دی تیل – اخبار وردپرس

او گفت: «من معتقدم که مکانی که پیدا کردم و فرصت‌هایی که داشتم به همان اندازه که مدیون میل و جاه‌طلبی خودم است، به کمک، حمایت و اعتقاد جامعه اطرافم. گاهی حتی بیشتر از آن چیزی که در خودم احساس کرده ام.»

ساختن یک جامعه به صورت محلی در اطراف وردپرس در سیدنی به آرامی شروع شد. از یک ملاقات نامطلوب وردپرس سیدنی در اتاق کار یک میخانه، ارتباط و مشارکت او آغاز شد. خیلی زود او به سازماندهی آن جلسه کمک می کرد، و زمانی که از آن شهر بزرگ دور شد، به دو جلسه و کمی بعد به سه جلسه تقسیم شد.

دی بدون هیچ مسیر شغلی خاصی در فناوری، در سال آخر مدرسه تشویق شد تا برای شغلی در بانکی که در آن کار می‌کرد درخواست دهد و سه سال بعد عابر بانک شد. او استقلال مالی به دست آورد، که او را قادر ساخت تا به عنوان یک جوان 20 ساله سفر کند و سه سال آینده را صرف کاوش در ایالات متحده و اروپا کند.

دی در مشارکت در وردپرس و سازماندهی رویدادهای اجتماعی پیرامون آن، متوجه شد که برای او: «در نهایت وردپرس مهم نیست. این ارتباطات است، دوستی هاست. این شبکه ای از کار، ارجاع، حمایت، کمک، تشویق است که مرا به این جامعه متصل نگه داشته و متعهد به کمک به افراد دیگر برای پیدا کردن این ارتباط و رشد برای خودشان است.»

دی مدافع همکاری و تفاهم بین فرهنگی هم در وردپرس و هم در کارش برای یک آژانس بزرگ توزیع شده است که افراد بیش از 24 کشور را در خود جای داده و در 16 منطقه زمانی فعالیت می کند. او همچنین در مورد پر کردن شکاف بین تیم های مختلف توزیع شده و چگونگی مواجهه با چالش های کار از راه دور بین فرهنگی نوشته است.

او با هوس از خانه آن زمان خود در سیدنی پرواز کرد تا در یک WordCamp در ملبورن شرکت کند که پس از جستجوی “کنفرانس های وردپرس” پیدا کرده بود.

در سال 1999، او بار دیگر چمدان های خود را بست و از نیوزلند به استرالیا نقل مکان کرد. او جایی در یک مدرسه هنرهای نمایشی گرفت و در آنجا مهارت‌های آواز و اجرا را تقویت کرد و وقت خود را به صورت داوطلبانه به مدیر موسیقی اختصاص داد که شروع به آزمایش ارسال خبرنامه‌ها و به‌روزرسانی‌های HTML از طریق ایمیل کرده بود.

دی نظریه و جامعه شناسی پشت وب و تسهیل ارتباطات انسان و ماشین را جذاب می دانست.

“این ارتباطات است، این دوستی ها است. این شبکه کار، ارجاع، حمایت، کمک و تشویق است.»

دی تیل در مورد انجمنی صحبت می کند که مزایای ویژه وردپرس را برای جامعه وردپرس ایجاد می کند

سخنرانی دی تیل در WordCamp Europe 2019 در مورد
دی تجربه خود را با شرکت کنندگان در WordCamp Europe 2019 به اشتراک گذاشت
«مطمئنم، مانند بسیاری از ما، هیجان ایجاد اولین فایل HTML و دیدن یک «Hello World» یا عنوان مشابه در مرورگر را به یاد دارم. از آنجا، من کاملاً درگیر بودم.»

دی تیل

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://wordpress.org/news/2022/05/people-of-wordpress-dee-teal/

داستان دی با کامپیوترها از مدرسه ای در نیوزلند شروع شد، جایی که کشف نحوه کار یک ماوس و یادگیری بیسیک و پاسکال کاتالیزوری برای چیزی بود که بعدها به یک حرفه برنامه نویسی تبدیل شد.

در طی آن 20 سال، دی به عنوان یک پرستار، در مراکز مراقبت از کودکان، در بخش پشتیبانی مشتری و به عنوان یک موقت کار می کرد.

این ویژگی People of WordPress از مقاله ای الهام گرفته شده است که در ابتدا در آن منتشر شده است HeroPress.comیک ابتکار اجتماعی که توسط Topher DeRosia ایجاد شده است. این افراد در جامعه وردپرس را برجسته می کند که بر موانع غلبه کرده اند و در غیر این صورت ممکن است داستان های آنها شنیده نشود. #HeroPress

مثل این:

“وردپرس و هر بسته نرم افزاری دیگری برای خدمت به مردم وجود دارد.”

دی تیل

او چنان از جامعه الهام گرفت که در پایان همان سال اول و دومین وردکمپ خود، دست خود را برای کمک به سازماندهی یک WordCamp سیدنی در سال 2012 و پس از انتقال بین ایالتی، WordCamp ملبورن در سال 2013 بالا برد.

او افزود: «چیزی که من نه تنها از طریق وردپرس بلکه در زندگی آموخته ام، این است که اگر ما نیز به مردم اطراف کاری که انجام می دهیم خدمت کنیم، خودمان در کنار افرادی که به آنها خدمت می کنیم رشد، توسعه و تغییر خواهیم کرد. ابزارهایی که برای خدمت به آنها استفاده می کنیم.»

تصویر دوم از چپ به عنوان بخشی از مشارکت کنندگان وردپرس 5.6 است
برخی از مشارکت کنندگان در انتشار وردپرس 5.6

در این مجموعه، ما برخی از داستان های الهام بخش را به اشتراک می گذاریم که چگونه وردپرس و شبکه جهانی مشارکت کنندگان آن می توانند زندگی مردم را برای بهتر شدن تغییر دهند. در این ماه ما یک متخصص توسعه وردپرس و پروژه های بزرگ را در مورد تفاوت نرم افزار و جامعه در حرفه و زندگی شما معرفی می کنیم.

او احساس می‌کند که «اثباتی زنده» است که با کمک کردن، ارتباط و تأمین منابع دیگر، می‌توان به شما کمک کرد، منابع را دریافت کرد و به مکان‌هایی متصل شد که هرگز فکرش را نمی‌کردید.

با تشکر از ابها تاکور (@webcommsat)، مهر بالا (@مهر)، مری باوم (@مریبام)، کلویی برینگمن (@سیبرینگمن)، نالینی تاکور (@nalininonstopnewsuk)، و لاریسا موریلو (@lmurillom) برای کار روی این ویژگی. با تشکر از جوزفا هادن (@چانتابون) و تافر دروزیا (@topher1kenobe) برای پشتیبانی از سری. از شما هم ممنونم @thewebprincess برای به اشتراک گذاشتن تجربیاتش.

بعداً به بخش فناوری اطلاعات نقل مکان کرد و تعمیر و نگهداری تمام وب سایت ها را بر عهده گرفت. در سال 2004، او به طور تمام وقت به عنوان مدیر وب سایت کار می کرد. یک سال بعد، او یک کسب و کار کوچک را اداره می کرد که در کنار آن سایت هایی ایجاد می کرد. چهار سال پس از آن، کسب و کار او به شغل تمام وقت او تبدیل شد، زیرا او کار را ترک کرد تا مدرک کارشناسی ارشد خود را در ارتباطات دیجیتال و فرهنگ دنبال کند.

Dee با سایر مشارکت کنندگان در حال آماده کردن همه چیز برای WordCamp است
دی و سایر داوطلبان در حال راه اندازی یک WordCamp محلی هستند

این مقاله از مقاله ای الهام گرفته شده است که در ابتدا در HeroPress.com منتشر شده است، یک ابتکار اجتماعی ایجاد شده توسط Topher DeRosia. این افراد در جامعه وردپرس را برجسته می کند که بر موانع غلبه کرده اند و در غیر این صورت داستان های آنها شنیده نمی شود.
در مجموعه افراد وردپرس ما با اعضای بیشتری از انجمن وردپرس آشنا شوید.

لوگوی HeroPress

به اشتراک گذاری این داستان های مشارکت کنندگان منبع باز کمک کنید و به رشد جامعه ادامه دهید. در مجموعه افراد وردپرس با وردپرس‌سازان بیشتری آشنا شوید.

مشارکت کنندگان

حرفه دی در وردپرس از طریق کدنویسی، مدیریت پروژه پروژه‌های وردپرس در مقیاس بزرگ، و اکنون به رهبری ارائه شده است. ارتباطات او با جامعه به “تغییر انتقال” در این فصل از زندگی او کمک کرده است.

دی در WordCamps، از جمله در WordCamp اروپا در سال 2019، در مورد توسعه خود، روابط و جوامع خود در محیط های متنوع و فزاینده صحبت کرده است.

او با نگاهی به گذشته متوجه شد که جهان چگونه تغییر کرده است: اولین ماوس کامپیوتری که او دیده بود در سال 1983 منتشر شد و 20 سال بعد وردپرس تاسیس شد.

سفر به کدنویسی

و به این ترتیب انقلاب شخصی من آغاز شد. روز بعد از فارغ التحصیلی از آن دوره، به عنوان دستیار آن کارگردان موسیقی به صورت تمام وقت مشغول به کار شدم و سفر خود را به سمت کدنویسی آغاز کردم.

این شیفتگی ترکیبی با ملاقات او با وردپرس در سال 2009 و متعاقباً با جامعه آن مصادف شد. او وبلاگ موجود خود را به نرم افزار منتقل کرد و CMS انتخابی برای تمام کارهای مشتری او شد.

انجمن وردپرس می تواند دنیای شما را تغییر دهد

دی گفت: «وردپرس، نرم‌افزار، فناوری، اینترنت می‌آیند و می‌روند، شکل می‌گیرند و تغییر می‌کنند، تکامل می‌یابند. شاید وردپرس برای همیشه دوام بیاورد، شاید به چیز دیگری تبدیل شود، شاید یک روز کاملاً متفاوت از زمانی که من شروع کردم به نظر برسد (در واقع، اکنون این درست است). چیزی که تغییر نمی کند انسانیت اطراف آن است. وردپرس و هر بسته نرم افزاری دیگری برای خدمت به مردم وجود دارد.

در سال 2011، او به طور تصادفی با WordCamps و با گسترش جامعه وردپرس آشنا شد. دی به طور عمومی منعکس کرده است که وردپرس زندگی او را تغییر نداده است، جامعه آن دنیای او را تغییر داده است!

برای دی، توانایی استفاده از کنجکاوی ذاتی خود برای استفاده از فرآیندها، افراد و ابزارها، که با تمرکز بر انتقال یک پیام تقویت می‌شود، الهام‌بخشی تعیین‌کننده در کار او بوده است.

Dee هماهنگ کننده انتشار وردپرس 5.6 در سال 2020 بود و توانست دیگران را تشویق کند تا در مورد این فرآیند بیاموزند.

کمک به دیگران و به اشتراک گذاری دانش از طریق وردپرس

به عنوان بخشی از این کار، دی خبرنامه های HTML را به صورت هفتگی ویرایش و ارسال می کرد. این موضوع علاقه او را به برنامه نویسی برانگیخت و کتاب هایی درباره برنامه نویسی برای وب خرید و روی صفحه های وب ساخت رایانه شخصی خود آزمایش کرد.

او گفت: “من عاشق این واقعیت هستم که صنعت فناوری شامل یک منحنی ثابت رشد و اکتشاف است که منجر به تمرین دائمی در یافتن راه حل های خلاقانه خلاقانه برای مشکلات چسبنده می شود.”

این او را قادر می‌سازد تا به فناوری‌ای دست یابد و در آن حرفه‌ای داشته باشد که او در نوجوانی از وجود آن با اولین ماوس رایانه و آزمایش کد خبر نداشت. دی امیدوار است داستان او الهام بخش دیگران در سفر باشد.

داستان ها را به اشتراک بگذارید

دی با تمایل شدید برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه حرفه‌ای خود، امیدوار است مشارکت او در جامعه وردپرس از عضویت در تیم اصلی، و داوطلب شدن در جامعه از طریق سازمان‌دهی و سخنرانی در رویدادهای WordCamp، الهام بخش دیگران باشد. گرفتار.

او گفت: “من با مردم خوشامدگو ملاقات کردم، دوستان پیدا کردم، ارتباط برقرار کردم و با هیجان و امیدواری به خانه برگشتم که این ارتباط را با جامعه گسترده وردپرس ادامه دهم.”

در زمانی که رایانه‌ها به‌تازگی در حال تبدیل شدن به جریان اصلی بودند، هیچ فرصتی برای دختران در مدرسه او وجود نداشت که این را به عنوان گزینه دیگری در نظر بگیرند. او به یاد می آورد: “هیچ کس فکر نمی کرد بگوید، “دی، به نظر می رسد تو در این کار خوب هستی، باید آن را دنبال کنی…”. منظورم این است که من یک دختر بودم (و به من می گفتند که دختران با کامپیوتر کار نمی کنند). هیچ کس در محافلی که من در آن نقل مکان کردم واقعاً نمی دانست که این انقلاب فناوری ما را به کجا خواهد برد.»