دوره تخصصی آموزش وردپرس

یا میتوانید اطلاعات بازار سهام را در زمان واقعی منتشر کنید. همچنین توسعهدهندگان همراه با طراحان و هنرمندان گرافیک برای ایجاد تمهای جذاب کار میکنند و بسیاری از این تمها به صورت رایگان و یا قیمتگذاری شده در دسترس قرار میگیرند. با دانشگاه وردپرس همراه باشید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ کدام از دوره های ما قرار نیست برخی مباحث را حذف کنند تا مجبور به شرکت در دیگر دوره ها باشید. البته لوکال هاست محدودیت ها و معایبی هم دارد که در این جلسه آن ها بررسی می کنیم. البته همهی پلاگینهای رایگان چنین شرایطی را ندارند و برخی از آنها واقعا باکیفیت هستند. البته کار با این پلاگین برای مبتدیان ممکن است کمی سخت باشد. صفحات موبایل سریع یا گوگل ای ام پی امکان جدیدی است که گوگل برا افزایش سرعت سایت در موبایل ایجاد کرده و ما پیش از این در مقاله ای با عنوان amp وردپرس – افزایش سرعت بارگذاری وردپرس به طور کامل نحوه فعال سازی آنرا betheme.ir (betheme.ir) توضیح داده ایم.

مدیریت سایت را یاد می گیرید و با افزایش امکانات و سفارشی سازی ظاهر سایت آشنا می شوید. همچنین برای اینکه یک وردپرس کار حرفه ای شوید برای شما برنامه های ویژه دیگری نیز داریم که در آینده رونمایی می کنیم. مثلاً یکی از مواردی که یاد می گیرد این هست که شما در بسیاری از اوقات نیازی نیست چرخ رو از اول طراحی کنید چون کتابخانه های آماده زیادی وجود دارد که مشکل شمارو با استاندارد بالا در کمترین زمان ممکن حل می کند مثلاً برای استفاده از اسلایدر شما نیازی ندارید خودتون بشینید یک اسلایدر پیچیده با قابلیت های بسیار رو از اول طراحی کنید چون می تونید از کدهای آماده ای که قبلا ساخته شده و استاندارد سازی شده در پروژه خودتون استفاده کنید. همچنین اطلاعات شخصی افراد که در نزد شما هنگام ثبت نام وارد شده است می تواند به آنها در حمله های بعدی کمک کند.

فاکتور سرعت بارگذاری برای سئو نیز بسیار مهم است. در این صفحه آموزش وردپرس به صورت رایگان در 100 جلسه آماده شده است. دوره قدم به قدم برای یک شروع کار سریع آماده شده است تا در 3 قدم و 3 روز آموزش بتوانید از سطح صفر وارد دنیای وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی شوید. راه اندازی سایت و نحوه کار با وردپرس را یاد بگیرید و وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی شوید. دوره ها برای آموزش کامل وردپرس تا سطح آموزش وردپرس حرفه ای سطح بندی شده اند تا در پایان پکیج های آموزشی به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید و از طراحی سایت و خدمات وردپرس کسب درآمد کنید. در ادامه با آموزش حرفه ای وردپرس در دوره های پیشرفته تر کار را ادامه دهید و یک وردپرس کار حرفه ای شوید. در ادامه به معرفی بیشتر دوره های پرچمداران وردپرس می پردازیم. در سالهای بین 2003 تا 2010، وردپرس بیشتر به عنوان یک وبلاگ ساز فعالیت میکرد؛ اما توسعه افزونهها و همچنین قالبهای مختلف، آن را به مرور تبدیل به یک سایت ساز کرد.

افزایش سرعت وردپرس

افزونه های وردپرس محبوبیت بیشتری در بین کاربران تازه وارد و مبتدی دارند، دلیل آن هم کاملا واضح است زیرا کاربر بدون نیاز به دانش کدنویسی و طراحی و در عین سادگی میتواند با استفاده از یک افزونه وردپرس قابلیت مورد نیاز خود را به وردپرس اضافه کند. سیستم مدیریت محتوای وردپرس با توجه به اپن سورس بودن خود به شکل منظمی به روز رسانی می گردد. به دلیل حفظ امنیت سایت، بسیاری از توسعه دهندگان و متخصصان در سراسر جهان بر روی ارتقاء و بروز رسانی وردپرس کار میکنند تا به سرعت هر گونه آسیب پذیری احتمالی وردپرس را تجزیه و تحلیل و برطرف کنند؛ در نتیجه، لازم است برای حفظ و افزایش امنیت به طور منظم این بروز رسانی ها را نصب کنید؛ بنابراین تصور اینکه وردپرس ناامن است، باور درستی نیست.

ولی اگر مسیر آموزش ها را به درستی پیش بروید می توانید در کوتاه ترین زمان و مرحله به مرحله از سطح مقدماتی به پیشرفته برسید. انواع دامنه و پسوند دامنه و ویژگی ها و مشخصات یک دامنه خوب را نیز معرفی کردیم. در این راهنما 20 ویژگی مهم و ضروری هاست مناسب برای وردپرس را به شما معرفی می کنیم. علاوه بر این برخی موارد غیر ضروری اما کاربردی که می تواند سرعت کار شما را در مسیر طراحی سایت افزایش دهند معرفی می کنیم. بنابراین شما جهت افزایش سرعت وردپرس برای موبایل باید تنها به مسائل ضروری بپردازید و محتوای غیرضروری را در حالت نمایش موبایل غیرفعال کرده و نمایش ندهید تا سرعت سایت وردپرسی در حالت موبایل افزایش پیدا کند. در ابتدا حالت اتوماتیک را انتخاب کنید اگر باعث استفاده بیش از حد از CPU شده یا هر گونه مشکل کارایی به وجود آورد آن را به حالت دستی تغییر دهید.

برای این دسته از دانشجویان دوره های حرفه ای پیشنهاد می شود. پس برای این دسته از کاربران دوره آموزش ورپرس رایگان پیشنهاد می شود. پس از آموزش های ابتدایی نیز برای یادگیری کامل تر مدیریت سایت پیشنهاد ویژه می شود که دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس را نیز از دست ندهید. بنابراین اگر تصمیم جدی برای آموزش حرفه ای وردپرس دارید پیشنهاد نی کنیم که این پکیج فوق جامع را حتما تهیه کنید. این پکیج دانلوی شامل تمام دوره های پایه ای دانشگاه وردپرس می شود و از صفر تا صد کار با وردپرس در این پکیج آموزش داده شده است. در مارس ۲۰۱۶، گوگل گزارش داد که به بیش از ۵۰ میلیون کاربر وب سایت در مورد امنیت وب سایتی که از آن بازدید میکنند هشدار داده میدهد به آنها اعلام میکند که این سایت حاوی بدافزار است و میتواند اطلاعات شما را سرقت کند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است؛ یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) به کاربران، رابط بصری برای افزودن و اصلاح محتوا در یک وب سایت می دهد؛ تمام محتوای ظاهر شده در یک سایت وردپرس، از متن گرفته تا عناصر بصری، با کمک CMS آن ایجاد و بهینه شده است.

در ادامه در این مورد بیشتر صحبت می کنیم. در مورد اینکه دامنه چیست و چرا باید از دامنه استفاده کنید صحبت می کنیم. پس از اینکه با آموزش های مقدماتی با آموزش کار با وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی آشنا شدید، مسیر پیشرفت شما هموار است. با کمک این نرم افزار ها به سادگی و بدون هزینه می توانید در کامیپوتر شخصی خود یک یا بی نهایت سایت راه اندازی کنید. در این قسمت شما میتوانید از تیترهای مختلفی به نسبت مطالب خود استفاده کنید.

در جلسه 6 آموزش سریع وردپرس شما را با مفهوم لوکال هاست آشنا می کنیم تا بدون هیچ هزینه ای و بدون هیچ ریسکی در آموزش و آزمون و خطا بتوانید با وردپرس دست و پنجه نرم کنید. بدون نیاز به دانش برنامهنویسی میتوانید طرحهای حرفهای خبری ایجاد کنید. تمام مشخصات هاست را که در هنگام خرید باید در نظر بگیرید به شما معرفی کنیم. هنگامی که یک فرد دیدگاهی در سایت شما ثبت میکند، در هنگام نمایش آن دیدگاه در نوشتهی شما، سایت وردپرسی سعی میکند گراواتار مرتبط با ایمیل فرد را نیز نمایش دهد. سپس مانند تصویر زیر موس را روی اولین گزینه نگهدارید تا این بخش برای شما نمایش داده شود.

نصب قالب وردپرس، یک کار راحت!

دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس دقیقا برای ارائه یک مسیر پیشرفت سریع آماده شده است تا خیلی سریع وارد دنیای طراحی سایت شوید. برای اینکه یک طراح سایت حرفه ای شوید و بتوانید از طراحی سایت برای دیگران کسب درآمد کنید، کاملترین مسیر یادگیری وردپرس را برای شما آماده کرده ایم. در جلسه 5 آموزش وردپرس به زبان ساده یک راهنمای فوق جامع خرید هاست آماده کرده ایم. برای یادگیری رایگان وردپرس دوره آموزش قدم به قدم وردپرس سایت دانشگاه وردپرس مسیر راهنمای شما خواهد بود.

با مطالب این جلسه و فهرستی که در اختیار شما قرار می گیرد به سادگی می توانید بهترین انتخاب را در خرید هاست مناسب برای سایت خود داشته باشید. دسته دوم افرادی هستند که هیچ گونه تجربه کدنویسی ندارند و ترجیح میدهند برای بیزینس خود یک وب سایت داشته باشند. این مورد برای سرعت وب سایت بسیار حائز اهمیت بوده و سایت های بررسی کننده سرعت وب سایت از جمله جی تی متریکس و یا گوگل اینسایت به آن اهمیت ویژه ای میدهند. در جلسه 9 آموزش وردپرس فشرده معرفی کاملی از وردپرس و ویژگی های آن خواهیم داشت تا با اطلاعات کامل در مورد این سیستم سایت ساز حرفه ای شما را وارد دنیای طراحی سایت بدون کدنویسی کنیم.

پلاگین وردپرس

پس در 3 روز، قطعا شما یک طراح سایت حرفه ای نمی شوید. طراحی سایت بدون کدنویسی و ساخت صفحه های دلخواه را بیاموزند و با افزایش امکانات حرفه ای سایت به سطح پیشرفته تر برسند. میخواهید افزایش سرعت لود سایت را تجربه کنید باید از همان ابتدای ساخت و طراحی سایت فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید و آنها را برای طراحی یک سایت سریع پیاده سازی کنید. این نحوه آموزش باعث آمادگی بسیار بالای شما در طراحی سایت با وردپرس میشود. امنیت وردپرس و به صورت کلی امنیت وبسایت مسئله مهمی است که امنیت کسب و کار و پیشرفت شما به آن وابسته است و قبل از اینکه مهم باشد، یک ضرورت بسیار مهم است. به عنوان best practice می توان گفت: قالب ها بصورت کلی نباید کارکردهای حیاتی یا critical functionality را به سایت اضافه کنند. سپس انواع سیستم مدیریت محتوا را معرفی می کنیم و مقایسه ای بین آن ها خواهیم داشت.

به همین دلیل قبل از شروع نصب وردپرس باید یک پایگاه داده در هاست ایجاد کنیم. پس از نصب این پلاگین بر روی وردپرس خود، محتوای وبسایت شما از طریق REST API آن توسط سرویس Worana در قالب اپلیکیشنی برای موبایل دراختیار شما قرار گیرد. برای این کار می توانید روی لینک تنظیمات در صفحه افزونه های نصب شده کلیک کنید یا در پیشخوان وردپرس به مسیر تنظیمات » WP Rocket بروید. نصب قالب وردپرس، یک کار راحت! دومین و قدرتمند ترین افزونه کش در وردپرس، Litespeed cache است. هاست دومین پیش نیاز راه اندازی سایت است. بستر اصلی ما رایگان، انعطاف پذیر و تقویت شده توسط یک جامعه جهانی است.

در مورد مزیت ها و معایب و ویژگی های این سیستم ها صحبت می کنیم. به احتمال بسیار زیاد هیچ کدام از این ها اصلا به کار نخواهند آمد. یا شاید خیلی کاربران نخواهند وارد جزئیات طراحی سایت یا مباحث مدیریتی پیشرفته و حرفه ای شوند. با دوره های آموزش وردپرس که در دانشگاه وردپرس برای شما آماده کرده ایم می توانید در مدت کوتاه به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید. پس در ادامه این راهنما، مسیر کامل یادگیری WordPress را برای شما آماده کرده ایم. در دانشگاه وردپرس دوره های متعدد آموزش وردپرس از سطح مبتدی تا پیشرفته آماده شده اند تا پاسخگوی نیاز شما در هر سطحی باشند. برای اینکه به سطح پیشرفته در هر مهارتی برسید لازم است از سطح مبتدی و مقدماتی شروع کنید.

شاید برخی دانشجویان صرفا با یادگیری مباحث مقدماتی بتوانند وارد دنیای وردپرس شوند و نیازی به آموزش پیشرفته تر نداشته باشند. ساخت تعداد دوره های مختلف در دانشگاه وردپرس برای سطح بندی آموزش ها است تا دانشجویان بتوانند در هر سطحی از آموزش ها استفاده کنند و به سطح دلخواه خود برسند. 🙂 آنها سیستمی را ایجاد کردند که به دیگر افراد این امکان را میداد تا بدون حتی یک خط کد، بتوانند اطلاعات و فایلها را از طریق پنل مدیریت وبسایت بارگذاری کنند و وبسایت خودشان را طراحی و توسعه دهند.

افزونه وردپرس نرم افزار های شبیه ساز هاست یا لوکال هاست معرفی شده در این جلسه همگی رایگان هستند. افزونه Quick and Easy FAQs که یکی از افزونه های ضروری کسب و کار و از بهترین افزونه های سوالات متداول وردپرس است، این کار را برای شما انجام می دهد. سپس تمام تکات ضروری را در مورد کاراکترهای مجاز و غیرمجاز در انتخاب دامنه بررسی می کنیم. را بررسی می کنیم. در ادامه ابتدا دوره قدم به قدم دانشگاه وردپرس را برای یک شروع به کار حرفه ای معرفی می کنیم. شما نمی توانید با شرکت در یک دوره چند ساعته به سطح فوق حرفه ای برسید. بسیاری از مواقع، تازه کاران تصور می کنند چون سرعت سایت وردپرس آنها روی کامپیوتر شخصی شان کند به نظر نمی رسد، پس حتما مشکلی از این بابت وجود ندارد.