیدواژههای شما در صفحه بهینه باشد یا در تصاویر و لینکهای شما نکات ساده سئو رعایت شده باشد. در صورتی که میتوانستید حجم تصاویر را در رایانه خودتان و با کمک ابزارهایی مثل فتوشاپ با سرعت بیشتری کاهش دهید. ابزار مناسب برای ساخت جداول و چارتها، یکی از آن چیزهایی است که میتواند کار شما را برای وارد کردن محتوای مد نظر در پنل وردپرس، به شدت کمک کند.

از جمله توانمندی هایی که بعد از نصب این افزونه در دست خواهید داشت میتوان به شخصی سازی صفحات محصول، امکان ویرایش و تغییر هر محصول، امکان مشخص کردن نحوه پرداخت و بسیار از موارد دیگر اشاره کرد. این افزونه دارای حفاظت از فایروال، اسکن بدافزار، مسدود کردن، امنیت ورود به سیستم، نظارت بر ترافیک سایت و موارد دیگر است. دارای گزینه های قدرتمندی برای سازماندهی رویداد های شما و نمایش آنها در یک تقویم زیبا در سایت شما است.

با استفاده از این افزونه رایگان میتوانید آیکونهای شبکههای اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید. با فعال کردن افزونه JETPACK امکاناتی نظیر آمار ، خبرنامه ، تنظیمات شبکه های اجتماعی و … البته اغلب این محبوبیت به دلیل وجود قابلیت drag and drop یا همان کشیدن و رها کردن است. جالب است بدانید که کد نویسی فایل های مختلف قالب شما به صورت خط به خط است که در بین این خطوط اغلب فضاهای خالی زیادی وجود دارد.

مسلماً برای همه شما پیشآمده است که قبل از اینکه پستهای خود را منتشر کنید چندین بار آن را ویرایش کردهاید تا به متن موردنظر و درست، برسید. شاید جالب باشد بدانید که تا همین الان، ۶۰ هزار افزونه وردپرسی ساخته شده و البته آمار آن رو به رشد است. اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید، باید بدانید که افزونه ارسال پیامک متنی، یک افزونه لازم برای سایت فروشگاهی است. این افزونه محبوبترین افزونه سایتهای فروشگاهی وردپرسی است. 20-WP Rocket : بهترین افزونه ای است که برای افزایش سرعت سایت های وردپرسی ساخته شده است که میتوانم به شما یقین بدهم که اگر فقط هم به عکس های مقایسه این افزونه با افزونه های دیگر نگاهی مختصر بیندازید کاملا به قدرت این افزونه پی خواهید برد که میتواند زمان لود سایت شما را کاهش بدهد و هم با امکانات بینظیری که دارد میتواند از پهنای باند شما کاسته و در هزینه های شما هم صرفه جویی کند.

4. این قالبها معمولاً دارای یک کد معتبر هستند و در صورت بروز هرگونه مشکلی میتوانید از این کد پشتیبان تهیه کنید. قالبهای آموزشی معمولاً برای فروش دورههای آنلاین هستند و یا ممکن است موسسات آموزشی و آموزشگاهها از آنها استفاده کنند. معمولاً قالبهای اختصاصی که یک برنامهنویس آن را نوشته، قالبهای خریداری شده وردپرس از مارکتهای مختلف یا قالبهای رایگانی که دانلود کردهاید باید به این صورت نصب شوند. اگر قرار است مخاطبان در وب سایت شما خرید آنلاین داشته باشند، باید یک افزونه وردپرس درگاه پرداخت روی سایت خودتان نصب کنید. مثلا اگر از درگاه زرین پال کمک میگیرید، باید افزونه مخصوص به آن را نصب کنید. کاربران میتوانند با تمام کارتهای عضو شتاب و با استفاده از این درگاه پرداخت، خرید خود را به راحتی انجام دهند.

افزایش سرعت وردپرس

برای آشنایی با نحوه دسترسی به وردپرس از طریق FTP، مقاله چگونگی استفاده از FTP در وردپرس را مطالعه betheme.ir کنید. با استفاده از این افزونه میتوانید پیوند یکتای دسترسی به صفحه نویسندگان را ویرایش کنید و عبارت author را به عبارت دیگری تغییر دهید. برای این منظور، در کادر جستجوی افزونه، نام پلاگین را وارد و جستجو کنید. نکته مهم پسوند.php است، اما شما میتوانید نام فایل را هر چه میخواهید بگذارید. احتمالا تا اکنون با وردپرس کار کرده باشید و یا نام آن را شنیده باشید و به یادگیری وردپرس علاقه مند هستید، وردپرس یک برنامه تحت وب است که به کمک آن قادر خواهید بود تا سایت خود در زمینه های متفاوت با آن طراحی کنید.

افزونه وردپرس

نسخه اصلی : هنرجویان دوره علاوه بر ارتباط مستقیم با پشتیبان دوره در تلگرام و واتساپ، عضو گروه پرسش و پاسخ هنرجویان دوره در واتساپ هم میشوند تا ضمن ارتباط و تعامل با دیگر شرکت کنندگان دوره، از تجربیات یکدیگر نیز استفاده کنند. در پایان، افزونه های وردپرس مشابه با ابزار های قدرتمند بنابر نوع افزونه هستند که قادراند شما را طراحی، پشتیبانی و ارائه خدمات هر چه بهتر به کاربران یاری کنند. ابتدا بهتر است پوشه افزونه را فشرده (با فرمت zip) کنید. چون که مخزن وردپرس پر شده از پلاگین و افزونه که معلوم نیست کدام یکی بهتر است، کدام مشکل دارد و حتی بدتر از اینها، بعضی از افزونههای مشکلات امنیتی بزرگی دارند که شاید به آسانی متوجه نشوید. این افزونه هم علاوه بر اینکه رایگان است، قابلیت آن را دارد که هنگام نوشتن بولت پوینت میتوانید از آیکونهای مورد علاقه خود به جای نقطه استفاده کنید.