دوره جامع آموزش افزونه نویسی وردپرس

یکی دیگر از قالب رایگان انگلیسی وردپرس قالب اوشن است که یک قالب بسیار سبک است با قابلیت سفارشی سازی که برای هر نوع سایتی مانند وبلاگ، نمونه کار، فروشگاهی مناسب است. دانلود قالب وردپرس انگلیسی لینک زیر را بزنید. قطعه کد زیر را در فایل style.css قرار دهید. هر قالب وردپرسی باید در فولدر اصلی خود یک فایل به نام style.css داشته باشد. ۲- استفاده از روش دستی، در این حالت اگر با ساختار وردپرس کمی آشنایی داشته باشید میدانید که باید به دنبال چه چیزی بگردید شما برای پیدا کردن نام قالب وردپرس میتوانید با گرفتن سورس صفحه اصلی سایت درون کدها جستجوهای خوبی انجام دهید و اطلاعات موردنیاز خود را به دست آورید. اگر در ابتدای کار با وردپرس هستید این قالب یک انتخاب مناسب برای شما است به علاوه به طرح های مختلفی برای صفحات، هدر و فوتر دسترسی خواهید داشت. فولدر یا پوشه ای که ما فعلا روی آن تمرکز زیادی داریم wp-content است.

زمانی که شما یک قالب وردپرس را می سازید، در واقع تصمیم می گیرید که محتواهای موجود در سایت شما، به چه شکلی در بیایند و چگونه نمایش داده شوند. همان طور که مشاهده می فرمایید، قالب ما نام customtheme را به خود گرفته است، ورژن آن 1.0 است و اطلاعات نویسنده هم نمایش داده می شود. در نظر داشته باشید هر افزونه رایگانی که در مخزن وردپرس وجود دارد نمی تواند به صورت کامل بهینه سازی را بدون ایراد انجام دهد پس همیشه توصیه میکنیم قبل از انجام هر تغییری از پایگاه داده خود پشتیبان تهیه کنید.

یکی دیگر از دلایل موفقیت EDD این است که هسته این افزونه رایگان است. یکی از دلایل افت سرعت یک سایت، ممکن است مستقیماً به قالب و تم اصلی آن مرتبط شود. پس بهتر است از یک سرور قدرتمند و جدید برای میزبانی استفاده کنید تا سرعت لود وبسایتتان هر چه بیشتر بالا رود. آپدیت قالب و افزونهها از اهمیت ویژهای برخوردار است، و شما باید نسخه جدید قالب و افزونهها را جایگزین نسخه قدیمی کنید. با وجود اینکه این پلاگین برای ۳ نسخهی اخیر وردپرس به روز رسانی نشده است، اما در آزمایش ما به خوبی با آخرین نسخه وردپرس سازگار بود. از دیزاینی که نمیشد تغییرش دهی، از قالبی که کند بود و برای ورود به هر بخشش باید حداقل 10 ثانیه صبر میکردی، خطاهای ریسپانسیو نبودن قالب در سرچ کنسول و هزارتا دردسر دیگه، تا اینکه از داشتن وبسایت هم خسته شدم!

این قالب یک وبلاگ شخصی سرگرم کننده برای کاربران شما است. تمرکز ما در این مقاله بیشتر در مورد طراحی سایت است قبل از اینکه در مورد آموزش طرحی سایت صحبت کنیم بریم ببینیم طراحی سایت چی هست اصلاً؟ این روزها با رشد نرخ تورم و هزینه بالای زندگی یکی از فکرهایی که در ذهن همه افراد خطور میکند شغل دوم یا شغل پردرآمد تر است اگر در ذهن شما هم چنین فکری گذر کرد در این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت را معرفی کنیم بعد از این مقاله می تونید به عنوان شغل دوم وارد این حوزه شوید. در ابتدا وارد صفحه تنظیمات افزونه شوید. پس از فعال سازی، ممکن است لازم باشد تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

افزونه وردپرس

در ادامه به معرفی بهترین قالب رایگان انگلیسی وردپرس می پردازیم. بهترین قالب انگلیسی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و آن را از لینک قرار داده شده در هر بخش دانلود کنید. همچنین پوسته ها و افزونه های نصب شده بر روی سایت پس از مدتی نیاز به ارتقا و بازنگری مجدد دارند. سپس روی دکمه “هم اکنون نصب کن” کلیک کنید. هنگامی که وارد یک وبسایت میشوید، آیکون روشن شده و با کلیک بر روی آن میتوانید لیست فناوریهای مورد استفاده را ببینید. از دیگر ابزارهای تست سایت Pingdom هست که اطلاعات خوبی از وضعیت سایت به شما میدهد و به کمک این ابزار میتوانید کندی حجم صفحات و یا لینکهای شکسته سایت را برطرف کنید.

اگر به تازگی سایت خود را راه اندازی کردهاید و هنوز تصاویر زیادی بر روی آن بارگذاری نشده است، به شما توصیه میشود قبل از بارگذاری تصاویر خود با استفاده از روش های گفته شده اقدام به فشرده سازی تصاویر خود برای بهینه سازی سرعت سایت وردپرس کنید. اگر وب سایت شما روی HTTP/2 اجرا می شود بهتر است ترکیب فایل های CSS و JS را فعال نکنید. بسیاری از شما به دنبال یک قالب رایگان انگلیسی وردپرس بهینه شده برای گوگل و سایر موتورهای جست و جو هستید، شک نکنید که قالب RESPONSIVE BRIX بهترین گزینه است. این قالب رایگان انگلیسی واکنشگرا دارای طراحی مناسب و تایپوگرافی عالی است که از ویرایشگر بلوکی و منوهای شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند. اگر یک بار به اشتباه افزونه را نصب کرده باشید و دوباره آن را نصب کنید افزونه سعی می کند فایل های قبلی را بروز رسانی کند که این کار باعث بروز خطا می شود، این خطا مربوط به توسعه دهنده است.

هنگام اجرا و استفاده از وردپرس خواهید دید که قالب های رایگان زیادی وجود دارد. به علاوه با نصب ووکامرس یک سایت تمام عیار برای غذا و فروش آن خواهید داشت. قالب های وردپرس به طرز بسیار شگفت انگیزی قدرتمند هستند و در واقع هرچه را شما بتوانید تصور کنید، می توانید توسط آن ها و به سادگی هرچه تمام تر پیاده سازی کنید. در واقع یک قالب خوب، علاوه بر داشتن یک ظاهر زیبا باید با قدرت هرچه تمام تر بتواند در فراهم کردن امکاناتی چون داینامیک کردن محتواهای سایت، به صاحبان سایت کمک کند. به علاوه با فرمت پست گالری و سبک های ویرایشگر نیز سازگار است. علاوه بر این هنگام خرید قالب سایت می توانید رتبه بندی قالب ها و نظرات کاربران درباره آن قالب را مشاهده کنید.

برای انجام این کار هم میتوانید کاراکترهای خاصی را در قسمت ورودی سایت فیلتر کنید، هم از افزونههایی که کد مخرب را شناسایی میکنند، استفاده کنید. درون این پوشه، سه عدد پوشه ی دیگر هم هست که معمولا نامی شبیه به twentytwenty دارند. ۳- در روش سوم که همانند روش دوم درون سورس کدها به دنبال نام قالب بودیم در این روش به دنبال فایل css بگردید و آن را در آدرس url مرورگر خود باز کنید، اطلاعات این فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.

این سامانه یکی از کاملترین سامانه های پیام کوتاه موجود است و نیز تیم پشتیبانی این سامانه نصب و راه اندازی و کانفیگ این افزونه را برای ارتباط برقرار کردن با این سامانه را برای شما انجام خواهند داد. تنها راه درک قالب های وردپرسی این است که بیاییم و از ابتدا آن ها را مرحله به مرحله بسازیم. شاید برایتان بارها اتفاق افتاده باشد تا از یک سایت وردپرسی زیبا دیدن کردهاید و از چهره زیبای آن سایت بسیار خوشتان آمده باشد و به دنبال روشی برای پیدا کردن نام قالب وردپرس آن سایت باشید. •ویژگی های مورد نیاز خود را لیست کنید: این موضوع تا حد زیادیبستگی به نیاز شما دارد. با دانلود قالب رایگان وردپرس ( WordPress Free Template ) از پی سی تمپلیت ( P30Template ) شما میتوانید در 5 دقیقه بدون نیاز به کدنویسی سایت خود را راه اندازی کنید .

افزایش سرعت وردپرس

برای شروع می توانید از نسخه رایگان این افزونه وردپرس استفاده کنید. RafflePress دارای یک سازنده هدایای آسان کشیدن و رها کردن همراه با الگو های هدایای اثبات شده است که می توانید از آنها برای ایجاد هدایایی استفاده کنید که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. افزونههاي ذخيره سازي وردپرس (به عنوان مثال W3 Total Cache) مدت زيادي است که وجود دارند و باعث ميشوند کارهاي پيچيده افزودن قوانين ذخيره به عناصر وب سايت شما آسان تر شوند. پلاگین MemberPress یکی از محبوبترین پلاگین های عضویت در وردپرس است که در عین حال که استفاده از آن آسان است ویژگی ها و قابلیت های زیادی دارد. یکی از معروفترین و بهترین سایت های خرید قالب وردپرس ThemeForest است. دوره پایه وردپرس باران که در بالا لینک شده بهترین دوره برای یک شروع به کار سریع است. مثلاً یکی از بهترین گزینهها هاست ابری است برای کسانی که از هاست های اشتراکی استفاده میکنند و مشکلات همسایههای پرمصرف روی عملکرد سایت شما تأثیر نگذارد.

پلاگین وردپرس

مطمئن شوید که ایرادات کدنویسی قالب رفع شده و اصولی نوشته شده باشد. در بخش زیر ۱۳ دلیل اصلی کند بودن پیشخوان وردپرس را با هم مورد بررسی قرار میدهیم و می گوییم چیکار کنید تا این کندی رفع شود. بروزرسانی رایگان: وردپرس یکی سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان است و بسیار در به روزرسانی و رفع مشکلات احتمالی فعال است. با افزودن هدرهای منقضی شده به منابع استاتیک، سایت شما ممکن است سریعتر برای کاربران بارگذاری شود. امکانات زیادی که این افزونه در اختیار کاربران خود قرار می دهد یکی از مهم ترین عامل موفقیت این افزونه می باشد. اگر از هاستی استفاده می کنید که از کنترل پنل CPanel بهره می برد بعد از اینکه سیستم کرون وردپرس یا WP-Cron را غیر فعال کردین گام های زیر را دنبال کنید. اگر بخواهیم بصورت خیلی ساده نگاه کنیم، قالب های وردپرس مجموعه از فایل های مختلف می باشد که با قرار گرفتن آن ها در کنار همدیگر می توانند دقیقا آن چیزی را که شما در یک سایت می بینید را برای شما بسازند.

سپس روی دکمه “هم اکنون نصب کن” کلیک کنید.

اسکریپت هایی مانند تبلیغات، بارگذار قلم و غیره نیز می توانند تأثیر بسزایی در عملکرد وبسایت شما داشته باشند. همانطور که بالاتر نیز ذکر شد استفاده از افزونه های بهینه سازی و کش می تواند تاثیر زیادی در عملکرد و افزایش سرعت وب سایت شما داشته باشد. شاید بگویید که تغییرات در وب سایت را می توان با افزونه ها انجام داد اما با این رویکرد و این نوع نگاه، بعد از مدت کوتاهی وب سایت شما به یک انبار افزونه تبدیل می شود که این افزونه ها بی ضرر هم نیستند. بعضی از افزونههای چند زبانه وردپرس هر دو روش ترجمه را پشتیبانی میکنند و شما مناسب با نیازتان میتوانید نوع ترجمه را انتخاب کنید؛ این افزونهها دسته سوم را تشکیل میدهند.

وقتی حجم دیتابیس وردپرس شما زیاد باشد و یا جداولی در دیتابیس شما باشد که هیچوقت مورد نیاز نباشد مثلا افزونه ای قبلا نصب کردید و الان مدتی هست پاکش کردید ولی به احتمال زیاد جداول آن در دیتابیس هاست شما وجود دارند و یا اطلاعات دیگری در دیتابیس شما وجود دارد که دیگر نیازی به آنها نیست و یا بهینه سازی نشده است که اینها باعث فشار به سرور و کاهش سرعت سایت شما خواهد شد که آپ تم این مورد را هم به صورت کاملا تخصصی بررسی و حل خواهد کرد. شما برای اینکه بتونید طراح سایت شوید باید با زبانهای html, css, betheme.ir js و یکی از زبانهای سمت سرور مانند php آشنا باشید و بتونید از آنها استفاده کنید البته شاید در شروع یادگیری زبان js نیاز نباشد اما در آینده مطمئن باشید که یادگیری کامل جاوااسکریپت کمک زیادی به شما خواهد کرد.

با استفاده از قطعه کد زیر، به سادگی نام قالب، نام سازنده ی قالب، آدرس اینترنتی مربوط به سازنده و ورژن قالب را تعیین می کنیم. برای این کار باید اول به انتهای آدرس سایت خود عبارت wp-login.php/ را اضافه کنید. برای انجام این کار به مسیر Settings Reading رفته و بهجای گزینه “Full Text” گزینه “Summary” را انتخاب کنید. می توانیم بر روی گزینه ی جزئیات پوسته یا theme details کلیک کنیم و اطلاعات مربوط به قالب خود را ببینیم.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره با تدریس پویا عمادی – کارشناس ارشد تجارت الکترونیک و مدرس دورههای آموزشی طراحی وبسایت با وردپرس – طی 14 ساعت در روزهای فرد از ساعت 15 تا 17 برپا میشود و شروع آن از 23 مرداد خواهد بود. پلاگین The Grid برای نمایش دادن پست های وبلاگتان، نمونه کار، تجارت الکترونیک و یا هرگونه ی دیگر از پست های وردپرس بسایر مناسب است. قالب نیو یک پوسته چند منظوره برای انواع کسب و کار مانند استارتاپ، آژانس ها، فروشگاه تجارت الکترونیک و سایت های نمونه کار است. این قالب رایگان انگلیسی وردپرس با افزونه WPML سازگار است و چند زبانه کردن سایت به هر زبانی که فکر کنید امکان پذیر است. البته می توانید چند قالب آماده و نصب شده روی پنل خود داشته باشید اما فقط امکان فعال کردن یکی را خواهید داشت.