دوره آموزش پرایس اکشن از مبتدی تا پیشرفته به زبان ساده-آکادمی حسینی فایننس

این الگو یکی از الگو های بازگشتی می باشد که از آن میتوان بعنوان سیگنال خرید و فروش نیز استفاده کرد. در بازارهای مالی بیشتر موسسات ، کارگزاری ها ، صندوق ها ، شرکت ها ، بانک ها و … در حال سود بردن هستند. ولی ما نیز می توانی با آموزش نحوه معامله کردن در این سود شریک باشیم.

هرچند به میزان موردنیاز از آن استفاده نمی شود، اما درک آن آموزش بورس ایران حسینی فایننس اهمیت بسیاری دارد. با آنالیز کف ها و قله ها، اطلاعات مهمی درمورد جهت بازار و قدرت یک روند بدست می آوریم. این آنالیز حتی قادر است شروع یک روند بازگشتی و پایان یک روند را از قبل اطلاع بدهد. سبک پرایس اکشن در تمامی بازارهای مالی مثل بورس سهام تهران، بورس کالا، آتی زعفران، ارز و سکه و طلا، جفت‌ ارزها، ارز دیجیتال مثل بیتکوین، آپشن و در تمامی تایم‌فریم‌ها (کوتاه مدت و بلندمدت) کاربردی و قابل استفاده هست. بعد از ملاحظه گام به گام دوره آموزش پرایس اکشن میتوانید اقدام به ساخت سیستم ترید متناسب با مولفه های ذکر شده در دوره نمایید و به شرط پایبندی در سیستم خود و کنترل روانشناسی خود در بازار یک تریدر سودده باشید و در حساب واقعی شروع به فعالیت کنید. این روش تحلیلی داده های مربوط به قیمت یا نمودار را مبنا قرار میدهد، در واقع این روش به معامله گران این امکان را میدهد تا فقط روی حرکات واقعی و زنده بر روی نمودار متمرکز شود.

  • به این صورت که برای مدت زمانی قیمت در یک سطوح حمایتی و مقاومتی بالا و پایین شده و در اصطلاح رنج می زند.
  • در مجموع با آموزش صفر تا صد پرایس اکشن و فراگرفتن آن، می‌توانید با اجرای برنامه ها و استراتژی های این سبک از تحلیل، به کسب درآمد از بازارهای مالی مختلف بپردازید.
  • جالب اینجاست که بدونین الگوی پرایس اکشن نوعی روش معامله گری در بازارهای مالی هست که بر اساس ماهیت قیمت دارایی ها و تغییرات اون فعالیت می کنه و شما می تونین از این الگو استفاده کنین.
  • سپاس از شما آقای پاینده گرامی، از همراهی شما با آکادمی و شرکت در دوره رایگان پرایس اکشن دکتر اناری خوشحالیم.

از ویژگی‌های اصلی این الگوها می‌توان به شکل‌گیریشان در کف و سقف قیمت اشاره کرد. ستاره دوجی ، ستاره ثاقب ، ستاره صبحگاهی ، ستاره عصرگاهی و چکش وارونه از جمله حالت‌های مختلف این الگو هستند. طبیعی است که دو معامله‌گر هنگام تجزیه و تحلیل یک پرایس اکشن یکسان به نتایج مختلفی دست پیدا کنند.

آیا صرفا به موج های بلند در جهت روند و اصلاحات کوتاه دقت می کنید؟ این سیگنالی به منظور تایید روند قوی است.

بهترین اموزشگاه پرایس اکشن

دوره آموزش پرایس اکشن از مبتدی تا پیشرفته به زبان ساده-آکادمی حسینی فایننس

به این دلیل اکثر معامله گران کم تجربه و تازه کار در این بازار ها ضرر کرده و قسمتی و یا کل سرمایه خود را تقدیم حرفه ای ها می کنند. ولی حتی اگر المان های بیشتری از بازار را ببینند ، بازار برایشان بسیار پیچیده تر و جذاب تر خواهد بود. اصلی ترین ویژگی ال بروکس این است که او در هر حرفه ای که مشغول می شود آن را با بهترین کیفیت و نهایت تلاش و پشتکار ادامه داده و در آن حرفه بهترین می شود.

در پرایس اکشن نمودارها در ساده ترین شکل خود، مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند. مجله فیوچرز Futures به من لقب تردیر معامله گران را داده بود و من سال ها یکی از اعضای تیم تحلیل تکنیکال آنها بودم. در وبسایت ال بروکس می توانید نظرات معامله گران ، کتاب های او ، اتاق ترید و بسیاری موارد آموزشی را مشاهده کنید. یکی دیگه از انواع تفاوت تحلیل تکنیکال با تحلیل بنیادی این هست که معامله گر و تریدر چه هدفی از تحلیل داره. بنابراین اگه قصد دارین تا اطلاع پیدا کنین که قیمت یه دارایی چه وضعیتی داره و ایا از ارزش واقعی خودش بالاتر هست یا پایین تر باید از تحلیل فاندامنتال استفاده کنین.

پرایس اکشن چیست ❤️ آموزش رایگان معامله به سبک Price Action

در آموزش پرایس اکشن، نسبت میان بدنه و شاخک بیانگر چیزهای زیادی است. اما کندل ها با بدنه کوچک و شادوهای بلند، نشانگر بلاتکلیفی و عدم وجود تصمیم مشخص در بازار هستند. برطبق آموزش پرایس اکشن، با مراجعه به چارت ها، خواهید فهمید که تنها نکته واقعا مهم این است که چگونه کف ها و قله ها به کمک این الگو شکل می گیرند. پرایس اکشن را می توان بعنوان یکی از مفاهیم پرطرفدار تریدری نام برد. با دانستن نحوه بکارگیری آن می توان عملکرد در بازار را بهبود بخشید. علاوه بر این، به کمک آن، عملکرد و نگاه به چارت پیشرفت زیادی خواهد داشت.