دوره WordPress جامع 2022

کار کردن بین فایلها و خواندن دستورات بین فایلهای مختلف برای وب سرور زمانبر است و همین دلیلی برای سرعت لود پایین سایت خواهد شد. در صورتی که در حال گذراندن آموزش وردپرس هستید و میخواهید در یک سایت راه اندازی کنید، باید هاست مناسب وردپرس را بشناسید. حال این افزونهای که در ادامه به معرفی بیشتر و آموزش آن میپردازیم این مشکل را حل خواهد کرد. افزونه Instagram Feed که در حال حاضر نام آن به Smash Balloon Social Photo Feed تغییر کرده، یکی از بهترین افزونه های فید اینستاگرام وردپرس است که پیکربندی آن بسیار ساده است. حال توسعه دهنده این افزونه برای کاربردیتر بودن آن برخی پیشنهاد را ارائه داده که در ادامه در کنار سایر نکاتی که توسعه دهندگان ایرانی به آن دست پیدا کردند.

WPForms: سریعترین و مبتدیترین فرم تماس دوستانه برای وردپرس. افزونه OptinMonster فرم های opt-in از پیش ساخته ی تبدیل بالایی دارد که شما می توانید توسط سازنده کشیدن و رها کردن، به راحتی آنها را سفارشی سازی کنید. با استفاده از این افزونه شما هیچ محدودیتی درزمینه سفارشی کردن زمینههای دلخواه نخواهید داشت. 4. سایر اقدامات امنیتی وردپرس مانند استفاده از پیشوند سفارشی برای پایگاه داده را انجام دهید. بیایید به پنج تا از بهترین افزونههای حافظه نهان وردپرس که میتوانید برای افزایش سرعت وب سایت خود استفاده کنید، نگاهی بیندازیم.

این کار میتواند توسط پشتیبانان هاستینگ انجام شود اما در حالاتی ممکن است شما بتوانید از مدیریت هاست این کار را به صورت دستی انجام دهید. در تستی که خود ما هم انجام دادیم اگر از بخش وردپرس تصاویر پیوست شده را به صورت دستی حذف کنید این کار میتواند حتی تصاویر استفاده شده در سایت حذف کند پس اصلا از پیشخوان وردپرس این کار را انجام ندهید و از افزونه استفاده کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز از افزونه های محبوب در این زمینه استفاده نمائید.

در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس شما یاد می گیرید بدون نیاز به افزونه های خاصی قالب خودتون رو کامل طراحی کنید و تمام بخش های آن را مطابق میل خودتون سفارش سازی کنید اگر شما به دنبال یک قالب آموزشی یا فروشگاهی خاصی هستید که دوست دارید خودتون این قالب رو صفر تا صد طراحی کنید پس باید یاد بگیرید چگونه این کار رو انجام دهید ما در دوره آموزش طراحی قالب وردپرس از صفر تا صد به شما آموزش می دهیم چگونه طرح خود را مشخص کنید و سپس شروع به طراحی آن کنید. اگر عکس یا تصویر دارای رنگهای مختلف باشد؛از فرمت JPEG استفاده میکنیم. در این مثال از contact form 7 استفاده کردیم که یک پلاگین معروف برای ساخت فرم های تماس با ما است. بهترین افزونه رایگان وردپرس برای افزودن دکمه های کلیک به تماس در وب سایت شما است. از افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی که قدیمی ترین و پر فروش ترین افزونه این دسته است تا افزونه های دکمه تماس واتساپ که صرفا یک دکمه جهت ارتباط با پیام رسان شما قرار می دهند.

برای رسیدن به درآمدهای بالا در این روش بعد از دیدن آموزش وردپرس و راه اندزای سایت باید روی سئو سایتتون کار کنید و سایتتون رو تبدیل به یک برند در حوزه کاری خودتون کنید اگر بتونید بین کاربران خود برند شوید قطعاً به فروش بی نظیری دست پیدا خواهید کرد برای برند شدن نیاز هست هرروزه به صورت مستمر روی بهبود سایت کار کنید و تا آنجایی که می تونید وبسایتتون رو تبلیغ کنید تا نام سایت شما در گوش همه بپیچد امروزه با وجود شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و… پس اگر شما هم به وردپرس علاقه دارید و دوست دارید تخصص خود را در این حوزه برای افزایش درآمد تکمیل تر کنید می تونید از دوره آموزش وردپرس پیشرفته استفاده کنید.

16-افزونه Simple Custom CSS : یک افزونه ساده و بدون تنظیمات خاصی می باشد، در این افزونه میتوان تمامی کدهایcss و js سفارشی مورد دلخواه خود را نوشته و ذخیره کرد، مهم ترین مزیت افزونه این است که حتی با تغییر قالب، تغییرات اعمال شده روی قالب و پیشخوان وردپرس قبلی، حذف نمی شوند و به قالب جدید سایت بی تم (http://betheme.ir) اعمال می شوند. فیلدهای پیشرفته سفارشی زمانی که افزونه را فعال می کنید محتوای ACF توسط یواست سئو آنالیز میشود plugin. به عنوان مثال پوشه های themes و plugins که در پوشه wp-content قرار دارند برای بارگذاری قالب و افزونه های وردپرس استفاده میشوند. در تصویر بالا چندین فونت که به صورت پیش بارگذاری فعال نشده اند بیش از ۶ ثانیه از سرعت سایت را بالا بردند. اگر همین امتیاز شما به صورت سبز رنگ برای شما نمایش داده شد سرعت سایت شما قابل قبول هست و باز هم باید سرعت سایت را بالا ببرید و نمرات بسیار خوبی را از صورت گوگل کسب کنید.

افزایش سرعت وردپرس

و در پنجره آخر یعنی بخش اختصاصی شما با خرید کردن این حالت می توانید از ویژگی های برتر این افزونه استفاده کنید. برای این منظور سایت های متفاوتی هست که شما می توانید از این سایت ها برای تست سرعت سایت وردپرس استفاده کنید. برای حذف پلاگین استفاده نشده ، ابتدا باید آن را غیرفعال کنید. برای مرتفع ساختن این موضوع شما باید از سیستم توزیع محتوا یا CDN استفاده کنید. اگر تصویر ساده تری داریم یا به یک تصویر شفاف نیاز داریم؛ از فرمت PNG استفاده مینماییم. به این صورت که ظاهر سایت شما میتواند در وهلهی اول به کاربر حرفهای بودن و یا نبودن شما را نشان دهد. قبل از اینکه تصاویر را مستقیم از گوشی یا دوربین در سایت خود بارگذاری کنید، بهتر است در نرمافزارهای بهینهسازی برای وب، آنها را ویرایش کنید.

به کمک این قالب شما میتوانید یک سایت با کیفیت و زیبا را به کاربران خود ارائه دهید. به کمک افزونه WooCommerce میتوانید ظاهری زیبا به فروشگاه خود بدهید، صفحههای محصول را با توجه به سلیقه خود بسازید، گزینۀ انواع نحوه پرداخت را فعال کنید و غیره. به زبان ساده، استفاده از ذخیره تمام صفحه Cloudflare باعث می شود که بارگذاری سایت شما بدون توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران به سرعت بالا رود. پس سعی کنید همیشه پلاگین های معتبر و به روز رسانی شده را انتخاب کنید و البته به تاریخ به روزرسانی آن ها هم توجه کنید. اگر به دنبال ایجاد یک تأثیر خوب، تولید لید و جذب مخاطب هدفمند هستید بهترین کار استفاده از بهترین افزونه های حالت تعمیر و نگهداری وردپرس حین ساخت سایت و یا بروز رسانی آن است.

اگر از ابزارهای تست صفحه برای تست سرعت وب سایت خود استفاده کرده اید ، ممکن است این توصیه را تجربه کرده باشید که درک آن دشوار است. برای جزئیات بیشتر در مورد بهینه سازی تصاویر با استفاده از فتوشاپ یا سایر نرم افزارها، میتوانید به راهنمای ذخیره سازی تصاویر بهینه شده برای وب کنید. وردپرس یکی از سادهترین و محبوبترین راهها برای ساخت وبسایت یا وبلاگ است. حال سیستم وردپرس که یکی از محبوبترین و کاملترین سیستمهای مدیریت محتوا در اینترنت استفاده میشود. هنگامی که از CDN استفاده میکنید، هر بار که کاربری از سایت شما بازدید میکند، آن فایلهای استاتیک را از نزدیکترین سرور به آنها دریافت میکند. یکی از موارد مهم برای بسیاری از وب سایت ها امکان پشتیبانی یا ارسال تیکت می باشد. از طریق minification (فشرده سازی یا کوچک کردن) ، قسمت فرانت سایت شما بهینه می شود تا یک ماشین شاسی بلند باشد!

درپاسخ باید بگوییم از آنجاییکه تولید محتوا و ساخت برگه در سایت بسیار عمده و مهم است، وجود چنین مشکلاتی اصلا خوب نیست و باید حتما برطرف شود. CDN به بارگذاری سریعتر صفحه منجر می شود زیرا هنگام پیکربندی ، وب سایت شما از یک سرور بهینه شده که نزدیکترین به بازدید کننده سایت شما است استفاده خواهد کرد. این کار باعث افزایش سرعت بارگذاری و کاهش سرعت سایت میشود. این تکنیک با کاهش اندازه پرونده فایل های HTML ، JavaScript و CSS کار می کند و برای حذف کاراکتر های غیر ضروری مانند فاصله ها ، خطوط شکسته و مانتا کار می کند. اگرچه بسیار جالب است که به پست های وبلاگ خود توجه کنید ، تعداد زیادی نظر همچنین می توانند سرعت بارگذاری صفحه را کاهش دهند. وردپرس با توجه به قالب، برگه یا پست، تعدادی کلاس ایجاد میکند؛ بنابراین اگر استایلهای مختلفی برای انواع برگههای خاص خود دارید، میتوانید بعداً تمپلتهای برگه را ایجاد کنید و سپس آنها را با استفاده از اسامیشان در بدنه (body) هدف قرار دهید.

پلاگین وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) است و بیش از 30 درصد وب سایت ها را در اختیار دارد. اگر شما هم به دنبال روشهایی برای بالا بردن سرعت سایت هستید چند دقیقه همراه ما باشید، قطعا موثرترین روشها را در همین مقاله پیدا خواهید کرد. اما اگر می خواهید با افزایش سرعت وردپرس بیشتر آشنا بشید و با روش های بسیار عملی سرعت وردپرس را بالا ببریدمی توانید مقاله ( استفاده از ۱۲ روش موثر و عملی برای افزایش سرعت وردپرس (در سال ۲۰۱۹) ) را بخوانید. بعد از کارهایی که در بالا اشاره شد، شما متوجه خواهید شد که سرعت سایت وردپرستان بیشتر شده است؛ اما برای اینکه سایت خود را در بیشترین سرعت ممکن نگه دارید، باید یک سری کارهای دیگر نیز انجام دهید. اما دقت داشته باشید که اگر شما افزونه “Autoptimize” نصب کرده باشید دیگر نیاز به افزونه دیگر ندارید و خود این افزونه همه این کارها را به صورت خودکار انجام می دهد.

استفاده از CDN میتواند به سرعت بارگذاری برای همه کاربران کمک کند. می توانید از کدهای آماده که در سایت رسمی وردپرس موجود است استفاده کنید و یا توسط برنامه نویسی می تواند توسعه داده شود و امکانات مورد نظر از طریق کد به سایت اضافه شود. سلام خدمت شما بازدید کننده عزیز ، مطلب امروز مقدمه ای بر توسعه پلاگین وردپرس هست و ما در این مقاله شما رو برای توسعه پلاگین وردپرس راهنمایی میکنیم و نکاتی در مورد شروع افزونه نویسی و توسعه دهندگی افزونه بهتون میگیم. علاوه بر این در این صفحه شما امکان این را دارید که اگر افزونه نصب نبود آن را مستقیماً از همین صفحه آپلود کنید. انواع فونتی که دوست دارید را برای سایت فعال کنید. اگر قالبی که برای سایت خود در نظر دارید حجم بالایی دارد و نگران ضعف خدمات میزبانی وب هستید، خرید از گنجه هاست را به شما توصیه میکنیم.

اگرچه همه گیر بودن دستگاه های تلفن همراه و استفاده از تلفن همراه دقیقاً خبر جدیدی نیست ، اما ممکن است شما ندانید که سرعت، نقش مهمی در نحوه نمایش سایت در SERP جستجوهای تلفن همراه توسط Google دارد. افزونۀ Polylang امکان ترجمۀ سایتهای e-commerce را دارد و به کمک آن میتوانید بخشهای مختلف این سایتها ترجمه کنید اما برای استفاده از این ویژگی باید 99 دلار پرداخت کنید. دارای یک مجموعه بزرگ از قالبهای وردپرسی است که انواع تمها را متناسب با انواع سایتهای مختلف ارائه میکند.

بنابراین ابتدا اجازه دهید تفاوت این دو نوع سایت را بررسی کنیم. بنابراین اکثر تصاویر ما دارای فرمت JPEG هستند. در آموزش های قبلی ما درباره سرعت صفحه ، ما بسیاری از اصول عملکرد و اینکه چگونه می تواند تأثیر زیادی در موفقیت کسب و کار شما داشته باشد را مرور کردیم. هنگامی که اقدام به طراحی سایت وردپرسی برای کسب و کار خود میکنید ، آهسته آهسته نیاز به استفاده از پلاگین ها را درحین توسعه و کار روی سایت متوجه خواهید شد. اما برای هر مشکلی از افزونه استفاده نکنید!

شما تقریبا برای سایت خود فقط به پلاگین های پولی که در این صفحه گذاشته ایم نیاز خواهید داشت و پلاگین های دیگر را به صورت رایگان از مخزن وردپرس می توانید پیدا کنید. با روش هایی که در این دوره آموزشی گفته میشه به راحتی میتونید تا ۶۰ یا ۷۰ درصد سرعت سایت وردپرسی خودتون رو بالا ببرید. وردپرس به صورت پیش فرض کامنت ها و یا دیدگاه ها را به صورت کامل لیست می کند و این کار می تواند سرعت لود صفحه شما را بالا ببرد یعنی اگر کاربران بیش از ۱۰۰۰ کامنت یا دیدگاه در یک نوشته وارد کنند وردپرس در لود اولیه سایت یا صفحه تمامی کامنت ها را به صورت یکجا در یک صفحه لود می کند که این میتواند سرعت لود را بالا ببرد و صفحه به صورت طولانی بارگذاری شود.

افزونه وردپرس