راهنمای جامع افزایش امنیت وردپرس – بخش اول

را به صورت مرحله به مرحله به شما عزیزان آموزش دهیم.به دلیل اینکه حجم مطالب بالا است ما کلیه مطالب رو به صورت فهرست وار ایجاد میکنیم.هر هفته یک مطلب به بخش فهرست اضافه مینماییم.قبل از اینکه فهرست مطالب را مشاهده کنید توضیحات مختصری راجع به کلیت آموزش وردپرس میدهیم و داخل هر آموزش به طور مفصل راجع به موضوع توضیح خواهیم داد. در مرحله بعد ، از شما خواسته خواهد شد تا تأیید کنید که می خواهید تم را حذف کنید. این وقفهها را به این دلیل لحاظ کردیم تا همزمان که آموزش سئو وردپرس را مطالعه میکنید بر روی سایت وردپرسی خودتان نیز آنها را تست کنید. شما با کمک این افزونه و آموزش سایت فروشگاهی با وردپرس براحتی میتوانید یک فروشگاه آنلاین برای فروش هر محصولی طراحی کنید و کسب درآمد داشته باشید. یکی از این افزونه ها در افزایش سرعت وردپرس به شما کمک می کند کش وردپرس می باشد.

برای یادگیری کار با وردپرس نیاز به دانش برنامه نویسی نیست؛ آشنایی با اصول و کار با ویندوز و اینترنت در حد مهارتهای پایه برای یادگیری وردپرس کافی است. امنیت هر وبسایت و یا فروشگاه اینترنتی برای مدیر آن خیلی مهم است، در واقع هر وبسایتی امنیت بیشتری داشته باشد هم کاربران بهتر میتوانند به سایت اعتماد کنند و هم مدیران دیگر نگران هک شدن سایت نیستند، با مهم شدن اینترنت و افزایش سایت ها و فروشگاه های اینترنتی سیستم های مدیریت محتوا زیادی به وجود آمدند که شما با استفاده از آنها میتوانید هر گونه سایت و یا فروشگاه اینترنتی را طراحی و اجرا کنید. با استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس میتوانید به راحتی یک سایت کامل و کاربرپسند را طراحی نمایید. اگر هم وردپرس را از قبل نصبکردهاید و حالا میخواهید موارد ذکر شده در بالا را رعایت کنید میتوانید به راحتی تمامی آنها را پیادهسازی کنید برای مثال از بخش پیشخوان، پسورد را تغییر داده و یا از دیتابیس خود، نام کاربری خودتان را تغییر دهید و توسط پلاگینهای خود وردپرس نیز که در مخزن موجود هستش و با یک سرچ ساده میتوانید به آنها برسید prefix را تغییر دهید.

با آگاهی از الگوریتمهای جدید گوگل شما میتوانید در این جنگ پیروز شوید و کلمات کلیدی خود را به رتبه ۱ برسانید. برای نصب یک پوسته سفارشی، اولین کاری که باید انجام دهید این است که فایل .zip قالبی را که میخواهید در سایت وردپرس خود نصب کنید دانلود کنید. شما بهعنوان مدیر سایت میتوانید بهراحتی فایلها را با کشیدن و رها کردن مدیریت کنید و به مکان موردنظر خود انتقال دهید؛ همچنین شما این امکان را خواهید داشت اندازه و نوع پرونده را مدیریت کنید و کنترل کنید چه پروندههایی قابل بارگیری هستند. بنابراین خیلی مهم است که در سریعترین زمان ممکن بارگذاری شود و تجربه کاربری عالی را از خود به جا بگذارد.

افزایش سرعت وردپرس

به توصیف دقیقتر سلسه کارهایی که باید در درون و خارج سایت انجام شوند تا زمانی که کاربران کلمهای را در موتورهای جستجوگر وارد کردند وبسایت ما در جلوی دید آنها باشد و از محصولات و خدمات ما به جای رقبا استفاده کنند. با این کار بسیاری از تصاویر سایت شما در هنگام درخواست اولیه کاربر بارگذاری نمیشوند و این موجب ارتقا عملکرد سایت شما میشود. یکی از سؤالات مهم که بسیاری از کاربران سایت از ما پرسیده بودن این بود که آیا خودمان محتوای بهینه برای سایتمان تهیه کنیم و یا اینکار را به فرد و یا شرکت خاصی واگذار کنیم؟ کسانی که به کسب درآمد از اینترنت اعتقادی دارند و میخواهند سایت خودشان را حرفهای بسازند.

تصاویری که در محدوده دید کار و وجود دارد می شود و همین امر می تواند دوره افزایش سرعت سایت شما را به شدت کاهش دهد و شما را در مدت زمان کوتاهی به رتبه های برتر گوگل با سرعت سایت مناسب برساند. سرعت بالا، سادگی، صفحه اصلی استاندارد، به روز بودن و چند زبانه بودن از مهمترین خصوصیات یک سایت خبری محسوب میشود. گسترش اطلاعات در فضای آنلاین سبب شده بسیاری از کاربران اخبار روز را به صورت آنلاین دنبال کنند. Heartbeat API رابط برنامه نویسی ساده در سرور داخلی وردپرس است که امکان به روز رسانیهای فرانت-اند را فراهم میکند.

چنانچه هنوز وردپرس را نصب نکردهاید و سایت خودتان را راهاندازی نکردهاید میتوانید از آموزش نصب وردپرس روی cpanel و یا نصب وردپرس روی دایرکت ادمین استفاده کنید و سریعاً سایت خودتان را بسازید. شما باید به عنوان یک وب مستر برای سئو سایت خودتان از هیچ کوششی دریغ نکرده و مانند یک عقاب تمامی رقبای خود را زیر نظر بگیرید. وردپرس با داشتن ابزارهایی به شما کمک میکند که سئو سایت خود را بهبود دهید. در ابتدا و پیش از شروع به طراحی سایت، شما باید بر اساس نیاز خود فهرستی تهیه کنید. پیش از خرید حتما به لیستی از نیازهایی که پیش از این آماده کردهاید نگاه بیاندازید. و همچنین می توانید همانند سایت آیلین وب قالب های وردپرس رو ترجمه و توی سایتتون به فروش برسانید. با آموزش سایت شرکتی با وردپرس و سرمایه گذاری در این بخش میتوان مشتریان داخلی و یا حتی خارجی بیشتری را جذب کرد و سودآوری دوچندان خواهد شد.

خوب اولین سؤالی که به ذهنتان میرسد این است که از کجا آموزش سئو وردپرس را شروع کنم؟ به شما امکان می دهد کنترل کنید چه صفحاتی از سایت شما در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. اما درصورتیکه قالب مورداستفاده شما در سایت از این قسمت پشتیبانی کند؛ شما قادر خواهید بود توضیح مختصری برای هر یک از منوهای سایت خود قرار دهید. در این صفحه هر آنچه شما برای سئو کردن وردپرس نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهیم داد پس با ما همراه باشید. ما به هیچ وجه قصد نداریم که با آنها به رقابت بپردازیم و ادعای بهتر بودن در این زمینه را نمیکنیم. قصد داریم به بحثهای تخصصی وردپرس بپردازیم و سعی کنیم مطالبی را در این زمینه منتشر کنیم که معمولاً نمیتوان در این دست سایتها یافت. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای فوقالعاده قدرتمند و البته رایگان است که با آن میتوان پیشرفتهترین وبسایتها را راهاندازی کرد.به دلیل گستردگی استفاده از این CMS در دنیا تصمیم گرفتیم تا با آموزش سئو وردپرس شما را تا رسیدن به صفحه اول گوگل همراهی کنیم.

پلاگین وردپرس

ووکامرس دارای سیستم پرداخت درون ساخته برای بعضی از درگاه های برتر است. در غیر اینصورت بهتر است وردپرس انگلیسی را دانلود نمایید. تمامی این امکانات به صورت کاملاً رایگان و با اعتبار نامحدود در اختیار شما قرار می گیرد. به طور کلی وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز (open source) می باشد که در دسته ی سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS ها که مخفف (Content Management System) می باشند، قرار میگیرد. در گذشته طراحی سایت امری بسیار زمان بر و پرهزینه بود؛ در مقابل اکنون با روی کار آمدن سیستم مدیریت محتوا وردپرس (WordPress) طراحی سایت حرفهای، ارزانتر و به سادگی چند کلیک امکانپذیر است. پس لازم است که اصول طراحی سایت خبری با وردپرس با آموزش وردپرس حرفه ای لحاظ شده و سایت از ویژگیهای استاندارد برخوردار باشد.

با استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس، اگر میخواهید وب سایتی را طراحی نمایید نیاز به یک دامنه و هاست دارید که میتوانید از شرکتهای معتبر فروش دامنه خریداری کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که میتوانید از طریق آن در مدت زمان کوتاه و با هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روشهای طراحی سایت، یک وب سایت کامل و حرفهای طراحی کنید و هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت. قالب Surfarama با الهام از سایت معروف Pinterest طراحی شده است. بدون شک حفظ کردن چنین رمزی کار دشواری است. افراد بدون دانش برنامه نویسی می توانند با نصب cms ها ، سایت خود را ممکن، ایجاد کرده و کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنند.

در این دوره، ابتدا به صورت گام به گام پنل وردپرس آموزش داده خواهد شد، سپس پروژه ای جهت تثبیت مفاهیم اموزش داده شده، پیاده سازی می شود. هکر ها بعد از نفوز به وبسایت وردپرسی شما میتوانند به ایمیل، فروش وبسایت، اطلاعات کارت های بانکی, سایت بی تم در اختیارگرفتن پنل کاربری شما و تزریق انواع کد های مخرب رو به قالب سایت شما اضافه کرده و به آن ها دسترسی داشته باشند. باتوجه به نیاز بازار و جامعه به طراحی و پیاده سازی سایت در کمترین زمان و هزینه است وردپرس و سایر Content management system ها ایجاد شده اند که کار را برای طراحی سایتهای شخصی و فروشگاهی ساده تر کرده اند. کش کردن صفحه و سایر تغییرات عملکرد را با WP Rocket پیاده سازی کنید.

طراحی زیبا و جذاب: ظاهر سایت همان جلوه بصری سایت است. شما میتوانید با طراحی سایت وردپرس، یک وبسایت چند زبانه نیز ایجاد کنید. خوب برگردیم سر اصل مطلب، برای مثال شما در نظر دارید با توجه به نوع فعالیت وبسایت خودتان امروز یک مقاله جدید و صد البته سئو شده بر روی وب سایتتان انتشار دهید. شاید شما برای یافتن یک عنوان مناسب بهتر باشد یک لیستی از کلمات کلیدی وب سایتتان تهیه کنید و رتبه کلمات کلیدی در گوگل را به دقت بررسی کنید. که شما میتوانید برای فهمیدن این موضع جداول وردپرس را بررسی نمایید. این امر به ویژه در مورد فروشگاه های ووکامرس که دارای تعداد زیادی داده به اصطلاح گذرا یا تمام شده در پایگاه داده هستند رایج است. به جرات میتوان گفت یکی از دلایل اصلی گسترش طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس، قابلیتها و سهولت استفاده از افزونه فروشگاه ساز آن یعنی ووکامرس (Woocommerce) است.

سئو سایت را خودمان انجام دهیم یا آن را واگذار کنیم؟ بنابراین با نصب هر افزونه در اصل در حال سنگین تر کردن وب سایت خود هستید. پس از اعمال تنظیمات مورد نظر خود روی دکمه “ذخیره فهرست” کلیک کنید. خزنده این پلاگین به صورت خودکار تمامی صفحات سایت شما را پیمایش و کَش می کند و پس از آن پلاگین به صورت خودکار تنظیمات پیشنهادی کَش وردپرس مانند: gzip compression ،page cache و cache pre-loading را فعال می کند.

که همگی در پیاده سازی یک سایت زیبا و بدون نقص نقش اساسی دارند، آموزش داده می شود. در نتیجه با استفاده از آموزش طراحی سایت با وردپرس و یادگیری اصول آن میتوان در فضای آنلاین به کسب و کار خود رشد دهید و مشتریان بیشتری را بدست خواهید آورد. مطمئن باشید رقبای شما هم دارای استراتژیهای قوی برای رشد کردن و رساندن خود به جایگاههای بهتر هستند و در این بازی جدی کسی پیروز است که نقاط ضعف حریفان را پوشش داده و آنها را رفع کند. امروزه با افزایش وب سایتها در سطح وب، کثر کسب و کارها به دنبال طراحی سایت برای رشد و گسترش زمینه فعالیتی خود هستند. یکی از مواردی که احتمالا در صدر اخطار های سایت GTMETRIX در مورد سرعت سایت خود مشاهده میکنید، نبود CDN است.

اگر از سیستم سایتساز قدرتمند وردپرس استفاده میکنید و قصد دارید تا در گوگل رتبه ۱ باشید و فروش خود را چندین برابر افزایش دهید در این صفحه شما را با آموزش سئو وردپرس بهطور کامل آشنا خواهیم کرد و به شما نشان خواهیم داد فقط با این آموزش میتوانید سختترین کلمات کلیدی کسب و کار خود را سئو کنید و ترافیک زیادی را به سایتتان بیاورید. گام به گام با آموزش کامل سئو وردپرس پیش بیایید تا در انتهای جلسات همان نتایجی را بگیرید که ما از کلمات بیشماری دریافت کردیم.

افزونه وردپرس

زمانی که تغییراتی روی قالب ایجاد میکنید، باید از کنترل نسخه برای ردگیری تغییرها بهره بگیرید. زمانی که محتوای وبسایت شما به تعداد زیاد در گوگل ایندکس شد و محتواها حتی با داشتن کوچکترین مشکل فنی در نوشتن انتشار داده شدن و شما بعد از خواندن این مقاله شاید مشکلاتی را پیدا کردید و حالا بخواهید آنها را رفع کنید. ولی این فقط تا زمانی صدق میکند که شما با دانش جدید آموزش سئو برای کسب جایگاه نخست گوگل آشنا نباشید. تفاوت آپ تم مرجع قالب وردپرس با سایر رقبا در این است که پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی روز های تعطیل را برای کاربران سایت خود در نظر دارد تا گامی والا در وردپرس و تحقق نیازهای کاربران بردارد. ۴ سئو سایت را خودمان انجام دهیم یا آن را واگذار کنیم؟ با این کار ما میتوانیم محتوا را به هدر صفحه اضافه کنیم.